Ik ken het verschrikkelijk irritant als er een cahe is wat niet mee werkt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kutcache
Tomcat via service opstarten geeft rare resultaten, tomcat via commandline gaat goed. De service houdt oude meuk vast al restart je het
Poep op de vroege ochtend
Oh en deze ook nog:quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:11 schreef Dupje het volgende:
Goeiemorgen!
Check wat ik gister heb gedaan (niet als deelnemer maar als procesbegeleider):
[Fotoreportage] Nationaal Jeugddebat 2009
(Zijn verschillende links)
Gaafquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:11 schreef Dupje het volgende:
Goeiemorgen!
je staat er leuk opquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:11 schreef Dupje het volgende:
Goeiemorgen!
gwoonquote:
niet dat ik weet?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:18 schreef AMDB het volgende:
[..]
Komt jouw ondertitel uit I always get my sin ofzo?
Kan ie eindelijk eens wat doen aan die ' seksquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:22 schreef motorbloempje het volgende:
Drago ziet zijn kans schoon!
quote:
Haha dat vind ik ook. Gelukkig heeft vriend van me ze gemaakt (Siegfried op t forum), dus ik kon mooi even vragen of ie een foto van me kon maken met de kamer (aangezien het mijn laatste keer in de kamer was...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:24 schreef motorbloempje het volgende:
die eerste foto is echt heel leuk
Dat!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:24 schreef motorbloempje het volgende:
die eerste foto is echt heel leuk
Volgens mij ging het over Dupje.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:25 schreef Dragorius het volgende:
[..]
![]()
Ik heb geen idee hoe Cali eruitziet, ben niet zo desperate dat ik nu maar lukraak mensen die ik nog niet eens gezien heb ga bespringen ofzo hoor
Daarom quotte ik 'm snel, straks bedenk je je.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:26 schreef motorbloempje het volgende:
ik deed een vriendelijke post! En jij was het er mee eens!
Is ook zoquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:26 schreef motorbloempje het volgende:
jij had toch een vriendin?![]()
of is dat een hele vervelende vraag?
Oh... ik dacht Caliquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Volgens mij ging het over Dupje.
Er staat alleen maar een oogfoto in haar FoBoquote:
Ja maar dan moet ik daar zeker moeite voor gaan doen...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:37 schreef HostiMeister het volgende:
Genoeg foto's van haar te vinden hoor
Een wc-meet, als je Moblo voor het eerst ontmoet is dat op een plee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |