abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73681856
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 14:46 schreef Dragorius het volgende:
Maar niet alleen mortaliteit is relevant, ook de schade die ziektes kunnen doen die door gerichte vaccinatie kunnen worden voorkomen op grote schaal.

De dood is niet het enige vervelende symptoom van welke ziekte dan ook
He, je was me net voor.

Ik heb de gewoonte om eerst een post te maken en dan later nog wat dingen erin te zetten als aanvulling.
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
  woensdag 14 oktober 2009 @ 14:53:16 #27
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73681937
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 14:41 schreef Dragorius het volgende:
En dan ondermijn je alle onderzoeken, geen geld = geen onderzoek.
Het zou wel de mooiste situatie zijn maar zo werkt onze wereld helaas niet.

Nogmaals, vaccins zijn ook geen goed weapon of mass destruction, juist omdat je dat niet zomaar kan verplichten.
Ik ben ook tegen verplichte vaccins voor burgers. Maar in bepaalde beroepsgroepen moet het mogelijk zijn. Meer niet.
NL is mans genoeg om zelfstandig een griep prikje te regelen voor de liefhebbers.

Zo goed zelfs dat ze met een markt conforme schadevergoeding regeling in het geval van een maandag ochtend variant probleemgevallen naar behoren kunnen compenseren.

Leuker plan dan die vunzige bank bobo's uit de brand te helpen in plaats van die gasten rustig in hun wel verdiende gaten in de grond te laten imploderen.

[ Bericht 0% gewijzigd door rieboet op 15-10-2009 11:37:02 ]
pi_73681981
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 14:53 schreef rieboet het volgende:

[..]

NL is mans genoeg om zelfstandig een griep prikje te regelen voor de liefhebbers.
Dat valt nog vies tegen, en niet elk land zal de middelen hebben. Beetje oneerlijk, nietwaar?
quote:
Zo goed zelfs dat ze met een markt conforme schadevergoeding regeling in het geval van een maandag morgen variant probleemgevallen naar behoren kunnen compenseren.
? Sorry maar ik kan van deze zin niks maken
quote:
Leuker plan dan die vunzige bank bobo's uit de brand te helpen in plaats van die gasten rustig in hun wel verdiende gaten in de grond te laten imploderen.
Money makes the world go round En ben het eens dat die lui er altijd te makkelijk vanaf komen, maar dat staat los van dit probleem.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 14 oktober 2009 @ 15:04:09 #29
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73682243
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 14:54 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Dat valt nog vies tegen, en niet elk land zal de middelen hebben. Beetje oneerlijk, nietwaar?
Kunnen ze die bij ons kopen, meteen de onkosten voor de belasting betaler eruit
quote:
[..]

? Sorry maar ik kan van deze zin niks maken
[..]
Ik bedoel dat ze wel eens een prikje zouden kunnen proberen waar ze wel garant voor kunnen staan.

In tegenstelling tot degene die momenteel de aansprakelijkheid kwestie juridisch hebben dichtgetimmerd.
quote:
Money makes the world go round En ben het eens dat die lui er altijd te makkelijk vanaf komen, maar dat staat los van dit probleem.
Round blijft die wereld wel, ook zonder gesjeesde commerciële patsertjes in strakke maatpakken en dikke Bentleys onder hun kont.

Laat die jongens maar gewoon kaas verkopen of pinda's
pi_73682854
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 14:45 schreef switchboy het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk eens goed naar de schaal van deze grafiek vooral op de Y as.
Zie je die spectaculaire daling in het aantal cases? Die ook meteen gepaard gaat met een spectaculaire daling in het aantal doden. Kijk eens goed naar de schaalverandering op de Y-as tijdens die daling. En zie dat hij heel wat spectaculairder is dan het op het eerste gezicht lijkt.

De grafiek gaat namelijk van 200+ cases naar ~11 cases. In de tijd dat gestart is met vaccinaties. Lijkt me meer dan bewijs genoeg.

Daarbij komt dat je bij mazelen niet echt moet kijken naar de mortaliteit zoals in deze grafiek. Maar naar de morbiditeit:
Complicaties:
* 5 tot 10% van de patiënten krijgt oorontsteking met soms blijvende doofheid als gevolg.
* 1 tot 5% krijgt een (levensbedreigende) longontsteking.
* Heel soms (1 op de 1000 keer) leidt mazelen tot een acute hersenontsteking die vaak blijvende hersenschade geeft.
* 1 tot 2 van de 1000 patiënten sterven.

Je ziet in die grafiek dat het aantal doden naar beneden ging door betere behandeling. Maar de incidentie bleef gelijk. Pas met vaccinaties ging die naar beneden.
pi_73683013
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 14:25 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

[..]

Vaccins werken niet. Dat hebben ze nog nooit gedaan!
Die plaatjes laten zien dat de trendlijn richting de 0 sterfgevallen in 2010 gaat inderdaad, echter zie je ook een veel scherpere daling nadat de rijksvaccinatieprogramma's gestart waren (zo rond 1965, kijk zelf maar eens), maw er zijn een heleboel zieken en doden voorkomen.

Overigens loopt die trend ongeveer gelijk met de ontwikkelingen in de medische wereld en verbeterende levensomstandigheden in het westen. (oa beter sanitair, betere basiskennis mbt persoonlijke hygiëne bij het grote publiek etc)
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_73683014
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 14:46 schreef Dragorius het volgende:
Maar niet alleen mortaliteit is relevant, ook de schade die ziektes kunnen doen die door gerichte vaccinatie kunnen worden voorkomen op grote schaal.

De dood is niet het enige vervelende symptoom van welke ziekte dan ook
Dat dus.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 15:27:31 #33
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73683069
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 15:21 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Als het allemaal zou kloppen wil dat zeggen dat de paniek stemming via de regulieren media nogal op idioterie is gebaseerd..

En dan nog de prangende vraag; waarom willen die vaccin producenten dan niet garant staan als die grafieken er zo formidabel bij staan?
pi_73683233
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 15:27 schreef rieboet het volgende:

[..]

Als het allemaal zou kloppen wil dat zeggen dat de paniek stemming via de regulieren media nogal op idioterie is gebaseerd..
Het zijn de media, die duiken erbovenop omdat het nieuw is en gezondheid verkoopt, net als seks.
quote:
En dan nog de prangende vraag; waarom willen die vaccin producenten dan niet garant staan als die grafieken er zo formidabel bij staan?
Er zullen altijd een hele kleine groep mensen zijn die niet goed tegen een vaccinatie (of de hulpstoffen) kunnen en dan is het de aard van de mens om dan daar zoveel mogelijk geld uit te slepen.
Daarom is het niet vreemd dat ze die "dekking" hebben, maar er bestaat weldegelijk een fonds voor vaccinatie-"slachtoffers".
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 14 oktober 2009 @ 15:33:13 #35
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_73683266
quote:

[..]

No shit sherlock
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_73683270
quote:

[..]

En dan nog de prangende vraag;waarom willen die vaccin producenten dan niet garant staan als die grafieken er zo formidabel bij staan?
Die grafiek klopt hoor, en de risico's staan er ook netjes op vermeld. Dus je kunt gerust zijn.
Maar ik heb het donkerbruine vermoeden dat je er een heleboel tegen in gaat brengen. Want stel je vóór dat de medische wereld iets goed doet.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 15:35:32 #37
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73683342
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 15:33 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Die grafiek klopt hoor, en de risico's staan er ook netjes op vermeld. Dus je kunt gerust zijn.
Maar ik heb het donkerbruine vermoeden dat je er een heleboel tegen in gaat brengen. Want stel je vóór dat de medische wereld iets goed doet.
Dat mag zijn maar toch, " I smell a rat"
pi_73683370
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 15:35 schreef rieboet het volgende:

[..]

Wat voor rat?

Ik bedoel, je bent nu aan het zoeken om het zoeken. Er is geen gegrond bewijs? Oh, dan ga ik maar net zolang graven tot er iets is wat er enigszins op lijkt en dan blaas ik dat op tot ver buiten proporties om een punt te maken...
Mr. Prolapse 2009
pi_73683587
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 15:35 schreef rieboet het volgende:

[..]

Deze?

woensdag 14 oktober 2009 @ 16:14:27 #40
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_73684735
Dispelling Vaccination Myths:
An Introduction to the Contradictions between Medical Science and Immunization Policy
Bron
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_73684877
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 16:14 schreef Lambiekje het volgende:
An Introduction to the Contradictions between Medical Science and Immunization Policy
Bron
Die lijst had Slackster al een keer gepost, en die is toen beantwoord door switchboy meen ik..of anders ATuin-hek

Wil je er zelf ook nog iets aan toevoegen?
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 14 oktober 2009 @ 16:19:54 #42
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_73684938
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 16:14 schreef Lambiekje het volgende:
Bron
Linkdump ftl \o/
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 14 oktober 2009 @ 16:25:03 #43
52357 Lambiekje
pi_73685130
Ik heb zeer sterk het vermoeden dat jullie aandelen hebben in BigPharma.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_73685165
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 16:25 schreef Lambiekje het volgende:
Had ik die maar, dan was ik nu ontzettend rijk geworden

(en voorkennis uiteraard, anders had ik ze wellicht te laat gekocht of te vroeg verkocht)

Oh en welke aandelen moet ik hebben voor BigPharma specifiek? Het zijn er nogal wat namelijk.
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 14 oktober 2009 @ 16:28:31 #45
52357 Lambiekje
pi_73685276
quote:

Wat artsen je niet vertellen

Steeds opnieuw komen gegevens aan het licht, ook in de medische vakbladen, over de gevolgen van algemeen gangbare, veelvuldig toegepaste medische interventies en ingrepen. Preventieve maatregelen als bijvoorbeeld vaccinatieprogramma's brengen veel meer risico's met zich mee dan de medische autoriteiten het publiek willen doen geloven. Cholesterolverlagende diëten zijn het onderwerp van discussie. Bijwerkingen van medicijnen, hoewel grotendeels bekend, worden vaak onderschat.

Bij het publiek blijkt een grote behoefte te bestaan aan onafhankelijke informatie over de risico's en de gevaren van behandelingen die nogal eens met grote zekerheid aan de patiënt worden verkocht. Aangeprezen als wetenschappelijk verantwoord en volkomen veilig, blijken ze achteraf toch niet zo onschadelijk te zijn als werd gezegd...
Medische wereld is aan een schakeling van boerenbedrog, onkunde, onwil en tunnelvisie. Maakt niet uit wat voor disciplines algele tendens is incompetentie.
pi_73685317
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 16:28 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Medische wereld is aan een schakeling van boerenbedrog, onkunde, onwil en tunnelvisie. Maakt niet uit wat voor disciplines algele tendens is incompetentie.
Onwil? Onkunde?

Hoeveel medische opleidingen + medische kennis heb jij dan?
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 14 oktober 2009 @ 16:34:46 #47
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_73685526
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 16:28 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat is waarom jij met je hand op je hart belooft dat als er ooit iets mis is met jou je nooit door een dokter of in een ziekenhuis zult laten behandelen.

Toch ?
zzz
  woensdag 14 oktober 2009 @ 16:36:14 #48
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_73685570
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 16:25 schreef Lambiekje het volgende:
Dan is dat sterke vermoeden (wat mijn situatie betreft) niet kloppend.
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 14 oktober 2009 @ 16:46:19 #49
52357 Lambiekje
pi_73685895
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 16:34 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Dat is waarom jij met je hand op je hart belooft dat als er ooit iets mis is met jou je nooit door een dokter of in een ziekenhuis zult laten behandelen.

Toch ?
Je bent min-of-meer wettelijk verplicht om je zelf te laten verminken door een ZH-beunhazen.

Maar oké er is iets gaande sinds die zaak Steur Jansen is gaan escaleren. Nu is er al een tweede slager uitgebonjoured.
pi_73686107
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 16:46 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Je bent min-of-meer wettelijk verplicht om je zelf te laten verminken door een ZH-beunhazen.

Maar oké er is iets gaande sinds die zaak Steur Jansen is gaan escaleren. Nu is er al een tweede slager uitgebonjoured.
Helemaal niet. Er bestaat altijd nog de autonomie van een patiënt die kan altijd behandeling weigeren. Of het slim is is een tweede.
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')