quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:30 schreef computergirl het volgende:
[..]
Mission accomplished,
16.7 km van Santpoort Noord naar Overveen
http://www.mapmyrun.com/r(...)d/740125579479549431
Ik wilde eigenlijk voorstellen om dit gebied dichter naar amsterdam Zuid te verplaatsen, zodat ik vanuit mijn huis elke dag even de duinen in kanquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:47 schreef beertenderrr het volgende:
[..]mooi gebied daar om te lopen! ideaal om in dat gebied een huisje te hebben, kan je nooit klagen over een vervelende/saaie route
Je komt er wel en voor jou en de rest die gaat lopen: veel succes!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:29 schreef Sjobber het volgende:
Ik heb besloten om morgen gewoon te gaan starten. Is mij psychisch gewoon te zwaar om het niet te doen... Gaat gelukkig een keurig weertje worden als ik het zo op de KNMI zie.
Moet dan wel pokke vroeg die klere trein nemen. Stap gewoon uit op Amsterdam Centraal en neem dan de bus denk ik. Moet wel via Utrecht komen... dus baal daar wel van!
Ben niet zo van de metro, en zeker niet met dat OV chip gebeuren.
Maar hopelijk kom ik er, want ben niet zo een ster met dat openbaar vervoer in wereldsteden.
Gewoon korte broeken weer dusquote:Op zondag 18 oktober 2009 10:10 schreef annoh het volgende:
Het wordt in ieder geval prachtig weer vandaag: koud, zonnig en amper wind.
Jeetje wat goed!quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:57 schreef DeeBee het volgende:
Uiteindelijk als 41e gefinished (en 43e met netto tijden) in 29:39.
Ja, rennen wel! Als het gewoon gaat is dat echt een super gevoel.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:07 schreef beertenderrr het volgende:
maar het is leuk om een marathon uit te rennen
quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:40 schreef mouzzer het volgende:
(en misschien het bier compleet laten staan avond voor de wedstrijd).
Die drinkpost op de Amstelveensweg was ook niet echt een succes.quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:52 schreef JortK het volgende:
1:48:47 hier, 6 minuten van mijn PR af
Waar ik trouwens wel de mist inging was bij de verzorgingspost op 14km, daar stonden ze alleen links
Ik moest dus tot 19,5km lopen voordat ik weer wat kon drinken, geen aanrader!
Voor een vrouw is dat echt een supertijd! Nu maar hopen dat ze het plezier erin houdt, dan kan ze bij regionale wedstrijden nog meedoen voor de hogere klasseringen!quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:29 schreef Scorpie het volgende:
Vriendinlief heeft de halve gisteren voor het eerst gelopen, super tijd, 1 uur en 44 minuten, ze was wel kapot!
Bij afstanden tot een halve marathon kun je dat nog wel doen (doe ik zelf ook, en meestal gebruik ik het water vooral om af te koelen en/of mijn mond te spoelen).quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:28 schreef beertenderrr het volgende:
ik heb de hele weg geen eten/drinken/sponzen aangepakt eigenlijkhet haalt je zo uit je ritme en voelde mn lichaam er niet om schreeuwen eigenlijk. Wat ik wel opvallend vond, is dat het bij elke post zo enorm stonk alsof er een heel leger langs was geweest die de avond ervoor chili con carne gegeten had, wat een lucht
quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:29 schreef ShadyLane het volgende:En voor Schanulleke, die volgend jaar mee gaat doen met de 7,5
Dank je, ik zal het doorgeven aan haar, ze heeft best wel aanleg voor het lopen dus dat gaat wel goedkomen met het lopen!quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:44 schreef Grollie het volgende:
[..]
Voor een vrouw is dat echt een supertijd! Nu maar hopen dat ze het plezier erin houdt, dan kan ze bij regionale wedstrijden nog meedoen voor de hogere klasseringen!
Was net begonnen met hardlopen, maar het was rond de 6 km in 36 minuten (gemiddeld 10 km/u).quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:01 schreef beertenderrr het volgende:
@Barney, wat was je standaard voor je gekneusde ribben? Wel zonde dat je het kwijt bent zeg! Hopelijk is het snel weer terug
In London lopen ze, op een enkele uitzondering na, allemaal met een rugzakquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:05 schreef ShadyLane het volgende:
Ik kan me voorstellen dat het bij het passeren van de finish wel even balen was ja, annoh. Maar je hebt 'm toch maar mooi volbracht, en inderdaad, onder de 2 uur gaat dan zeker wel een keer lukken als je er nu al zo dichtbij zat.
Over dat eten onderweg: ik zag meerdere deelnemers aan de hele marathon binnenkomen die met een rugzak op liepen. Of dat nou fijn is....? Maar misschien voel je het ding wel niet eens meer zitten als je er altijd mee hebt getraind.
De Teutolauf is er volgens mij elk jaar, dit jaar alweer de 23e 14e keer. Aantal deelnemers neemt ook elk jaar toe als ik het goed heb begrepen. Of de loop gelinked is aan slag bij Teutoburgerwald weet ik zo niet, ik heb me gewoon over laten halen door de heroische verhalen van een loopmaat die hem al 2x eerder had gelopen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:45 schreef ShadyLane het volgende:
Oh, ik lees net over die Teutolauf van Grollie, was dat vanwege de tweeduizendste verjaardag van de slag bij het Teutoburgerwoud? Of doen ze 'm gewoon elk jaar? Klinkt enorm zwaar in ieder geval....dus proficiat met het zonder al teveel schade volbrengen ervan.
Heel herkenbaar, mijn PR op de halve staat op 1:30:06, dus op 6 seconden na niet onder de 1,5 uurquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:39 schreef annoh het volgende:
Ik heb gisteren de halve marathon in 2.00.30 gelopen. Aahhhhh weer niet onder de 2 uur!!
Dat heb ik bij de 5, die staat op 20.09, moeten dus minstens 9 seconden van afquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:35 schreef Grollie het volgende:
[..]
Heel herkenbaar, mijn PR op de halve staat op 1:30:06, dus op 6 seconden na niet onder de 1,5 uur
Op de 15km staat mijn PR op 1:00:24, dus net niet onder het uur
En op de 4 EM staat mijn PR nu op 24:12, dus net niet onder 24 minuten...
Voordeel is wel dat je nog wat te verbeteren hebt in een volgende wedstrijd, en dat dit ook binnen je mogelijkheden moet liggen. Dus zet hem op en volgende keer onder de 2 uur!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |