Hallo,quote:Hallo Brondijk,
Ik heb hier meerdere Breitling heren horloge's liggen nog in behoorlijk perfecte staat, nooit gedragen en helemaal nieuw, dit zijn echter geen replica's maar volgens het bordje van de juwelier echt. Ik vind de prijs die u voorstelt van 65,- prima er zitten alleen wat vlekken op het glas.
Er is best veel interesse voor dus ik hoop dat ik snel een reactie van u kan verwachten.
Met vriendelijke groet,
Kees Anker
Deze reactie is afkomstig van;
Naam: Kees Anker
Hallo,quote:Hallo,
Ik kan op dit moment helaas geen foto's maken omdat ik geen foto camera heb maar ze zien er nog precies zo uit als in de etalage bij de juwelier, de paar vlekjes die op het glas zitten zijn afkomstig van mijn maat Ricardo die zichzelf verwondde toen hij het raam insloeg, met wat terpentine zijn deze bloedvlekjes zeker te verwijderen.
Ik hoop dat u geen problemen heeft met de niet volledig legale afkomst van de horloge's, maar dat ziet toch niemand toch?
Kees
Ziet hij het gewoon niet of?quote:Hi,
Ja het is precies dezelfde alleen met een zwart bandje, ik moet zo snel mogelijk van deze spullen af want ze zitten op me als je begrijpt wat ik bedoel. Ik geef je er nog wel wat sieraden bij, als ik maar weer wat doekoes heb.
Dus hebben we een deal? Ik woon in de Bijlmer Amsterdam Zuid-Oost dus aangezien uw locatie lijkt mij verzending het makkelijkst
mvg Kees
Voorlopig even genoeg, toch bedankt Staliquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:37 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik wil anders wel helpen, PM maar wat ik moet doen..
Beantwoordquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:39 schreef HalvinCarris het volgende:
guapo
Apebeer
en
Aepjeh
Jullie hebben een PM. Ben eten. Spreek jullie straks.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:38 schreef Dynd het volgende:
Gezocht: GEZOCHT! Breitling heren horloge replica.
Hallo,
Ik zoek een Breitling heren horloge replica.
Het horlege moet wel nieuw zijn of even gedragen en onbeschadigd.
Zie foto's welke ik bedoel.
Maximale prijs 65 inc.verzenden onder rembours internetbankieren is momenteel buiten werking.
Het horloge op foto 1 heeft ook een met zwart leren bandje die mag ook.
Coen
[..]
Hallo,
Kan ik misschien wat foto's zien?
Dan wil ik ze misschien well kopen.
Groet Coen
[..]
Hallo,
Als de vlekjes zo te verwijderen zijn is dat mooi.
Maar de horloges die u hebt is daar 1 van op mijn foto's?
Coen
[..]
Ziet hij het gewoon niet of?
(Oh en tevens TVP)
Jullie kunnen denk ik wel raden wat ik daarvoor heb gestuurdquote:Goedemorgen,
Ik schat de muizen circa 4 a 5 cm, maar hoe bedoel je geschikt voor je slang??
Oh okay. Pardon.quote:hoi ja die is nog niet herplaatst
maare ik heb by mn adv gezet niet mailen
hehequote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:52 schreef Stali het volgende:
En dit nog erachteraan gestuurd:
U heeft trouwens helemaal niet gezegd dat men niet mocht mailen, men moest maar smsen.
Is het een belspelhond?
quote:Op 14 oktober 2009 17:51 schreef vlinder <******flippo@hetnet.nl> het volgende:
Niet doen, ik stuur het meteen terug. Mijn neef is hoofd politie die heb ik even gebeld en het is niet bindend, bovendien betwijfel ik het of het een echte is en dat wil ik niet op mijn geweten hebben . Ik laat me overigens niet zomaar intimideren. Een knap iemand die iets uit mijn huis krijgt wat ik niet wil!! Mijn halve familie werkt bij de politie dus vertel mij aub niet wat regels zijn.
Vlinder
I'm inquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:39 schreef HalvinCarris het volgende:
guapo
Apebeer
en
Aepjeh
Jullie hebben een PM. Ben eten. Spreek jullie straks.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:55 schreef Stali het volgende:
Mail van Vlinder, had vanmiddag ergens gemaild dat ik het geld naar haar zou overmaken:
[..]
quote:Op Lisanne gereageerd:
Goedendag Li anne,
Hoe bedoelt u? Had toch al gecheven dat ik e gaag euo voo wil geven maa dat ik euo echt te duu. Ben helaa niet in taat om e voo naa de winkel te gaan daaom pobee ik het via maktplaat . Ik weet dat dit een lastige manie va communiceen i ik zal u mij telefoonnumme even geven:
-
Hoop nel van u te hoen
Goeten,
Alwin
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:15 schreef Boca_Raton het volgende:
Stukje uit de lijst van alles wat Vlinder aanbiedt. En dan inééns: 401 keer gezien![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:38 schreef Dynd het volgende:
[i]Gezocht: GEZOCHT! Breitling heren horloge replica.
Hallo,
Ik zoek een Breitling heren horloge replica.
- knip -
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:52 schreef Stali het volgende:
En dit nog erachteraan gestuurd:
U heeft trouwens helemaal niet gezegd dat men niet mocht mailen, men moest maar smsen.
Is het een belspelhond?
Gezien en weggehaald.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:03 schreef APK het volgende:
[..]
Hiero: De Fok! Marktplaats klootzakken #3 staat nog een emailadres in een quote.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |