Game je op de PC of Console of toch liever mobiel of in je browser? Kom je maar niet door een level heen, of is er juist een nieuwe game aangekondigd die je vet lijkt? Hier kun je het hebben over games in de breedste zin van het woord.
Houd dit topic in de gaten! Er zijn dagelijks wel FOK!kers actief op de FOK! UT Server. De IP adressen veranderen constant dus gewoon de laatste posts in de gaten houden .
Regels
Je gebruikersnaam in Unreal moet hetzelfde zijn als je nick van FOK!.
Niet cheaten
Geen illegale links plaatsen (!)
Maak Printscreens!
De Nali Skin is verboden
Om te voten, typ in de console: mutate bdbmapvote votemenu
There is no better way of exercising the imagination than the study of law. No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth. Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Dat dus!! Laptop opnieuw geinstalleerd, UT staat er nog niet op
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted. Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende: Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
Fine, fuck you then! The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
Wat is dit voor een bullshit Sinds ik online ben gaan spelen is de Map Vote Hotkey ineens 'A', terwijl dat mijn strafeknop naar links is. Zelfs in de config kan ik de letter niet aanpassen
Oh man, UT99 jeugdsentiment. Ik was ooit goed... maar ik heb het nu al een jaar of 5 niet meer geinstalleerd... ga de cd's nog eens even opzoeken.... Blijft een toffe game ! Voor deck16 natuurlijk... voor serieuze ownage...
Fine, fuck you then! The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.