Dat dus!! Laptop opnieuw geinstalleerd, UT staat er nog niet opquote:
Ik kom nú speulen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wel een dikke lag op t einde zeg
Zie PM.quote:
Ow... Daar lag ie!quote:
De originele UT?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:37 schreef Paul het volgende:
Iemand zin om te unrealen vanmiddag/ begin avond
EN WAAROM WORD IK NIET GENOEMD?!?!?!quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:07 schreef jakkop het volgende:
WUH GAAN WEER MENSUH. Houniet, Sjimz, Paul, Jojoortje, ik denk terug aan mooie dagen, toen we allemaal Sokka helemaal doodkapot maakten.![]()
Moet wel even weer even installeren, dus ik zeg morgenavond 20:00!
Wisheh, doet je server het nog?
Nee maar die kan ik morgen avond wel weer opzetten op een dedicated machine hier als er vraag naar is.quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:07 schreef jakkop het volgende:
WUH GAAN WEER MENSUH. Houniet, Sjimz, Paul, Jojoortje, ik denk terug aan mooie dagen, toen we allemaal Sokka helemaal doodkapot maakten.![]()
Moet wel even weer even installeren, dus ik zeg morgenavond 20:00!
Wisheh, doet je server het nog?
Ik kom niet meer in VBL. Dat is een heel ander verhaal.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:58 schreef timmmmm het volgende:
Sorry, ik vind mensen die FOK! naaien op zich geen probleem. Wanneer ze in de tussentijd doodleuk terugkomen naar FOK!, vind ik het minder. dus ga daar maar lekker zo'n topic openen, en kanker hier op
Wie doet dat dan?quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:08 schreef timmmmm het volgende:
Op een ander forum posten mag best. Op FOK! actief leden werven voor dat andere forum, dat vind ik een kutstreek.
Dat doe ik dan ook niet.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:08 schreef timmmmm het volgende:
Op een ander forum posten mag best. Op FOK! actief leden werven voor dat andere forum, dat vind ik een kutstreek.
Zoals ik al zei, doe dat via PM.quote:
Niet nodig op zich, wisheh heeft een dedicated server.quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:52 schreef CheeseFrog het volgende:
Ik wil vanavond ook wel hosten btwHeb het een tijd terug ook gedaan met UT99
je hebt hem al binnen neem ik aan? Anders heb ik nog wel een linkje.quote:
Graag. Ik heb er al 3 binnengehaald, en alledrie was het baggerquote:Op donderdag 11 februari 2010 17:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
je hebt hem al binnen neem ik aan? Anders heb ik nog wel een linkje.
Unreal Tournament 2001 = UT99quote:
Nostalgie.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:40 schreef Thomas B. het volgende:
Waarom blijven jullie trouwens zo fanatiek hangen in UT99? Het is toch duidelijk dat UT3 veel lekkerder speelt, zeker insta. En het ziet er ook nog veel beter uit. Ik bedoel, zou me nog best kunnen vermaken met UT99, maar speel toch echt veel liever UT3.
quote:
Zit je firewall niks te blocken ofzo? Ik zag je net wel in de server maar je had een ping van 5000quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:36 schreef timmmmm het volgende:
Hij staat bij mij een eeuwigheid op connecting, zonder dat ie wat doet. ik kap er mee
Loque skills aangepast. Heb geen idee hoe ik hem kan bannen uit de serverquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:04 schreef Rumille het volgende:
Wisheh, kan je Loque niet uitsluiten? Cheatbot.
Zo?quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:30 schreef Wisheh het volgende:
[ link | afbeelding ]
Graag wat reacties/opmerkingen hoe de verbinding is. Nieuwe machine en lijn hier namelijk.
Gooi eens een printscreen op.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:11 schreef Erosjuhhh het volgende:
iemand bekend met de Soccer mod voor ut99?echt geweldig
Speel het hele dag door nu.
quote:[05:11] > Paultjuh is in the lead with 30 frags!
Gaan we daarna?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:55 schreef Thomas B. het volgende:
Het kreng is al een kwartier bezig met een download van 3MB hier
Reconnect voor snelle downloadquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:55 schreef Thomas B. het volgende:
Het kreng is al een kwartier bezig met een download van 3MB hier
99 Zelfs nog, jezum dat is lang geleden dat ik die gedaan hebt.quote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:24 schreef jakkop het volgende:
Zet je er nou overheen, de gloriedagen van Fok!kers spelen Unreal zijn voorbij
Zekers welquote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:24 schreef Erosjuhhh het volgende:
nee hoor, In de herfst komt iedereen massaal weer terug.
De besturing is het simpelste en meest voor de hand liggende van elk spel ooit gemaakt.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:24 schreef Thomas B. het volgende:
Net even zitten spelen. Bak er echt helemaal niks van en de besturing van dat spel is vreselijk als je het afgelopen half jaar iedere dat UT3 hebt gespeeld. Maar zeg maar welke server je zit... dan kom ik zo wel even kijken.
Ja kloptquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:45 schreef Desunoto het volgende:
[..]
De besturing is het simpelste en meest voor de hand liggende van elk spel ooit gemaakt.
Oké, na "snake" dan.![]()
Als er weer eens iets georganiseerd wordt hier wil ik er ook wel bij zijn.
Is niet erg, die ownde toch iedereen. Houniet mag ook niet meedoenquote:Op woensdag 8 december 2010 14:07 schreef tralalala het volgende:
Hier nog niet, beter komt er weer zo'n grote groep als vroeger.
Zonder sjimz
Oh. . . . .. oké. . . Doei.quote:Op woensdag 8 december 2010 14:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Is niet erg, die ownde toch iedereen. Houniet mag ook niet meedoen
Stiekem word ik toch door iedereen geownd, dus een meer of minder maakt niet uitquote:
Mooie tijdenquote:Op woensdag 8 december 2010 17:05 schreef Houniet het volgende:
Ik heb het niet meer gedaan sinds vorig jaar.
We begonnen in December 2008.
weet niet hoe lang je al speeltquote:Op woensdag 8 december 2010 17:04 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Valt me nog mee als je bedenkt dat die gasten waarschijnlijk al 9 jaar achter elkaar UT spelen.
Wil wel eens tegen je spelen dan, niet dat ik er nog iets van bak maar dat moet niet al te veel uitmakenquote:Op woensdag 8 december 2010 17:45 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
weet niet hoe lang je al speeltmaar Riot-Rudi is hooguit middelmatig, hehe. ik kan niet wachten tot ik weer kan gamen, hihi, zal ik jullie eens even een aantal poepjes laten ruiken!
Riot-Rudi als je meeleest sorry maar je weet er is geen woord van gelogen
Instagib, onder het motto van; iedereen moet een kans hebbenquote:Op woensdag 8 december 2010 18:15 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Deze 2 servers zijn cool, ben alweer veels te lang aan het spelen.
xPquote:Op woensdag 8 december 2010 17:41 schreef gnilrednoz het volgende:
Het niveau ligt wel erg laag hier als jij zo makkelijk wint hey sjimz![]()
groeten LL xP
ps. ik zal wel eens een potje mee komen doen zodra mn set-up gefixt is
bol.com is uwe vriend in deze koude witte dagen!quote:Op maandag 20 december 2010 08:27 schreef Spaulding het volgende:
Godver, dit speelde ik tot twee jaar geleden ook altijd online en altijd Instagib of Sniper only.
Ik ben het hele spel kwijt en zoek hem eigenlijk altijd nog op in winkels maar zonder resultaat. Iemand een idee waar ik hem kan kopen, de GOTY edition?
Wat een tof spel blijft dit toch, echt een miljoen keer beter dan z'n opvolgers.
Ik kan hem niet vinden..quote:Op maandag 20 december 2010 14:00 schreef Houniet het volgende:
[..]
bol.com is uwe vriend in deze koude witte dagen!
Morgen, ik ga zo naar Amsterdam toe.quote:
Ohhhhhhhhh eng Amsterdam! Blowen engquote:Op donderdag 23 december 2010 12:24 schreef Houniet het volgende:
[..]
Morgen, ik ga zo naar Amsterdam toe.
Ik ga naar Ajax en ik zal alleen goud- gele pretcilinders tot mij nemen, Paultje.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:26 schreef Paul het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhh eng Amsterdam! Blowen eng
quote:Op donderdag 23 december 2010 13:05 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik ga naar Ajax en ik zal alleen goud- gele pretcilinders tot mij nemen, Paultje.
Ja hoor op kerstavond is iedereen aan het kersteten mafkeesquote:Op donderdag 23 december 2010 13:01 schreef tralalala het volgende:
Kerstavond
Maar wie maakt de server dan?
Hoi Wisheh
Op kerstavond ook al?quote:Op donderdag 23 december 2010 13:09 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja hoor op kerstavond is iedereen aan het kersteten mafkees
quote:Op donderdag 23 december 2010 13:12 schreef tralalala het volgende:
[..]
Op kerstavond ook al?Hier alleen 1e en 2e kerstdag.
Kerstavond ook jaquote:Op donderdag 23 december 2010 13:12 schreef tralalala het volgende:
[..]
Op kerstavond ook al?Hier alleen 1e en 2e kerstdag.
Hier wel, misschien compatibiliteit op Windows xp (sp3) zetten?quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:04 schreef Mr.Jorn. het volgende:
UT doet het niet op mijn win7 pc. Hoe krijg ik hem werkend?
Misschien even snel eentje als hij klaar is met installeren.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:28 schreef timmmmm het volgende:
Hij is aan het installeren. Wie heeft interesse in een potje?
Goed zoquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:30 schreef tralalala het volgende:
Even kijken of hij nog op de pc staat.
DMquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:32 schreef tralalala het volgende:
Welke versie?![]()
Moet hem effe downloaden
Draait prima hoorquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:33 schreef Borker_Trio het volgende:
Ik wil ook meedoen als ik thuis ben, al vermoed ik dat hij niet op mijn WIN7 ultimate 64 bits zal werken. x.x
Heb altijd problemen met het booten van games van voor 2002, dus waarom zou deze het wel doen x.xquote:
Ook in Compatible mode?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:36 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
Heb altijd problemen met het booten van games van voor 2002, dus waarom zou deze het wel doen x.x
dikke ban ivm vblgezeik volgens mijquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:36 schreef tralalala het volgende:
En sjimz als je wil verliezen.![]()
Maar die is niet meer actief volgens mij.
Bedankt voor de tipquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:36 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ook in Compatible mode?
Hier draaide het destijds prima.
Volgens mij moet je hem wel op OPENGL instellen.
Klopt, maar hij post hier nog steeds onder een kloon volgens mij.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
dikke ban ivm vblgezeik volgens mij
Je weet dat het over het algemeen niet handig is dat soort dingen tegen mensen met een kleurtje te zeggen he?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:39 schreef tralalala het volgende:
[..]
Klopt, maar hij post hier nog steeds onder een kloon volgens mij.
Weet alleen zijn username niet meer.
Als ik de tijd daar nog voor krijg.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:40 schreef Willyfoofoo het volgende:
Ik ben klaar, ik kan alleen nu niet spelen.Gaan jullie morgen nog spelen?
Is goed. Ik wissel even van PC.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je weet dat het over het algemeen niet handig is dat soort dingen tegen mensen met een kleurtje te zeggen he?
Morgenavond een potje doen, jij ik, Willyfoofoo en wie er tegen die tijd wil
Admins kunnen dat toch zo zien?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je weet dat het over het algemeen niet handig is dat soort dingen tegen mensen met een kleurtje te zeggen he?
Morgenavond een potje doen, jij ik, Willyfoofoo en wie er tegen die tijd wil
Hamachi.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:46 schreef tralalala het volgende:
[..]
Admins kunnen dat toch zo zien?
Wishes waar ben je ?!?!
We hebben een server nodig
Ut is baas maatquote:
:pquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:53 schreef timmmmm het volgende:
laatste bezoek: 23 minuten, 42 seconden geleden.
Wisheh is hier nog regelmatig te vinden
Hoe kun je die gegevens dan zien? xDquote:
Dat kan jij ook zien, als je naar zijn profiel gaatquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:56 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
Hoe kun je die gegevens dan zien? xD
Weer wat geleert.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat kan jij ook zien, als je naar zijn profiel gaat
Rumillequote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:12 schreef Rumille het volgende:
Spelen jullie over een half uur ook nog?
Ik moet dat spel nog installerenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:27 schreef timmmmm het volgende:
Als iemand een servertje fixt kunnen we nu alvast wat inkomen?
Daarom houden we van jequote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:35 schreef Wisheh het volgende:
Dus we gaan binnenkort weer UT-en? Fuck man heb de hele UT map inc server config zo weg gegooidGa er nu mee aan de gang voor mijn mede-fokkers
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:01 schreef Wisheh het volgende:
[ link | [url=http://cache.www.gametracker.com/serve(...)_95_1.png]afbeelding[/url] ]
Daagquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:23 schreef timmmmm het volgende:
ik heb genoten schatjes, nu ga ik slapen! xxxxjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |