Ik kom niet meer in VBL. Dat is een heel ander verhaal.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:58 schreef timmmmm het volgende:
Sorry, ik vind mensen die FOK! naaien op zich geen probleem. Wanneer ze in de tussentijd doodleuk terugkomen naar FOK!, vind ik het minder. dus ga daar maar lekker zo'n topic openen, en kanker hier op
Wie doet dat dan?quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:08 schreef timmmmm het volgende:
Op een ander forum posten mag best. Op FOK! actief leden werven voor dat andere forum, dat vind ik een kutstreek.
Dat doe ik dan ook niet.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:08 schreef timmmmm het volgende:
Op een ander forum posten mag best. Op FOK! actief leden werven voor dat andere forum, dat vind ik een kutstreek.
Zoals ik al zei, doe dat via PM.quote:
Niet nodig op zich, wisheh heeft een dedicated server.quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:52 schreef CheeseFrog het volgende:
Ik wil vanavond ook wel hosten btwHeb het een tijd terug ook gedaan met UT99
je hebt hem al binnen neem ik aan? Anders heb ik nog wel een linkje.quote:
Graag. Ik heb er al 3 binnengehaald, en alledrie was het baggerquote:Op donderdag 11 februari 2010 17:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
je hebt hem al binnen neem ik aan? Anders heb ik nog wel een linkje.
Unreal Tournament 2001 = UT99quote:
Nostalgie.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:40 schreef Thomas B. het volgende:
Waarom blijven jullie trouwens zo fanatiek hangen in UT99? Het is toch duidelijk dat UT3 veel lekkerder speelt, zeker insta. En het ziet er ook nog veel beter uit. Ik bedoel, zou me nog best kunnen vermaken met UT99, maar speel toch echt veel liever UT3.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |