Shadylane, welke tijd heeft je zusje genoteerd? Ik was ook net voor de regen binnen, dat betekent dat ze ook iets rond de 1:41 heeft gelopen?

Mijn tijd was iig 1:41:27, net 6 seconden sneller dan mijn pr

. Echter had ik dit totaal niet verwacht. In eerste instantie was het enorm druk en kon je nergens goed tempo maken, want je zat zo weer op iemands voeten (te veel mensen naar mijn idee die meededen). Ondanks dat blijkbaar toch een enorm sterke eerste 12km gelopen. Vanaf dat punt was het eigenlijk over met een mooie tijd in mijn ogen. Ik heb 5km gelopen met een slapende voet, de aanhechtingen van mijn hamstrings deden meer pijn dan me lief was, kreeg een nare steek aan de rechter zijde van mn buik en een onderste buikspier oid begon te irriteren. Veel mensen die ik in het begin heb ingehaald, hebben me aan het eind dus ook weer teruggepakt en daar liep ik toch zeker meer dan 5 minuten voor had ik het idee.
Naja voor volgende keer weet ik in ieder geval dat ik mijn tijd bij kan stellen richting de 1:35:00, zit zeker een groei in en doelstelling van volgend jaar wordt dan proberen of ik onder de 1:30 kan eindigen, zou heel mooi zijn

Was overigens niet van plan om volgend jaar deze loop weer te doen, maar ik zag net dat het dan een jubileum is, dus er zit helaas niets anders op
DeeBee, mooi resultaat zeg!

en de rest die gefinisht is ook

! Overigens ben ik blij dat ik Sjobber niet ben. Respect dat je een marathon uitloopt, maar de manier waarop zou ik mezelf nooit aan doen. Ga niet raar kijken als je binnenkort een jaar mag revalideren, naar mijn idee sloop je je gewrichten meer dan dat je door hebt. Misschien ook niet, en ik hoop het ook voor je, maar het is leuk om een marathon uit te rennen, maar als je hierdoor nooit meer een evenement kan lopen door de manier waarop, dan zal je daar langer onder door gaan dan dat je plezier hebt van het uitlopen van een marathon.
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me