3 weken geleden? Toen het kwik onder de 20 graden kroop begon de winter al voor mij, brrrrrrquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:52 schreef Onnoman het volgende:
Ja idd.. gewoon een wezel om je nek en je penismuts weer uit de kast halen.
Het heeft wel iets hoor.. maar winter duurt idd veel te lang.. voor mij is de winter al 3 weken geleden begonnen
pro mileu veneuken!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:54 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
3 weken geleden? Toen het kwik onder de 20 graden kroop begon de winter al voor mij, brrrrrr
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:54 schreef tliciouz het volgende:
Draag er ook extra grote knopjes in je oren bij, zijn je oren ook weer warm.
'Héé moet je die flikker zien! Hihi."quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:55 schreef ManianMan het volgende:
Ik heb fijn een coltrui, een vest en een jas en chickies checken me wel
Nee een t-shirt met merknaam is stylisch of een trui van geiten wol ofzoquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:55 schreef Airlocker het volgende:
[..]
'Héé moet je die flikker zien! Hihi."
Een trui van geiten?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:58 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Nee een t-shirt met merknaam is stylisch of een trui van geiten wol ofzo
Dus zonder kleding stel jij niks voor bij de vrouwtjes?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:58 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Nee een t-shirt met merknaam is stylisch of een trui van geiten wol ofzo
tsssquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:03 schreef Rasher het volgende:
[..]
Dus zonder kleding stel jij niks voor bij de vrouwtjes?
whehe
Ik had vanmorgen ook 2 chicks aan mijn kant, een mooie getinte (volgens mij braziliaans ofzo) de ander gewoon Nederlands.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:33 schreef Cacciatore het volgende:
Ik wil even benadrukken dat ik nu met 2 chicks aan mijn zijde zit en derhalve minder gay ben dan jullie. Per definitie overigens.Tevens ben ik nog steeds stylow mooiboi met kippenvel.
Zijn VMBO's gemengd dan?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:35 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik had vanmorgen ook 2 chicks aan mijn kant, een mooie getinte (volgens mij braziliaans ofzo) de ander gewoon Nederlands.
Ik zit op het MBO en nee ik zat op het bankje van het station om daar te wachten eer dat de bus gaat naar de stage...quote:
Dus je gaat op internet vertellen dat er een chick naast je zat terwijl je op d e bus zat te wachten.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:46 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik zit op het MBO en nee ik zat op het bankje van het station om daar te wachten eer dat de bus gaat naar de stage...
Je snapt mijn humor nietquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:51 schreef fathank het volgende:
[..]
Dus je gaat op internet vertellen dat er een chick naast je zat terwijl je op d e bus zat te wachten..
Als ik een topic moet openen over iedere chick die ik tegenkom dan kan Danny alvast een paar nieuwe servers gaan kopen.
klinkt als een halve lamonquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:33 schreef Cacciatore het volgende:
Ik wil even benadrukken dat ik nu met 2 chicks aan mijn zijde zit en derhalve minder gay ben dan jullie. Per definitie overigens.Tevens ben ik nog steeds stylow mooiboi met kippenvel.
Hey, Teunebeunquote:
Hoezo minder gay? Wie zegt mij dat jij niet in de friendzone zit?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:33 schreef Cacciatore het volgende:
TS heeft 2 chickies aan zijn zijde, omdat het algemeen bekend is dat homo's voornamelijk vriendinnekes hebben! Kunnen ze samen shoppen, hihihi!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:01 schreef Dario_ het volgende:
[..]
Hoezo minder gay? Wie zegt mij dat jij niet in de friendzone zit?
Vergeet het tuiten van de lippen en het aanbrengen van lipgloss nietquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
TS heeft 2 chickies aan zijn zijde, omdat het algemeen bekend is dat homo's voornamelijk vriendinnekes hebben! Kunnen ze samen shoppen, hihihi!
Ach, dat weet je gewoon. Of merk jij dat verschil nooit?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:01 schreef Dario_ het volgende:
[..]
Hoezo minder gay? Wie zegt mij dat jij niet in de friendzone zit?
Geen idee. Voor zover ik weet heb ik nooit in een friendzone gezeten.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:03 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
Ach, dat weet je gewoon. Of merk jij dat verschil nooit?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |