Zoals ik al zei goud en zilver is nu een goede belegging.quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:55 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Wat de reden is voor de opkrabbbelende economie.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:55 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Wat de reden is voor de opkrabbbelende economie zeepbel.
Met de huidige overgewaardeerde beurs is je rendementsprognose ook niet best en het risico hoog. Zo'n beetje alle assets zijn momenteel overgewaardeerd en daarmee is het te verwachten rendement laag. Maar dit soort discussies horen in de beleggingstopics en niet in dit spaartopicquote:Op dinsdag 3 november 2009 10:28 schreef Blik het volgende:
je zou bijna gaan beleggen...
Volgens mij is er de afgelopen tijd weinig veranderd? Behalve steeds verder dalende rentepercentages.quote:
Ik ook niet, heb er nu nog een deel van mijn spaargeld staan, de rest staat verdeeld over 2 andere banken. Zit er niet op te wachten om dadelijk weer zonder mijn complete spaargeld te zitten.quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:02 schreef athlonkmf het volgende:
Het gaat ook niet al te best met aegon als bedrijf. Dus met alle omvallende banken van de afgelopen tijd ga ik toch niet te veel geld daar zetten.
Hoezo "TOP"-interest rekeningquote:Op dinsdag 3 november 2009 10:06 schreef SeLang het volgende:
Met ingang van 3 november 2009 zal Credit Europe Bank N.V. de rente op de dagelijks opvraagbare Top-Interest spaarrekening verlagen naar 1,90% p.j.
Dat alleen al....quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:29 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Volgens mij is er de afgelopen tijd weinig veranderd? Behalve steeds verder dalende rentepercentages.
bron?quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:02 schreef athlonkmf het volgende:
Het gaat ook niet al te best met aegon als bedrijf. Dus met alle omvallende banken van de afgelopen tijd ga ik toch niet te veel geld daar zetten.
Het feit dat ze staatssteun nodig hadden was al een indicatie dat het niet goed ging en er zijn een tijd lang berichten geweest dat het niet helemaal goed met ze ging. Nu betalen ze inderdaad een deel terug, maar dat gaat ook niet zonder slag of stoot.quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:08 schreef hydra77 het volgende:
[..]
bron?
Ik had het idee dat met het terugbetalen van een gedeelte van de overheidssteun het stukken beter gaat met Aegon.
Verder is Aegon niet alleen een bank, en zal het door de verzekeringstak minder gevoelig zijn dan bv DSB voor een leegloop van spaarrekeningen.
Desondanks van het weekend toch maar besloten om m'n spaargeld te splitsen en over Aegon en Moneyou te verdelen.
Voor die paar tientjes minder rente liever het (beperkte) risico spreiden.
1% renterekeningen zijn in mijn geval geen renderende rekeningen meer maar bewaarloonrekeningen. Je zou er dan geld op toeleggen. (als je inflatie + VRH mee gaat rekenen)quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:14 schreef SeLang het volgende:
Als de rente nog veel verder daalt dan zou je eigenlijk je geld gewoon van de bank af moeten halen en in een kluis leggen (bij een bank evt). Je hebt dan geen exposure meer naar een eventueel faillisement van de bank. Na wat er het afgelopen jaar allemaal is gebeurd en het feit dat het systeem nog steeds niet stabiel is kun je je afvragen of je voor ca 1% rente het risico nog wel wilt nemen om je geld op een bank te zetten.
quote:Spaarrentes zijn dit jaar gehalveerd
De vergelijkers van independer.nl hebben weer een mooi lijstje voor RTL Z gemaakt met spaarrentes. De rente op een vrij opneembare spaarrekening is dit jaar ongeveer gehalveerd van max. 5% naar gemiddeld 2,5% nu.
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | Bank rente per 2/2/2009 rente per 2/11/2009 rentedaling Amsterdam Trade Bank 5 2 3 Credit Europe Bank 5 2,25 2,75 Anadolubank 5,25 2,7 2,55 Delta Lloyd 4,6 2,2 2,4 DHB Bank 4,5 2,15 2,35 MoneYou 5,1 2,8 2,3 NIBC Direct 5,1 2,8 2,3 AEGON 4 1,75 2,25 REAAL 5 2,75 2,25 SNS Bank 5 2,75 2,25 SNS Regio Bank 5 2,75 2,25 AEGON 4,5 2,3 2,2 The Economy Bank 4,9 2,7 2,2 DHB Bank 4,25 2,1 2,15 Garantibank 4,5 2,45 2,05 Akbank 4,5 2,5 2 De Hypotheker 4,4 2,4 2 Kruidvat 4,9 2,9 2 OHRA 4,65 2,65 2 Kruidvat 5 3,2 1,8 OHRA 2,75 1 1,75 AEGON 3,75 2 1,75 Alex Vermogensbank 4,5 2,75 1,75 |
Als ze het terugbetalen door banen te schrappen, dan gaat er toch een klein lampje branden:quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:08 schreef hydra77 het volgende:
[..]
bron?
Ik had het idee dat met het terugbetalen van een gedeelte van de overheidssteun het stukken beter gaat met Aegon.
Verder is Aegon niet alleen een bank, en zal het door de verzekeringstak minder gevoelig zijn dan bv DSB voor een leegloop van spaarrekeningen.
Desondanks van het weekend toch maar besloten om m'n spaargeld te splitsen en over Aegon en Moneyou te verdelen.
Voor die paar tientjes minder rente liever het (beperkte) risico spreiden.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:14 schreef SeLang het volgende:
Als de rente nog veel verder daalt dan zou je eigenlijk je geld gewoon van de bank af moeten halen en in een kluis leggen (bij een bank evt). Je hebt dan geen exposure meer naar een eventueel faillisement van de bank. Na wat er het afgelopen jaar allemaal is gebeurd en het feit dat het systeem nog steeds niet stabiel is kun je je afvragen of je voor ca 1% rente het risico nog wel wilt nemen om je geld op een bank te zetten.
Aegon 1,75? Ik krijg toch echt 2,80 op mijn rekening.quote:
Hij is waarschijnlijk uitgegaan van de andere rekeningen: E-Rekening bvquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:33 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Aegon 1,75? Ik krijg toch echt 2,80 op mijn rekening.
http://www.aegon.nl/particulier/sparen-beleggen/spaarrekening/
Ok.quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:36 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Hij is waarschijnlijk uitgegaan van de andere rekeningen: E-Rekening bv
Hoezo kan dat niet?quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:01 schreef athlonkmf het volgende:
Al is het maar om de vermogensbelasting te verminderen, maar een kluis openen is niet echt mogelijk meer tegenwoordig.![]()
Veel banken hebben hun kluizen gesloten of in ieder geval de inschrijving voor een kluis onmogelijk gemaakt. Blijkbaar willen ze daarop bezuinigen en bieden het niet zo makkelijk meer aan als service, zelfs als je al een bank vind die nog een kluis heeft.quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:59 schreef SeLang het volgende:
Hoezo kan dat niet?
Je kunt nog steeds kluisjes huren bij een bank en daar cash inleggen.
Hmm.. Nou ja sowieso zou ik voor kortlopende staatsobligaties kiezen in dat geval. Dan krijg je in elk geval nog ietsje yield (in plaats van betalen voor een kluis). Maar ik vind het idee wel tof om bij je bank binnen te stappen, het geld op te nemen en in de kluis te leggen zodat de bank er niets meer mee kanquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:58 schreef Brad het volgende:
[..]
Veel banken hebben hun kluizen gesloten of in ieder geval de inschrijving voor een kluis onmogelijk gemaakt. Blijkbaar willen ze daarop bezuinigen en bieden het niet zo makkelijk meer aan als service, zelfs als je al een bank vind die nog een kluis heeft.
Tja, dat kan je natuurlijk even googlen, maar dat is iets boven de 20.000 euro.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:04 schreef Sloggi het volgende:
1,2%, dat is belasting voor de grotere spaarders? Vanaf welk bedrag was dat ook alweer?
Te bespottelijk voor woorden.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:00 schreef allsystemshalt het volgende:
aha jullie hadden de mail van CEB ook al ontvangen zie ik![]()
1,9 % 1,2 eraf min inflatie en we maken er verlies op ...
Door een technische fout kunnen wij uw aanvraag helaas nietverder verwerken.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:25 schreef Zana het volgende:
misschien niet de hoogste rente, maar door de 30 ¤ cadeaukaart bij minimaal 100 ¤ inleg wel aantrekkelijk (op=op)?:
http://geldplein.kruidvat.nl/internet-spaarrekening.aspx
"Kruidvat Internet Spaarrekening
Gratis Kruidvat Cadeau kaart bij de Kruidvat Internet Spaarrekening.
Nu online sparen met een aantrekkelijke rente en tijdelijk een gratis Kruidvat Cadeau kaart t.w.v. 30 euro!
Maximaal 1 Kruidvat Cadeau kaart per huishouden!
Wil je een aantrekkelijke rente, volledige vrijheid in hoeveel geld je stort of opneemt? Kies dan voor de Kruidvat Internet Spaarrekening. Deze beheer je helemaal zelf online, zonder het gedoe met een papieren administratie.
De Kruidvat Internet Spaarrekening heeft een hoge rente van 2,40%* en kan online beheerd worden. Bovendien kun je eenvoudig een Deposito openen.
Heb je in de periode van 26 oktober tot en met 11 december 2009 een Kruidvat Internet Spaarrekening geopend en daarop een bedrag van 100 euro gestort dan ontvang je een gratis Kruidvat Cadeau kaart van maar liefst 30 euro (maximaal 1 Cadeau kaart per huishouden). Deze is inwisselbaar bij alle Kruidvatwinkels in Nederland. Er zijn een beperkt aantal Cadeau kaarten beschikbaar dus OP=OP. De voorraad cadeaukaarten is momenteel beperkt.
Lees hiervoor ook aandachtig de actievoorwaarden. Profiteer nu en vraag de Kruidvat Internet Spaarrekening direct online aan en profiteer ook van dit voordeel.
Dit product valt onder het depositogarantiestelsel dat wordt uitgevoerd door De Nederlandsche Bank N.V.
Voor meer informatie zie www.dnb.nl of kijk op "depositogarantiestelsel" op deze site
Meer lezen over de voorwaarden van de Kruidvat Internet Spaarrekening klik hier."
En toch trekt het mij niet. Sparen bij een drogisterij... Hoewel die misschien wel stabieler zijn dan de banken met hun wanbeleid......quote:Op donderdag 5 november 2009 14:54 schreef Dennis101 het volgende:
Als ik zo eens die voorwaarden van die actie lees hoef je alleen een bedrag van 100 euro voor 31 december te storten. Er staat niets over hoe lang dat geld er op moet blijven staan. Dat is dus best snel 30 euro verdiend.
Je spaart bij Ohraquote:Op donderdag 5 november 2009 15:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
En toch trekt het mij niet. Sparen bij een drogisterij... Hoewel die misschien wel stabieler zijn dan de banken met hun wanbeleid......
Ja, WTF? Steeds een kwart procent eraf ging zeker niet snel genoeg dus nu doen ze het maar op dubbele snelheid?quote:
Ja echt...is het nu verstandig om over te stappen gelijk naar een andere aanbieder?quote:Op donderdag 5 november 2009 15:48 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
Ja, WTF? Steeds een kwart procent eraf ging zeker niet snel genoeg dus nu doen ze het maar op dubbele snelheid?
Als je nog maar 1,5% krijgt dan is het idd verstandig om meteen over te stappen. Ten eerste ben je een dief van je eigen portomonee als je tevreden bent met 1,5% terwijl er nog concurrenten zijn die het dubbele bieden, ten tweede geeft overstappen hopelijk een signaal af aan de banken met een erg lage rente.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:14 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ja echt...is het nu verstandig om over te stappen gelijk naar een andere aanbieder?
Het valt idd gewoon onder het Nederlandse depositogarantiestelsel en ze zijn een dochter van staatsbank ABN-AMRO. Zolang je er niet meer dan ¤100.000 hebt staat je geld er 100% veiligquote:Op donderdag 5 november 2009 17:51 schreef rene90 het volgende:
moneyou valt gewoon 100% onder het Nederlandse gebeuren? Die is gewoon "veilig" om het zo te noemen? Ga ik het gelijk even regelen.
Die 100.000 gaat het sowieso niet wordenquote:Op donderdag 5 november 2009 18:17 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Het valt idd gewoon onder het Nederlandse depositogarantiestelsel en ze zijn een dochter van staatsbank ABN-AMRO. Zolang je er niet meer dan ¤100.000 hebt staat je geld er 100% veilig
En je krijgt dat ding pas begin 2010 opgestuurd... laat maar lekker zitten, wordt net zoiets als die hotelbonnenactie waarschijnlijk...quote:Op donderdag 5 november 2009 15:05 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Je spaart bij OhraMaar ik ga daar ook geen moeite voor doen, maar het viel me wel op. Meestal zetten ze wel iets in de voorwaarden dat het een x aantal maanden moet blijven staan of iets dergelijks.
Ging ik ook niet meteen vanuit, maar voor het geval datquote:Op donderdag 5 november 2009 18:41 schreef rene90 het volgende:
[..]
Die 100.000 gaat het sowieso niet worden
Ik heb de voorwaarden gelezen maar het blijft onduidelijk. Wat als ik nu 100 euro stort en het er volgende week weer vanaf haal?quote:Op donderdag 5 november 2009 13:25 schreef Zana het volgende:
misschien niet de hoogste rente, maar door de 30 ¤ cadeaukaart bij minimaal 100 ¤ inleg wel aantrekkelijk (op=op)?:
http://geldplein.kruidvat.nl/internet-spaarrekening.aspx
"Kruidvat Internet Spaarrekening
Gratis Kruidvat Cadeau kaart bij de Kruidvat Internet Spaarrekening.
Nu online sparen met een aantrekkelijke rente en tijdelijk een gratis Kruidvat Cadeau kaart t.w.v. 30 euro!
Maximaal 1 Kruidvat Cadeau kaart per huishouden!
Wil je een aantrekkelijke rente, volledige vrijheid in hoeveel geld je stort of opneemt? Kies dan voor de Kruidvat Internet Spaarrekening. Deze beheer je helemaal zelf online, zonder het gedoe met een papieren administratie.
De Kruidvat Internet Spaarrekening heeft een hoge rente van 2,40%* en kan online beheerd worden. Bovendien kun je eenvoudig een Deposito openen.
Heb je in de periode van 26 oktober tot en met 11 december 2009 een Kruidvat Internet Spaarrekening geopend en daarop een bedrag van 100 euro gestort dan ontvang je een gratis Kruidvat Cadeau kaart van maar liefst 30 euro (maximaal 1 Cadeau kaart per huishouden). Deze is inwisselbaar bij alle Kruidvatwinkels in Nederland. Er zijn een beperkt aantal Cadeau kaarten beschikbaar dus OP=OP. De voorraad cadeaukaarten is momenteel beperkt.
Lees hiervoor ook aandachtig de actievoorwaarden. Profiteer nu en vraag de Kruidvat Internet Spaarrekening direct online aan en profiteer ook van dit voordeel.
Dit product valt onder het depositogarantiestelsel dat wordt uitgevoerd door De Nederlandsche Bank N.V.
Voor meer informatie zie www.dnb.nl of kijk op "depositogarantiestelsel" op deze site
Meer lezen over de voorwaarden van de Kruidvat Internet Spaarrekening klik hier."
als ik het goed gelezen heb moet op 31 december minimaal 100 ¤ op de rekening staan, dan kom je in aanmerking voor de cadeaukaart (deze worden op basis van aanmelding uitgegeven en er is op=op), de cadeaukaarten worden pas in januari verstuurd, ik kon verder geen vreemde dingen vinden en volgens mij mag je de rekening dan ook weer opheffen (nu ja, dat zal wel niet de bedoeling zijn van Kruidvat/ Ohraquote:Op donderdag 5 november 2009 21:28 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik heb de voorwaarden gelezen maar het blijft onduidelijk. Wat als ik nu 100 euro stort en het er volgende week weer vanaf haal?
Er staat alleen dat de storting voor 31 december binnen moet zijn. Meer niet.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:55 schreef Zana het volgende:
[..]
als ik het goed gelezen heb moet op 31 december minimaal 100 ¤ op de rekening staan, dan kom je in aanmerking voor de cadeaukaart (deze worden op basis van aanmelding uitgegeven en er is op=op), de cadeaukaarten worden pas in januari verstuurd, ik kon verder geen vreemde dingen vinden en volgens mij mag je de rekening dan ook weer opheffen (nu ja, dat zal wel niet de bedoeling zijn van Kruidvat/ Ohra)
heb je ook de specifieke actievoorwaarden gelezen?:
http://geldplein.kruidvat.nl/pdf/Actievoorwaarden_bank.pdf
Uiteraard.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:55 schreef Zana het volgende:
[..]
als ik het goed gelezen heb moet op 31 december minimaal 100 ¤ op de rekening staan, dan kom je in aanmerking voor de cadeaukaart (deze worden op basis van aanmelding uitgegeven en er is op=op), de cadeaukaarten worden pas in januari verstuurd, ik kon verder geen vreemde dingen vinden en volgens mij mag je de rekening dan ook weer opheffen (nu ja, dat zal wel niet de bedoeling zijn van Kruidvat/ Ohra)
heb je ook de specifieke actievoorwaarden gelezen?:
http://geldplein.kruidvat.nl/pdf/Actievoorwaarden_bank.pdf
Maar zo staat het er niet, er staat letterlijk dat de storting voor 31 december binnen moet zijn. Wat je vervolgens met dat geld doet maakt volgens deze voorwaarden niet uit.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:19 schreef Zana het volgende:
ik begrijp het dus zo dat het op 31 december 2009 op de rekening moet staan, anders moet je even de klantenservice bellen
Oke, dit staat echter nergens volgens mij. Maar zal binnenkort wel eens informeren, morgen een mailtje sturen ofzo.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:21 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Maar zo staat het er niet, er staat letterlijk dat de storting voor 31 december binnen moet zijn. Wat je vervolgens met dat geld doet maakt volgens deze voorwaarden niet uit.
Er staat inderdaad helemaal niets over of dat geld ook daadwerkelijk tot 31 december moet blijven staan, daaruit kan je opmaken dat het alleen om de storting gaat en je deze dus de volgende dag alweer weg zou mogen halen.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:22 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Oke, dit staat echter nergens volgens mij. Maar zal binnenkort wel eens informeren, morgen een mailtje sturen ofzo.
Lijkt me sterk dat deze cadeaupasjes op zijn voordat de actie in de folder gestaan heeft.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:24 schreef Zana het volgende:
tja, ik kan er niet meer van maken, je kunt het proberen het te storten en direct weer af te halen, maar ze kunnen zich altijd op de voorwaarde van op=op beroepen voor de cadaupasjes
Neemt niet weg dat zij het wel gewoon kunnen zeggen, waar of niet waar. Bewijs jij maar eens dat het dan onterecht is dat zij het zeggen.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:25 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat deze cadeaupasjes op zijn voordat de actie in de folder gestaan heeft.
ik heb mijn geld er gisteren weggehaald en heb een rekening geopend bij moneyou,quote:Op vrijdag 6 november 2009 07:32 schreef allsystemshalt het volgende:
Geachte relatie,
Hierbij willen wij u informeren dat Amsterdam Trade Bank N.V. besloten heeft om met ingang van maandag 9 november 2009 de rentevergoeding op de ATB Internet Spaarrekening te wijzigen naar 1,50 % (dit was 2,00%).
![]()
Op naar de nul...
Het lijstje in de OP is er niet voor niets...quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:23 schreef announcement het volgende:
Tegen 2,8%?
Iemand ergens een hogere rente zonder voorwaarden zoals maximale maandelijkse inleg of opnamekosten?
Dat klopt inderdaad, alleen de overige banken zitten of op hetzelfde percentage of lager.quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:31 schreef announcement het volgende:
Volgens de site van Moneyyou is het 2,8%, volgens mij is dit twee weken terug gewijzigd.
Envelop?quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:45 schreef leolinedance het volgende:
Aegon heeft een aantal fouten gemaakt bij mijn spaarrekening. Automatisch incasso's die maar half zijn verwerkt, twee maal een inleg die nooit ingelegd is. Erg slecht allemaal want alle brieven zaten in één enveloppe. De helft van wat ik gevraagd (wat in de enveloppe zat) heb is ongeveer verwerkt. Een anderswijziging en één maandelijkse incasso. Mijn eenmalige inleg (2x) en andere maandelijkse inleg is 'vergeten'.
Ik heb een klacht per email gestuurd en hier geen reactie op gehad. Nadat ik vandaag, bijna twee weken later, een telefoontje heb gepleegd wordt er eindelijk actie ondernomen. Gelukkig werd ik wel fatsoenlijk geholpen aan de telefoon. Maar de eerste indruk van deze bank is niet erg goed.
Aegon werkt analoog, merk het ook met het opgeven van automatische overschrijvingen. Je moet dat opgeven, uitprinten, ondertekenen en naar Aegon opsturen via de post. Redelijk belachelijke werkwijzequote:Op donderdag 19 november 2009 21:32 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Envelop?![]()
Je werkt nog analoog
Gelukkig is dat eigenstijl sparen niet analoog dan... heb redelijk snel geld heen en weer gesluisd.quote:Op vrijdag 20 november 2009 08:18 schreef Blik het volgende:
[..]
Aegon werkt analoog, merk het ook met het opgeven van automatische overschrijvingen. Je moet dat opgeven, uitprinten, ondertekenen en naar Aegon opsturen via de post. Redelijk belachelijke werkwijze
Dat moet (blijkbaar) om automatische incasso's te activeren en bedrag in te leggen.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:32 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Envelop?![]()
Je werkt nog analoog
Ik heb er geen problemen mee als het werkt. En dat is nu niet het geval. Het is nog steeds niet afgeschreven...quote:Op vrijdag 20 november 2009 08:18 schreef Blik het volgende:
[..]
Aegon werkt analoog, merk het ook met het opgeven van automatische overschrijvingen. Je moet dat opgeven, uitprinten, ondertekenen en naar Aegon opsturen via de post. Redelijk belachelijke werkwijze
Wat doe je dan?quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:50 schreef SeLang het volgende:
Ik vind het ook perfect hoor. Ik laat volautomatisch geld heen en weer boeken tussen interne spaarpotjes en dan krijg je een hogere rente
Kan volgens mij niet (zelf ook niet kunnen vinden).quote:Op woensdag 25 november 2009 17:41 schreef wibraman het volgende:
Hé, weet iemand waar ik de opgebouwde rente van mijn OHRA spaarrekening kan vinden online?
Sterf toch lekker.quote:Het rentepercentage van de MoneYou Spaarrekening wordt met ingang van 27 november 2009 verlaagd naar 2,6% (effectief op jaarbasis).
Wilde 't ook net posten.. kreem 'm ook.quote:
Welke top?? Laten we hopen dat we een beetje tegen de dal aanlopen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 09:46 schreef allsystemshalt het volgende:
Is er al zicht op herstel?
Ik moet binnenkort gaan schuiven maar waarheen is 2,6 % echt de top ?
Van huidige rente voor rekeningen zonder beperkende voorwaardenquote:Op vrijdag 27 november 2009 09:51 schreef MakuMaku het volgende:
[..]
Welke top?? Laten we hopen dat we een beetje tegen de dal aanlopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |