SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:48 schreef IrishBastard het volgende:
Tietenfipo!Must resist the urge to click...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.what's your life worth when it's boring? Stop wasting your life ,you only live life once.
Zijn bedrijven daar echt zo streng in?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:12 schreef royjn het volgende:
Laat die spoilers maar staan haha.
Anders wordt ik zo het gebouw uitgezet
Waar is de intocht dit jaar?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:24 schreef IrishBastard het volgende:
Jeuj! Yasha komt naar Nederland met sinterklaas![]()
![]()
Wiggerquote:
Er zijn wel eens mensen ontslagen omdat ze bv minder zedelijke sites bezochten.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:20 schreef AMDB het volgende:
[..]
Zijn bedrijven daar echt zo streng in?
Niet lang genoegquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:53 schreef Dj_unkie het volgende:
zoooooo ik ben er na een internetloze periode van 4 dagen ook weer
howdihoooowww
Moet je nog een 3/4 jaar wachten dan woon ik 80 km verderquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:04 schreef Dj_unkie het volgende:![]()
voel me wel weer welkom zeg....ga jij eens ff lekker 20 km verderop wonen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |