van wie moeten we de gebitten nu uit laten slaan door de ME:quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:00 schreef Bowlingbal het volgende:
IBTL. De eer aan Ronnie -ik vind het tof als het gebit van krakers aan gort geslagen wordt- Bravo om een nieuw topic te openen.
Of, iemand anders natuurlijk.
Het is een politieke vraag: Wie zijn de grootste dieven.quote:
Zegt de man die tot geweld oproept.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:39 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Je had mij trouwens ook wel mogen vragen of je mijn naam mag gebruiken. Pauper.
Ah het is dus Ronnie_bravoTM tegenwoordig.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:39 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Hij is wel leuk gevondenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:37 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ah het is dus Ronnie_bravoTM tegenwoordig.
Nopquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:44 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik roep helemaal niet op tot geweld, je hebt het vorige deel niet gelezen wel?
Al die projectontwikkelaars mogen eerst aan alle woningzoekenden vragen of ze nutteloze kantoren mogen bouwenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:39 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Zou best kunnen, link?quote:
Maar leg eens concreet uit, wat heb ik met projectontwikkelaars te maken?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Al die projectontwikkelaars mogen eerst aan alle woningzoekenden vragen of ze nutteloze kantoren mogen bouwen
Als je je eigen huis niet bewoont leg je nutteloos beslag op een schaars goed. Denk daar eens aan als je geen goedkope klusjesman kan vinden of als de belastingen verhoogd worden omdat politiemensen gesubsidieerd moeten worden om in de buurt van hun werk te kunnen wonen. Uiteindelijk betaalt iemand de rekening.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:35 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Maar leg eens concreet uit, wat heb ik met projectontwikkelaars te maken?
Ja das fijn maar wat heb IK met die lui te maken, ik heb het al 100x gezegd, ik zit in een huurhuis. Dus je verwijt slaat echt nergens op.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als je je eigen huis niet bewoont leg je nutteloos beslag op een schaars goed. Denk daar eens aan als je geen goedkope klusjesman kan vinden of als de belastingen verhoogd worden omdat politiemensen gesubsidieerd moeten worden om in de buurt van hun werk te kunnen wonen. Uiteindelijk betaalt iemand de rekening.
Je betaald linksom of rechtsom de rekening, dat zeg ik toch. Ik snap best dat je dat niet ziet. Je hypocriete redenaties spreken boekdelen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:39 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ja das fijn maar wat heb IK met die lui te maken,
Je weet gewoon niet meer met wie je nu eigenlijk aan het 'discussieren' was, geeft niet hoor. Over hypocriet gesproken. Beetje standpunten door elkaar hutselen, een stemmingmakende poll eraan hangen en hoppa , afijn je ziet nu zelf hoop ik ook in dat het meerendeel gewoon tegen krakers is. Ongeacht dat jij vind dat ze nobel bezig zijn.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je betaald linksom of rechtsom de rekening, dat zeg ik toch. Ik snap best dat je dat niet ziet. Je hypocriete redenaties spreken boekdelen.
Ga je nu nog liegen ook?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:44 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik roep helemaal niet op tot geweld, je hebt het vorige deel niet gelezen wel?
quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:36 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ach binnenkort komt er een krakersverbod en dan hoop ik dat ze alle krakers met grof geweld uit de panden rammen. Dat wordt wat ...hebben jullie wel een zorgverzekering anders is het een dure grap om nieuwe tandjes te kopen en dan kun je de komende 40 jaar nóg niet huren
Herhaling: Jij zegt: 'hop erover met die knuppels' en je zegt dat je niet oproept tot geweld.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:39 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren,..hop erover met die knuppels.
Ik heb niet opgeroepen tot, ik zeg dat ik erop hoop dat ze het zullen doen, dat is wat anders.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:16 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Ga je nu nog liegen ook?
[..]
[..]
Herhaling: Jij zegt: 'hop erover met die knuppels' en je zegt dat je niet oproept tot geweld.
Liegebeest!
Je bent echt blind hè?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:19 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik heb niet opgeroepen tot, ik zeg dat ik erop hoop dat ze het zullen doen, dat is wat anders.
Oproepen is dat ik zeg: We gaan ze eruit meppen, wie doet er mee? Zie je het verschil? LEZEN~!!
In perspectief een uitspraak plaatsen ken je dus ook al niet. Dit is dus een verwijzing naar de eerste maal dat er iets gezegd wordt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:20 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Je bent echt blind hè?
Je zegt zelf: 'hop erover met die knuppels'. Hoe is dat niet een oproep?Ik druk het expres nog vet en herhaal het, maar jij haalt precies je andere quote aan waar het woordje hoop in staat. Wat toevallig dat het zo net lijkt alsof je ontwijkt!
Waarom zou een oproep tot geweld in perspectief geplaatst moeten worden? Het verklaart of verduidelijkt misschien je oproep tot geweld, maar haalt hem niet weg.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:25 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
In perspectief een uitspraak plaatsen ken je dus ook al niet. Dit is dus een verwijzing naar de eerste maal dat er iets gezegd wordt.
Net als dat je zegt ; erop en erover, wassen en drogen. Dat doe je toch ook niet letterlijk? .
Zegt degene die vind dat wetten alleen goed zijn als ze zijn belangen behartigen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:56 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Je weet gewoon niet meer met wie je nu eigenlijk aan het 'discussieren' was, geeft niet hoor. Over hypocriet gesproken. Beetje standpunten door elkaar hutselen, een stemmingmakende poll eraan hangen en hoppa , afijn je ziet nu zelf hoop ik ook in dat het meerendeel gewoon tegen krakers is. Ongeacht dat jij vind dat ze nobel bezig zijn.
Nogmaals, ik heb het niet zo over wetten gehad dat was een ander. Dus jij noemt mij speculant terwijl ik geen huis bezit. Je komt met het gezeur over wetten, iets waar ik het ook praktisch niet over heb gehad EN je roept op tot geweld.....vind je dat zelf niet krom? Rare denkwijze hebben jullie hoor. En gezien de poll hebben meer mensen dat idee. Zijn zeker allemaal gek??quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zegt degene die vind dat wetten alleen goed zijn als ze zijn belangen behartigen.
Dus zeggen dat je hoopt op opslag is oproepen tot? Nou dat is dan mooi,...IK HOOP OP OPSLAG!!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:28 schreef JoaC het volgende:
Het uitspreken van de hoop = oproepen tot
Mompelt iets met appels en perenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:39 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dus zeggen dat je hoopt op opslag is oproepen tot? Nou dat is dan mooi,...IK HOOP OP OPSLAG!!
Kassa!!
Ik had niet anders verwacht. Als het niet in 'het krakersstraatje' past is het ineens weer andersquote:
Mompelt iets met de wet en dergelijkequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:53 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht. Als het niet in 'het krakersstraatje' past is het ineens weer anders
Stop eens met mompelen en zeg wat je wil zeggenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:07 schreef JoaC het volgende:
[..]
Mompelt iets met de wet en dergelijke
Mocht die tekst verspreid worden en jij aanzien hebben dan ben je strafbaar.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:35 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Stop eens met mompelen en zeg wat je wil zeggen
Nee hoor, het is een meningsuiting en dat mag in dit land. (als we dan toch over wetten gaan beginnen papierversnipperaar...)quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:12 schreef JoaC het volgende:
[..]
Mocht die tekst verspreid worden en jij aanzien hebben dan ben je strafbaar.
Deze word beperkt op bepaalde punten, ter voorkoming van wanordelijkheden of zoiets(Te moe om het op te zoeken, ga nu pitten).quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:38 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Nee hoor, het is een meningsuiting en dat mag in dit land. (als we dan toch over wetten gaan beginnen papierversnipperaar...)
Een goede nachtrust gewenstquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:48 schreef JoaC het volgende:
[..]
Deze word beperkt op bepaalde punten, ter voorkoming van wanordelijkheden of zoiets(Te moe om het op te zoeken, ga nu pitten).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |