Dan geef ik vanmiddag nog dat briefje aan haarquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:26 schreef de_boswachter het volgende:
Oh TS. Ws. is dat mijn vriendin die je ziet. Lekker he.
Groetjes.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:30 schreef WensMeester het volgende:
[..]
Dan geef ik vanmiddag nog dat briefje aan haar
Zie ineens m'n kansen groeien!
Je piemeltje ja.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:30 schreef WensMeester het volgende:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:30 schreef WensMeester het volgende:
[..]
Dan geef ik vanmiddag nog dat briefje aan haar
Ik over een paar wekenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:23 schreef Ascendancy het volgende:
Ik sta om kwart over 4 wss wel bij de aula_!
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:23 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
TS moet vast niet naar delft voor de TU
quote:Ik ben _-_-_-_, een student van de Haagse Hogeschool. Via deze website hou ik mijn voortgang daar in de gaten. In het navigatie menu aan de linkerkant kunt u de verschillende onderdelen van deze website bekijken.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:32 schreef Life het volgende:
Aangezien ik laatst precies dezelfde situatie had, kan ik je mooi advies geven TS!
De volgende keer dat je dr ziet, moet je gewoon 'hoi' zeggen. Ook al volgt er niks, het ijs is iig gebroken! De keer daarna kan je gewoon naast haar gaan zitten of vragen of ze bij jou komt zitten. Dat werkte in mijn geval goed. Vervolgens loop je met haar mee naar d'r auto en vraag je haar nummer. Ze geeft haar nummer en klaar! Nu hoop ik wel dat je meer succes hebt dan ik, want in mijn geval zei ze nog nadat ze dr nummer gaf: 'Ik weet echter niet of mijn vriend het leuk gaat vinden als je me gaat bellen, hoor'![]()
Ik stierf een klein beetje van binnen.
Dat is wel erg klote inderdaad. Maar goed, je hebt het nummer wel gekregen?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:32 schreef Life het volgende:
Aangezien ik laatst precies dezelfde situatie had, kan ik je mooi advies geven TS!
De volgende keer dat je dr ziet, moet je gewoon 'hoi' zeggen. Ook al volgt er niks, het ijs is iig gebroken! De keer daarna kan je gewoon naast haar gaan zitten of vragen of ze bij jou komt zitten. Dat werkte in mijn geval goed. Vervolgens loop je met haar mee naar d'r auto en vraag je haar nummer. Ze geeft haar nummer en klaar! Nu hoop ik wel dat je meer succes hebt dan ik, want in mijn geval zei ze nog nadat ze dr nummer gaf: 'Ik weet echter niet of mijn vriend het leuk gaat vinden als je me gaat bellen, hoor'![]()
Ik stierf een klein beetje van binnen.
Inderdaadquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:36 schreef Chriz2k het volgende:
TS is 23 en wil een briefje aan een meisje geven.
TS is 23 en heeft een konijn als huisdierquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:36 schreef Chriz2k het volgende:
TS is 23 en woont nog thuis.
TS is 23 en denkt dat hij een stoere boy is met zijn ajaxshirt.
TS is 23 en doet HBO Informatica.
TS.
TS is een wannabe Angus T. Jones (Jake van Two and A half men)quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:36 schreef Chriz2k het volgende:
TS is 23 en woont nog thuis.
TS is 23 en denkt dat hij een stoere boy is met zijn ajaxshirt.
TS is 23 en doet HBO Informatica.
TS.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
TS is een wannabe Angus T. Jones (Jake van Two and A half men)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik deed altijd briefjes namens jongens die ik niet mocht in de tassen van 10jarige fuglies. Dat heeft toch wel een paar hilarische momenten opgeleverd.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Inderdaad
Doet me denken aan een schoolreis van een basisschool en dan in de bus naar de Efteling een briefje naar voren doorgeven en dan keihard HIHIHIHIHIHI roepen.
Ja, ze gaf haar nummer wel. Ze reageerde echter niet op mijn smsje. Laatst kwam ik haar weer tegen, dus zei ik tegen haar "Bij mij thuis worden we opgevoed om altijd iemand netjes terug te smsen, bij jou ook?". Toen vertelde ze dat ze bang was dat haar vriend het zou merkenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat is wel erg klote inderdaad. Maar goed, je hebt het nummer wel gekregen?
In dat geval: Dan klopt er toch ook iets niet in haar relatie lijkt me.
TS is 23 en ziet eruit als 13!!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
TS is een wannabe Angus T. Jones (Jake van Two and A half men)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee dusquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:45 schreef 2dope het volgende:
Ben ik de enige die vind dat TS er niet uitziet als 23 maar eerder als 14?
Warm houden die handel, als ik je een advies mag geven.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:44 schreef Life het volgende:
[..]
Ja, ze gaf haar nummer wel. Ze reageerde echter niet op mijn smsje. Laatst kwam ik haar weer tegen, dus zei ik tegen haar "Bij mij thuis worden we opgevoed om altijd iemand netjes terug te smsen, bij jou ook?". Toen vertelde ze dat ze bang was dat haar vriend het zou merkenSchijnbaar wonen ze al samen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |