Nee, die foto'squote:
Niet vergelijkbaar, HIMYM is veel beter.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:20 schreef OldJeller het volgende:
Is deze trouwens vergelijkbaar met het bekende "Friends", of totaal niet.. hoe wel of hoe niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.True story.Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
Die moet er bij als posticon.quote:
niet vergelijkbaarquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:20 schreef OldJeller het volgende:
Is deze trouwens vergelijkbaar met het bekende "Friends", of totaal niet.. hoe wel of hoe niet?
Ben ik het mee eens.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:05 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
niet vergelijkbaar![]()
Maar persoonlijk vind ik de herkijkwaarde van Friends hoger dan van HIMYM
Hoe bedoel je dat precies?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:05 schreef RedFever007 het volgende:
dit komt voornamelijk door het grote tijdsverschil waarin beide series zich afspelen
quote:
quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:59 schreef Breuls het volgende:
Er staat "slap bet's coming" op de Facebook van HIMYM, maar ik kan er niet naar deeplinken.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:18 schreef Bragi het volgende:
Vanavond een nieuweBron: http://twitter.com/CBSTweet/status/4996740827SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.True story.Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
Ik vind ze heeel goed vergelijkbaar.. Friends is alleen de jaren '90 versie waar HIMYM de '00 jaren vertegenwoordigd. Past een stukje meer bij de huidige cultuur. Moderner, sneller, gewaagder, dat soort dingen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:20 schreef OldJeller het volgende:
Niks ten nadele van HIMYM, maar Friends wordt door geen enkele comedy serie ooit nog overtroffen. HIMYM is wel het beste na Friends.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:20 schreef OldJeller het volgende:
Absoluutquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:16 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik vind ze heeel goed vergelijkbaar.. Friends is alleen de jaren '90 versie waar HIMYM de '00 jaren vertegenwoordigd. Past een stukje meer bij de huidige cultuur. Moderner, sneller, gewaagder, dat soort dingen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |