Die lijst had Slackster al een keer gepost, en die is toen beantwoord door switchboy meen ik..of anders ATuin-hekquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:14 schreef Lambiekje het volgende:
Dispelling Vaccination Myths:
An Introduction to the Contradictions between Medical Science and Immunization Policy
Bron
Linkdump ftl \o/quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:14 schreef Lambiekje het volgende:
Dispelling Vaccination Myths:
An Introduction to the Contradictions between Medical Science and Immunization Policy
Bron
Had ik die maar, dan was ik nu ontzettend rijk gewordenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:25 schreef Lambiekje het volgende:
Ik heb zeer sterk het vermoeden dat jullie aandelen hebben in BigPharma.
Medische wereld is aan een schakeling van boerenbedrog, onkunde, onwil en tunnelvisie. Maakt niet uit wat voor disciplines algele tendens is incompetentie.quote:
Wat artsen je niet vertellen
Steeds opnieuw komen gegevens aan het licht, ook in de medische vakbladen, over de gevolgen van algemeen gangbare, veelvuldig toegepaste medische interventies en ingrepen. Preventieve maatregelen als bijvoorbeeld vaccinatieprogramma's brengen veel meer risico's met zich mee dan de medische autoriteiten het publiek willen doen geloven. Cholesterolverlagende diëten zijn het onderwerp van discussie. Bijwerkingen van medicijnen, hoewel grotendeels bekend, worden vaak onderschat.
Bij het publiek blijkt een grote behoefte te bestaan aan onafhankelijke informatie over de risico's en de gevaren van behandelingen die nogal eens met grote zekerheid aan de patiënt worden verkocht. Aangeprezen als wetenschappelijk verantwoord en volkomen veilig, blijken ze achteraf toch niet zo onschadelijk te zijn als werd gezegd...
Onwil? Onkunde?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:28 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Medische wereld is aan een schakeling van boerenbedrog, onkunde, onwil en tunnelvisie. Maakt niet uit wat voor disciplines algele tendens is incompetentie.
Dat is waarom jij met je hand op je hart belooft dat als er ooit iets mis is met jou je nooit door een dokter of in een ziekenhuis zult laten behandelen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:28 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Medische wereld is aan een schakeling van boerenbedrog, onkunde, onwil en tunnelvisie. Maakt niet uit wat voor disciplines algele tendens is incompetentie.
Dan is dat sterke vermoeden (wat mijn situatie betreft) niet kloppend.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:25 schreef Lambiekje het volgende:
Ik heb zeer sterk het vermoeden dat jullie aandelen hebben in BigPharma.
Je bent min-of-meer wettelijk verplicht om je zelf te laten verminken door een ZH-beunhazen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:34 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Dat is waarom jij met je hand op je hart belooft dat als er ooit iets mis is met jou je nooit door een dokter of in een ziekenhuis zult laten behandelen.
Toch ?
Helemaal niet. Er bestaat altijd nog de autonomie van een patiënt die kan altijd behandeling weigeren. Of het slim is is een tweede.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:46 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Je bent min-of-meer wettelijk verplicht om je zelf te laten verminken door een ZH-beunhazen.
Maar oké er is iets gaande sinds die zaak Steur Jansen is gaan escaleren. Nu is er al een tweede slager uitgebonjoured.
Wedden van wel?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:34 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Dat is waarom jij met je hand op je hart belooft dat als er ooit iets mis is met jou je nooit door een dokter of in een ziekenhuis zult laten behandelen.
Toch ?
Ja, dat zou je denken, maar Lambiekje vertrouwt de chirurg natuurlijk niet dus tja, wat moet je dan he?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:14 schreef switchboy het volgende:
Ik zou dan liever de galstenen en galblaas verwijderen om van de pijn af te komen en recidief te voorkomen. Dan alleen morfine geven
Quote uit dat stukje:quote:
Er worden natuurlijk een heleboel goede dingen gedaan in de medische wereld dat ontkent geen kip, inclusief moi.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die grafiek klopt hoor, en de risico's staan er ook netjes op vermeld. Dus je kunt gerust zijn.
Maar ik heb het donkerbruine vermoeden dat je er een heleboel tegen in gaat brengen. Want stel je vóór dat de medische wereld iets goed doet.
ja.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Quote uit dat stukje:
Het zijn de ‘ja-maar patiënten’. Deze mensen hebben bij elk advies of argument van iemand anders als antwoord: "ja maar........" en dan volgt een goedkope smoes om te bewijzen dat zij toch gelijk hebben.
Wanneer de klachten van de galblaas lang blijven bestaan, komen verschijnselen van geweldpleging, chaos, onnodige, zinloze agressiviteit op de voorgrond.
Maar Lambiekje, jij zou dus voor kleurentherapie gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |