Inderdaadquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:41 schreef Mirel het volgende:
Tja, de meeste mensen hier vinden Family Guy ook geweldig.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:53 schreef Steve het volgende:
http://www.itwasthebestnightever.com/
Geweldig weer.
Die extra dingetjes zijn echt vetquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:53 schreef Steve het volgende:
http://www.itwasthebestnightever.com/
Geweldig weer.
Ik kwam er pas achter toen iemand het in dat vorige topic zei.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:11 schreef Merkie het volgende:
Het duurde even voordat ik door had dat met "Goeddha" Gouda bedoeld werd.
Dat zijn geen gesprekken die over Gouda gaan.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:34 schreef =HellFire= het volgende:
Spreken jullie nooit Engelsen ofzo?
Ik wel hoor. Altijd nonstop over kaas praten. Goed onderwerp.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:34 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat zijn geen gesprekken die over Gouda gaan.
Inderdaad, ik wilde de mensen hier niet beledigen, de uitspraak is ook wel anders dan de Nederlandse uitspraak, maar kom op, zo moeilijk is het nou ook niet: "Goedha" en kaas, wat zou het zijnquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:37 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Ik wel hoor. Altijd nonstop over kaas praten. Goed onderwerp.
Ik begreep 't gelijk, dat bedoel ik er mee te zeggen.Is zo'n beetje de enige Nederlandse kaas die ze kennen in het buitenland. Alleen Goudsche kaas smaakt daar niet zoals hier.
waar?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:40 schreef EchoAlpha het volgende:
Penny van The big bang theory in HIMYM
Hopelijk krijgen we er meer van te zien![]()
[ afbeelding ]
Nope. Maar die blonde chick hierboven zou de mom zijn, of in ieder geval een link naar the mother. Woei!quote:
Ik had precies hetzelfdequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:47 schreef LeonH het volgende:
En ook dat "Kooda" verhaal.... Ik denk wat bedoelt Marshall daar nou mee... totdat er een Gouda kaas door het beeld kwam rollen
Ik legde de link totaal niet totdat er een Goudse kaas voorbij kwam rollen tijdens het liedje.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:49 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Inderdaad, ik wilde de mensen hier niet beledigen, de uitspraak is ook wel anders dan de Nederlandse uitspraak, maar kom op, zo moeilijk is het nou ook niet: "Goedha" en kaas, wat zou het zijn.
Was ze het echt?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:40 schreef EchoAlpha het volgende:
[ afbeelding ]
is dan toch jammer voor je dat ze gister het einde hebben ingeluidquote:Op woensdag 14 oktober 2009 01:17 schreef Ladyxima het volgende:
fijne aflevering weer, en ik ben Barney + Robin (nog) niet beu
Je ziet toch wel plakken kaas op zo'n schaal voor dat liedje? Of vergis ik me?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:57 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik legde de link totaal niet totdat er een Goudse kaas voorbij kwam rollen tijdens het liedje.
Leuk jaquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:42 schreef Mordreth het volgende:
tvp.
Toffe serie. Alleen jammer dat de dvd's nog nergens te bestellen is met Nederlandse ondertiteling
.
Btw: zoek op youtube eens op "how i met your mother bloopers".
Is dat die chick uit 8 simple rules?? die is ook veranderd dan.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:40 schreef EchoAlpha het volgende:
[ afbeelding ]
Of ze spreken het gewoon normaal uit ipv als een lompe mongool 'goeeedaaa'quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:05 schreef =HellFire= het volgende:
Jullie moeten echt vaker met Engelsen/Amerikanen praten over kaas, zie ik alweer. Stelletje wereldvreemden. Tjesus hee.
die ziet er nu een stuk beter uitquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:14 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Is dat die chick uit 8 simple rules?? die is ook veranderd dan.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:09 schreef Parvus het volgende:
Suffe episode. Wel weer gaaf dat http://www.itwasthebestnightever.com uiteraard gewoon bestaat
Nog beterquote:Op donderdag 15 oktober 2009 06:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
die ziet er nu een stuk beter uit
Ze speelt een hoofdrol in the big bang theory, sowieso een leuke serie.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 07:22 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Nog beter![]()
Ga ff zoeken waar ze allemaal in meespeelt...
Ik vond het de leukste van het seizoen. Is er iets bekend over de kijkcijfers in de VS en de ratings?quote:
Nou dat weet ik wel zeker, gezien ze bijna constant op dezelfde set spelenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:38 schreef Merkie het volgende:
Aantal kijkers is niet zo heel belangrijk. Het is belangrijker hoe de serie scoort onder de doelgroep van HIMYM. Daarnaast moet je niet vergeten dat HIMYM maar 20 minuten duurt en veel goedkoper is om te maken dan andere series (denk ik).
Jep, bijv. een serie als Heroes waar steeds allemaal extra effecten in de episode moet worden gezet, is veel duurder om te maken, en dan is zelfs 7 miljoen kijkers soms nog te weinig om goede winst te maken.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:04 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nou dat weet ik wel zeker, gezien ze bijna constant op dezelfde set spelen
is meer dan zat , two and a half men zit er iets boven en charlie sheen verdient meer dan de halve cast van himym bij elkaar .quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:25 schreef EchoAlpha het volgende:
9,4 miljoen kijkers is niet echt veel in de US volgens mij
Ga ik ff checkenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:06 schreef bigbass het volgende:
[..]
Ze speelt een hoofdrol in the big bang theory, sowieso een leuke serie.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:02 schreef Virus3000 het volgende:
Wie is het ook opgevallen dat Lily's borsten een stuk groter zijn dan in de andere seizoenen? ^^
Ja dat weet ik maar ik vind het nogal heel erg opvallenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:19 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
![]()
Maar dat komt omdat ze zwanger is geweest, dat is dan altijd een positief gevolg
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:02 schreef Virus3000 het volgende:
Wie is het ook opgevallen dat Lily's borsten een stuk groter zijn dan in de andere seizoenen? ^^
Mij!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:02 schreef Virus3000 het volgende:
Oh lekker spuit 11, was pa 5 keer gezegdquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:05 schreef Parvus het volgende:
[..]
kindje eruit gepoept he, viel mij ook op![]()
inderdaad, zeker niet verkeerdquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:19 schreef MacorgaZ het volgende:
Maar ze heeft nu ook steeds van die laag uitgesneden dingen aan waardoor je het ook beter ziet
Nee, die foto'squote:
Niet vergelijkbaar, HIMYM is veel beter.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:20 schreef OldJeller het volgende:
Is deze trouwens vergelijkbaar met het bekende "Friends", of totaal niet.. hoe wel of hoe niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.True story.Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
Die moet er bij als posticon.quote:
niet vergelijkbaarquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:20 schreef OldJeller het volgende:
Is deze trouwens vergelijkbaar met het bekende "Friends", of totaal niet.. hoe wel of hoe niet?
Ben ik het mee eens.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:05 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
niet vergelijkbaar![]()
Maar persoonlijk vind ik de herkijkwaarde van Friends hoger dan van HIMYM
Hoe bedoel je dat precies?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:05 schreef RedFever007 het volgende:
dit komt voornamelijk door het grote tijdsverschil waarin beide series zich afspelen
quote:
quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:59 schreef Breuls het volgende:
Er staat "slap bet's coming" op de Facebook van HIMYM, maar ik kan er niet naar deeplinken.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:18 schreef Bragi het volgende:
Vanavond een nieuweBron: http://twitter.com/CBSTweet/status/4996740827SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.True story.Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
Ik vind ze heeel goed vergelijkbaar.. Friends is alleen de jaren '90 versie waar HIMYM de '00 jaren vertegenwoordigd. Past een stukje meer bij de huidige cultuur. Moderner, sneller, gewaagder, dat soort dingen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:20 schreef OldJeller het volgende:
Niks ten nadele van HIMYM, maar Friends wordt door geen enkele comedy serie ooit nog overtroffen. HIMYM is wel het beste na Friends.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:20 schreef OldJeller het volgende:
Absoluutquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:16 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik vind ze heeel goed vergelijkbaar.. Friends is alleen de jaren '90 versie waar HIMYM de '00 jaren vertegenwoordigd. Past een stukje meer bij de huidige cultuur. Moderner, sneller, gewaagder, dat soort dingen.
quote:
True storyquote:
Agreed.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:30 schreef Hoogstaande het volgende:
Hij was wel okee
Vind Marshall en Lily wel irritant worden, vroeger waren ze veel minder klef, en dat vond ik leuker dan dit!
Maar het was wel zwaar over the top natuurlijkquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:16 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Agreed.
Lily heb ik nooit echt een leuk karakter gevonden, maar nu zijn het Lily en Marshall die (ietwat) tegen beginnen te staan. Verder was het wel een oke aflevering idd.
quote:BARNEY:
I'll help you study. We're gonna stay up all night long. I'm gonna drill you... and then we're gonna study.
No, seriously. We're gonna do some cramming... and then we're gonna study.
No, seriously. We're gonna bone up on...
ROBIN:
Okay, Barney.
BARNEY:
Sorry. It's a rich area.
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:16 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Agreed.
Lily heb ik nooit echt een leuk karakter gevonden, maar nu zijn het Lily en Marshall die (ietwat) tegen beginnen te staan. Verder was het wel een oke aflevering idd.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:33 schreef Bragi het volgende:
D'r werd overigens wel verdacht veel gegeten in de Fiero van Marshall...
Verkeerde topic?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:49 schreef alors het volgende:
Een samenwerking een featering noemen![]()
hehehe die mokkels, wat een dom wijfWtf en nog een grote bek ook! Hahaha lekker voor ze geen kaarten
Yep, Pop Culture viert hoogtij in beide series, maar Friends was toch echt - zoals al eerder gezegd - een product van de 90's en early 00's. Dit is echt van nu.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:49 schreef Bragi het volgende:
En oh, nog even over de vergelijking met Friends. Ik ben geen fan/kenner van Friends (daarvoor heb ik het te weinig gezien), maar is het ook niet zo dat HIMYM veel meer verwijzingen naar bepaalde Amerikaanse begrippen of personen gebruikt? Zoiets maakt het - internationaal gezien - ook moeilijker om te scoren, als je namen gebruikt (bijvoorbeeld in deze aflevering 'Lewis and Clark') waar sommige mensen nog nooit van hebben gehoord.
Of zit ik er nu heel erg naast en had Friends ook legio verwijzingen?
Dat snap ik allemaal.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:57 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Yep, Pop Culture viert hoogtij in beide series, maar Friends was toch echt - zoals al eerder gezegd - een product van de 90's en early 00's. Dit is echt van nu.
Ik hou van Pop Culture trouwens. Is ook best belangrijk trouwens, want anders mis je echt de helft van de grappen. En zoiets als Family Guy bijvoorbeeld wordt dan wel érg random.
Was me niet opgevallen, maar nu je het zegt... jammerquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:33 schreef Bragi het volgende:
D'r werd overigens wel verdacht veel gegeten in de Fiero van Marshall...
Maar Nederlanders snappen ook niet de USA - Canada rivaliteit... maar wat we wel snappen is dat we onze buurlanden anders behandelen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:57 schreef =HellFire= het volgende:
Ik hou van Pop Culture trouwens. Is ook best belangrijk trouwens, want anders mis je echt de helft van de grappen. En zoiets als Family Guy bijvoorbeeld wordt dan wel érg random.
Wat mensen hier boven al hebben gezegd onder andere. Maar ook:quote:
Moiquote:
In hoeverre is Bro on the Go anders als The Bro Code?quote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:11 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
In hoeverre is Bro on the Go anders als dan The Bro Code?
quote:From the mind of New York Times bestselling author Barney Stinson comes the ultimate companion to The Bro Code - a handy reference guide crafted for today's active Bro. With new rules, inspirations, and wisdom, coupled with classics staples from the original Code, Bro on the Go is designed to quickly aid a busy Bro in any situation he might face - at the beach, on the job, at the game, or with the ladies. Plus, it looks good stuffed in your pocket.
BRON
quote:A pocket sized version of New York Times bestseller The Bro Code
BRON
Dat is toch niet de Fiero? Die was toch overleden ooit?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:00 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Was me niet opgevallen, maar nu je het zegt... jammer
In de flashbacks zaten ze in de Fiero.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:00 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat is toch niet de Fiero? Die was toch overleden ooit?
Paar aardige scenes met Barney, that's it. De rest viel inderdaad vies tegen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:53 schreef Fir3fly het volgende:
Ik snap wat jullie er niet leuk aan vinden. Dit was zo'n typische aflevering.
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:01 schreef Merkie het volgende:
Pff, wat een matige serie is dit geworden. Ik mis de kwaliteit van de eerste twee seizoen, en in mindere mate het derde seizoen.
Ja ik vat ook niet helemaal wat nu precies het probleem is. Wat is er nu precies anders aan dit seizoen dat ervoor zorgt dat het de laatste weken als middelmatig wordt ervaren en daarvoor als legen - wait for it and certainly don't jump to conclusions just yet because the season has just started - dary?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:05 schreef Jesse_ het volgende:
Man wat een gezeik toch steeds hier, ik heb me tot nog toe met elke aflevering van dit seizoen meer dan prima vermaakt.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:18 schreef ASSpirine het volgende:
Heb net seizoen 3 uitgekeken. Dus ik weet het zelf nog niet, maar is het mogelijk dat Stella (dokter) de moeder is?
In afl 13 van seizoen 3 zegt ze dat ze heel weinig tijd heeft om weg te gaan, en laatste keer dat ze weg ging was tijdens Sint Patricksday... Toeval of niet? Want Ted ging ook naar een feest.
Misschien ver gezocht, maar dacht er aan toen ze het zei.
Als ik niet gelijk heb en je toch besluit om de naam van de moeder te zeggen, doe maar in spoiler
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder snap ik ook niet echt iets van het gezever op de afleveringen... Misschien dat er af en toe een aflevering minder is, maar dat is toch in alle seizoenen zo geweest? Bij mij zorgt de serie iedere week weer voor een behoorlijke glimlach en ook nog wel meer!11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
Het is inderdaad wel een beetje te gemaakt aan het worden met totaal ongeloofwaardige scenes.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:30 schreef larry_flynt het volgende:
Ik vind het te gemaakt worden. Vind vooral Barney slecht spelen in de laatste aflevering. Jammer.
Ik denk dat ik hier last van hebquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:31 schreef Bragi het volgende:
Voor mij maakt het bij series ook heel veel uit hoe snel ik afleveringen achter elkaar kijk. Bij veel series keek ik de afleveringen van de eerste seizoenen heel snel achter elkaar, waardoor je er automatisch ook meer 'in' zit. En nu is het iedere week één aflevering van 21 minuten. Voor mij is dat wel een hele andere ervaring en 't draagt geloof ik ook bij aan de beleving die ik heb bij een aflevering en dus de waardering achteraf.
Of gewoon meer werkgerelateerde afleveringen maken.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:44 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel een beetje te gemaakt aan het worden met totaal ongeloofwaardige scenes.
Overigens, om nog heel even op de Friends / HIMYM vergelijking terug te komen: Gisteren sinds lange tijd weer eens Friends gekeken op TV na According to Jim ( geniale serie ook). Ineens wist ik wat Friends wel heeft en HIMYM ontbeert:regelmatig terugkerende gastpersonages. HIMYM draait om 5 mensen terwijl Friends echt tig bekende personen kent die ook allemaal redelijk tot grote rollen hebben. Ik noem een Gunther, Mike, David, Emily, Ross & Monica;s ouders enzovoort. Bovendien spelen veel verhalen zich af buiten de bekende sets van Friends terwijl HIMYM zich voornamelijk afspeelt in de bar of in één der appartementen waarbij het voornamelijk gaat om één appartement. en als HIMYM al buiten de bekende omgeving komt is het slechts van korte duur (lees: één aflevering) Enige positieve uitzondering is GNB. Alleen is het dan weer jammer dat zowel Marshall als Barney daar nog steeds werken. Zet Marshall ergens anders neer en je hebt er een potentiële set bij.
Je merkt nu eigenlijk nauwelijks dat Ted professor is. Hopelijk doen ze daar een van de komende afleveringen iets mee...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:56 schreef Bragi het volgende:
[..]
Of gewoon meer werkgerelateerde afleveringen maken.Vond de afleveringen die zich afspeelden bij GNB namelijk wel leuk.
Ach, laten we nu niet doen alsof Friends een brok van genialiteit was. Die serie heeft tien seizoenen en had ook duidelijk zijn ups en downs. Zo waren er de irritante liefdesverhaallijnen van Monica en uiteindelijk het samenkomen van Monica en Chandler waarna Chandler ineens niet grappig meer was, werd Joey uiteindelijk wel heeeel erg dom en ongeloofwaardig en zo kan ik nog veel meer dingen opnoemen. Vooral de wijze waarop sommige gebeurtenissen uit eerdere afleveringen in latere seizoenen ineens genegeerd werden en dergelijke vond ik erg irritant in Friends.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:44 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel een beetje te gemaakt aan het worden met totaal ongeloofwaardige scenes.
Overigens, om nog heel even op de Friends / HIMYM vergelijking terug te komen: Gisteren sinds lange tijd weer eens Friends gekeken op TV na According to Jim ( geniale serie ook). Ineens wist ik wat Friends wel heeft en HIMYM ontbeert:regelmatig terugkerende gastpersonages. HIMYM draait om 5 mensen terwijl Friends echt tig bekende personen kent die ook allemaal redelijk tot grote rollen hebben. Ik noem een Gunther, Mike, David, Emily, Ross & Monica;s ouders enzovoort. Bovendien spelen veel verhalen zich af buiten de bekende sets van Friends terwijl HIMYM zich voornamelijk afspeelt in de bar of in één der appartementen waarbij het voornamelijk gaat om één appartement. en als HIMYM al buiten de bekende omgeving komt is het slechts van korte duur (lees: één aflevering) Enige positieve uitzondering is GNB. Alleen is het dan weer "jammer" dat zowel Marshall als Barney daar nog steeds samen werken. Zet Marshall ergens anders neer en je hebt er een potentiële set + verhaallijn bij.
quote:
Ik vond die B&B juist hilarischquote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:24 schreef Jivis het volgende:
Het was gewoon zo over the top allemaal. Lijkt wel of ze van gekkigheid niet meer weten wat ze moeten doen. Barney die in elkaar werd geslagen door die canadezen, Marshall en Lily die "samensmolten" en die debiele bed and breakfast, het sloeg allemaal nergens op. Het enige waar ik nog een beetje de lol van inzag was dat audioboek.
Ik wil HIMYM terug
Ja! Die keer dat alles misging op tv en niemand keek...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:27 schreef J0sT het volgende:
- Robin's reporterlokaties.
alle vrouwen zijn stiekem een beetje Biquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:39 schreef Mavro het volgende:
Jammer dat de heterovrouwen zoals ik daar warm noch koud van worden.
Barney+suit
Jamaar dan wil ik een mooi frans vrouwtje. Slank, rokend en met een prachtige tongval.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:04 schreef DJ_ het volgende:
[..]
alle vrouwen zijn stiekem een beetje Bi
Nee hoor.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:32 schreef Trystar het volgende:
Wel een leuke aflevering, Robin en Barney samen zijn leuk
Eh neequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:32 schreef Trystar het volgende:
Wel een leuke aflevering, Robin en Barney samen zijn leuk
wanneer is er ooit gezegd dat hij dat niet heeft???quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:02 schreef ASSpirine het volgende:
Ehm, zit nu aan S04E23
Barney krijgt een boete van 200 dollar wegens te snel rijden...
Sinds wanneer heeft hij een rijbewijs?
quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:07 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
wanneer is er ooit gezegd dat hij dat niet heeft???
Met meerdere personages is het niet automatisch beter. Seinfeld is volgens mij wel het beste voorbeeld. Daar had je alleen Newman en de ouders van George die af en toe langskwamen. Verder speelde het zich altijd af in die koffiebar of het huis van Jerry. En toch was het hilarischquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:44 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Overigens, om nog heel even op de Friends / HIMYM vergelijking terug te komen: Gisteren sinds lange tijd weer eens Friends gekeken op TV na According to Jim ( geniale serie ook). Ineens wist ik wat Friends wel heeft en HIMYM ontbeert:regelmatig terugkerende gastpersonages. HIMYM draait om 5 mensen terwijl Friends echt tig bekende personen kent die ook allemaal redelijk tot grote rollen hebben. Ik noem een Gunther, Mike, David, Emily, Ross & Monica;s ouders enzovoort. Bovendien spelen veel verhalen zich af buiten de bekende sets van Friends terwijl HIMYM zich voornamelijk afspeelt in de bar of in één der appartementen waarbij het voornamelijk gaat om één appartement. en als HIMYM al buiten de bekende omgeving komt is het slechts van korte duur (lees: één aflevering) Enige positieve uitzondering is GNB. Alleen is het dan weer "jammer" dat zowel Marshall als Barney daar nog steeds samen werken. Zet Marshall ergens anders neer en je hebt er een potentiële set + verhaallijn bij.
blijkbaar zijn rij angst overwonnenquote:Op zondag 25 oktober 2009 14:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Het wordt niet gezegd, wel geïmpliceerd
quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:15 schreef Bragi het volgende:
Geen nieuwe aflevering aankomende nacht.
Vind ik ook niet echt een boeiende serie. Alleen leuke scenes als Kramer weer eens komt opdravenquote:Op zondag 25 oktober 2009 14:53 schreef Mirel het volgende:
Seinfeld vind ik mediocre.
quote:Tonight on CBS
8:00How I Met Your Mother
En http://www.tv.com/how-i-met-your-mother/show/33700/episode.html?q=how%20i%20met%20your%20mother&tag=search_results;eps;1quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:37 schreef Bragi het volgende:
Dat kan/zal een herhaling zijn.
Ik baseerde me op http://www.imdb.com/title/tt0460649/episodes#season-5 en http://www.mytvrss.com/show/How_I_Met_Your_Mother .
ach heroes is wel weer leuk dit seizoenquote:
Mede door T-bagquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:55 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ach heroes is wel weer leuk dit seizoen
Wie is dat eigenlijk? Die Carnival baas? Waarom noemt iedereen hem zoquote:
quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:50 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wie is dat eigenlijk? Die Carnival baas? Waarom noemt iedereen hem zo?
Serieus? Seinfeld is het toppunt van grappigheid. Met name George en Kramer.quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:53 schreef Mirel het volgende:
Seinfeld vind ik mediocre.
Kwestie van smaak natuurlijkquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:04 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Serieus? Seinfeld is het toppunt van grappigheid. Met name George en Kramer.
Als er iets slecht is.. dan is het wel Seinfeld.quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:04 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Serieus? Seinfeld is het toppunt van grappigheid. Met name George en Kramer.
Hoorde 'm vanmiddag op de radio. Heb ik toch nog een beetje het gevoel HIMYM te hebben gehoord vandaagquote:
Slecht kun je het niet noemen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:04 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Als er iets slecht is.. dan is het wel Seinfeld.
quote:As a critical favorite, commercial blockbuster and cultural phenomenon, the show led the Nielsen Ratings in its sixth and ninth seasons and finished among the top two (along with NBC's ER) every year from 1994 to 1998.[1] In 2002, TV Guide named Seinfeld as the greatest television program of all time.[2] In 2008, Entertainment Weekly ranked Seinfeld as the third best show of the last 25 years, behind The Sopranos and The Simpsons.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Nailed it!)
/In my body, where the shame gland should be, there is a second awesome gland.
I second thatquote:
Baggerlayout gebruiken.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:24 schreef Fir3fly het volgende:
Leuk, die spoiler tags helpen ook echt.
Never!quote:
Binnenkort heb je geen andere keuze meequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door HIMYMBlog op 28-10-2009 14:47:05 ]Ted - I get it, Cook Pu is a stupid name and it gets stupider and stupider the more you say it. Cook Pu Cook Pu Cook Pu! - Himym.nl
Ik stop gewoon met posten dan. De baggerlayout is vergelijkbaar met Vista, het wachten is op 7.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Binnenkort heb je geen andere keuze mee
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:33 schreef HIMYMBlog het volgende:
Is inderdaad een fantasie.Woah. Just... woah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ted - I get it, Cook Pu is a stupid name and it gets stupider and stupider the more you say it. Cook Pu Cook Pu Cook Pu! - Himym.nl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Sst niet zeggenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:35 schreef Breuls het volgende:
Het valt heus niet minder op dat je je eigen site zit te spammen omdat je het achter een spoiler zet hoor.
Ach, dit is tenminste nog spam waar we iets aan hebben. Heb het liever zo dan dat je probeer ons iets aan te smeren waar geen hond op zit te wachtenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:45 schreef HIMYMBlog het volgende:
[..]
Sst niet zeggenMaar het klopt, moest er wel even snel een linkje bijzetten. Je hoeft er overigens niet op te klikken.
Oh, nu ineens wel. De laatste dagen was ie steeds weer down.quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:47 schreef larry_flynt het volgende:
Doet PirateBay het niet meer? Ik download met nieuwsgroepen.
Staat (natuurlijk) niet vast, maar de makers gokken/hopen zelf op zo'n zeven seizoenen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:39 schreef larry_flynt het volgende:
Hoeveel seizoenen komen er eigenlijk nog?
Ik via privetrackers. Het duurt wat langer omdat je ook verplicht moet uploaden maar het gaat daardoor ook veel sneller met downloadenquote:Op dinsdag 3 november 2009 12:47 schreef larry_flynt het volgende:
Doet PirateBay het niet meer? Ik download met nieuwsgroepen.
Ik doe het gewoon via de juiste megaupload-links. Sneller dan een kwartiertje binnen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:56 schreef rozenijlpaard het volgende:
[..]
Ik via privetrackers. Het duurt wat langer omdat je ook verplicht moet uploaden maar het gaat daardoor ook veel sneller met downloaden(kwartiertje voor HIMYM)
quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:37 schreef Butterfly91 het volgende:
Leuke aflevering wel.
Barney moet weer de vrijgezel uit gaan hangen, dus hopelijk gaan Robin en hij gauw uit elkaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ted - I get it, Cook Pu is a stupid name and it gets stupider and stupider the more you say it. Cook Pu Cook Pu Cook Pu! - Himym.nl
Het duurt niet langer als je al een goede ratio hebt. Series seeden lukt sowieso niet. En anders gebruik je gewoon Ratiomaster om 2 TB erbij te cheatenquote:Op dinsdag 3 november 2009 12:56 schreef rozenijlpaard het volgende:
[..]
Ik via privetrackers. Het duurt wat langer omdat je ook verplicht moet uploaden maar het gaat daardoor ook veel sneller met downloaden(kwartiertje voor HIMYM)
Het trieste is dat ik cheat, en het nog triestere dat ik wél daadwerkelijk 2 TB heb gedownloadquote:Ratio: 1.115 Uploaded: 2.28 TB Downloaded: 2.04 TB
Gelukkig zijn er ook nog trackers waar zulke gasten meteen aan de publieke schandpaal genageld wordenquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:25 schreef Mirel het volgende:
Het duurt niet langer als je al een goede ratio hebt. Series seeden lukt sowieso niet. En anders gebruik je gewoon Ratiomaster om 2 TB erbij te cheaten![]()
Jaquote:Op dinsdag 3 november 2009 18:27 schreef Bragi het volgende:
Ook dat 'argument' van Barney tijdens zijn fight met Robin: "She's shorter than him!"
En Ted die heel droog 'crazy' mompelt als Marshall zegt: "Call me crazy, but..."
Sowieso geniaal die hele beargumantatie van hem, er zat nog iets van waarheid in ook.quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:27 schreef Bragi het volgende:
Ook dat 'argument' van Barney tijdens zijn fight met Robin: "She's shorter than him!"
En Ted die heel droog 'crazy' mompelt als Marshall zegt: "Call me crazy, but..."
quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:55 schreef HIMYMBlog het volgende:
[..]Was een leuke aflevering, maar ik vind het ook zeker geen slecht nieuws, van die spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
Ik vond haar argument dan ook niet raar: als Marshall zo graag een orgasme wil, moet hij er zelf maar voor zorgen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:37 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Sowieso geniaal die hele beargumantatie van hem, er zat nog iets van waarheid in ook.Lily is degene die niet tegen vieze afwas kan dus waarom moet Barney/Marshall het dan opruimen?
Ook daar zit in dat geval kern van waarheid in.quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:44 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik vond haar argument dan ook niet raar: als Marshall zo graag een orgasme wil, moet hij er zelf maar voor zorgen.
Dus dit dus.quote:
Ben helemaal bij tot de aflevering van afgelopen maandag.quote:Op zondag 27 september 2009 16:31 schreef Happel het volgende:
Dit weekend alle seizoenen gedownload tot op aflevering 1 van seizoen 5. Afgelopen zomer wat afleveringen gezien op de Nederlandse tv en het heeft mijn interesse wel gewekt. Binnenkort starten met seizoen 1.
Tussen Ted en Marshall, over het wel of niet goed uitpakken van Barney's argumenten tegen Lily. Wanneer het overduidelijk niet goed uitpakt (Marshall komt bij Ted op de bank slapen) mept Ted Marshall even om vervolgens de bank klaar te maken.quote:Op woensdag 4 november 2009 10:22 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Die heb ik gemist.
* Terugkijken gaat
Hoe kan je dat níét opvallen vraag ik me af.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |