quote:[05:11] > Paultjuh is in the lead with 30 frags!
Gaan we daarna?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:55 schreef Thomas B. het volgende:
Het kreng is al een kwartier bezig met een download van 3MB hier
Reconnect voor snelle downloadquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:55 schreef Thomas B. het volgende:
Het kreng is al een kwartier bezig met een download van 3MB hier
99 Zelfs nog, jezum dat is lang geleden dat ik die gedaan hebt.quote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:24 schreef jakkop het volgende:
Zet je er nou overheen, de gloriedagen van Fok!kers spelen Unreal zijn voorbij
Zekers welquote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:24 schreef Erosjuhhh het volgende:
nee hoor, In de herfst komt iedereen massaal weer terug.
De besturing is het simpelste en meest voor de hand liggende van elk spel ooit gemaakt.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:24 schreef Thomas B. het volgende:
Net even zitten spelen. Bak er echt helemaal niks van en de besturing van dat spel is vreselijk als je het afgelopen half jaar iedere dat UT3 hebt gespeeld. Maar zeg maar welke server je zit... dan kom ik zo wel even kijken.
Ja kloptquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:45 schreef Desunoto het volgende:
[..]
De besturing is het simpelste en meest voor de hand liggende van elk spel ooit gemaakt.
Oké, na "snake" dan.![]()
Als er weer eens iets georganiseerd wordt hier wil ik er ook wel bij zijn.
Is niet erg, die ownde toch iedereen. Houniet mag ook niet meedoenquote:Op woensdag 8 december 2010 14:07 schreef tralalala het volgende:
Hier nog niet, beter komt er weer zo'n grote groep als vroeger.
Zonder sjimz
Oh. . . . .. oké. . . Doei.quote:Op woensdag 8 december 2010 14:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Is niet erg, die ownde toch iedereen. Houniet mag ook niet meedoen
Stiekem word ik toch door iedereen geownd, dus een meer of minder maakt niet uitquote:
Mooie tijdenquote:Op woensdag 8 december 2010 17:05 schreef Houniet het volgende:
Ik heb het niet meer gedaan sinds vorig jaar.
We begonnen in December 2008.
weet niet hoe lang je al speeltquote:Op woensdag 8 december 2010 17:04 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Valt me nog mee als je bedenkt dat die gasten waarschijnlijk al 9 jaar achter elkaar UT spelen.
Wil wel eens tegen je spelen dan, niet dat ik er nog iets van bak maar dat moet niet al te veel uitmakenquote:Op woensdag 8 december 2010 17:45 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
weet niet hoe lang je al speeltmaar Riot-Rudi is hooguit middelmatig, hehe. ik kan niet wachten tot ik weer kan gamen, hihi, zal ik jullie eens even een aantal poepjes laten ruiken!
Riot-Rudi als je meeleest sorry maar je weet er is geen woord van gelogen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |