abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 oktober 2009 @ 12:45:50 #201
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_73678064
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 12:45 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

En welke problemen gaan daarmee opgelost worden?
het probleem krakers.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_73678213
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 12:45 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

het probleem krakers.
En in andere landen wordt ook niet gekraakt zeker?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 14 oktober 2009 @ 12:52:36 #203
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_73678300
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 12:50 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

je hebt in ieder geval een stok om het tuig snel en efficient je pand uit te krijgen en gevangenisstraf te geven.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_73678477
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 12:45 schreef zoalshetis het volgende:
het probleem krakers.
Dat jij niet kunt verdragen dat anderen hun leven op een andere manier inrichten dan jij is een persoonlijk probleem, geen maatschappelijk probleem.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 13:02:03 #205
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_73678586
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 09:35 schreef incident het volgende:

[..]

HAHAHAAH nee de rest vraagt eerst netjes of het goed is aan de eigenaar, serious get real !!
Waar zeg ik dat?

Natuurlijk is kraken een bezigheid zonder toestemming van de eigenaar van het pand. Maar om te doen alsof krakers steevast onbereid te zijn om geld te betalen voor hun onderdak is weer een tweede. Juist de meeste krakers willen dat best wel alleen is er geen plek in de randstad waar ze met een laag budget terecht kunnen.

Wist je overigens dat een groot deel van de krakersbevolking rechts is? Niet per se alleen linkse mensen zijn krakers.

De enige mensen die aan het profiel voldoen waar ik hiervoor op reageerde zijn import polen. Die kraken tegenwoordig ook. En juist omdat ze zo veel mogelijk euro's willen genereren tijdens hun verblijf hier.

[ Bericht 1% gewijzigd door SpecialK op 14-10-2009 13:12:23 ]
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  Moderator woensdag 14 oktober 2009 @ 13:06:09 #206
45833 crew  Fogel
pi_73678711
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 13:02 schreef SpecialK het volgende:

Natuurlijk is kraken een bezigheid zonder toestemming van de eigenaar van het pand. Maar om te doen alsof krakers steevast onbereid te zijn om geld te betalen voor hun onderdak is weer een tweede. Juist de meeste krakers willen dat best wel alleen is er geen plek in de randstad waar ze met een laag budget terecht kunnen.
En we zijn weer terug bij prioriteren... huur dan ergens een kleine kamer van je lage budget en als je budget zo laag is dat je zelfs geen kleine kamer kan huren, ga dan op een andere plek wonen waar je dat probleem niet hebt.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
  woensdag 14 oktober 2009 @ 13:10:44 #207
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_73678871
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 13:06 schreef Fogel het volgende:

[..]

En we zijn weer terug bij prioriteren... huur dan ergens een kleine kamer van je lage budget
Probleem 1. Er zijn geen kleine kamers voor een laag budget. Een vriend van me betaalde letterlijk 500 euro voor een klein kamertje bij een gast in amsterdam oost. Dat is ongeveer te trend nu. Zo staat het er voor. MET krakers. Moet je je voorstellen wat er gebeurd zonder.
quote:
en als je budget zo laag is dat je zelfs geen kleine kamer kan huren, ga dan op een andere plek wonen waar je dat probleem niet hebt.
Met andere woorden. Rot maar op uit de randstad.

Ik heb een beter plan. Laten we al die leegstande kantoorpanden en al die "investeringsobjecten" klaar maken voor de huur. Dan zijn we al van 75% van het woningsnoodprobleem af.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  Moderator woensdag 14 oktober 2009 @ 13:14:56 #208
45833 crew  Fogel
pi_73679004
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 13:10 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Probleem 1. Er zijn geen kleine kamers voor een laag budget. Een vriend van me betaalde letterlijk 500 euro voor een klein kamertje bij een gast in amsterdam oost.
[..]

Met andere woorden. Rot maar op uit de randstad.

Ik heb een beter plan. Laten we al die leegstande kantoorpanden en al die "investeringsobjecten" klaar maken voor de huur. Dan zijn we al van 75% van het woningsnoodprobleem af.
Van mij moet niemand oprotten uit de randstad, bij voorkeur niet zelfs, blijft het tenminste nog een beetje rustig in de rest van Nederland. Maar als je perse in de randstad wil wonen, moet je meer werken of een beter betaalde baan zoeken zodat je budget beter wordt zodat je wel wat (kleins) kan huren/kopen in plaats van lopen zeuren dat iemand anders het beter heeft.
Alle kantoorpanden zijn onderhevig aan de kantoorbestemming, daar mag je niet wonen volgens de wet [naar het blijkt], en de wet is heilig voor jullie [zolang het kraken toestaat].
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
pi_73679083
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 13:14 schreef Fogel het volgende:

[..]

