True storyquote:
Agreed.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:30 schreef Hoogstaande het volgende:
Hij was wel okee
Vind Marshall en Lily wel irritant worden, vroeger waren ze veel minder klef, en dat vond ik leuker dan dit!
Maar het was wel zwaar over the top natuurlijkquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:16 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Agreed.
Lily heb ik nooit echt een leuk karakter gevonden, maar nu zijn het Lily en Marshall die (ietwat) tegen beginnen te staan. Verder was het wel een oke aflevering idd.
quote:BARNEY:
I'll help you study. We're gonna stay up all night long. I'm gonna drill you... and then we're gonna study.
No, seriously. We're gonna do some cramming... and then we're gonna study.
No, seriously. We're gonna bone up on...
ROBIN:
Okay, Barney.
BARNEY:
Sorry. It's a rich area.
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:16 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Agreed.
Lily heb ik nooit echt een leuk karakter gevonden, maar nu zijn het Lily en Marshall die (ietwat) tegen beginnen te staan. Verder was het wel een oke aflevering idd.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:33 schreef Bragi het volgende:
D'r werd overigens wel verdacht veel gegeten in de Fiero van Marshall...
Verkeerde topic?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:49 schreef alors het volgende:
Een samenwerking een featering noemen![]()
hehehe die mokkels, wat een dom wijfWtf en nog een grote bek ook! Hahaha lekker voor ze geen kaarten
Yep, Pop Culture viert hoogtij in beide series, maar Friends was toch echt - zoals al eerder gezegd - een product van de 90's en early 00's. Dit is echt van nu.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:49 schreef Bragi het volgende:
En oh, nog even over de vergelijking met Friends. Ik ben geen fan/kenner van Friends (daarvoor heb ik het te weinig gezien), maar is het ook niet zo dat HIMYM veel meer verwijzingen naar bepaalde Amerikaanse begrippen of personen gebruikt? Zoiets maakt het - internationaal gezien - ook moeilijker om te scoren, als je namen gebruikt (bijvoorbeeld in deze aflevering 'Lewis and Clark') waar sommige mensen nog nooit van hebben gehoord.
Of zit ik er nu heel erg naast en had Friends ook legio verwijzingen?
Dat snap ik allemaal.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:57 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Yep, Pop Culture viert hoogtij in beide series, maar Friends was toch echt - zoals al eerder gezegd - een product van de 90's en early 00's. Dit is echt van nu.
Ik hou van Pop Culture trouwens. Is ook best belangrijk trouwens, want anders mis je echt de helft van de grappen. En zoiets als Family Guy bijvoorbeeld wordt dan wel érg random.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |