Jah echt waar!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:34 schreef JoaC het volgende:
Zo, het Malieveld loopt over van de mensen...
Clowns gaan ook gewoon door met werken:quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:52 schreef Peter het volgende:
[..]
Jah echt waar!
Veel mensen,
en olifanten, tijgers, paarden, kamelen!
En Clowns, vergeet de clowns niet!
Circus Renz staat er...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:02 schreef Verbal het volgende:
...Het stuit mij wél tegen de borst dat de huidige en latere werkende generaties voor de zoveelste keer op mogen draaien voor de luxe van de meest gesubsidieerde generatie uit de geschiedenis van de mensheid: de Nederlandse babyboomers![]()
Juist! En ik ben eventueel wel bereid naar Den Haag te komen om dat te bereiken! Wat mij betreft is er in 2012 al een AOW-leeftijd van 67.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:12 schreef Pietverdriet het volgende:
Nee,
De nieuwe AOW leeftijd moet zo snel mogelijk worden ingevoerd met terugwerkende kracht, Ik ben het zat de babyboom generatie uit de wind te houden
Leve de collectieve regelingen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:32 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Juist! En ik ben eventueel wel bereid naar Den Haag te komen om dat te bereiken! Wat mij betreft is er in 2012 al een AOW-leeftijd van 67.
Klotegeboortegolvers. Slochteren opgesoupeerd, hypotheekrenteaftrek in hun zak gestopt en dan mogen wij straks zeker de rekening betalen. Bah!
Maak je geen zorgen. Ze komen er wel achter als ze in het bejaardentehuis liggen te wachten op hun dagelijkse toiletbezoek of wekelijkse douche. Want daar is nu al niet genoeg geld voor, laat staan in 2030.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:02 schreef Verbal het volgende:
Nee. Ik denk dat men er niet aan ontkomen zal en ik heb er niet zoveel tegen. Het stuit mij wél tegen de borst dat de huidige en latere werkende generaties voor de zoveelste keer op mogen draaien voor de luxe van de meest gesubsidieerde generatie uit de geschiedenis van de mensheid: de Nederlandse babyboomers
Maar goed, het is een realiteit, langer werken is een oplossing, lijkt mij duidelijk.
V.
IK ben zelf een baby boomer , maar geef je wel helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:12 schreef Pietverdriet het volgende:
Nee,
De nieuwe AOW leeftijd moet zo snel mogelijk worden ingevoerd met terugwerkende kracht, Ik ben het zat de babyboom generatie uit de wind te houden
Schaapjes op het droge, CANARIS?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:48 schreef CANARIS het volgende:
[..]
IK ben zelf een baby boomer , maar geef je wel helemaal gelijk.
Volgens dat artikel haalde vroeger 1 op de 4 de 65 niet. Dat gecombineerd met een bevolkingsopbouw die ook echt de vorm van een piramide had, zorgde voor goede betaalbaarheid. Die beide aspecten zijn veranderd in het nadeel van de betaalbaarheid. Het is dus goed dat de leeftijd opgetrokken wordt. Wat mij betreft beginnen ze dus ook zo snel mogelijk met het verhogen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:44 schreef remlof het volgende:
Hmmm `Vanaf de geboorte gerekend, haalt iets meer dan een kwart van de mannen de 70 jaar niet.`... Dan is het nogal cru om de AOW leeftijd met twee jaar te verhogen inderdaad.
jup, net als er veel mensen een hartinfarct krijgen als ze op vakantie gaanquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:28 schreef lyolyrc het volgende:
Wist je overigens dat behoorlijk wat mensen overlijden vlak na ingaan van hun pensioen?
http://www.telegraaf.nl/b(...)a_2020__.html?p=25,1quote:´De coalitiepartijen CDA, PvdA en ChristenUnie en het kabinet zijn dicht bij een akkoord over verhoging van de AOW-leeftijd naar 67 jaar. Onderdeel van het voorstel waarover ze spreken is dat de AOW-leeftijd in 2020 eerst naar 66 wordt verhoogd. Daarna zou de pensioenleeftijd in stapjes kunnen worden opgetrokken van twee maanden per jaar. Dat betekent dat de AOW-leeftijd in 2026 op 67 jaar ligt.
Ook opvallend dat na 2020 ineens 2 maanden per jaar omhooggegaan kan worden. Kennelijk moeten er weer eens bepaalde kiezersgroepen gepaaid worden.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)a_2020__.html?p=25,1
De godvergeten kut babyboomers worden wéér eens buiten schot gehouden.
LOLquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Schaapjes op het droge, CANARIS?
Premies heffen op aanvullende pensioenen ?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:20 schreef Pietverdriet het volgende:
Waar gaan Rechterbal het geld vandaan halen om het te betalen dan? De premies fors verhogen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |