Ik kwam er pas achter toen iemand het in dat vorige topic zei.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:11 schreef Merkie het volgende:
Het duurde even voordat ik door had dat met "Goeddha" Gouda bedoeld werd.
Dat zijn geen gesprekken die over Gouda gaan.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:34 schreef =HellFire= het volgende:
Spreken jullie nooit Engelsen ofzo?
Ik wel hoor. Altijd nonstop over kaas praten. Goed onderwerp.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:34 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat zijn geen gesprekken die over Gouda gaan.
Inderdaad, ik wilde de mensen hier niet beledigen, de uitspraak is ook wel anders dan de Nederlandse uitspraak, maar kom op, zo moeilijk is het nou ook niet: "Goedha" en kaas, wat zou het zijnquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:37 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Ik wel hoor. Altijd nonstop over kaas praten. Goed onderwerp.
Ik begreep 't gelijk, dat bedoel ik er mee te zeggen.Is zo'n beetje de enige Nederlandse kaas die ze kennen in het buitenland. Alleen Goudsche kaas smaakt daar niet zoals hier.
waar?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:40 schreef EchoAlpha het volgende:
Penny van The big bang theory in HIMYM
Hopelijk krijgen we er meer van te zien![]()
[ afbeelding ]
Nope. Maar die blonde chick hierboven zou de mom zijn, of in ieder geval een link naar the mother. Woei!quote:
Ik had precies hetzelfdequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:47 schreef LeonH het volgende:
En ook dat "Kooda" verhaal.... Ik denk wat bedoelt Marshall daar nou mee... totdat er een Gouda kaas door het beeld kwam rollen
Ik legde de link totaal niet totdat er een Goudse kaas voorbij kwam rollen tijdens het liedje.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:49 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Inderdaad, ik wilde de mensen hier niet beledigen, de uitspraak is ook wel anders dan de Nederlandse uitspraak, maar kom op, zo moeilijk is het nou ook niet: "Goedha" en kaas, wat zou het zijn.
Was ze het echt?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:40 schreef EchoAlpha het volgende:
Penny van The big bang theory in HIMYM
Hopelijk krijgen we er meer van te zien![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |