als ik het goed gelezen heb moet op 31 december minimaal 100 ¤ op de rekening staan, dan kom je in aanmerking voor de cadeaukaart (deze worden op basis van aanmelding uitgegeven en er is op=op), de cadeaukaarten worden pas in januari verstuurd, ik kon verder geen vreemde dingen vinden en volgens mij mag je de rekening dan ook weer opheffen (nu ja, dat zal wel niet de bedoeling zijn van Kruidvat/ Ohraquote:Op donderdag 5 november 2009 21:28 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik heb de voorwaarden gelezen maar het blijft onduidelijk. Wat als ik nu 100 euro stort en het er volgende week weer vanaf haal?
Er staat alleen dat de storting voor 31 december binnen moet zijn. Meer niet.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:55 schreef Zana het volgende:
[..]
als ik het goed gelezen heb moet op 31 december minimaal 100 ¤ op de rekening staan, dan kom je in aanmerking voor de cadeaukaart (deze worden op basis van aanmelding uitgegeven en er is op=op), de cadeaukaarten worden pas in januari verstuurd, ik kon verder geen vreemde dingen vinden en volgens mij mag je de rekening dan ook weer opheffen (nu ja, dat zal wel niet de bedoeling zijn van Kruidvat/ Ohra)
heb je ook de specifieke actievoorwaarden gelezen?:
http://geldplein.kruidvat.nl/pdf/Actievoorwaarden_bank.pdf
Uiteraard.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:55 schreef Zana het volgende:
[..]
als ik het goed gelezen heb moet op 31 december minimaal 100 ¤ op de rekening staan, dan kom je in aanmerking voor de cadeaukaart (deze worden op basis van aanmelding uitgegeven en er is op=op), de cadeaukaarten worden pas in januari verstuurd, ik kon verder geen vreemde dingen vinden en volgens mij mag je de rekening dan ook weer opheffen (nu ja, dat zal wel niet de bedoeling zijn van Kruidvat/ Ohra)
heb je ook de specifieke actievoorwaarden gelezen?:
http://geldplein.kruidvat.nl/pdf/Actievoorwaarden_bank.pdf
Maar zo staat het er niet, er staat letterlijk dat de storting voor 31 december binnen moet zijn. Wat je vervolgens met dat geld doet maakt volgens deze voorwaarden niet uit.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:19 schreef Zana het volgende:
ik begrijp het dus zo dat het op 31 december 2009 op de rekening moet staan, anders moet je even de klantenservice bellen
Oke, dit staat echter nergens volgens mij. Maar zal binnenkort wel eens informeren, morgen een mailtje sturen ofzo.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:21 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Maar zo staat het er niet, er staat letterlijk dat de storting voor 31 december binnen moet zijn. Wat je vervolgens met dat geld doet maakt volgens deze voorwaarden niet uit.
Er staat inderdaad helemaal niets over of dat geld ook daadwerkelijk tot 31 december moet blijven staan, daaruit kan je opmaken dat het alleen om de storting gaat en je deze dus de volgende dag alweer weg zou mogen halen.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:22 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Oke, dit staat echter nergens volgens mij. Maar zal binnenkort wel eens informeren, morgen een mailtje sturen ofzo.
Lijkt me sterk dat deze cadeaupasjes op zijn voordat de actie in de folder gestaan heeft.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:24 schreef Zana het volgende:
tja, ik kan er niet meer van maken, je kunt het proberen het te storten en direct weer af te halen, maar ze kunnen zich altijd op de voorwaarde van op=op beroepen voor de cadaupasjes
Neemt niet weg dat zij het wel gewoon kunnen zeggen, waar of niet waar. Bewijs jij maar eens dat het dan onterecht is dat zij het zeggen.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:25 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat deze cadeaupasjes op zijn voordat de actie in de folder gestaan heeft.
ik heb mijn geld er gisteren weggehaald en heb een rekening geopend bij moneyou,quote:Op vrijdag 6 november 2009 07:32 schreef allsystemshalt het volgende:
Geachte relatie,
Hierbij willen wij u informeren dat Amsterdam Trade Bank N.V. besloten heeft om met ingang van maandag 9 november 2009 de rentevergoeding op de ATB Internet Spaarrekening te wijzigen naar 1,50 % (dit was 2,00%).
![]()
Op naar de nul...
Het lijstje in de OP is er niet voor niets...quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:23 schreef announcement het volgende:
Tegen 2,8%?
Iemand ergens een hogere rente zonder voorwaarden zoals maximale maandelijkse inleg of opnamekosten?
Dat klopt inderdaad, alleen de overige banken zitten of op hetzelfde percentage of lager.quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:31 schreef announcement het volgende:
Volgens de site van Moneyyou is het 2,8%, volgens mij is dit twee weken terug gewijzigd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |