Mocht je geen fokker zijn: TS bedoelt hiermee; je meenemen naar z'n donkere vochtige kelder om daar tedere liefdevolle kontebonkseks met je te hebben.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:53 schreef WensMeester het volgende:
Mocht je dit lezen, ik zou graag een keertje wat met je willen drinken![]()
Ohw daar kan hij nog wel 80 jaar van genieten hoor maak je daar maar niet druk omquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:55 schreef zovty het volgende:
Anti-klacht: je bent nog lekker single! Geniet er van!
Denk maar niet dat je met een wijfje aan je zijde nog kunt lonken naar busmeisjes.
Naar busmeisjes lonken, of een vriendin hebben met alle voor- en nadelen... Ik weet het wel wat ik zou kiezen ( als ik nog geen vriendin zou hebbenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:55 schreef zovty het volgende:
Anti-klacht: je bent nog lekker single! Geniet er van!
Denk maar niet dat je met een wijfje aan je zijde nog kunt lonken naar busmeisjes.
Mail dat is toch voor mensen die niet tegen elkaar durven te praten?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:58 schreef miaeak het volgende:
Neem gewoon een briefje mee met je mailadres en douw dat in haar handen.
Klaar.. zo heb ik mijn lief veroverd (mannen zijn schijterds dus deed ik het maar).
Al meer dan 3 jaar samen![]()
Ns toch nog ergens goed voor
Je gaat voor het busmeisje he?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:57 schreef Lux0rious het volgende:
[..]
Naar busmeisjes lonken, of een vriendin hebben met alle voor- en nadelen... Ik weet het wel wat ik zou kiezen ( als ik nog geen vriendin zou hebben).
Emoquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:59 schreef Kwaliteit het volgende:
Welk mesje wilt er een date met mij ?
Overduidelijk dat het met dit plan helemaal gaat goed komen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Zeg gewoon dat je haar wel vaker ziet en afvraagt waar ze heen gaat
De keer daarna vraag je haar nummer
Je zal niet overkomen als een stalker hoor, echt waarquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Als je dan weet waar ze heen gaat kan je meteen uitzoeken waar alle donkere steegjes zijn in die buurtquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Naar, jaquote:
Nuttige tips in KLBquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:58 schreef miaeak het volgende:
Klaar.. zo heb ik mijn lief veroverd (mannen zijn schijterds dus deed ik het maar).
Als jij die griet dan aanrand en TS slaat jou dan KO dan heeft TS misschien een streepje bij die griet verdientquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:02 schreef Trannellius het volgende:
Maar hoe laat neemt ze de bus? Dan neem ik die ook volgende week, kom ik je helpen door haar lastig te vallen en dan kun jij haar redden enzulks.
Don't believe this post! In KLB worden allemaal maar kut- en sarcastische opmerkingen gemaakt!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:58 schreef miaeak het volgende:
Beetje assertiviteitquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:03 schreef WensMeester het volgende:
[..]
Naar, ja¡¡¡.
[..]
Nuttige tips in KLB
Klopt, maar dit keer klopt het verhaal wel.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:04 schreef Lux0rious het volgende:
[..]
Don't believe this post! In KLB worden allemaal maar kut- en sarcastische opmerkingen gemaakt!. Moet wel fake zijn
En dan heb ik aan borstjes gevoeld. Win-win situatiequote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:03 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Als jij die griet dan aanrand en TS slaat jou dan KO dan heeft TS misschien een streepje bij die griet verdient
Inderdaadquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:05 schreef Trannellius het volgende:
[..]
En dan heb ik aan borstjes gevoeld. Win-win situatie
Ik doe ook mee, ik film het, dan maken er samen een speelfilm vanquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:05 schreef Trannellius het volgende:
[..]
En dan heb ik aan borstjes gevoeld. Win-win situatie
ik ookquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:15 schreef Ascendancy het volgende:
Vertrok je vanaf de TU? En welke richting. Hoe laat?
Neem ik em vanmiddag ook
Heel de bus naar zoetermeer zit vanmiddag vol met KLB-users.quote:
Heerlijk kankeren op alles wat voorbij komtquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:17 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Heel de bus naar zoetermeer zit vanmiddag vol met KLB-users.
Dat zal een leuke rit worden
Die buschauffeur mag ook wel eens ophouden met over hobbels rijden.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Heerlijk kankeren op alles wat voorbij komt
i lolled.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:17 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Heel de bus naar zoetermeer zit vanmiddag vol met KLB-users.
Dat zal een leuke rit worden
Had je niet de andere richting kunnen doen. Via zoetermeer naar dort is dik omquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:21 schreef WensMeester het volgende:
De bus van 16:30 van station Delft naar Zoetermeer!
Veel succes!
Ik ga natuurlijk geen tijden hier neerzetten! Dan verspil ik me kans van 0,0000001%
wat is 16:30 dan?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:21 schreef WensMeester het volgende:
De bus van 16:30 van station Delft naar Zoetermeer!
Veel succes!
Ik ga natuurlijk geen tijden hier neerzetten! Dan verspil ik me kans van 0,0000001%
TS moet vast niet naar delft voor de TUquote:
Jij en een vriendinquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:26 schreef de_boswachter het volgende:
Oh TS. Ws. is dat mijn vriendin die je ziet. Lekker he.
Groetjes.
Ik dus ook.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:15 schreef Ascendancy het volgende:
Vertrok je vanaf de TU? En welke richting. Hoe laat?
Neem ik em vanmiddag ook
Een tijdstip waarop ik niet in die bus te vinden benquote:
Je komt jaloers op me over nu.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |