Haha, die fout maakte ik ook vanmorgenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:50 schreef mrSPLIFFY het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)asje.html%3Fxref%3D1
deze is ook van vlinder
quote:Geachte Vlinder,
zoals ik kan zien aan de biedingen gaat uw glaasje nu echt rond in het kunstcircuit.
Ik zelf heb niet zoveel met het glaasje maar omdat het toch een waardevol object blijkt te zijn volgens een collega en omdat kunst nogal waardevast is wil ik het glaasje graag van je overnemen. Mijn bod is ¤500,00. Hoger dan dit ga ik niet.
In afwachting van uw email,
met vriendelijke groet,
Kees van Geerenstein
Het valt me nu pas opquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:58 schreef Keeskacheltje het volgende:
Wat moeten jullie allemaal met mijn naam
Wát een lelijk ding zegquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:10 schreef guapo het volgende:
Geachte jan,
Tot mijn grote vreugde zag ik uw advertentie waar u een antieke arreslee aanbiedt. Ik meen mij deze slee te herinneren uit een oude Oostenrijkse documentaire waarin de slee gebruikt werdt om Maria Theresia van Oostenrijk (1717-1780)en haar kinderen in mee te vervoeren tijdens de koude, besneeuwde winterdagen.
En fin, wij hebben paarden thuis en een groot stuk land en willen als er in de winter sneeuw ligt dan ook met onze 3 kleinkinderen kleine stukjes over het land doen met deze arreslee.
Naar mijn mening is de arreslee zeker 375 euro waard en bij deze wil ik dan ook graag dit bod van 375 euro uitbrengen.
Ik kan de arreslee ophalen, maar verzenden is natuurlijk ook prima.
Gaat u hier mee akkoord en kunnen wij tot zaken komen?
Met vriendelijke groet,
Dirk de Brouwer
http://link.marktplaats.nl/287723750
Hallo,quote:Hallo -,
Blij jou gevonden te hebben, heb hier nog 2 kanarie poppen, wou ze net wegdoen dus ik ben erg happy om er iemand mee blij te kunnen maken. Alleen wil ik eigenlijk niet weer kanaries na deze gehad te hebben dus is het een probleem als ik ze gewoon aan u geef? Ze zijn inmiddels gelig geworden en ze zien er nog redelijk goed uit alleen (Misschien wat vreemd voor zo'n klein beestje) ruiken ze behoorlijk, ik hoop dat ook dit geen probleem is.
Ik hoop snel van je te horen,
Kees
Ja dat maakt niet uit, ik denk dat er wel een medicijn voor is. Van welke plek komt u, dan weet ik ong waar ik moet zijn..quote:Hoi,
De volgende twee dagen ben ik er helaas niet dus ik hoop dat U zaterdag een plaatsje vrij heeft,
voor dat ik U mijn adres geef wil ik eerst wel even zeggen dat gisteravond de eerste wormen op de parkieten verschenen, ik denk zelf dat dit met een pincet of iets dergelijks wel te verhelpen is. Dit is geen probleem?
mvg Kees
quote:Dat is mooi!
Ik heb alleen nog één laatste vraagje, hoe wilt u medicijnen aan een dode kanarie geven?
Mijn adres is:
Bijlmerdreef 1208 III
1103 JW
Amsterdam Zuidoost
Wat lijkt u een geschikte datum en tijd? Ik ben het hele weekend vrij.
Groeten,
Kees
Prachtigquote:Ik heb alleen nog één laatste vraagje, hoe wilt u medicijnen aan een dode kanarie geven?
Iemand blij maken met een dooie mus kanariequote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:17 schreef Dynd het volgende:
Deze is iets minder leuk misschien,
Gezocht: 2 kanarie poppen in ruil voor 2 mannen
ik ben op zoek naar 2 kanarie poppen die ik wil inruilen met 2 mannen.. (gele)
[..]
Hallo,
Ja dat is zeker geen probleem, u heeft mij ook heel blij gemaakt en ik wil ze best komen ophalen.
Wat is uw adres waar ik ze moet komen ophalen..
Mvg
[..]
Ja dat maakt niet uit, ik denk dat er wel een medicijn voor is. Van welke plek komt u, dan weet ik ong waar ik moet zijn..
Mvg
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://link.marktplaats.nl/287723155quote:Hallo BErt,
bedankt voor uw tip! Had dit niet in de gaten, heb hem gekocht in engeland.
Ik ga er zeker op letten, bedankt.
mvg marjolein
----- Original Message -----
From: "Bert Kaanders"
To: Marjolein
Subject: Reactie op uw advertentie: Poster Tasmanian Devil
Date: Wed, 14 Oct 2009 20:25:06 +0200 (CEST)
Geachte Marjolein,
Ik wilde u even attenderen op uw Tasmanian Devil poster.
Beseft u wel dat dit een zeer zeldzaam object is? Als ik mij niet vergis is dit een poster uit de 1210-serie, die maar heel korte tijd in productie is geweest. Ik zal je de volgende tip geven: Laat je niet afschepen met bedragen tot 10 euro, deze poster is véél en véél meer waard, minstens 10 keer zo veel!
Met vriendelijke groet,
Bert Kaanders
Dat zeggen ze denk ik express, zodat als mensen gaan twijfelen en dat dat ze overhaalt. (Dat lieg ik mezelf voor tenminste)quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:15 schreef Keeskacheltje het volgende:
Dit is een begin, wat nu?
Geachte Twinkeltje,
Ik keek even op marktplaats en zag met verbazing deze mooie vaas staan.
Ik snap alleen niet waarom u het voor zo weinig weg doet, ik ben een verzamelaar van porseleinen en stenen kunstwerken en zie dat dit echt een werk is van Frank wörther, waar ik al een hele tijd naar op zoek ben.
Ik neem aan dat u de prijs niet serieus meent en kijkt wat voor biedingen er worden gedaan, daarom zou ik de vaas graag voor 150 euro willen overnemen als dat mogelijk is.
Kan ik wel een foto van de onderkant van de vaas te zien krijgen? Hartelijk dank.
Met vriendelijk groeten,
Kees Achterberg
reactie:
Hallo Kees,
de vaas is inderdaad mooi.
Maar om een prijs te bepalen is weleens lastig.
Twinkeltje is een kringloopwinkel, dus er wordt vanalles gebracht.
Zo af en toe mogen we een huis leeg halen.
De opbrengst gaat naar een goed doel.
We weten echt niet overal de waarde van, dus deze vaas blijkt veel meer waard te zijn.
U kunt op foto nr. 3 de onderkant van de vaas zien.
Hij is echt helemaal gaaf!
Natuurlijk ga ik akkoord met uw bod.
Ik wacht op uw reactie, groet Anja
Waarom naar een goed doel? Nu ga ik me schuldig voelen.
Mortuariumquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:27 schreef Dynd het volgende:
GEZOCHT: tongpiercing met animal print.
[i]ik zoek tongpiercings of balletjes van 1,6 of 1,4 mm met een dieren printje
-knip-
quote:
Oftewel Vlinder zelf ookquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:42 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
![]()
Maar volgens mij begint het op te vallen dat alle mails naar Vlinder zo beleefd en netjes zijn. De doorsnee Marktplaats-gebruiker is niet zo, daar rammelt het van de spel- en taalfouten.
Maar wij zijn kunstkennersquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:42 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
![]()
Maar volgens mij begint het op te vallen dat alle mails naar Vlinder zo beleefd en netjes zijn. De doorsnee Marktplaats-gebruiker is niet zo, daar rammelt het van de spel- en taalfouten.
Hahahahahahaha, als dát niet afschrikt!quote:Mijn adres is:
Bijlmerdreef 1208 III
1103 JW
Amsterdam Zuidoost
A. Coppejans aan rihaquote:Beste Alwin,
Dit is wel heel bijzonder. Dit hebben wij nog nooit meegemaakt, maar wij kunnen wel een stal voor uw 4 varkens
gereedmaken. Maar dan heeft U wel aparte varkens. Hebben zij speciale wensen?
Wij hebben wel plaats voor 8 personen. Wij hebben nl 4 kamers.
Maar ik hoor wel wat U wilt.
Met vriendelijke groet,
Riha en Dré.
Hallo Riha,quote:Beste Alwin,
Wij weten dat ze luidruchtig zijn op het moment dat ze willen eten, maar verder toch niet zo?
En ze zitten op stal, Wij hebben 2 biologische ossen, maar die zullen er geen last van hebben.
Als het voor U serieus is, willen wij wel de 4 kamers voor 31 oktober reserveren en een stal reserveren voor
uw vier varkens.
De kosten zijn: 4 x ¤ 50,00 voor de kamers voor een nacht incl ontbijt en voor de 4 dieren is het ¤ 50,00.
Wij hebben hooi, stro en bieten.
Maar 'n vraagje, waar komen jullie vandaan? Hebben jullie een grote familie of vriendenclub, omdat jullie met z'n 8
willen overnachten.
Groet,
Riha en Dré.
Ik heb gemaild dat mijn dochter wel interesse had, maar dat ze eerst meer foto's wou zienquote:Contact-mogelijkheid: Gratis
Op zoek naar: Eenmalige seks
Type profiel: Echt profiel
Leeftijd: 16 jaar
ik ben en jongen van 16 en ben maagd
ik wil ontmaagd worden door een vrouw
ik ben 1,85 lang en weeg 85kilo
mijn pik is 16 tot 17cm lang
als ik ontmaagd wordt kijgt u er 20euro bij
ik hou van : beffen / like / vingeren /
wil ook graag sexles hebben/
en sex met een vriendin van jou er bij .
ik hou niet : van pijpen / gepijpt worden
/ anale sex of anaal geneukt worden .
mischien proberen : plassex /
buiten sex / en creampie = in een kutje/poesje spuiten .
ben de enigste van mijn vrienden groep die maagd is !
mail me.
plz help me aub .
enquote:oke is goe wat voor foto's en hoe jong is je dochter
en hoe groot is de afstand
En ik heb hem uiteindelijk zover gekregen dat ie deze foto stuurdequote:jullie zijn de 1ste die een reactie sturen
wat voor foto's moeten dat zijn .
voeg me ook toe op msn aub .
Hoe kóm je eropquote:Veel mensen hebben nu eenmaal wat moeite met homo's en al helemaal seksfeesten met varkens.
En hoe open jullie ons willen ontvangen is echt, zo hartelijk, dat is gewoon grandioos!
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:54 schreef Stali het volgende:
Bed & Breakfast en Bed & Stal (voor paarden). http://link.marktplaats.nl/287025702
Hallo!!
We hebben zojuist uw advertentie bekeken waarin u een prachtige Bed and Breakfast aanbieding heeft.
Wij zijn ontzettende natuurliefhebbers en zouden graag met 8 personen bij u willen overnachten. Alleen houden wij geen paarden maar vier varkens die we niet alleen kunnen laten, zouden die ook welkom zijn?
Wij zouden dan heel graag bij u overnachten in het weekend van 31 oktober.
Met vriendelijke groet,
Alwin Coppejans
[..]
A. Coppejans aan riha
details weergeven 21:16 (4 minuten geleden)
Beste Riha en Dré,
Bedankt voor de snelle reactie en wat fantastisch dat we op zo'n korte termijn bij jullie terecht kunnen.
W.b.t. de wensen van de varkens, wij verzorgen ze uiteraard. Het zijn onze huisdieren en we houden ontzettend veel van onze varkens en je kunt ze natuurlijk niet een heel weekend zonder verzorging alleen laten. Varkens zijn wellicht handzamer dan paarden maar ik hoop dat u beseft dat ze wel een ietsje luidruchtiger zijn.
Ik hoop van harte dat u hier geen bezwaar tegen heeft?
Hartelijke groeten,
Alwin
[..]
Hallo Riha,
Fijn om te horen dat we zelf geen voer hoeven mee te brengen. Dat is echt service.
De kosten zijn uiteraard akkoord.
Mijn partner en ik komen uit Abcoude en onze vrienden uit Amsterdam en Rotterdam en inderdaad een vriendenclub.
Het moet me trouwens echt van het hart, wij hebben zo'n hartelijke ontvangst ook nog nooit meegemaakt.
Veel mensen hebben nu eenmaal wat moeite met homo's en al helemaal seksfeesten met varkens.
En hoe open jullie ons willen ontvangen is echt, zo hartelijk, dat is gewoon grandioos!
Tot 31 oktober!
Lieve groeten,
Alwin
10/10 !! Vind het zelf ook prettig als er meteen een groot aantal berichten en reactie's wordt gepost in plaats van maar één per post, dat leest veel lekkerder.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:54 schreef Stali het volgende:
Bed & Breakfast en Bed & Stal (voor paarden). http://link.marktplaats.nl/287025702
Hallo!!
We hebben zojuist uw advertentie bekeken waarin u een prachtige Bed and Breakfast aanbieding heeft.
Wij zijn ontzettende natuurliefhebbers en zouden graag met 8 personen bij u willen overnachten. Alleen houden wij geen paarden maar vier varkens die we niet alleen kunnen laten, zouden die ook welkom zijn?
Met vriendelijke groet,
Alwin Coppejans
[..]
A. Coppejans aan riha
Beste Riha en Dré,
Bedankt voor de snelle reactie en wat fantastisch dat we op zo'n korte termijn bij jullie terecht kunnen.
W.b.t. de wensen van de varkens, wij verzorgen ze uiteraard. Het zijn onze huisdieren en we houden ontzettend veel van onze varkens en je kunt ze natuurlijk niet een heel weekend zonder verzorging alleen laten. Varkens zijn wellicht handzamer dan paarden maar ik hoop dat u beseft dat ze wel een ietsje luidruchtiger zijn.
Hartelijke groeten,
Alwin
[..]
Hallo Riha,
Fijn om te horen dat we zelf geen voer hoeven mee te brengen. Dat is echt service.
Mijn partner en ik komen uit Abcoude en onze vrienden uit Amsterdam en Rotterdam en inderdaad een vriendenclub.
Het moet me trouwens echt van het hart, wij hebben zo'n hartelijke ontvangst ook nog nooit meegemaakt.
Veel mensen hebben nu eenmaal wat moeite met homo's en al helemaal seksfeesten met varkens.
Tot 31 oktober!
Lieve groeten,
Alwin
ge-wél-dig.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:54 schreef Stali het volgende:
Hallo!!
Met vriendelijke groet,
Alwin Coppejans
[..]
A. Coppejans aan riha
Beste Riha en Dré,
Hartelijke groeten,
Alwin
[..]
Hallo Riha,
Tot 31 oktober!
Lieve groeten,
Alwin
Ja, drie keer raden.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:58 schreef 9611Niels het volgende:
[..]Heeft ie daar al op geantwoord?
quote:Beste Alwin,
Toch even een reactie. Maar voor deze gelegenheid staan wij helaas niet open.
Ik wens U uiteraard heel veel succes met het zoeken van een juiste plek.
Met vriendelijke groet,
Riha en Dré.
Nee, het is klaar. God, die arme mensen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:01 schreef Dynd het volgende:
[..]
Zeg eens dat ze een vergissing maken en dat twee van de vier varkens vrouwtjes zijn.
Die mensen helemaal blij, eindelijk klantenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:02 schreef Stali het volgende:
[..]
Nee, het is klaar. God, die arme mensen..
Niks arme mensen, die hebben nu genoeg stof voor minstens 5 saaie feestjesquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:02 schreef Stali het volgende:
[..]
Nee, het is klaar. God, die arme mensen..
Je vergeet dequote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:30 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Damn ik wil die koppen van Dre en Riha wel eens zien Die gingen van
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Awh...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:33 schreef Dynd het volgende:
We moeten meerdere gay-seksparty requests maken bij Dre en Riha, en omdat het paardenhotel waarschijnlijk toch niet zo goed loopt ze overtuigen er een gay seks hotel van te maken.
Nav http://link.marktplaats.nl/287785673 dusquote:Geachte verkoper,
Per toeval kwam ik terecht op uw Marktplaatspagina, waarvandaan ik doorlinkte naar deze prachtige koffiepot. Ik ben zeer geïnteresseerd en zou graag een indicatie van de prijs ten gehore krijgen.
Alvast bedankt,
William Galjaard.
Zelf zou ik deze weer niet doen, en niet alleen vanwege de herhaling maar wel zeker omdat deze aanbieder weet wat ze te koop zet.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:44 schreef Lindgren. het volgende:
Steeds wanneer ik dit topic aanklik moet ik me inhouden om niet in de lach te schieten.![]()
Ik begin er nu mee.. wat vinden jullie van deze?![]()
![]()
http://link.marktplaats.nl/287785673Daar ga ik op reageren.
Die pak ik wel mee!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:48 schreef RIGGER het volgende:
Misschien iemand die deze onder zijn Golf 2 wil hangen?
Hierbij dusquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:59 schreef Lindgren. het volgende:
Antiek
http://link.marktplaats.nl/285044142![]()
Ik ga vragen of ie écht antiek is, zo ja, dan heb ik interesse
Anticiteitenadviseurquote:Geachte jb,
Aangezien ik blij verrast was met dit prachtige vrachtwagentje, zou ik er graag wat meer informatie over willen ontvangen. In de beschrijving staat dat het object antiek is. Ik denk dat u daar niets teveel verteld heeft. Dankzij mijn werk als Anticiteitenadviseur denk ik dat u hier iets waardevols in handen heeft. Gelieve zo spoedig mogelijk terug contacteren.
Mvg,
William Galjaard,
Anticiteitenadviseur.
Komt helaas (denk ik) iets te direct en dus ongeloofwaardig over.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:03 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Ik ben nu bezig om een of ander mens wat een lelijk schilderij verkoopt. Te laten geloven dat het veel waard is enzo. Wie doet er mee?
Geachte Shev,
Dit is echt een klassieker van de redelijk onbekende schilder: H.Auihik
Er is erg weinig over deze schilder bekent. Dit is wat hem zo bijzonder maakt.
Veel van zijn meester werken zijn verloren gegaan. Maar u heeft er één in uw bezit! Dit is echt een schilderij, van topklasse. Wat zeker rond de E800 waard is.
Zou ik u mogen vragen hoe u aan deze klassier bent gekomen?
Deze reactie is afkomstig van:
Naam: hans.pietersen
En ik had op een andere email:
Hallo,
Ik ben erg blij om weer eens een schilderij van H.Auihik. Jammer dat u zo weinig over dit schilderij weet. Het jaar bijvoorbeeld. Maar ik kan u verzekeren dat dit schilderij erg veel waard is! Laat het niet in verkeerde handen vallen. Want dat zou heel erg jammer zijn!
http://www.marktplaats.nl(...)kend.html%3Fxref%3D1
Idd, heb er zelf ook al weer een paar de deur uit, morgen komen de reacties waarschijnlijk.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Komt helaas (denk ik) iets te direct en dus ongeloofwaardig over.
En dan is het straks net zulk wereldnieuws als het fundatopic... Dat zou jammer zijnquote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:14 schreef Knuks het volgende:
Zoektermen: Hossel, Snel geld, Sulvanno, Easy Money, Internet Geld Verdienen.
Dag Anne,quote:Geachte heer/mevrouw Coppejans,
Afhankelijk van uw bod en waar U woont kunnen we "tot zaken komen".
met vriendelijke groet,
Anne Verburgh
Oh wat fijn zeg! Ik neem hem graag van u over.quote:20 euro lijkt mij redelijk.
gr.
Anne
Dag Anne,quote:Anne-Fleur,
Fijn dat het in goede aarde valt. Mijn rekeningnummer is 1810780. Als U mij aangeeft op welk adres hij moet komen, dan zal ik mijn best doen om hem te bezorgen.
Gr.
Anne
Beste Anne,quote:Anne-Fleur,
rekeningnummer is t.n.v. ****** te *****.
Misschien is het handig dat ik Uw telefoonnummer krijg. Dan kunnen we afstemmen waar en wanneer ik de rolator bezorg.
Voor mij zit nu de dag erop. Ik laat morgen weer van mij horen, per ,ail of telefonisch.
Welterusten,,
Anne
Jaquote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:14 schreef Knuks het volgende:
Zoektermen: Hossel, Snel geld, Sulvanno, Easy Money, Internet Geld Verdienen.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:22 schreef Stali het volgende:
Okay, nog 1 voor het slapen gaan:
Te koop: Rollator. Af te halen regio Zierikzee
Link naar advertentie: http://link.marktplaats.nl/287758789
Geachte verburgh,
Zou u de kar ook willen brengen want ik ben niet zo mobiel.
Met vriendelijke groet,
A. Coppejans
Deze reactie is afkomstig van;
Naam: A. Coppejans
[..]
Dag Anne,
Wat wilt u er voor hebben?
Met vriendelijke groet,
A. Coppejans
[..]
Oh wat fijn zeg! Ik neem hem graag van u over.
Als u uw rekeningnummer geeft maak ik het bedrag meteen over.
Dank u wel.
Anne-Fleur Coppejans
[..]
Dag Anne,
De overboeking, daar ben ik meteen mee bezig. Ben er nog niet helemaal in thuis maar ik moet invullen ten name van wie en ik kan de betaling niet verzenden zonder dit in te vullen.
Ik moet dit dus wel invullen.
Fijn dat u me zo helpt hoor.
Hartelijke groet,
Anne-Fleur Coppejans
[..]
Beste Anne,
Ah, dit is zo fijn. Hier in Spanje is er echt nauwelijks zorg voor mensen die zoals ik heel moeilijk ter been zijn.
Ik heb het geld meteen overgemaakt. Het kan iets langer duren omdat ik niet bij dezelfde bank zit als u.
Maar u kunt de rollator berzorgen op:
Paseo de la Bonanova 62-II
08017 Barcelona
Telefoon: +34 932112150
Mijn hartelijke dank. Wanneer u even vooraf belt dan zorg ik voor thee met een lekkere versnapering.
Welterusten,
Anne-Fleur Coppejans
mooie dagafsluiterquote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:22 schreef Stali het volgende:
Die van jou zijn echt stuk voor stuk toppertjes!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:22 schreef Stali het volgende:
Link naar advertentie: http://link.marktplaats.nl/287758789
Geachte verburgh,
Zou u de kar ook willen brengen want ik ben niet zo mobiel.
Met vriendelijke groet,
A. Coppejans
Deze reactie is afkomstig van;
Naam: A. Coppejans
[..]
Dag Anne,
Wat wilt u er voor hebben?
Met vriendelijke groet,
A. Coppejans
[..]
Oh wat fijn zeg! Ik neem hem graag van u over.
Als u uw rekeningnummer geeft maak ik het bedrag meteen over.
Dank u wel.
Anne-Fleur Coppejans
[..]
Dag Anne,
De overboeking, daar ben ik meteen mee bezig. Ben er nog niet helemaal in thuis maar ik moet invullen ten name van wie en ik kan de betaling niet verzenden zonder dit in te vullen.
Ik moet dit dus wel invullen.
Fijn dat u me zo helpt hoor.
Hartelijke groet,
Anne-Fleur Coppejans
[..]
Beste Anne,
Ah, dit is zo fijn. Hier in Spanje is er echt nauwelijks zorg voor mensen die zoals ik heel moeilijk ter been zijn.
Ik heb het geld meteen overgemaakt. Het kan iets langer duren omdat ik niet bij dezelfde bank zit als u.
Maar u kunt de rollator berzorgen op:
Paseo de la Bonanova 62-II
08017 Barcelona
Telefoon: +34 932112150
Mijn hartelijke dank. Wanneer u even vooraf belt dan zorg ik voor thee met een lekkere versnapering.
Welterusten,
Anne-Fleur Coppejans
quote:Hallo J,
Hey, mooie kater! Ik ben opzoek naar een kat en op de één of andere manier sprak deze me heel erg aan! Ik heb alleen iets wat ik echt moet weten voordat ik verder ga over de kat, brengt deze kat ongeluk als ik bijvoorbeeld naar de keuken loop en hij mijn pad kruist? Ik ben namenlijk nogal bijgelovig en kan op dit moment echt niet nog meer ongeluk gebruiken. Zit namelijk al 4 en een half jaar in de ziekte wet, ik heb zware scoliose, diabetes (Type 1). Dit opzich was nog mee te leven, maar toen ik 4 Maart 2005 na mijn fantastische vakantie in IJsland een bobbeltje op mijn ooglid ontdekte dacht ik al snel dat er wat mis was. Dus ik naar de huisarts gaan, en toen kreeg ik het slechte nieuws; retinoblastoom (Oogkanker). WAO aangevraagt en daar zit ik dan, alleen zonder vrouw. Omdat de coliose en torsie van de wervelkolom een deformatie van de ribben veroorzaakte was ik niet meer goed te been. Ik had wel door dat mijn vrouw geen zin meer in me had maar toen betrapte ik haar toen ik terugkwam uit het ziekenhuis voor een RB-gen test, deed de deur open en riep of ze me kon helpen mijn pomp te wisselen kwam er een man in zijn boxer de trap af... die vuile hoer! Ik ben altijd een zorgzaam en goed persoon geweest voor zowel anderen als de maatschappij! Maar nee! We geven niet die rechtse geldgraaiers het idee om misschien eens wat na te denken over het C-Pakket maar we kopen er gewoon een nieuwe Moskee van! Oh god ik ben zo eenzaam... en moet echt een maatje hebben, vrienden heb ik sowieso nooit echt gehad. Of ja Frank, maar meneertje moest zonodig voor zijn werk in het buitenland gaan wonen met zijn gezin en zijn goede vriend in de verdomme bijstand achterlaten met niets! De kater doet me erg aan mij denken, gecastreerd dan niet, maar het voelt wel alsof ik mijn mannelijkheid ben verloren.
Ik hoop snel van u te horen,
Groeten,
Kees
quote:Geachte verkoper,
Per toeval kwam ik terecht op uw Marktplaatspagina, waarvandaan ik doorlinkte naar deze prachtige koffiepot. Ik ben zeer geïnteresseerd en zou graag een indicatie van de prijs ten gehore krijgen.
Alvast bedankt,
William Galjaard.
[..]
het is de bedoeling dat hij naar de hoogste bieder gaat maar doe me eens een goed voorstel want als ik iets zeg snij ik me altijd in de vinger of ik vraag teveel en de mensen zijn weg of ik vraag veel te weinig en dat krijg je erna van anderen te horen dus nogmaals zeg eens wat hij u waardzou zijn mvg marie
[..]
Beste Marie,
In de tussentijd heb ik niet stilgezeten. Ik heb een oude bekende van me opgebeld die het beeldje in behandeling heeft, hij is antiektaxateur en is zelf razend enthousiast. Dit is een koffiepot die ik graag aan mij collectie toe zou voegen. Een voorzichtig eerste bod dan; ¤75?
Mvg,
William.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:45 schreef Dynd het volgende:
Het is net vissen, paar haakjes uitgooien en dan wachten tot er één hapt.
Hier is mijn haakje:
zwarte kater aangeboden
Zwarte kater is opzoek naar een lief baasje. Zijn moeder is een blauwe rus.
Hij is gecastreerd en gechipt.
[..]
Eerst rustig opbouwen hequote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:51 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Zal ik zeker doen. Over die koffiepot
Trouwens Dynd, hij was echt weer heerlijk! Om je vingers bij af te likken.![]()
Hoe doe je dat toch?
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:45 schreef Dynd het volgende:
Het is net vissen, paar haakjes uitgooien en dan wachten tot er één hapt.
Hier is mijn haakje:
zwarte kater aangeboden
Zwarte kater is opzoek naar een lief baasje. Zijn moeder is een blauwe rus.
Hij is gecastreerd en gechipt.
[..]
Om je te helpen ga ik ook een mailtje sturen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:45 schreef Lindgren. het volgende:
Godverdomme, ik voel me nou al schuldig![]()
http://link.marktplaats.nl/287785673
[..]![]()
![]()
Doe mee met deus.
Of het bericht zo laten staan en dan iets van 20 euro bieden. Waarschijnlijk gaat ze dan doen alsof ze er veel verstand van heeft? En meer vragen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:02 schreef Lindgren. het volgende:
Ik zou beginnen met ¤7,50. Net doen of je 'r voor de gek houdt.Kijken hoe ze reageert
![]()
Dan heeft ze 't gevoel dat je 'r naait.![]()
![]()
Welkom in het "De Fok klootzakken van markplaats" Topic.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:04 schreef skunkasaur het volgende:
Jongens jongens wat een pret.
Alleen heb ik enorm medelijden met Vlinder gekregen, dat gaat me toch te ver. Dat arme mens stapt straks nog naar Hart van Nederland omdat jullie haar een hartaanval en depressie aangepraat hebben
ja doequote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:04 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Of het bericht zo laten staan en dan iets van 20 euro bieden. Waarschijnlijk gaat ze dan doen alsof ze er veel verstand van heeft? En meer vragen.
Hij is verstuurd!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |