Iedere bank zou failliet gaan na een opname van 600 miljoen. Lees je eens in ofzoquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:44 schreef Rasher het volgende:
Oneens. Als 1 iemand dit voor elkaar kan krijgen dan zegt dat een hele boel over de stabiliteit van de bank zelf.
Van mij mogen alle hypotheek klanten met 36 koopsompolissen het hardste bloeden.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:45 schreef BasEnAad het volgende:
De staat staat garant voor domme mensen... Zo leren ze het nooit.
zekers.quote:
TS is Dirk S. zelf!quote:
Kom op, alsof 1 vent dat ff geregeld heeftquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Iedere bank zou failliet gaan na een opname van 600 miljoen. Lees je eens in ofzo
Het is meer een combinatie van factoren geweest denk ik.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:48 schreef Rasher het volgende:
[..]
Kom op, alsof 1 vent dat ff geregeld heeftDat is dus m'n punt, ik geloof er niks van. DSB bank is een grote oplichtersbende. Ook al zijn ze binnen de perken gebleven.
Er is maar 1 iemand fout en dat is de staat, die had veel eerder in moeten grijpen als een bank z'n rente zo laat schommelen.
Doe je huiswerk eens.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:44 schreef Rasher het volgende:
Oneens. Als 1 iemand dit voor elkaar kan krijgen dan zegt dat een hele boel over de stabiliteit van de bank zelf.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het is meer een combinatie van factoren geweest denk ik.Een business model wat nergens op slaat. Geen oplichtersbende, maar op een niet helemaal correcte wijze geld willen verdienen. DNB die niets doet. Lakeman die oproept om alles op te nemen.
Helaas, iedereen is voorgelicht zoals voorgeschreven is.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:53 schreef Flurry het volgende:
Tja... lastig punt. Mensen zijn bewust verkeerd voorgelicht. Sommigen wilden geen vraagtekens zetten en wilden gewoon zoveel mogelijk geld. Die zijn schuldig. Er zijn er vast ook genoeg die per ongeluk bij DSB terecht kwamen en ook hard zijn genaaid met een koopsompolis en allerlei mooie verhalen. Zijn die dan ook schuldig?
dsb beweerde dat ze er 4,2 miljard voor open hadden staan, dan is die 600 milj niet zoveelquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Iedere bank zou failliet gaan na een opname van 600 miljoen. Lees je eens in ofzo
Ja, omdat een dergelijke oproep niet dagelijks gedaan wordt. Niet omdat het zo'n geweldig idee is; want wie komt er nu als winnaar uit de bus? Niemand geloof ik.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:55 schreef mstx het volgende:
[..]De media die de oproep van Lakeman elke 10 minuten herhaalt
Meer dan je als bank hoeft te hebben om aan normale verplichtingen te voldoen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:56 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
dsb beweerde dat ze er 4,2 miljard voor open hadden staan, dan is die 600 milj niet zoveel
je vergeet hebberige mensen die kost wat kost perse een te duur huis op een tophypotheek willen hebben en geen dag verder denken dan vandaag. die mensen die gaan jammeren als ze ontdekken dat ze stom zijn geweest en nu hun centen trug willen (maar wel in hun te dure huis willen blijven wonen natuurlijk)quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het is meer een combinatie van factoren geweest denk ik.Een business model wat nergens op slaat. Geen oplichtersbende, maar op een niet helemaal correcte wijze geld willen verdienen. DNB die niets doet. Lakeman die oproept om alles op te nemen.
jitzzzze, je zit weer eens onder een steen, kom er eens onder vandaan en kijk om je heen en zie wat er in de wereld gebeurd.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Helaas, iedereen is voorgelicht zoals voorgeschreven is.
Dat niet iedereen zichzelf daar even goed in verdiept, ja eigen verantwoordelijkheid vind ik.
Koopsompolissen? Sluit je zelf af; hoeft niet. Eigen verantwoordelijkheid.
Die hebberige mensen waren dan ook onderdeel van het business modelquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:59 schreef simmu het volgende:
[..]
je vergeet hebberige mensen die kost wat kost perse een te duur huis op een tophypotheek willen hebben en geen dag verder denken dan vandaag. die mensen die gaan jammeren als ze ontdekken dat ze stom zijn geweest en nu hun centen trug willen (maar wel in hun te dure huis willen blijven wonen natuurlijk)
terechte klacht. goed, dsb was geen al te frisse bank met praktijken die kantje boord waren, maar voor om dergelijke producten te kunnen verkopen heb je ook hebberige domme mensen nodig.
Dan ga je maar naar de concurrent als het je niet bevalt. Hoe dom kan dat klapvee zijn.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:59 schreef _Michiel_ het volgende:
[..]
jitzzzze, je zit weer eens onder een steen, kom er eens onder vandaan en kijk om je heen en zie wat er in de wereld gebeurd.
Koopsompolissen werden verplicht gesteld door de DSB, dat is gisteren 101 keer vermeld op het nieuws/journaal.
