quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:34 schreef RAVW het volgende:
Vind het toch wel erg vreemd dat ik hele andere stukken leest dat hij juist NIET aan zet tot haatzaaien.
[..]
BRON:
http://www.nu.nl/algemeen(...)root-brittannie.html
De beschuldiging staat en hij zal zich moeten verantwoorden.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:31 schreef Sjaakmat het volgende:
[..]
Zoals ik het lees gaat het niet om de vraag of Wilders haatzaait, maar eerder of hij het zo bont maakt dat het ook daadwerkelijk strafbaar is.
[..]
Gelukkig niet zeg.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:38 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
De beschuldiging staat en hij zal zich moeten verantwoorden.
Tot die tijd is zelfs GW voor de wet niet schuldig aan haatzaaien.
Ik heb schijt aan de wet. De wet stelde ook dat joden minderwaardig waren. De wet stelde ook dat Voets en Dubois Ambrosius vermoord hadden. De wet stelt dat paddo's gevaarlijker zijn dan alcohol.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:38 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk best ironischquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:36 schreef paddy het volgende:
[..]
Waarom lieten ze eerder dit jaar dan wel de haatzaaiers toe?
[..]
Welke stichting klaagt eigenlijk Wilders aan?Ah, Nederland bekent kleur. Uiteraard ga ik dan vragen stellen na het vorige gelezen te hebben. En waar komen we uit? [[b]u]Haatzaaiers[/u] klagen wilders voor haatzaaien aan?[/b]
[..]
Volgers van Stalin, Hamas en Hezbollah zaaien geen haat.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:36 schreef paddy het volgende:Haatzaaiers klagen wilders voor haatzaaien aan?
[..]
Hoeveel alternatieven zijn er?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jezelf spiegelen aan de wet is precies het verkeerde.
Ja maar dat is juist wat vele niet willen in zien en ook niet zien dat niet GW hier voor verantwoordelijk gesteld moet worden .quote:
Voor de wet niet, in de ogen van mensen wel.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:38 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Je eigen morele kader ontwikkelen en daarnaar handelen. Hopelijk komt dat redelijk overeen met wat een rechtertje zegt in het geval van onenigheid.quote:
Ik vind islamisme dom.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:46 schreef RAVW het volgende:
[..]
Ja maar dat is juist wat vele niet willen in zien en ook niet zien dat niet GW hier voor verantwoordelijk gesteld moet worden .
Maar een hele andere groep vogels die al jaren lopen haatzaaien..
Dat van GW is gewoon een Reactie op een actie van uit de Moslim wereld.
Zoals ik reeds geschreven heb, het zit tussen jouw orenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:46 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Voor de wet niet, in de ogen van mensen wel.
nergens omdat dit een mening is ...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik vind islamisme dom.
Ik vind Geert Wilders een domme rukker.
Waar zaai ik haat?
In jóuw ogen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:46 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Dat vind ik juridisch geleuter.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:50 schreef RAVW het volgende:
[..]
nergens omdat dit een mening is ...
Er wordt wel gesproken over alle ongelovige moeten dood ... en niet wij vinden dat ....
Dat is toch geen mening maar een vaststaand iets.
Mwah, doe eigenlijk al heel m'n leven zo'n beetje wat ik wil en heb geen strafblad enquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je eigen morele kader ontwikkelen en daarnaar handelen. Hopelijk komt dat redelijk overeen met wat een rechtertje zegt in het geval van onenigheid.
Ander land? Uit de linkquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:37 schreef Sjaakmat het volgende:
[..]Andere rechter Andere rechtszaak Ander land Andere feiten
quote:LONDEN - Het Asiel en Immigratie Tribunaal in Londen heeft dinsdag beslist dat Geert Wilders in februari onterecht de toegang tot Groot-Brittannië is geweigerd.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat vind ik juridisch geleuter.
Laat ik het zo zeggen: ik zou er geen problemen mee hebben als Wilders van een keukentrapje lazert en zijn nek breekt.
oké en wat nou als GW onschuldig is aan haatzaaien... en dit door de rechter ook zo beoordeelt is.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:46 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ik loop door rood als er niks aankomt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:51 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Mwah, doe eigenlijk al heel m'n leven zo'n beetje wat ik wil en heb geen strafblad en
m'n laatste boete dateert van long time ago.
Ben dus eigenlijk gewoon een brave burger zonder dat ik het doorheb![]()
Je bent niet echt wakker vandaag Paddy. Ik reageerde op een post waarin met die beslissing uit Groot Britannië gereageerd werd op een post die betrekking had op de rechtszaak hier in Nederland tegen Geert Wilders over haatzaaien. Daarbij gaf de poster aan in het artikel niets over "haatzaaien" te lezen. Logisch want daar ging de rechtszaak in Groot Brintannië niet over.quote:
Nogmaals, ik heb nooit gezegd dat die uitspraak een veroordeling is. Het zit dus vooral tussen jouw oren.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:49 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Zoals ik reeds geschreven heb, het zit tussen jouw oren
Doe maar niet. Ik vrees wat er dan komt. Doe maar de 3de partij en dan ingekapseld worden in het establishment. Wilders op een onschadelijk ministerie als defensie ofzo. Je doet er verstandig aan om niet als meh net te doen alsof als Wilders maar verdwijnt alles weer goed komt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat vind ik juridisch geleuter.
Laat ik het zo zeggen: ik zou er geen problemen mee hebben als Wilders van een keukentrapje lazert en zijn nek breekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |