abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 oktober 2009 @ 16:46:39 #276
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_73685905
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 16:35 schreef keesos het volgende:
als vlinder nog in de advertentie(titel) vemeld dat het om een echte frank werther gaat, houd ik het echt niet meer!
Is Frank Werther een echte kunstenaar of een verzinsel? Geniaal topic iig!
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_73685935
Hahaha dit meen je niet, hahaha. Ik zie al een apart Vlinder topic aankomen
Nee, zeg jij maar niets, ga jij maar slapen
  woensdag 14 oktober 2009 @ 16:47:58 #278
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_73685955
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 16:45 schreef 68Chevelle het volgende:
DUDES!!!
[..]

Ik kan echt niet meer functioneren op mijn werk
Volgens mij zit er nou iemand met jullie te fucken hoor!
  woensdag 14 oktober 2009 @ 16:49:01 #279
273430 HalvinCarris
Weet iemand waar HalvinCarris?
pi_73685991
Heeft nou niemand door dat Vlinder een FOK!ker is en de boel zit te naaien?
Op maandag 18 januari 2010 14:11 schreef Mint_Clansell het volgende:
Username: HalvinCarris
Hoe simpel kun je zijn om gewoon de eerste letter van de voor- en achternaam om te draaien? :')
pi_73685995
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 16:46 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Hij bestaat echt in ieder geval, google hem maar op.

Die laatste mail in de post van 68Chevelle hierboven doet mij trouwens vermoeden dat er nu met óns gefuckt wordt.
pi_73686005
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 16:46 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Een echte
pi_73686015
Ja dit is te onwerkelijk, ze zit ons gewoon in de maling te nemen.
pi_73686081
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 16:49 schreef HalvinCarris het volgende:
Heeft nou niemand door dat Vlinder een FOK!ker is en de boel zit te naaien?
Ik sluit niet uit dat Vlinder gewoon een FOK!ker is nee, maar een meer voor de hand liggende optie is denk ik dat ze dit topic gewoon gevonden heeft.

(ikzelf zou bijvoorbeeld gaan googelen op 'frank werther borrelglaasje' en dan kom je meteen dit topic tegen)
pi_73686174
We kunnen er moeilijk zeker van zijn... dit moeten we testen
Dit account is permanent uitgeschakeld.
pi_73686183
Toch wel zielig dat ze er nu lichamelijk en geestelijk last van krijgt. Ik denk dat we het binnenkort maar moeten opbiechten maar we haar een bloemetje toesturen voor de lol die we hebben gehad .
pi_73686184
Mensen, hoe krijgen jullie het voor elkaar.
Ik hoop echt dat dat Vlinder vrouwtje echt is. Maar ik heb ook zo mijn twijfels.
Aan de andere kant. Er zijn genoeg goedgelovige, wereldvreemde mensen op marktplaats, het kan nog steeds echt zijn.
"Deze shit escaleert helemaal de hand uit"
  woensdag 14 oktober 2009 @ 16:55:03 #287
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_73686189
Het zou wel de topicwending van de eeuw zijn als Vlinder een Fok!ker blijkt te zijn die nu bijna een hartaanval krijgt van het lachen ipv hartklachen
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_73686225
Ze zit nu met ons te trollen
pi_73686290
Dank je wel Fleur.

Ik weet wat hij waard is. Dit was,laten we zeggen een eerlijkheidstest. De oneerlijke kopers vallen zo vanzelf door de mand,bij bosjes want ze weten heel goed de waarde maar de eerlijke kopers bieden wat hij waard is.Ik heb er 2. Gehad van een bejaard echtpaar. Dat ze bijzonder waren wist ik maar dat ze zo kostbaar zijn niet. Ik ben al gebeld door iemand ook die me waarschuwde, dat ik een kostbaar stukje had en dat naar waarde moest verkopen en hij noemde een prijs waar ik van duizelde. Deze persoon ken ik niet, ik noem hem mijn engelbewaarder omdat hij al meerdere keren gebeld heeft als ik waardevolle stukjes plaatste. 1 keer wist ik het echt niet en toen verwees hij me naar een duitse kunstsite omdat ik niet wilde geloven dat hij zo oud en zo duur was maar het was tot mijn schrik waar en ik heb het toen zelf gehouden omdat je zoiets nooit meer En dan praat ik over duizenden euro,s hoor ziet.Een weegschaaltje in een soort viool om drugs te wegen. Vroeger had je al soorten drugs want hij komt uit de 17de eeuw. In ieder geval bedankt.
Fijne dag.

Een weegschaaltje in een soort viool om drugs te wegen?
  woensdag 14 oktober 2009 @ 17:00:38 #290
268461 AAAAAA
NOW I WANNA
pi_73686347
Heeft iemand haar email adres wel eens gecheckt. ?
BE YOUR DOG
pi_73686407
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 16:58 schreef J.mulder1 het volgende:
Dank je wel Fleur.

Ik weet wat hij waard is. Dit was,laten we zeggen een eerlijkheidstest. De oneerlijke kopers vallen zo vanzelf door de mand,bij bosjes want ze weten heel goed de waarde maar de eerlijke kopers bieden wat hij waard is.Ik heb er 2. Gehad van een bejaard echtpaar. Dat ze bijzonder waren wist ik maar dat ze zo kostbaar zijn niet. Ik ben al gebeld door iemand ook die me waarschuwde, dat ik een kostbaar stukje had en dat naar waarde moest verkopen en hij noemde een prijs waar ik van duizelde. Deze persoon ken ik niet, ik noem hem mijn engelbewaarder omdat hij al meerdere keren gebeld heeft als ik waardevolle stukjes plaatste. 1 keer wist ik het echt niet en toen verwees hij me naar een duitse kunstsite omdat ik niet wilde geloven dat hij zo oud en zo duur was maar het was tot mijn schrik waar en ik heb het toen zelf gehouden omdat je zoiets nooit meer En dan praat ik over duizenden euro,s hoor ziet.Een weegschaaltje in een soort viool om drugs te wegen. Vroeger had je al soorten drugs want hij komt uit de 17de eeuw. In ieder geval bedankt.
Fijne dag.

Een weegschaaltje in een soort viool om drugs te wegen?

Die medicijnen waarmee ze in bed ligt zijn behoorlijk aangeslagen
pi_73686467
edit: sorry

Dat is het email adres van Vlinder, komt iemand het bekend voor?
pi_73686468
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 17:00 schreef AAAAAA het volgende:
Nee, maar ik krijg wel een bepaald beeld bij Thea uit Alphen
  woensdag 14 oktober 2009 @ 17:05:34 #294
273430 HalvinCarris
Weet iemand waar HalvinCarris?
pi_73686514
Kap maar even met dat Vlinder gedoe. Is waarschijnlijk toch fake. Anyway, ik heb een goed vervolg hier op. Hiervoor heb ik 3 mede FOK!kers nodig. We zoeken in de kunstsectie gewoon een goedkoop prul, wat er wel redelijk "kunstachtig" uitziet.

Nummer 1 biedt vervolgens de vraagprijs + verzendkosten er bij en vraagt direct het rekeningnummer om het te regelen. Vervolgens reageert nummer 1 met het bericht dat het geld is overgemaakt.

Nummer 2/3/4 gaan achtereenvolgens ook bieden, maar dan zo dat het lijkt alsof het object daadwerkelijk heel veel waard is (denk dus aan taalgebruik, interpunctie en dergelijke).

De verkoper zal vervolgens hopelijk terugkrabbelen naar nummer 1, of de koop nog ongedaan kan worden gemaakt. Nummer 1 moet vervolgens een hoop stampij gaan schoppen en dreigen met een aangifte et cetera (laat je fantasie de vrije loop).

Wie doet er mee?
Op maandag 18 januari 2010 14:11 schreef Mint_Clansell het volgende:
Username: HalvinCarris
Hoe simpel kun je zijn om gewoon de eerste letter van de voor- en achternaam om te draaien? :')
  woensdag 14 oktober 2009 @ 17:06:04 #295
268461 AAAAAA
NOW I WANNA
pi_73686530
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 17:04 schreef Keeskacheltje het volgende:
efafaf
Dat is het email adres van Vlinder, komt iemand het bekend voor?
Die mogen we hier niet posten.

[ Bericht 3% gewijzigd door AAAAAA op 14-10-2009 18:25:07 ]
BE YOUR DOG
pi_73686537
quote:
hij me naar een duitse kunstsite omdat ik niet wilde geloven dat hij zo oud en zo duur was maar het was tot mijn schrik waar en ik heb het toen zelf gehouden omdat je zoiets nooit meer En dan praat ik over duizenden euro,s hoor
Ik dacht dat ze het geld goed kon gebruiken?

Klein foutje dus, Vlinder, helaas.
pi_73686581
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 17:05 schreef HalvinCarris het volgende:
Kap maar even met dat Vlinder gedoe. Is waarschijnlijk toch fake. Anyway, ik heb een goed vervolg hier op. Hiervoor heb ik 3 mede FOK!kers nodig. We zoeken in de kunstsectie gewoon een goedkoop prul, wat er wel redelijk "kunstachtig" uitziet.

Nummer 1 biedt vervolgens de vraagprijs + verzendkosten er bij en vraagt direct het rekeningnummer om het te regelen. Vervolgens reageert nummer 1 met het bericht dat het geld is overgemaakt.

Nummer 2/3/4 gaan achtereenvolgens ook bieden, maar dan zo dat het lijkt alsof het object daadwerkelijk heel veel waard is (denk dus aan taalgebruik, interpunctie en dergelijke).

De verkoper zal vervolgens hopelijk terugkrabbelen naar nummer 1, of de koop nog ongedaan kan worden gemaakt. Nummer 1 moet vervolgens een hoop stampij gaan schoppen en dreigen met een aangifte et cetera (laat je fantasie de vrije loop).

Wie doet er mee?
Ik kan me exact datzelfde concept ergens van herinneren
pi_73686593
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 17:00 schreef AAAAAA het volgende:
Heb ik gedaan en ze bestaat echt.
Ik vertrouwde de naam ook niet nl. .

Btw, men moet die naam echt even weghalen, denk ik.
Zou lullig zijn als deze reeks omzeep gaat vanwege die persoonlijke gegevens.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 17:08:11 #299
268461 AAAAAA
NOW I WANNA
pi_73686597
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 17:05 schreef HalvinCarris het volgende:

Wie doet er mee?
Prima.
BE YOUR DOG
  woensdag 14 oktober 2009 @ 17:09:06 #300
241811 Matthijs-
Nice car, Bob
pi_73686619
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 15:56 schreef Chaos-Zero het volgende:
Ik ga ook maar even voor dat glaasje mailen
Mensen die de hele boel verneuken door er massaal op te reageren. Dan verlies je toch alle geloofwaardigheid man, die casper net ook al.

Oh really?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')