Hoor wat je zegt; omdat ik één ding verkeerd heb leef ik onder een steen enzoquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:59 schreef _Michiel_ het volgende:
[..]
jitzzzze, je zit weer eens onder een steen, kom er eens onder vandaan en kijk om je heen en zie wat er in de wereld gebeurd.
Koopsompolissen werden verplicht gesteld door de DSB, dat is gisteren 101 keer vermeld op het nieuws/journaal.
TS is iemand die z'n salaris een dag later kreeg omdat al die AHpipo's in Zaandam een DSBrekening hebben, en AH hun een dag de kans gaf voor een rekening over te zetten naar ING of ABN.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:55 schreef _Michiel_ het volgende:
TS is een van de malloten met een achtergestelde deposito bij de DSB
Mensen zien een huis, en vragen dan aan hun adviseur of ze een passende hypotheek kunnen krijgen. De adviseur komt bij de DSB bank uit en sluiten een hypotheek af, in de veronderstelling dat de DSB hun zorgplicht toepast.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:59 schreef simmu het volgende:
[..]
je vergeet hebberige mensen die kost wat kost perse een te duur huis op een tophypotheek willen hebben en geen dag verder denken dan vandaag. die mensen die gaan jammeren als ze ontdekken dat ze stom zijn geweest en nu hun centen trug willen (maar wel in hun te dure huis willen blijven wonen natuurlijk)
terechte klacht. goed, dsb was geen al te frisse bank met praktijken die kantje boord waren, maar voor om dergelijke producten te kunnen verkopen heb je ook hebberige domme mensen nodig.
Jij hebt duidelijk nog nooit een huis gekocht.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:02 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Dan ga je maar naar de concurrent als het je niet bevalt. Hoe dom kan dat klapvee zijn.
Jammer maar helaas. Nu zijn er meer slachtoffers.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:03 schreef _Michiel_ het volgende:
[..]
Mensen zien een huis, en vragen dan aan hun adviseur of ze een passende hypotheek kunnen krijgen. De adviseur komt bij de DSB bank uit en sluiten een hypotheek af, in de veronderstelling dat de DSB hun zorgplicht toepast.
Waarbij de mensen voor het gemak even vergeten dat ze zelf ook een onderzoeksplicht hebben.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:03 schreef _Michiel_ het volgende:
[..]
Mensen zien een huis, en vragen dan aan hun adviseur of ze een passende hypotheek kunnen krijgen. De adviseur komt bij de DSB bank uit en sluiten een hypotheek af, in de veronderstelling dat de DSB hun zorgplicht toepast.
Irrelevant. Dikke boehoe dat je meer geld kwijt bent als je happig bent voor een bedrijf als DSB. Dat is hetzelfde als ringtones van Jamba bestellen en dan klagen dat het een abonnementsdienst is.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:05 schreef _Michiel_ het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk nog nooit een huis gekocht.
Ik zou solliciteren bij de Nederlandse Bank als ik jou was, of als Minister van Financieen? Leg dit statement ook even uit in je sollicitatiebrief.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:06 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Irrelevant. Dikke boehoe dat je meer geld kwijt bent als je happig bent voor een bedrijf als DSB. Dat is hetzelfde als ringtones van Jamba bestellen en dan klagen dat het een abonnementsdienst is.
Slechter dan Bos kan toch nietquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:09 schreef _Michiel_ het volgende:
[..]
Ik zou solliciteren bij de Nederlandse Bank als ik jou was, of als Minister van Financieen? Leg dit statement ook even uit in je sollicitatiebrief.
dat je een adviseur hebt ontslaat je je nog niet van de verplichting aan jezelf om alles wat je tekent eerst een goed door te lezen. nog buiten dat; komop zeg, die dsb heeft al weet-ik-hoelang een kutrepu. ik had begrepen dat de meeste onafhankelijke adviseurs het ten zeertse afraden om met dsb in zee te gaan. en die lui met achtergestelde depositos hebben het al helemaal aan zichzelf te danken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:03 schreef _Michiel_ het volgende:
[..]
Dat dus. Mensen hebben bewust hun handtekening gezet en gaan nu klagen, terwijl zij zelf in gebreke zijn gebleven.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:10 schreef simmu het volgende:
[..]
dat je een adviseur hebt ontslaat je je nog niet van de verplichting aan jezelf om alles wat je tekent eerst een goed door te lezen. nog buiten dat; komop zeg, die dsb heeft al weet-ik-hoelang een kutrepu. ik had begrepen dat de meeste onafhankelijke adviseurs het ten zeertse afraden om met dsb in zee te gaan. en die lui met achtergestelde depositos hebben het al helemaal aan zichzelf te danken.
Weer irrelevant. Nu kan je wel op de man gaan spelen, maar het is nergens voor nodig. Ook happig geweest voor Postkrediet? Of was het Frisia? Wat het ook is: blijkbaar zit het diep.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:09 schreef _Michiel_ het volgende:
[..]
Ik zou solliciteren bij de Nederlandse Bank als ik jou was, of als Minister van Financieen? Leg dit statement ook even uit in je sollicitatiebrief.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |