Hahahahahahaha, als dát niet afschrikt!quote:Mijn adres is:
Bijlmerdreef 1208 III
1103 JW
Amsterdam Zuidoost
A. Coppejans aan rihaquote:Beste Alwin,
Dit is wel heel bijzonder. Dit hebben wij nog nooit meegemaakt, maar wij kunnen wel een stal voor uw 4 varkens
gereedmaken. Maar dan heeft U wel aparte varkens. Hebben zij speciale wensen?
Wij hebben wel plaats voor 8 personen. Wij hebben nl 4 kamers.
Maar ik hoor wel wat U wilt.
Met vriendelijke groet,
Riha en Dré.
Hallo Riha,quote:Beste Alwin,
Wij weten dat ze luidruchtig zijn op het moment dat ze willen eten, maar verder toch niet zo?
En ze zitten op stal, Wij hebben 2 biologische ossen, maar die zullen er geen last van hebben.
Als het voor U serieus is, willen wij wel de 4 kamers voor 31 oktober reserveren en een stal reserveren voor
uw vier varkens.
De kosten zijn: 4 x ¤ 50,00 voor de kamers voor een nacht incl ontbijt en voor de 4 dieren is het ¤ 50,00.
Wij hebben hooi, stro en bieten.
Maar 'n vraagje, waar komen jullie vandaan? Hebben jullie een grote familie of vriendenclub, omdat jullie met z'n 8
willen overnachten.
Groet,
Riha en Dré.
Ik heb gemaild dat mijn dochter wel interesse had, maar dat ze eerst meer foto's wou zienquote:Contact-mogelijkheid: Gratis
Op zoek naar: Eenmalige seks
Type profiel: Echt profiel
Leeftijd: 16 jaar
ik ben en jongen van 16 en ben maagd
ik wil ontmaagd worden door een vrouw
ik ben 1,85 lang en weeg 85kilo
mijn pik is 16 tot 17cm lang
als ik ontmaagd wordt kijgt u er 20euro bij
ik hou van : beffen / like / vingeren /
wil ook graag sexles hebben/
en sex met een vriendin van jou er bij .
ik hou niet : van pijpen / gepijpt worden
/ anale sex of anaal geneukt worden .
mischien proberen : plassex /
buiten sex / en creampie = in een kutje/poesje spuiten .
ben de enigste van mijn vrienden groep die maagd is !
mail me.
plz help me aub .
enquote:oke is goe wat voor foto's en hoe jong is je dochter
en hoe groot is de afstand
En ik heb hem uiteindelijk zover gekregen dat ie deze foto stuurdequote:jullie zijn de 1ste die een reactie sturen
wat voor foto's moeten dat zijn .
voeg me ook toe op msn aub .
Hoe kóm je eropquote:Veel mensen hebben nu eenmaal wat moeite met homo's en al helemaal seksfeesten met varkens.
En hoe open jullie ons willen ontvangen is echt, zo hartelijk, dat is gewoon grandioos!
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:54 schreef Stali het volgende:
Bed & Breakfast en Bed & Stal (voor paarden). http://link.marktplaats.nl/287025702
Hallo!!
We hebben zojuist uw advertentie bekeken waarin u een prachtige Bed and Breakfast aanbieding heeft.
Wij zijn ontzettende natuurliefhebbers en zouden graag met 8 personen bij u willen overnachten. Alleen houden wij geen paarden maar vier varkens die we niet alleen kunnen laten, zouden die ook welkom zijn?
Wij zouden dan heel graag bij u overnachten in het weekend van 31 oktober.
Met vriendelijke groet,
Alwin Coppejans
[..]
A. Coppejans aan riha
details weergeven 21:16 (4 minuten geleden)
Beste Riha en Dré,
Bedankt voor de snelle reactie en wat fantastisch dat we op zo'n korte termijn bij jullie terecht kunnen.
W.b.t. de wensen van de varkens, wij verzorgen ze uiteraard. Het zijn onze huisdieren en we houden ontzettend veel van onze varkens en je kunt ze natuurlijk niet een heel weekend zonder verzorging alleen laten. Varkens zijn wellicht handzamer dan paarden maar ik hoop dat u beseft dat ze wel een ietsje luidruchtiger zijn.
Ik hoop van harte dat u hier geen bezwaar tegen heeft?
Hartelijke groeten,
Alwin
[..]
Hallo Riha,
Fijn om te horen dat we zelf geen voer hoeven mee te brengen. Dat is echt service.
De kosten zijn uiteraard akkoord.
Mijn partner en ik komen uit Abcoude en onze vrienden uit Amsterdam en Rotterdam en inderdaad een vriendenclub.
Het moet me trouwens echt van het hart, wij hebben zo'n hartelijke ontvangst ook nog nooit meegemaakt.
Veel mensen hebben nu eenmaal wat moeite met homo's en al helemaal seksfeesten met varkens.
En hoe open jullie ons willen ontvangen is echt, zo hartelijk, dat is gewoon grandioos!
Tot 31 oktober!
Lieve groeten,
Alwin
10/10 !! Vind het zelf ook prettig als er meteen een groot aantal berichten en reactie's wordt gepost in plaats van maar één per post, dat leest veel lekkerder.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:54 schreef Stali het volgende:
Bed & Breakfast en Bed & Stal (voor paarden). http://link.marktplaats.nl/287025702
Hallo!!
We hebben zojuist uw advertentie bekeken waarin u een prachtige Bed and Breakfast aanbieding heeft.
Wij zijn ontzettende natuurliefhebbers en zouden graag met 8 personen bij u willen overnachten. Alleen houden wij geen paarden maar vier varkens die we niet alleen kunnen laten, zouden die ook welkom zijn?
Met vriendelijke groet,
Alwin Coppejans
[..]
A. Coppejans aan riha
Beste Riha en Dré,
Bedankt voor de snelle reactie en wat fantastisch dat we op zo'n korte termijn bij jullie terecht kunnen.
W.b.t. de wensen van de varkens, wij verzorgen ze uiteraard. Het zijn onze huisdieren en we houden ontzettend veel van onze varkens en je kunt ze natuurlijk niet een heel weekend zonder verzorging alleen laten. Varkens zijn wellicht handzamer dan paarden maar ik hoop dat u beseft dat ze wel een ietsje luidruchtiger zijn.
Hartelijke groeten,
Alwin
[..]
Hallo Riha,
Fijn om te horen dat we zelf geen voer hoeven mee te brengen. Dat is echt service.
Mijn partner en ik komen uit Abcoude en onze vrienden uit Amsterdam en Rotterdam en inderdaad een vriendenclub.
Het moet me trouwens echt van het hart, wij hebben zo'n hartelijke ontvangst ook nog nooit meegemaakt.
Veel mensen hebben nu eenmaal wat moeite met homo's en al helemaal seksfeesten met varkens.
Tot 31 oktober!
Lieve groeten,
Alwin
ge-wél-dig.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:54 schreef Stali het volgende:
Hallo!!
Met vriendelijke groet,
Alwin Coppejans
[..]
A. Coppejans aan riha
Beste Riha en Dré,
Hartelijke groeten,
Alwin
[..]
Hallo Riha,
Tot 31 oktober!
Lieve groeten,
Alwin
Ja, drie keer raden.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:58 schreef 9611Niels het volgende:
[..]Heeft ie daar al op geantwoord?
quote:Beste Alwin,
Toch even een reactie. Maar voor deze gelegenheid staan wij helaas niet open.
Ik wens U uiteraard heel veel succes met het zoeken van een juiste plek.
Met vriendelijke groet,
Riha en Dré.
Nee, het is klaar. God, die arme mensen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:01 schreef Dynd het volgende:
[..]
Zeg eens dat ze een vergissing maken en dat twee van de vier varkens vrouwtjes zijn.
Die mensen helemaal blij, eindelijk klantenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:02 schreef Stali het volgende:
[..]
Nee, het is klaar. God, die arme mensen..
Niks arme mensen, die hebben nu genoeg stof voor minstens 5 saaie feestjesquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:02 schreef Stali het volgende:
[..]
Nee, het is klaar. God, die arme mensen..
Je vergeet dequote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:30 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Damn ik wil die koppen van Dre en Riha wel eens zien Die gingen van
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Awh...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:33 schreef Dynd het volgende:
We moeten meerdere gay-seksparty requests maken bij Dre en Riha, en omdat het paardenhotel waarschijnlijk toch niet zo goed loopt ze overtuigen er een gay seks hotel van te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |