3 weken geleden? Toen het kwik onder de 20 graden kroop begon de winter al voor mij, brrrrrrquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:52 schreef Onnoman het volgende:
Ja idd.. gewoon een wezel om je nek en je penismuts weer uit de kast halen.
Het heeft wel iets hoor.. maar winter duurt idd veel te lang.. voor mij is de winter al 3 weken geleden begonnen
pro mileu veneuken!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:54 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
3 weken geleden? Toen het kwik onder de 20 graden kroop begon de winter al voor mij, brrrrrr
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:54 schreef tliciouz het volgende:
Draag er ook extra grote knopjes in je oren bij, zijn je oren ook weer warm.
'Héé moet je die flikker zien! Hihi."quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:55 schreef ManianMan het volgende:
Ik heb fijn een coltrui, een vest en een jas en chickies checken me wel
Nee een t-shirt met merknaam is stylisch of een trui van geiten wol ofzoquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:55 schreef Airlocker het volgende:
[..]
'Héé moet je die flikker zien! Hihi."
Een trui van geiten?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:58 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Nee een t-shirt met merknaam is stylisch of een trui van geiten wol ofzo
Dus zonder kleding stel jij niks voor bij de vrouwtjes?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:58 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Nee een t-shirt met merknaam is stylisch of een trui van geiten wol ofzo
tsssquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:03 schreef Rasher het volgende:
[..]
Dus zonder kleding stel jij niks voor bij de vrouwtjes?
whehe
Ik had vanmorgen ook 2 chicks aan mijn kant, een mooie getinte (volgens mij braziliaans ofzo) de ander gewoon Nederlands.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:33 schreef Cacciatore het volgende:
Ik wil even benadrukken dat ik nu met 2 chicks aan mijn zijde zit en derhalve minder gay ben dan jullie. Per definitie overigens.Tevens ben ik nog steeds stylow mooiboi met kippenvel.
Zijn VMBO's gemengd dan?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:35 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik had vanmorgen ook 2 chicks aan mijn kant, een mooie getinte (volgens mij braziliaans ofzo) de ander gewoon Nederlands.
Ik zit op het MBO en nee ik zat op het bankje van het station om daar te wachten eer dat de bus gaat naar de stage...quote:
Dus je gaat op internet vertellen dat er een chick naast je zat terwijl je op d e bus zat te wachten.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:46 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik zit op het MBO en nee ik zat op het bankje van het station om daar te wachten eer dat de bus gaat naar de stage...
Je snapt mijn humor nietquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:51 schreef fathank het volgende:
[..]
Dus je gaat op internet vertellen dat er een chick naast je zat terwijl je op d e bus zat te wachten..
Als ik een topic moet openen over iedere chick die ik tegenkom dan kan Danny alvast een paar nieuwe servers gaan kopen.
klinkt als een halve lamonquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:33 schreef Cacciatore het volgende:
Ik wil even benadrukken dat ik nu met 2 chicks aan mijn zijde zit en derhalve minder gay ben dan jullie. Per definitie overigens.Tevens ben ik nog steeds stylow mooiboi met kippenvel.
Hey, Teunebeunquote:
Hoezo minder gay? Wie zegt mij dat jij niet in de friendzone zit?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:33 schreef Cacciatore het volgende:
TS heeft 2 chickies aan zijn zijde, omdat het algemeen bekend is dat homo's voornamelijk vriendinnekes hebben! Kunnen ze samen shoppen, hihihi!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:01 schreef Dario_ het volgende:
[..]
Hoezo minder gay? Wie zegt mij dat jij niet in de friendzone zit?
Vergeet het tuiten van de lippen en het aanbrengen van lipgloss nietquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
TS heeft 2 chickies aan zijn zijde, omdat het algemeen bekend is dat homo's voornamelijk vriendinnekes hebben! Kunnen ze samen shoppen, hihihi!
Ach, dat weet je gewoon. Of merk jij dat verschil nooit?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:01 schreef Dario_ het volgende:
[..]
Hoezo minder gay? Wie zegt mij dat jij niet in de friendzone zit?
Geen idee. Voor zover ik weet heb ik nooit in een friendzone gezeten.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:03 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
Ach, dat weet je gewoon. Of merk jij dat verschil nooit?
Dan ga jij niet met veel chicks om idd.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:05 schreef Dario_ het volgende:
[..]
Geen idee. Voor zover ik weet heb ik nooit in een friendzone gezeten.
Of ik kom niet over als een homo, iets wat mij veel waarschijnlijker lijkt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:07 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
Dan ga jij niet met veel chicks om idd.
Nee, dat is het niet. Je komt erg sterk over als homo, zelfs op internet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:08 schreef Dario_ het volgende:
[..]
Of ik kom niet over als een homo, iets wat mij veel waarschijnlijker lijkt.
Kijk, jij weet hoe het hoort.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:33 schreef Cacciatore het volgende:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:10 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. Je komt erg sterk over als homo, zelfs op internet.
It takes one, to know one.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:10 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. Je komt erg sterk over als homo, zelfs op internet.
Matige comeback hoor.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:12 schreef Dario_ het volgende:
[..]
It takes one, to know one.
edit:
Goed dat je mijn vermoeden ook even bevestigd, caca nog wat.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:15 schreef Dario_ het volgende:
[..]
Jij had niet eens een comeback, dus wat wil je nou zeggen.
Oh wacht, je doelt op die "comeback" dat je iemand herhaalde. Érg sterk ja, napraten van anderenquote:
blijf je doorratelen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:21 schreef Dario_ het volgende:
[..]
Oh wacht, je doelt op die "comeback" dat je iemand herhaalde. Érg sterk ja, napraten van anderen
QFTquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:27 schreef zovty het volgende:
Het gaat hier dus al 63 posts over een open raampje in de trein.
Fokkers.
KLBers.
TS.
Alle posters in dit topic.
Amateurquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:31 schreef zovty het volgende:
[..]
Jaja, hij staat al in het goede topic.
Waarheid!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:55 schreef Metro2005 het volgende:
Mensen die stijlvolle kleding nodig hebben om er goed uit te zien
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:02 schreef Cacciatore het volgende:
Jezus komen de linksetuinbroek hippies ook weer aan, beter stop je met het haten van mooie mensen en ga je verder met gare behaarde chicks versieren.
Heb je voor die gay smily een sneltoets ofso?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik wel ja, jij niet?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb je voor die gay smily een sneltoets ofso?
Hij heeft waarschijnlijk www.homo.nl onder de sneltoets staan!quote:
HAHAHAH!!!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hij heeft waarschijnlijk www.homo.nl onder de sneltoets staan!
Ben je óf homo óf draag je graag meisjeskleren?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:50 schreef Cacciatore het volgende:
Man man man wat een dillemma en wat een kou
Probleem met het weer wat je nu hebt (de kou) is dat je er wel stylo uit wilt zien maar t niet kan omdat het zo koud is, dus nu heb ik zo'n mooi blousje aan met blokjes en een stylo diesel broek maar ik heb het verrekte koud, maarja de chicks checken wel dus...
klacht: Stylow met kou sucks ass.
Daar zou ik mij niet zo druk over maken!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:47 schreef Cacciatore het volgende:
Ah, teh internet fashion police has arrived!
Wauw, wat ben jij grappig zeg. Jij zit vast in het team van bananasplit.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hij heeft waarschijnlijk www.homo.nl onder de sneltoets staan!
Nee, niet eens een glimlachje...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Daar zou ik mij niet zo druk over maken!
Maar als er potenrammers komen dan zou ik maar vast gaan sprinten!
oei, heb ik je vriendje beledigd?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wauw, wat ben jij grappig zeg. Jij zit vast in het team van bananasplit.
Nee, je humor is gewoon te triestquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
oei, heb ik je vriendje beledigd?
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:09 schreef Cacciatore het volgende:
Echt gewoon kansloos iddof verdedig ik mijn vriendje nu weer?
Nee, ten eerste omdat je totaal niet grappig bent. En ten tweede omdat ik geen homo ben. Ten derde, waarom hapt iedereen zo op die gay smilie?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
oei, heb ik je vriendje beledigd?
O je bent gewoon nog een kasthomo!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, ten eerste omdat je totaal niet grappig bent. En ten tweede omdat ik geen homo ben. Ten derde, waarom hapt iedereen zo op die gay smilie?
TS had niveau al op de bodem gelegd dus lager kon het al niet zinken!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:14 schreef Cacciatore het volgende:
man man man wat een niveau en wat een grappen, nog nooit zo moeten lachen
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:20 schreef Cacciatore het volgende:
Ik wacht eigenlijk tot je gaat beginnen met verbasteringen van usernames als scheldwoord, brand los!
Als jij dat wilt geloven, succes ermeequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O je bent gewoon nog een kasthomo!
Tuurlijk ben je geen homo
Als het overhemd niet wit is welquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:34 schreef 9611Niels het volgende:
Terechte klacht. Kan ik nou wel een overhemd met wit t-shirt eronder aandoen of niet?
* Bekijkt fotoboekquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:49 schreef ynuhh het volgende:
Mannen die aandacht aan hun uiterlijk besteden zijn top.
Serieus al die gasten die hun belachelijk maken, hebben totaal geen kleding in de kast hangen en maar 1 paar afgetrapte schoenen.
Het overhemd is wel witquote:
Je kan ook te ver gaanquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:49 schreef ynuhh het volgende:
Serieus al die gasten die hun belachelijk maken, hebben totaal geen kleding in de kast hangen en maar 1 paar afgetrapte schoenen.
ah cavalry has arrivedquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:49 schreef ynuhh het volgende:
Je valt onder die groep?quote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:49 schreef ynuhh het volgende:
de meeste vrouwen vinden homos schattig.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:33 schreef Cacciatore het volgende:
Wat stoer van je.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:25 schreef Elixabete het volgende:
Mensen die nu al janken over kou
Voor mij nog mooi in de Tshirt en open jas
Ik ben een ware fijnproever op het gebied van kleding, maar bedankt voor je bezorgdheidquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:22 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Je valt onder die groep?
If so? Ga wat kleding kopen morgen, even weg bij je pc. Misschien wil je moeder wel mee.
Mensen die nu al een jas dragenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:25 schreef Elixabete het volgende:
Mensen die nu nog geen jas dragenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:48 schreef kensei het volgende:
[..]
Ik ben een ware fijnproever op het gebied van kleding, maar bedankt voor je bezorgdheid
[..]
Mensen die nu al een jas dragen_!
Mensenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:13 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Mensen die nu nog geen jas dragen
ja surequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:25 schreef Elixabete het volgende:
Ik ga mij een kekke jas halen die Vin Diesel ook aan heeft gehad tijdens de Triple X scenesquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:07 schreef afcajos het volgende:
Daarom draag ik deze kekke karl kani jas. Altijd lekker warm
[ afbeelding ]
Die kraagje is tantoe spang, waar te jatten en hoeveel doekoes levert die jasje op?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:07 schreef afcajos het volgende:
Daarom draag ik deze kekke karl kani jas. Altijd lekker warm
[ afbeelding ]
Je gaat toch nie met Karl Kani spulkes rond galopperen hè?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Die kraagje is tantoe spang, waar te jatten en hoeveel doekoes levert die jasje op?
Swa, wil je fittie maken?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:05 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Je gaat toch nie met Karl Kani spulkes rond galopperen hè?
Son, mang jij bent echt de bom ik lach me kaput hierzo omquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:08 schreef Cacciatore het volgende:
papi wat ga je rof doen hiero ik kom naar je osso en ga fittie maken vriend
Ik pas mij aan, aan het niveau. Dat begrijp je toch wel maar goed ik ga zo'n supermooie jas kopen die Vin Diesel aan had in de scenes van Triple Xquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:14 schreef Cacciatore het volgende:
ej straatsoldaatjes, open even een topic waar jullie de G uit kunnen hangen en laat mij en de mooiboys hier over mode doorpraten!
Die jas van Melgibson dat is een gladiator pakquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:18 schreef Cacciatore het volgende:
gay film ouwe beter kijk je braveheart die is aan en mel gibson is baas daar, beter koop je zon jas
Coltrui is juist mooi joh, stylish jasje eroverheen..quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:20 schreef alors het volgende:
Mannen met coltruien moeten echt... nouja opgepakt worden door de modepolitie, wat een horror is dat.
TS, koop lekker thermospul voor onder je kleren
Net alsof ik altijd coltruien aan heb, de meeste keren gewone truien zonder merklogo. Ook T-Shirts zonder merklogo en effen. Ook hemden met lijntjes motief doe ik weleens aanquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:20 schreef alors het volgende:
Mannen met coltruien moeten echt... nouja opgepakt worden door de modepolitie, wat een horror is dat.
TS, koop lekker thermospul voor onder je kleren
Ik krijg echt van die stereotype beelden voor me als ik jou taalgebruik zo zie in combinatie met jou 'stylo' kleding.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:43 schreef Cacciatore het volgende:
ja maar de winter sucks cock en stylo kleding is meestal dun
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote]Op woensdag 30 september 2009 21:04 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ja toch.
En bij jouw topics heb ik altijd zoiets van: dit had ik wel kunnen zeggen :P
[/quote]
T-Shirts met het merk er groot opquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:17 schreef Ammi het volgende:
[..]
Ik krijg echt van die stereotype beelden voor me als ik jou taalgebruik zo zie in combinatie met jou 'stylo' kleding.
Ach beter een stereotype met style dan een buitenbeentje met puisten, lelijke vuilniszakken als kleding, klompen aan en een hooivork, zeg ik altijd maar.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:17 schreef Ammi het volgende:
[..]
Ik krijg echt van die stereotype beelden voor me als ik jou taalgebruik zo zie in combinatie met jou 'stylo' kleding.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:40 schreef Lil.Q94 het volgende:
Er is zat mooie kleding te koop waarin je het lekker warm hebt, dus dat word een middagje shoppen TS..
Ja klopt ik heb ook wel polotje met daarboven tommy trui en daaroverheen leren jas met bontkraagje, diesel of gstar broek eronder en nike schoenen, wel warm idd en erg stylish als ik de chicks geloven moetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Straatmentaliteit voor mensen die willen testen
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:40 schreef Lil.Q94 het volgende:
Er is zat mooie kleding te koop waarin je het lekker warm hebt, dus dat word een middagje shoppen TS..
'Winkelen' is het oerhollandse, saaie woord daarvoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
Mocht dat al niet genoeg bewijs zijn, TS heeft meer aandacht voor die computer met FOK! op het scherm dan die twee vrouwpersonen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
TS heeft 2 chickies aan zijn zijde, omdat het algemeen bekend is dat homo's voornamelijk vriendinnekes hebben! Kunnen ze samen shoppen, hihihi!
umak swaquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:32 schreef Cacciatore het volgende:
Winkelen is echt een gaar woord papi
Je komt in de verkeerde winkels, ik kan mij altijd stylisch kledenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:58 schreef xMURDERat6 het volgende:
het is wel zo dat
in de winter echt veel minder leuke kleding is dan in de zomer.
dus ik snap TS wel enigzins.
Klopt, maar het is nog altijd beneden niveau.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:51 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
Ach beter een stereotype met style dan een buitenbeentje met puisten, lelijke vuilniszakken als kleding, klompen aan en een hooivork, zeg ik altijd maar.
Zou kunnen xdquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:02 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Je komt in de verkeerde winkels, ik kan mij altijd stylisch kleden
xdquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:31 schreef xMURDERat6 het volgende:
[..]
Zou kunnen xd
Maar toch is de kleding in de winter minder tof!
ik ga donderdag shoppen,
ik laat wel weten of het dit keer wel gelukt is xd
haha, ja precies.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:38 schreef Marouska het volgende:
Het is vooral dat je door een winterjas aan te trekken toe geeft dat het winter is. Ik blijf daarom nog even aankloten met fashionably grote, grofgebreide vesten, goeie warme sjaals en laagjes laagjes laagjes voor ik mij er aan waag.
Lekker zweten in een gebouwquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:52 schreef xMURDERat6 het volgende:
[..]
haha, ja precies.
laagjes laagjes laagjes!
gewoon een shirt/jurkje, daaronder shirtje met lange mouwen + lang hemd & 2 leggings en een vestje.
+ sjaal voor buiten xd
voorlopig kom ik zo de kou nog wel even door.
haha xDquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |