abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73658073
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 19:54 schreef DikVoormekaar het volgende:
Soera 2:193. En bestrijdt hen, totdat er geen vervolging meer is en de godsdienst alleen voor Allah wordt. Maar indien zij (met strijden) ophouden, dan is er geen vijandelijkheid meer toegestaan, behalve tegen de onrechtvaardigen
[ afbeelding ]

En hier ageert Wilders tegen deze duidelijke haatzaaierij !
Wilders zet in mijn opinie aan tot haat tegen niet-westerse allochtonen en met name tegenover moslims. Hij doet dit door deze groepen te linken met bijna alles wat fout is (zelfs de files), doet dit niet een maal, nee hij baseert zijn politieke carričre hierop.
pi_73658338
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 19:54 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik loop door rood als er niks aankomt.
Ik gebruik illegale drugs.
Ik gebruik de vrijheid van meningsuiting, ook als een rechter mij dit zou verbieden.
Als de wet zegt dat ik joden bij de politie moet aangeven, doe ik dat ook niet.
Het is de Befehl-ist-Befehl cultuur en de haast islamistische of gristenorthodoxe vereenzelviging met de wet die ik zo vreselijk vind tegenwoordig.
Ben het 99% met je eens , op een enkele persoonlijke voorkeur na
Helaas voor vele komt vrijheid met verantwoordelijkheid en dat is een weelde die veel mensen
niet kunnen dragen en hebben sturing nodig dmv wetten waardoor anderen, waaronder ik,
ook onder die beperkende wetten moeten leven. Jammer.
A man has got to know his limitations.(Clint Eastwood)
pi_73658411
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 19:56 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Nogmaals, ik heb nooit gezegd dat die uitspraak een veroordeling is. Het zit dus vooral tussen jouw oren.
En is de cirkel weer rond.
quote:
Iemand ongefundeerd een haatzaaier blijven noemen, er is immers nog geen uitspraak, is
ook haatzaaien.
pi_73658494
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 20:10 schreef Clairvaux het volgende:

[..]

En is de cirkel weer rond.
[..]

Laatste quote is onzin, het is namelijk alles behalve ongefundeerd.
  † In Memoriam † dinsdag 13 oktober 2009 @ 20:14:32 #205
137949 Disana
pi_73658592
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 20:01 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Wilders zet in mijn opinie aan tot haat tegen niet-westerse allochtonen en met name tegenover moslims. Hij doet dit door deze groepen te linken met bijna alles wat fout is (zelfs de files), doet dit niet een maal, nee hij baseert zijn politieke carričre hierop.
Ja dat is wat ik ook zie. Haatzaaien, polariseren, verdacht maken, heel deel van de samenleving veroordelen.
pi_73658651
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 20:14 schreef Disana het volgende:

[..]

Ja dat is wat ik ook zie. Haatzaaien, polariseren, verdacht maken, heel deel van de samenleving veroordelen.
Ik dacht even dat je het had over de behandeling die PVV stemmers ondergaan.
pi_73658780
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 20:16 schreef Clairvaux het volgende:

[..]

Ik dacht even dat je het had over de behandeling die PVV stemmers ondergaan.
Oja? Worden PVV-stemmers neergezet als zondebokken die (bijna) overal schuldig aan zijn?
pi_73658842
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 20:19 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Oja? Worden PVV-stemmers neergezet als zondebokken die (bijna) overal schuldig aan zijn?
In ieder geval aan haatzaaien volgens een enkeling.
pi_73658918
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 20:21 schreef Clairvaux het volgende:

[..]

In ieder geval aan haatzaaien volgens een enkeling.
Dus ze worden niet door een politiek leider als zondebokken neergezet, zoals Wilders wel doet met o.a. moslims?
pi_73659047
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 20:22 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Dus ze worden niet door een politiek leider als zondebokken neergezet, zoals Wilders wel doet met o.a. moslims?
Niet door 1 politiek leider, door vele politieke leiders zelfs.
quote:
verdacht maken, heel deel van de samenleving veroordelen.
Zo worden PVV stemmers verdacht gemaakt en door een heel deel van de samenleving
in een hoekje gezet als rascisten en soms zelfs haatzaaiers.

† In Memoriam † dinsdag 13 oktober 2009 @ 20:27:57 #211
137949 Disana
pi_73659125
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 20:26 schreef Clairvaux het volgende:

[..]

[..]

Zo worden PVV stemmers verdacht gemaakt en door een heel deel van de samenleving

Lekker he, woorden verdraaien en zo naar je hand zetten Ik had het over wat Wilders doet. Dat daar mensen in trappen zal wel, maar over hen heb ik niets gezegd.
pi_73659142
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 20:26 schreef Clairvaux het volgende:

[..]

[..]

Welke politiek leider zegt dat miljoenen PVV-stemmers uitgezet moeten worden, verantwoordelijk zijn voor criminaliteit, files, huisvestingsproblemen, dat gematigde PVV'ers niet bestaan etc?
pi_73659647
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 20:14 schreef Disana het volgende:

[..]

Moslims hoeven nog steeds geen 60% belasting te betalen terwijl anderen minder betalen.

Als het aan de PvdA ligt, gaat dat wel gebeuren bij mensen die wat meer dan modaal verdienen.

Alsof je een crimineel bent als je een hartoperatie foutloos kan uitvoeren...
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_73659752
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 20:28 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Welke politiek leider zegt dat miljoenen PVV-stemmers uitgezet moeten worden, verantwoordelijk zijn voor criminaliteit, files, huisvestingsproblemen, dat gematigde PVV'ers niet bestaan etc?
Bovenstaand wordt ook door geen enkele politieke leider beweerd als
het gaat om de brave, keurig nette PVV stemmer.
Dat is wel van toepassing op bv criminele Marokkanen of extremistische (k)koran adepten.
pi_73659830
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 20:43 schreef Clairvaux het volgende:

[..]

Bovenstaand wordt ook door geen enkele politieke leider beweerd
Daarom slaat jouw vergelijking ook nergens op.
pi_73660070
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 19:55 schreef Sjaakmat het volgende:

[..]
. Ik reageerde op een post waarin met die beslissing uit Groot Britanniė gereageerd werd op een post die betrekking had op de rechtszaak hier in Nederland tegen Geert Wilders over haatzaaien. Daarbij gaf de poster aan in het artikel niets over "haatzaaien" te lezen. Logisch want daar ging de rechtszaak in Groot Brintanniė niet over.
Ah, begreep het dus fout
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_73660234
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 20:40 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Moslims hoeven nog steeds geen 60% belasting te betalen terwijl anderen minder betalen.

Ga je op de bagatellisatie toer?
pi_73660321
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 20:45 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Daarom slaat jouw vergelijking ook nergens op.
Wel als het gaat om de PVV stemmer die zo weggezet wordt.
quote:
verdacht maken, heel deel van de samenleving veroordelen.
De PVV stemmer wordt verdacht gemaakt alsof het een xenofobe racist is
en daarvoor veroordeeld wordt door een deel van de samenleving.
Afgelopen weekend werd dat nog eens duidelijk bij de reactie van het FNV.
  † In Memoriam † dinsdag 13 oktober 2009 @ 21:08:18 #219
137949 Disana
pi_73660683
Lord Achmed benadrukte in Netwerk nog eens dat Wilders alleen maar de al bestaande raciale onrust zal vergroten als hij in Engeland mag spreken. Ik zie ook werkelijk niet in waarom Engeland hem niet mocht weigeren, tenslotte mogen ze haat predikende imams ook weigeren.
pi_73660739
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 20:55 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Ga je op de bagatellisatie toer?
Uit jouw mond!

GE-NI-AAL.

Ik wil je uitnodigen voor 11 maart, de herdenking van mijn vrienden uit Atocha. Kan je je grote mond daar even flink luchten.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_73660794
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 21:09 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Uit jouw mond!

GE-NI-AAL.

Ik wil je uitnodigen voor 11 maart, de herdenking van mijn vrienden uit Atocha. Kan je je grote mond daar even flink luchten.
pi_73660829
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 21:08 schreef Disana het volgende:
Lord Achmed benadrukte in Netwerk nog eens dat Wilders alleen maar de al bestaande raciale onrust zal vergroten als hij in Engeland mag spreken. Ik zie ook werkelijk niet in waarom Engeland hem niet mocht weigeren, tenslotte mogen ze haat predikende imams ook weigeren.
MIspoes.

Juist de meest zieke imam mocht Engeland binnen. Ik vind terecht, laat dat tuig hun mond maar open doen om de zwarte kant van de islam te laten zien.

Het heeft trouwens niets met raciale onrust te maken. Maar als je in Soho door een stel moslims in mekaar getrapt wordt omdat die denken dat je volgens hun "vredelievende" religie geen homo hoort te zijn, dan wil je daar graag iets tegen doen.

pi_73660931
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 21:08 schreef Disana het volgende:
Die "Achmed"is zelf een radicaal.
Dreigen met demonstraties van 10000den en vooraf al erbij zeggen dat het makkelijk in geweld
kan ontaarden. Fijn figuur, die Achmed.
quote:
This meeting had been postponed after Lord Ahmed had previously threatened the House of Lords authorities that he would bring a force of 10,000 Muslims to lay siege to the Lords if Wilders was allowed to speak
pi_73661797
Dat is niks vergeleken met de uitspraken van Wilders.
pi_73661974
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 21:35 schreef Meh7 het volgende:
Dat is niks vergeleken met de uitspraken van Wilders.

Goed dat die perverse ongelovigen het loodje gelegd hebben. De wraak van Allah is zoet en islam ies vrede.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')