Mocht je geen fokker zijn: TS bedoelt hiermee; je meenemen naar z'n donkere vochtige kelder om daar tedere liefdevolle kontebonkseks met je te hebben.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:53 schreef WensMeester het volgende:
Mocht je dit lezen, ik zou graag een keertje wat met je willen drinken![]()
Ohw daar kan hij nog wel 80 jaar van genieten hoor maak je daar maar niet druk omquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:55 schreef zovty het volgende:
Anti-klacht: je bent nog lekker single! Geniet er van!
Denk maar niet dat je met een wijfje aan je zijde nog kunt lonken naar busmeisjes.
Naar busmeisjes lonken, of een vriendin hebben met alle voor- en nadelen... Ik weet het wel wat ik zou kiezen ( als ik nog geen vriendin zou hebbenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:55 schreef zovty het volgende:
Anti-klacht: je bent nog lekker single! Geniet er van!
Denk maar niet dat je met een wijfje aan je zijde nog kunt lonken naar busmeisjes.
Mail dat is toch voor mensen die niet tegen elkaar durven te praten?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:58 schreef miaeak het volgende:
Neem gewoon een briefje mee met je mailadres en douw dat in haar handen.
Klaar.. zo heb ik mijn lief veroverd (mannen zijn schijterds dus deed ik het maar).
Al meer dan 3 jaar samen![]()
Ns toch nog ergens goed voor
Je gaat voor het busmeisje he?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:57 schreef Lux0rious het volgende:
[..]
Naar busmeisjes lonken, of een vriendin hebben met alle voor- en nadelen... Ik weet het wel wat ik zou kiezen ( als ik nog geen vriendin zou hebben).
Emoquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:59 schreef Kwaliteit het volgende:
Welk mesje wilt er een date met mij ?
Overduidelijk dat het met dit plan helemaal gaat goed komen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Zeg gewoon dat je haar wel vaker ziet en afvraagt waar ze heen gaat
De keer daarna vraag je haar nummer
Je zal niet overkomen als een stalker hoor, echt waarquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Als je dan weet waar ze heen gaat kan je meteen uitzoeken waar alle donkere steegjes zijn in die buurtquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Naar, jaquote:
Nuttige tips in KLBquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:58 schreef miaeak het volgende:
Klaar.. zo heb ik mijn lief veroverd (mannen zijn schijterds dus deed ik het maar).
Als jij die griet dan aanrand en TS slaat jou dan KO dan heeft TS misschien een streepje bij die griet verdientquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:02 schreef Trannellius het volgende:
Maar hoe laat neemt ze de bus? Dan neem ik die ook volgende week, kom ik je helpen door haar lastig te vallen en dan kun jij haar redden enzulks.
Don't believe this post! In KLB worden allemaal maar kut- en sarcastische opmerkingen gemaakt!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:58 schreef miaeak het volgende:
Beetje assertiviteitquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:03 schreef WensMeester het volgende:
[..]
Naar, ja¡¡¡.
[..]
Nuttige tips in KLB
Klopt, maar dit keer klopt het verhaal wel.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:04 schreef Lux0rious het volgende:
[..]
Don't believe this post! In KLB worden allemaal maar kut- en sarcastische opmerkingen gemaakt!. Moet wel fake zijn
En dan heb ik aan borstjes gevoeld. Win-win situatiequote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:03 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Als jij die griet dan aanrand en TS slaat jou dan KO dan heeft TS misschien een streepje bij die griet verdient
Inderdaadquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:05 schreef Trannellius het volgende:
[..]
En dan heb ik aan borstjes gevoeld. Win-win situatie
Ik doe ook mee, ik film het, dan maken er samen een speelfilm vanquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:05 schreef Trannellius het volgende:
[..]
En dan heb ik aan borstjes gevoeld. Win-win situatie
ik ookquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:15 schreef Ascendancy het volgende:
Vertrok je vanaf de TU? En welke richting. Hoe laat?
Neem ik em vanmiddag ook
Heel de bus naar zoetermeer zit vanmiddag vol met KLB-users.quote:
Heerlijk kankeren op alles wat voorbij komtquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:17 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Heel de bus naar zoetermeer zit vanmiddag vol met KLB-users.
Dat zal een leuke rit worden
Die buschauffeur mag ook wel eens ophouden met over hobbels rijden.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Heerlijk kankeren op alles wat voorbij komt
i lolled.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:17 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Heel de bus naar zoetermeer zit vanmiddag vol met KLB-users.
Dat zal een leuke rit worden
Had je niet de andere richting kunnen doen. Via zoetermeer naar dort is dik omquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:21 schreef WensMeester het volgende:
De bus van 16:30 van station Delft naar Zoetermeer!
Veel succes!
Ik ga natuurlijk geen tijden hier neerzetten! Dan verspil ik me kans van 0,0000001%
wat is 16:30 dan?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:21 schreef WensMeester het volgende:
De bus van 16:30 van station Delft naar Zoetermeer!
Veel succes!
Ik ga natuurlijk geen tijden hier neerzetten! Dan verspil ik me kans van 0,0000001%
TS moet vast niet naar delft voor de TUquote:
Jij en een vriendinquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:26 schreef de_boswachter het volgende:
Oh TS. Ws. is dat mijn vriendin die je ziet. Lekker he.
Groetjes.
Ik dus ook.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:15 schreef Ascendancy het volgende:
Vertrok je vanaf de TU? En welke richting. Hoe laat?
Neem ik em vanmiddag ook
Een tijdstip waarop ik niet in die bus te vinden benquote:
Je komt jaloers op me over nu.quote:
Dan geef ik vanmiddag nog dat briefje aan haarquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:26 schreef de_boswachter het volgende:
Oh TS. Ws. is dat mijn vriendin die je ziet. Lekker he.
Groetjes.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:30 schreef WensMeester het volgende:
[..]
Dan geef ik vanmiddag nog dat briefje aan haar
Zie ineens m'n kansen groeien!
Je piemeltje ja.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:30 schreef WensMeester het volgende:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:30 schreef WensMeester het volgende:
[..]
Dan geef ik vanmiddag nog dat briefje aan haar
Ik over een paar wekenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:23 schreef Ascendancy het volgende:
Ik sta om kwart over 4 wss wel bij de aula_!
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:23 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
TS moet vast niet naar delft voor de TU
quote:Ik ben _-_-_-_, een student van de Haagse Hogeschool. Via deze website hou ik mijn voortgang daar in de gaten. In het navigatie menu aan de linkerkant kunt u de verschillende onderdelen van deze website bekijken.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:32 schreef Life het volgende:
Aangezien ik laatst precies dezelfde situatie had, kan ik je mooi advies geven TS!
De volgende keer dat je dr ziet, moet je gewoon 'hoi' zeggen. Ook al volgt er niks, het ijs is iig gebroken! De keer daarna kan je gewoon naast haar gaan zitten of vragen of ze bij jou komt zitten. Dat werkte in mijn geval goed. Vervolgens loop je met haar mee naar d'r auto en vraag je haar nummer. Ze geeft haar nummer en klaar! Nu hoop ik wel dat je meer succes hebt dan ik, want in mijn geval zei ze nog nadat ze dr nummer gaf: 'Ik weet echter niet of mijn vriend het leuk gaat vinden als je me gaat bellen, hoor'![]()
Ik stierf een klein beetje van binnen.
Dat is wel erg klote inderdaad. Maar goed, je hebt het nummer wel gekregen?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:32 schreef Life het volgende:
Aangezien ik laatst precies dezelfde situatie had, kan ik je mooi advies geven TS!
De volgende keer dat je dr ziet, moet je gewoon 'hoi' zeggen. Ook al volgt er niks, het ijs is iig gebroken! De keer daarna kan je gewoon naast haar gaan zitten of vragen of ze bij jou komt zitten. Dat werkte in mijn geval goed. Vervolgens loop je met haar mee naar d'r auto en vraag je haar nummer. Ze geeft haar nummer en klaar! Nu hoop ik wel dat je meer succes hebt dan ik, want in mijn geval zei ze nog nadat ze dr nummer gaf: 'Ik weet echter niet of mijn vriend het leuk gaat vinden als je me gaat bellen, hoor'![]()
Inderdaadquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:36 schreef Chriz2k het volgende:
TS is 23 en wil een briefje aan een meisje geven.
TS is 23 en heeft een konijn als huisdierquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:36 schreef Chriz2k het volgende:
TS is 23 en woont nog thuis.
TS is 23 en denkt dat hij een stoere boy is met zijn ajaxshirt.
TS is 23 en doet HBO Informatica.
TS.
TS is een wannabe Angus T. Jones (Jake van Two and A half men)quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:36 schreef Chriz2k het volgende:
TS is 23 en woont nog thuis.
TS is 23 en denkt dat hij een stoere boy is met zijn ajaxshirt.
TS is 23 en doet HBO Informatica.
TS.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
TS is een wannabe Angus T. Jones (Jake van Two and A half men)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik deed altijd briefjes namens jongens die ik niet mocht in de tassen van 10jarige fuglies. Dat heeft toch wel een paar hilarische momenten opgeleverd.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Inderdaad
Doet me denken aan een schoolreis van een basisschool en dan in de bus naar de Efteling een briefje naar voren doorgeven en dan keihard HIHIHIHIHIHI roepen.
Ja, ze gaf haar nummer wel. Ze reageerde echter niet op mijn smsje. Laatst kwam ik haar weer tegen, dus zei ik tegen haar "Bij mij thuis worden we opgevoed om altijd iemand netjes terug te smsen, bij jou ook?". Toen vertelde ze dat ze bang was dat haar vriend het zou merkenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat is wel erg klote inderdaad. Maar goed, je hebt het nummer wel gekregen?
In dat geval: Dan klopt er toch ook iets niet in haar relatie lijkt me.
TS is 23 en ziet eruit als 13!!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
TS is een wannabe Angus T. Jones (Jake van Two and A half men)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee dusquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:45 schreef 2dope het volgende:
Ben ik de enige die vind dat TS er niet uitziet als 23 maar eerder als 14?
Warm houden die handel, als ik je een advies mag geven.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:44 schreef Life het volgende:
[..]
Ja, ze gaf haar nummer wel. Ze reageerde echter niet op mijn smsje. Laatst kwam ik haar weer tegen, dus zei ik tegen haar "Bij mij thuis worden we opgevoed om altijd iemand netjes terug te smsen, bij jou ook?". Toen vertelde ze dat ze bang was dat haar vriend het zou merkenSchijnbaar wonen ze al samen.
Nee joh, hij heeft hem gewoon binnenstebuiten aangedaanquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:44 schreef de_boswachter het volgende:
Zoals Chris2k al zegt: Met je Ajax shirt. En dan ook nog een nep-shirt waarop alles in spiegelbeeld is afgedrukt1111!!!
Nee.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:45 schreef 2dope het volgende:
Ben ik de enige die vind dat TS er niet uitziet als 23 maar eerder als 14?
Op dat moment had je haar mee naar huis moeten nemen zodat je chantagemateriaal hebt.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:44 schreef Life het volgende:
[..]
Ja, ze gaf haar nummer wel. Ze reageerde echter niet op mijn smsje. Laatst kwam ik haar weer tegen, dus zei ik tegen haar "Bij mij thuis worden we opgevoed om altijd iemand netjes terug te smsen, bij jou ook?". Toen vertelde ze dat ze bang was dat haar vriend het zou merkenSchijnbaar wonen ze al samen.
Kun je je voorstellen hoe hij er nu uit moet zien?!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:56 schreef Quir het volgende:
Kom op jongens, doe eens niet zo vervelend. Misschien is het een oude foto.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:56 schreef Quir het volgende:
[..]
Kun je je voorstellen hoe hij er nu uit moet zien?!
Wat mis ik de emo.gif als PI.
Ba Dum Tsh!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:56 schreef Quir het volgende:
[..]
Kun je je voorstellen hoe hij er nu uit moet zien?!
Wat mis ik de emo.gif als PI.
Daar moeten we vast wel achter kunnen komen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:05 schreef chiren het volgende:
omg wie gaat er ook met die bus en maakt pics van TS?
Niet moeilijk te herkennen nu... Als ik zou weten waar hij opstapt in Delft, zou ik hem opwachten
Dappere fail welquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:32 schreef Life het volgende:
Als je naast een meisje gaat zitten is ze niet gelijk je vriendin hoor.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik dus ook.
Ik zit vanmiddag naast haar. Dat jullie het even weten.
Een potentieel liefdesverhaal?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:14 schreef WensMeester het volgende:
Wat een ontsporing van 't topic ook weer! Maak ik eerst een begin aan een potentieel:') liefdesverhaal en dat eindigt zo op deze wijze
KLB...
Nee, sorry.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:16 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Heb je niks beters te doen? Zielig figuur.
Nee ik zit in de ww.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, sorry.
Heb jij niks beters te doen dan een beetje op Fok! zitten?
Doe je goedquote:
Ik had eenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:18 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Een potentieel liefdesverhaal?
Je opent een topic waarin je zit te jammeren dat er een meisje naar je heeft geglimlacht waarna jij op slag verliefd werd (![]()
) en niet haar nummer durfde te vragen [ afbeelding ]
Volgens mij is Trannellius topic een van de weinige succesvolle liefdesverhalen in klb
Uitnodiging die verkeerd begrepen word
Dat zag ik ja, nonetheless:quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:24 schreef WensMeester het volgende:
[..]
Ik had eenachter potentieel gezet!
ff doorgestuurd naar justitiequote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:23 schreef Afwazig het volgende:
Hoe roep je keihard HIHIHI?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Inderdaad
Doet me denken aan een schoolreis van een basisschool en dan in de bus naar de Efteling een briefje naar voren doorgeven en dan keihard HIHIHIHIHIHI roepen.
De partyvan staat al voor mijn deurquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:35 schreef wise het volgende:
[..]
ff doorgestuurd naar justitie![]()
edit: met al die tekst erin kan ik je niet quoten. The fuck
Stuur je gelijk de rest van het internet ook mee?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:35 schreef wise het volgende:
[..]
ff doorgestuurd naar justitie![]()
edit: met al die tekst erin kan ik je niet quoten. The fuck
Aangezien hij op de hogeschool zit en naar zoetermeer moet, wordt dat halte aula TU.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:05 schreef chiren het volgende:
Niet moeilijk te herkennen nu... Als ik zou weten waar hij opstapt in Delft, zou ik hem opwachten
Das makkelijk, bus 121 rijdt door het TU terrein heen dus hij stapt ongetwijfeld op bij halte Aulta TU omdat die het meest dichtbij is vanaf de HHS.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:05 schreef chiren het volgende:
Ja, dat staat zelfs in zijn sig:quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:52 schreef The_Flash het volgende:
Was dat topic niet al verwijderd op verzoek van justitie
Op je 23e HBO doen is al triest, maar als ie dan ook nog eens brommer rijdt gaat het wel erg verquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:58 schreef Jimmie het volgende:
[..]
Das makkelijk, bus 121 rijdt door het TU terrein heen dus hij stapt ongetwijfeld op bij halte Aulta TU omdat die het meest dichtbij is vanaf de HHS.
Maar TS waarom heb je geen brommertje? Staat er helemaal vol mee voor de HHS, nog meer dan op het hele TU terrein te vinden is
>>>quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:55 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Aangezien hij op de hogeschool zit en naar zoetermeer moet, wordt dat halte aula TU.
Die gaat op het half en het heel ongeveer.
Als nu iemand erachter komt in welk jaar TS zit, kunnen we even kijken hoe laat hij uit is.
TS ziet er inderdaag uit als 14. En gaat zo te zien vaak naar de mac.
Zit je nu tegen jezelf te schoppen omdat ik een typo maak?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:01 schreef WensMeester het volgende:
[..]
>>>
TS zag er inderdaagd uit als 14. En ging zo te zien vaak naar de mac.
En succes met de rest, projectwerkHelp me liever zoeken naar het meisje!
Ik pak em wel eens naar station Delft, of als ik naar utrecht wil richting zoetermeer.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:03 schreef Merkie het volgende:
Gaat half KLB nu ineens dagelijks met bus 121?
Ik pak hem bijna altijd naar de aula. Wel des ochtends meestal.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:03 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik pak em wel eens naar station Delft, of als ik naar utrecht wil richting zoetermeer.
Vooral ook dat msn gesprek inclusief adres enzoquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:23 schreef Afwazig het volgende:
Dan pak ik 40, die stopt dichter bij mijn faculteit. Maar terug is die altijd te vroeg.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:04 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik pak hem bijna altijd naar de aula. Wel des ochtends meestal.
Vroeger stopte bus 69 voor je deur. Toen er nog een weg lag.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:05 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dan pak ik 40, die stopt dichter bij mijn faculteit. Maar terug is die altijd te vroeg.
Het is er niet echt beter op geworden. Ik wil een tramquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:07 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vroeger stopte bus 69 voor je deur. Toen er nog een weg lag.
Heb jij een betere oplossing die net zo gratis is als het OV voor mij?quote:
Dat is toch ook de bedoeling?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:07 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Het is er niet echt beter op geworden. Ik wil een tram
Ja, dat was het wel, maar ambtenaren hebben nog een paar jaar nodig denk ikquote:
Ze gaan toch het hele terrein rondom de TU vernieuwen? Dat zeiden ze tenminste vorig jaar op de open dag..quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:07 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Het is er niet echt beter op geworden. Ik wil een tram
is die? Mooi taalgebruik voor een studentquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:05 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dan pak ik 40, die stopt dichter bij mijn faculteit. Maar terug is die altijd te vroeg.
Dat was het merkelpark, wat er nu is. Het enige is dat je nu onlogische paden over het hele TU terrein hebt.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ze gaan toch het hele terrein rondom de TU vernieuwen? Dat zeiden ze tenminste vorig jaar op de open dag..
Trams zijn grappig.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ze gaan toch het hele terrein rondom de TU vernieuwen? Dat zeiden ze tenminste vorig jaar op de open dag..
Zo zo.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:13 schreef miaeak het volgende:
[..]
Trams zijn grappig.
Ooit met 100 man in 1 tram gezetenstaan, dat er eeeeecht niemand meer bij kon.
We konden niet eens uitstappen, moesten wachten tot de 1e 30 tussen ons en de deur waren uitgestapt
Ah oke, naja ik zal het over een paar weken wel zienquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:12 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dat was het merkelpark, wat er nu is. Het enige is dat je nu onlogische paden over het hele TU terrein hebt.
En nu ga ik even luchen
"Zo zo."1quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:13 schreef miaeak het volgende:
[..]
Trams zijn grappig.
Ooit met 100 man in 1 tram gezetenstaan, dat er eeeeecht niemand meer bij kon.
We konden niet eens uitstappen, moesten wachten tot de 1e 30 tussen ons en de deur waren uitgestapt
In bus 69 zittenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:07 schreef Merkie het volgende:
Vroeger stopte bus 69 voor je deur.
quote:
Ik heb er een voetnoot bijgezet.quote:
Nee, maar ga op kamers, anders heb je achteraf spijt dat je dat nooit gedaan hebt. (Al is het op het moment een hel om iets te vinden in Delft...)quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:09 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Heb jij een betere oplossing die net zo gratis is als het OV voor mij?
Dat is al zo ongeveer af op wat dingetjes na. Als je op de weg tussen alle faculteiten door loopt zie je ook naast de weg een soort grasweg tussen alle bomen door lopen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nice.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb er een voetnoot bijgezet.
Waarom zie ik dan een bus voor me waarin alle kerels staan of zitten, en waar vrouwen dan omgekeerd aan hangenquote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarom zie ik dan een bus voor me waarin alle kerels staan of zitten, en waar vrouwen dan omgekeerd aan hangen
Gezellig, bus 69 !
Goed idee voor Don & Ad, Bus 69! De Neerlandse Bangbus.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarom zie ik dan een bus voor me waarin alle kerels staan of zitten, en waar vrouwen dan omgekeerd aan hangen
Gezellig, bus 69 !
Omdat dat nog duurder is, en ik het wel prettig vind om nog thuis te wonen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:21 schreef Jimmie het volgende:
[..]
Nee, maar ga op kamers, anders heb je achteraf spijt dat je dat nooit gedaan hebt. (Al is het op het moment een hel om iets te vinden in Delft...)
[..]
Dat is al zo ongeveer af op wat dingetjes na. Als je op de weg tussen alle faculteiten door loopt zie je ook naast de weg een soort grasweg tussen alle bomen door lopen.
Daar moet een trambaan komen, maar die is al heel wat jaren uitgesteld (bewoners bang voor trillingen/huisverzakking etc.)
Voor ¤ 5000- weet ik ergens een bus te koop staanquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:36 schreef Equites het volgende:
[..]
Goed idee voor Don & Ad, Bus 69! De Neerlandse Bangbus.
Daar draait heel dit forum om, dit forum is ook heel goed voor je beeld van mannen. Je zou bijna pot worden.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:22 schreef ufopiloot het volgende:
Is het toevallig dat dit soort topics over wanhopige vrijgezelle fokkertjes die niet iemand aan durven spreken altijd zo populair zijn in KLB?
Ja, users uitlachen, en evt in irl ermee confronteren is goed.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:22 schreef ufopiloot het volgende:
Is het toevallig dat dit soort topics over wanhopige vrijgezelle fokkertjes die niet iemand aan durven spreken altijd zo populair zijn in KLB?
Ze ziet eruit als Miljuschka en zij is ook een potquote:
En toen ben jij meteen afgekapt?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:32 schreef Life het volgende:
En waar haal jij uit dat ik gestopt ben? Ik spreek haar regelmatig.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:29 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
En toen ben jij meteen afgekapt?
Die meid wilde dan ofwel gewoon met jou spelen, kijken hoe ver je bij haar zou komen, of dat laatste was een test voor jou, waar je dan hard op gefaald hebt.
Ja, goh. Die laatste zin misschien? Of zou het toch die "quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:44 schreef Life het volgende:
[..]
En waar haal jij uit dat ik gestopt ben? Ik spreek haar regelmatig.
Ze is er niet op donderdagquote:
Doe maar niet johquote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:20 schreef wise het volgende:
is vakantie geweest, dus weet neit of TS nog een update heeft.
Gisteren zou het raak kunnen zijn geweestquote:Iedere dinsdag en woensdag zit je in de bus
TU heeft vakantie, er zijn gewoon veel mensen die in een studieweek zitten.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:20 schreef wise het volgende:
is vakantie geweest, dus weet neit of TS nog een update heeft.
dacht dat ie op de haagse zat.. die hadden het vorige week.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:46 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
TU heeft vakantie, er zijn gewoon veel mensen die in een studieweek zitten.
Ja hij zit op de haagse.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:10 schreef Robin__ het volgende:
[..]
dacht dat ie op de haagse zat.. die hadden het vorige week.
Oh delfttu
tu campus
station delft
oh en die tram komt er vast jongens! nu hebben ze het er over met de open dag.. dus tegen de tijd dat ie klaar is gaat ie rijden hoorveolia busdiensten
TU vakantie?! Een groot deel heeft roostervrije week ivm tentamens, maar echt vakantie kan je dat niet noemenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:46 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
TU heeft vakantie, er zijn gewoon veel mensen die in een studieweek zitten.
Die tram is al jarenlang uitgesteld (zover ik er wat via-via van gehoord heb meer dan een jaar geleden).quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:10 schreef Robin__ het volgende:
[..]
dacht dat ie op de haagse zat.. die hadden het vorige week.
Oh delfttu
tu campus
station delft
oh en die tram komt er vast jongens! nu hebben ze het er over met de open dag.. dus tegen de tijd dat ie klaar is gaat ie rijden hoorveolia busdiensten
Ik reken er niet op dat ik er ooit gebruik van zal makenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:13 schreef Jimmie het volgende:
[..]
Die tram is al jarenlang uitgesteld (zover ik er wat via-via van gehoord heb meer dan een jaar geleden).
En.... hhsinholland
kut kinderen/scholiertjes
brommertjes
spoor/busknorren met de bammetjes van mama
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:23 schreef Afwazig het volgende:
Voor TS:
Hallo lieve medeFOK!ers,
Iedereen weet het, maar niet iedereen doet het, dat vind ik zonde. Waar heb ik het over? Breezers gebruiken natuurlijk! Breezers zorgen immers voor lange tijd vertier. In deze handleiding zal ik een groot scala aan onderwerpen behandelen, van cammen tot Chloroform en van Superdudes tot psychologie. Omdat jullie lieve FOK!ertjes soms nogal mensenschuw zijn, begin ik maar met het internetgedeelte, dat kan immers iedereen.
WARE_HEIDEN reist elke dag met speciaal vervoer naar schoolquote:Op maandag 8 maart 2010 19:09 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
ik ga deze topic gewoon bumpen want ik zit elke dag in die bus maar ik zie nooit een leuk meisje dus TS plaats even pics dan ik wil weten wie je bedoelt bij voorbaat dank
kom niet haten kil hatuh is verlatuhquote:Op maandag 8 maart 2010 19:22 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
WARE_HEIDEN reist elke dag met speciaal vervoer naar school
Waarom wist ik dat je dat ging posten.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:46 schreef PLemmiwinks het volgende:
Was WillFerrel toevallig de buschauffeur van dienst? Die kan ook zo hard remmen.
Mijn hart liep wederom over van trots.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:18 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Volgens mij is Trannellius topic een van de weinige succesvolle liefdesverhalen in klb
Uitnodiging die verkeerd begrepen word
Beetje late reactie, hé, vogel.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:40 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Mijn hart liep wederom over van trots.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |