Is Frank Werther een echte kunstenaar of een verzinsel? Geniaal topic iig!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:35 schreef keesos het volgende:
als vlinder nog in de advertentie(titel) vemeld dat het om een echte frank werther gaat, houd ik het echt niet meer!
Volgens mij zit er nou iemand met jullie te fucken hoor!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:45 schreef 68Chevelle het volgende:
DUDES!!!
[..]
Ik kan echt niet meer functioneren op mijn werk![]()
Hij bestaat echt in ieder geval, google hem maar op.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:46 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Is Frank Werther een echte kunstenaar of een verzinsel? Geniaal topic iig!
Een echtequote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:46 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Is Frank Werther een echte kunstenaar of een verzinsel? Geniaal topic iig!
Ik sluit niet uit dat Vlinder gewoon een FOK!ker is nee, maar een meer voor de hand liggende optie is denk ik dat ze dit topic gewoon gevonden heeft.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:49 schreef HalvinCarris het volgende:
Heeft nou niemand door dat Vlinder een FOK!ker is en de boel zit te naaien?
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:58 schreef J.mulder1 het volgende:
Dank je wel Fleur.
Ik weet wat hij waard is. Dit was,laten we zeggen een eerlijkheidstest. De oneerlijke kopers vallen zo vanzelf door de mand,bij bosjes want ze weten heel goed de waarde maar de eerlijke kopers bieden wat hij waard is.Ik heb er 2. Gehad van een bejaard echtpaar. Dat ze bijzonder waren wist ik maar dat ze zo kostbaar zijn niet. Ik ben al gebeld door iemand ook die me waarschuwde, dat ik een kostbaar stukje had en dat naar waarde moest verkopen en hij noemde een prijs waar ik van duizelde. Deze persoon ken ik niet, ik noem hem mijn engelbewaarder omdat hij al meerdere keren gebeld heeft als ik waardevolle stukjes plaatste. 1 keer wist ik het echt niet en toen verwees hij me naar een duitse kunstsite omdat ik niet wilde geloven dat hij zo oud en zo duur was maar het was tot mijn schrik waar en ik heb het toen zelf gehouden omdat je zoiets nooit meer En dan praat ik over duizenden euro,s hoor ziet.Een weegschaaltje in een soort viool om drugs te wegen. Vroeger had je al soorten drugs want hij komt uit de 17de eeuw. In ieder geval bedankt.
Fijne dag.
Een weegschaaltje in een soort viool om drugs te wegen?
Nee, maar ik krijg wel een bepaald beeld bij Thea uit Alphenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:00 schreef AAAAAA het volgende:
Heeft iemand haar email adres wel eens gecheckt.?
Die mogen we hier niet posten.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:04 schreef Keeskacheltje het volgende:
efafaf
Dat is het email adres van Vlinder, komt iemand het bekend voor?
Ik dacht dat ze het geld goed kon gebruiken?quote:hij me naar een duitse kunstsite omdat ik niet wilde geloven dat hij zo oud en zo duur was maar het was tot mijn schrik waar en ik heb het toen zelf gehouden omdat je zoiets nooit meer En dan praat ik over duizenden euro,s hoor
Ik kan me exact datzelfde concept ergens van herinnerenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:05 schreef HalvinCarris het volgende:
Kap maar even met dat Vlinder gedoe. Is waarschijnlijk toch fake. Anyway, ik heb een goed vervolg hier op. Hiervoor heb ik 3 mede FOK!kers nodig. We zoeken in de kunstsectie gewoon een goedkoop prul, wat er wel redelijk "kunstachtig" uitziet.
Nummer 1 biedt vervolgens de vraagprijs + verzendkosten er bij en vraagt direct het rekeningnummer om het te regelen. Vervolgens reageert nummer 1 met het bericht dat het geld is overgemaakt.
Nummer 2/3/4 gaan achtereenvolgens ook bieden, maar dan zo dat het lijkt alsof het object daadwerkelijk heel veel waard is (denk dus aan taalgebruik, interpunctie en dergelijke).
De verkoper zal vervolgens hopelijk terugkrabbelen naar nummer 1, of de koop nog ongedaan kan worden gemaakt. Nummer 1 moet vervolgens een hoop stampij gaan schoppen en dreigen met een aangifte et cetera (laat je fantasie de vrije loop).
Wie doet er mee?
Heb ik gedaan en ze bestaat echt.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:00 schreef AAAAAA het volgende:
Heeft iemand haar email adres wel eens gecheckt.?
Prima.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:05 schreef HalvinCarris het volgende:
Kap maar even met dat Vlinder gedoe. Is waarschijnlijk toch fake. Anyway, ik heb een goed vervolg hier op. Hiervoor heb ik 3 mede FOK!kers nodig. We zoeken in de kunstsectie gewoon een goedkoop prul, wat er wel redelijk "kunstachtig" uitziet.
Nummer 1 biedt vervolgens de vraagprijs + verzendkosten er bij en vraagt direct het rekeningnummer om het te regelen. Vervolgens reageert nummer 1 met het bericht dat het geld is overgemaakt.
Nummer 2/3/4 gaan achtereenvolgens ook bieden, maar dan zo dat het lijkt alsof het object daadwerkelijk heel veel waard is (denk dus aan taalgebruik, interpunctie en dergelijke).
De verkoper zal vervolgens hopelijk terugkrabbelen naar nummer 1, of de koop nog ongedaan kan worden gemaakt. Nummer 1 moet vervolgens een hoop stampij gaan schoppen en dreigen met een aangifte et cetera (laat je fantasie de vrije loop).
Wie doet er mee?
Mensen die de hele boel verneuken door er massaal op te reageren. Dan verlies je toch alle geloofwaardigheid man, die casper net ook al.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:56 schreef Chaos-Zero het volgende:
Ik ga ook maar even voor dat glaasje mailen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |