abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 oktober 2009 @ 15:48:48 #251
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_73683802
Ook die andere prularia die mevrouw aanbiedt
*Soms denk ik dat ik over dingen nadenk
  woensdag 14 oktober 2009 @ 15:55:40 #252
267795 De_Vink
De vink is een dagtrekker
pi_73684021
Ze heeft o.a. ook nog een oude vaas staan Het is dat ik zo weg moet anders was ik er even goed voor gaan zitten

http://link.marktplaats.nl/284440263

Ik heb al wel een goed idee voor morgen, dan ga ik een restaurant benaderen die een kok zoekt, alleen heb ik 2 kunstarmen waar ik de garde en messen met hulp in kan laten klikken
Zang: Heftig, melodieus "tsitsitsitsitsitsitsi-tjoe-ie-ō"
Lokroep: Een herhaald en helder "pink", ook "wiet" en "tsjwit". In vlucht en tijdens de trek een zacht "tjuub-tjuub"
pi_73684069
Ik ga ook maar even voor dat glaasje mailen
pi_73684128
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 15:55 schreef De_Vink het volgende:

Ik heb al wel een goed idee voor morgen, dan ga ik een restaurant benaderen die een kok zoekt, alleen heb ik 2 kunstarmen waar ik de garde en messen met hulp in kan laten klikken
hahahaha hoe verzin je het
...and that's the way the cookie crumbles.
pi_73684138
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 15:55 schreef De_Vink het volgende:
Ze heeft o.a. ook nog een oude vaas staan Het is dat ik zo weg moet anders was ik er even goed voor gaan zitten

http://link.marktplaats.nl/284440263
Dat zou echt teveel van het goede worden. Het arme mens rekent zich al rijk.
quote:
Die is wel heel tof! .
pi_73684218
Hallo Kees
Ik weet dat het een bijzonder glas is …Hij staat al maanden op marktplaats onder bieden en er gebeurd niets..Toen heb ik hem op 5,50 eur gezet gewoon om de kopers te testen en dat lukt aardig want nu krijg ik (hihihi) biedingen bij de vleet van 2,50 tot 5,50 maar ook vanaf 100 euro tot 200 euro ,zo vallen de niet eerlijke mensen door de mand want ook die 2,50 bieden weten wat het glas waard is maar denken dat de verkoper niets weet. EERLIJKHEID is voor mij het allerbelangrijkste en helaas is dat ver te zoeken, je moet altijd opletten. Ook ben ik vanmorgen gebeld door iemand die me waarschuwde,me vertelde dat ik een heel bijzonder stukje te koop had staan en wat hij waard is… Ik ken deze man niet eens bij naam maar hij belt me altijd als ik iets plaats wat waardevol is omdat hij er net als ik niet tegen kan dat mensen dan achterlijke biedingen doen en de verkoper akkoord zou gaan ,niet wetende wat hij in huis heeft. Daar gruwt hij van dus ik word steeds gewaarschuwd. In dit geval wist ik dat het glas heel bij zonder was ik heb er trouwens 2 ,gehad van een bejaard echtpaar.Ik heb een cursus antiek gedaan dus weet wel het een en ander.Die persoon die me belt is vast mijn engelbewaarder. Het was dus een test op eerlijkheid dus jij u kwam er goed uit! Gemeen??Ik vind van niet. Wat de kopers doen, dat is gemeen.
Liefs Vlinder
Nee, zeg jij maar niets, ga jij maar slapen
pi_73684526
Ze zal het wel door hebben, maar voor ze zekerheid maar een reactie gestuurd:

Geachte Vlinder,
Het is altijd jammer dat wat grapjurken verkopers uit proberen te testen, zodat ze iets voor veel minder geld kunnen krijgen.
Ik had namelijk ook wel door dat de prijs niet serieus was en heb daarom meteen maar een serieus bedrag geboden.
Ik neem aan dat er ook al andere biedingen zijn, kijkt u alstublieft wel uit dat het niet in verkeerde handen valt, zoals handelaars die het voor veel meer uit de deur doen? Ik wil namelijk mijn bod wel verhogen als ik daarmee het beeldje in handen krijg. Het zou veel voor mij betekenen, het glaasje zal perfect zijn voor mijn verzameling. Ik hoop dus dat we het op een akkoordje kunnen gooien voor 250 euro?
Hartelijk dank.

Mvg. Kees
  woensdag 14 oktober 2009 @ 16:12:08 #258
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
  woensdag 14 oktober 2009 @ 16:13:28 #259
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_73684693
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 15:27 schreef 68Chevelle het volgende:
Ik heb ze gekregen van een bejaard echtpaar wat niet meer leeft. Dat ze bijzonder zijn weet ik. Dat ze waardevol zijn is me vandaag via telefoon en mail verteld.Door deze personen ben ik ook gewaarschuwd. Ik breng hem nu eerst naar een vriend die in het antiek zit en hem kan taxeren. Dat die goedkope prijs erbij stond was voor mij een eerlijkheidstest want daarvoor was hij echt niet weggegaan. Hij staat al maanden op bieden en er gebeurd niets en toen dacht ik ,ik doe het anders,ik lok ze uit en opeens wilde iedereen hem voor dat geld hebben, zelfs helemaal uit Groningen naar mijn huis komen om hem te halen. Ja dat geloof ik graag! De eerlijke mensen boden gewoon wat hij waard is en dat was nu helemaal mijn bedoeling. Om hard te krijgen, hoe oneerlijk het gros van de verkopers is, voor een dubbeltje op de eerste rang en dan nog durven vragen of hij echt niet beschadigd is en extra foto,s…voor 5,50 terwijl ze heel goed ween wat hij waard is. Walgelijk. Voor mij staat eerlijkheid boven aan, zo ben ik opgevoed en heb ik mijn kinderen opgevoed…

Mvrgr.Vlinder

Dit is zojuist Epic!!! gegaan
Ja mooi, ik kreeg ook zoiets van haar terug, waarin ze dus gewoon stelt dat IK een oplichter ben... nu ben ik verdrietig
quote:
Voor 5,50 wil iedereen hem opeens hebben. Dat snap ik. Dat de prijs ok is! Ik weet wat hij waard is, hij staat al weer op bieden en de eerlijke kopers hebben ondanks dat hij op 5,50 euro stond toch geboden wat hij waard is, en DAAROM zette ik hem op 5,50 , dan vallen de oneerlijke kopers vanzelf door de mand.Voor mij staat eerlijkheid op nummer 1,iets wat op marktplaats een zeldzaamheid is.

Mvr.gr.Vlinder
quote:
Hallo Vlinder,

Nu snap ik het niet helemaal meer geloof ik; ik vind het een mooi glaasje, en het ontbreekt in mijn collectie.
U spreekt van wat hij waard is, ik reageerde op de advertentie omdat de prijs mij billijk leek; ik had er misschien ook nog wel het dubbele voor betaald, maar nu zie ik dat er ineens geboden wordt tot 120 ¤ ! ! !
U impliceert hiermee tussen de regels door dat ik een 'oneerlijk' persoon zou zijn, maar ik ben me van geen kwaad bewust, ik ben hier erg verdrietig over, en overweeg om een klacht bij Marktplaats in te dienen wegens oplichting.

U biedt het glaasje voor 5.50 aan , en als ik dan mail dat u het wil kopen, bestempelt u mij als een oplichter, en ineens is de prijs vertwintigvoudigd.
Ik ben benieuwd wie MP als oplichter gaat zien; mij of u...

H. van Dongen
FF de onschuldige huilie uithangen.. als straks de gekkigheid over is, ben ik benieuwd of ze hem nog gaat aanbieden aan mij, als eerlijke verzamelaar
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_73684812
Haha, alleen omdat ik 200 euro geboden ben ik opeens eerlijk.
pi_73684837
Shit..

Vlinder is echt het juweeltje van dit topic, die moeten we nu echt vast proberen te houden. Geen gekke dingen gaan mailen anders krijgt ze het door.

Gelukkig is ze vandaag gebeld..
  woensdag 14 oktober 2009 @ 16:19:40 #262
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_73684931
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 16:17 schreef Gauner het volgende:

Gelukkig is ze vandaag gebeld..
Door wie?
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_73684991
quote:
Goedemiddag.

Laat ik nu net gebeld worden door een anticair die me waarschuwde dat dit een zeer zeldzaam exemplaar is.Ik had hem al toegezegd aan iemand voor 100,00 maar moest dat intrekken van de anticair. Er zijn nog eerlijke mensen! Ik wist dat hij zeldzaam was maar niet dat hij zoveel waarde had!! Dus voor 5,50 gaat hij dus zeker niet weg. Het hoogste bod is al 350 euro.

Mvrgr Vlinder
Ik probeerde u niet op te lichten maar zo'n prachtig stuk voor 5,50 leek mij eerlijk gezegt te mooi om waard te zijn. Ik heb dus maar even een klein bod uit gebracht. Wat is de huidige prijs?
pi_73685008
Geweldig topic
pi_73685043
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 16:21 schreef Aepjeh het volgende:

[..]

Ik probeerde u niet op te lichten maar zo'n prachtig stuk voor 5,50 leek mij eerlijk gezegt te mooi om waard te zijn. Ik heb dus maar even een klein bod uit gebracht. Wat is de huidige prijs?
350 Euro is van mij
Dit account is permanent uitgeschakeld.
pi_73685118
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 16:19 schreef Prowl het volgende:

[..]

Door wie?
Ze heeft het toch steeds erover dat ze gebeld is door iemand van wie ze ook de naam niet weet maar die haar heeft gewaarschuwd dat het een stukje duur antiek is dat ze in haar bezit heeft..
pi_73685172
Ik zou op zich wel kunnen bellen, alleen geen idee hoe ik dat kan opnemen
pi_73685391
Volgens mij verzint ze dat zelf, dat ze gebeld is. Om sterker te staan.
Ze zegt ook dat ze vaker door deze persoon gebeld is, als ze iets op mp heeft staan. Bullshit dus.
pi_73685394
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 16:26 schreef Keeskacheltje het volgende:
Ik zou op zich wel kunnen bellen, alleen geen idee hoe ik dat kan opnemen
Heb je een gsm met record functie? Kan je maw gewone dingen opnemen?
Dan kan je gesprekken opnemen ook dacht ik.
Bel naar je voicemail en kijk eens bij opties...
  woensdag 14 oktober 2009 @ 16:33:39 #270
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_73685484
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 16:22 schreef 68Chevelle het volgende:

[..]

350 Euro is van mij
Bij mij staat hij op 120¤ nu
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_73685546
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 16:31 schreef kikoooooo het volgende:
Volgens mij verzint ze dat zelf, dat ze gebeld is. Om sterker te staan.
Ze zegt ook dat ze vaker door deze persoon gebeld is, als ze iets op mp heeft staan. Bullshit dus.
Is gewoon haar denkbeeldige held inderdaad.

Toch vind ik het fantastisch om te zien hoe mensen op dit soort situaties reageren. Van één of ander volstrekt waardeloos prul roept ze nu ineens dat ze eigenlijk allang wist dat het veel waard was en het alleen maar een test was.

De cursus antiek die ze heeft gedaan is er waarschijnlijk bij verzonnen, net zoals de vriend die in het antiek zit, en dus het telefoontje van die anonieme weldoener.
pi_73685562
als vlinder nog in de advertentie(titel) vemeld dat het om een echte frank werther gaat, houd ik het echt niet meer!
toch?
pi_73685635
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 16:24 schreef Gauner het volgende:

[..]

Ze heeft het toch steeds erover dat ze gebeld is door iemand van wie ze ook de naam niet weet maar die haar heeft gewaarschuwd dat het een stukje duur antiek is dat ze in haar bezit heeft..
Zodat ze er veel geld voor kan vragen. Gelukkig voor haar wordt er veels te veel geboden. Of ze het gaat ontvangen is een ander verhaal. Op zich hoop ik wel voor haar dat ze het op bieden zet en een of andere antiekverzamelaar ons eruit bied.
pi_73685647
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 16:35 schreef keesos het volgende:
als vlinder nog in de advertentie(titel) vemeld dat het om een echte frank werther gaat, houd ik het echt niet meer!
Dát zou echt koning zijn
pi_73685867
DUDES!!!
quote:
Goedemiddag Michael

Ik weet niet wat me overkomt!! Ben zelfs al van fraude beschuldigd en kan alleen maar huilen.Ik wist dat ht glas oud was vanwege de dikke bodem, verder zei het me niets. Om de eerlijkheid te testen maakte ik er ( na maanden geen enkel bod) 5,50 van. In eerste instantie gebeurde er nog niet maar ik zet vanmorgen mijn laptop aan en weet niet wat ik zie!! + een mail van een verzekeringsagent die me van fraude beschuldigd omdat ik dus als slogan “advert.vergaren is verzk. besparen”heb en dat rook naar fraude want meneer denkt dat verzk. verzekeringskosten betekend! Meneer Jan kapperman zou het onmiddellijk uit gaan zoeken dus ik schrok me te pletter maar was ook zo boos! Heb hem een heftige mail gestuurd en met grote letters er bij wat die slogan betekend dat noemt zich een hoge piet!!! Kan niet eens afkortingen! Ik ben hartpatiënt, ik ben zo geschokt door dit dreigement dat ik veel pijn heb, ik lig al 13 jaar op bed, doe dit puur voor mijn plezier en om mijn hobby te bekostigen. Ik vond dit een geschenk! Over 2,5 week ga ik trouwen en wat extra geld is meer dan welkom en dan komt die lummel met zo,n stom verhaal. Hoe maak je mensen kapot. Zo dus. Je klakkeloos voor fraudeur uitmaken omdat meneer verzk. ziet als verzekeringen waarvan de af. Trouwens verz. is.Ik zie bijna niets, ik huil en huil, voel eindeloos gekwetst.Ik een frauduur?? Ik weet niet eens hoe dat zou moeten, heb die 5,50 bij het glas gezet omdat ik niet begreep waarom niemand reageerde en wilde de eerlijkheid van de kopers testen. Daar word je dus niet vrolijk van! Biedingen vanaf 2,00 tot 5,50..En dan wilden ze hem graag komen halen.Mensen die heel goed weten wat de waarde is dus mijn test is wat dat betreft gelukt helaas. De goede zijn de mensen die wel naar de waarde boden en bieden. Dus ik waar eerlijkheid boven aan staat zou fraude plegen, hoe je dat dan ook doet. Goed, dit moest ik even kwijt. Het hoogste bod is 200,00 euro. Misschien hoor ik nog van u. Sorry dat het deze mail werd maar het ging me even te ver. Fijne dag.

Liefs Vlinder
Ik kan echt niet meer functioneren op mijn werk
Dit account is permanent uitgeschakeld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')