Van mij moet niemand oprotten uit de randstad, bij voorkeur niet zelfs, blijft het tenminste nog een beetje rustig in de rest van Nederland. Maar als je perse in de randstad wil wonen, moet je meer werken of een beter betaalde baan zoeken zodat je budget beter wordt zodat je wel wat (kleins) kan huren/kopen in plaats van lopen zeuren dat iemand anders het beter heeft.
Alle kantoorpanden zijn onderhevig aan de kantoorbestemming, daar mag je niet wonen volgens de wet [naar het blijkt], en de wet is heilig voor jullie [zolang het kraken toestaat].
His2P
"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx" - Or are you just Bluffin with your Muffin ?
  Moderator woensdag 14 oktober 2009 @ 13:18:52 #210
45833 crew  Fogel
pi_73679143
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 13:17 schreef incident het volgende:

[..]

His2P
?
pi_73679861
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 12:50 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Ik zeg; wat doe je nog hier? Ga lekker in het buitenland kraken.
pi_73679918
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 13:42 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Ik zeg; wat doe je nog hier? Ga lekker in het buitenland kraken.
Eerst nog ff een mooi pandje in het centrum van Amsterdam kraken en een uitkering aanvragen, dat schijnt nl iedere kraker te willen volgens de posts die ik hier lees.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_73680255
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 13:44 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Eerst nog ff een mooi pandje in het centrum van Amsterdam kraken en een uitkering aanvragen, dat schijnt nl iedere kraker te willen volgens de posts die ik hier lees.
Vergeet je kratje schutterspils en vieze hond niet

Ik zit eigenlijk nog te wachten op papierversnipperaar......ik wil nog een mooie vergelijking met de oorlog zien
pi_73680344
Heeft iemand nou al bedacht wat nou het eigenlijke probleem van kraken is? Behalve al dan niet misplaatste afgunst en een persoonlijk probleem met het verwerken van het feit dat mensen verschillende levenswijzen prefereren en je niet allemaal bevestigen in de juistheid van de jouwe.
pi_73680385
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 14:00 schreef Weltschmerz het volgende:
Heeft iemand nou al bedacht wat nou het eigenlijke probleem van kraken is? Behalve al dan niet misplaatste afgunst en een persoonlijk probleem met het verwerken van het feit dat mensen verschillende levenswijzen prefereren en je niet allemaal bevestigen in de juistheid van de jouwe.
buiten dat, niets eigenlijk
pi_73680515
quote:
Het probleem is dat ze huizen uitwonen, kosteloos natuurlijk en er niet uitgaan als de eigenaar het vraagt, nee die moet eerst een procedure opstarten. Vind jij dit logisch?

[papierversnipperaarmodus] ja maar die Duitsers vroegen ook niet of ze het land mochten binnenvallen[/papierversnipperaarmodus]
  Moderator woensdag 14 oktober 2009 @ 14:08:35 #217
45833 crew  Fogel
pi_73680594
quote:
Denk je dat krakers hun levenwijze aan gaan passen als kraken verboden wordt?
pi_73680669
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 14:08 schreef Fogel het volgende:

[..]

wat is "hun levenswijze"?
pi_73680717
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 14:06 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Het probleem is dat ze huizen uitwonen,
Doorgaans laten ze het beter achter dan ze het aantroffen. Alsof er allemaal keurige appartementjes worden gekraakt.
quote:
kosteloos natuurlijk
Ik zei behalve jouw misplaatste afgunst.
quote:
en er niet uitgaan als de eigenaar het vraagt,
Nee, die is immers gebaat bij schaarste op de markt door leegstand.
quote:
nee die moet eerst een procedure opstarten. Vind jij dit logisch?
Ja, volkomen. Daarnaast moet de in het ongelijk gestelde partij de kosten van de procedure dragen.
pi_73680795
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 14:08 schreef Fogel het volgende:
Nee, maar kennelijk bestaat er bij onzekere types wel de sterke behoefte om met het strafrecht iedereen tot brave consumptieslaven te knechten.
pi_73680809
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 13:44 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Ja, zo gaat dat wel heel vaak inderdaad.
Vervolgens wordt zo'n pand helemaal uitgewoond en als ze er dan eenmaal uitgezet worden is het toe aan een grondige renovatie.
pi_73680822
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 14:15 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, zo gaat dat wel heel vaak inderdaad.
Vervolgens wordt zo'n pand helemaal uitgewoond en als ze er dan eenmaal uitgezet worden is het toe aan een grondige renovatie.
En wie mag dat betalen? Juist
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_73680867
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 14:12 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Doorgaans laten ze het beter achter dan ze het aantroffen. Alsof er allemaal keurige appartementjes worden gekraakt.
[..]

Ik zie hier geen feiten van hoor.
quote:
Ik zei behalve jouw misplaatste afgunst.
Tja, dat is makkelijk discusseren
quote:
Ja, volkomen.
Dus weer dat pure eigenbelang....gadver.
pi_73680870
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 14:15 schreef Dragorius het volgende:

[..]

En wie mag dat betalen? Juist
Dat is toch onverteerbaar? Kom maar snel op met die wet.
  Moderator woensdag 14 oktober 2009 @ 14:20:34 #225
45833 crew  Fogel
pi_73680961
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 14:10 schreef Yorrit het volgende:

[..]

wat is "hun levenswijze"?
Vraag dat aan Weltschmerz...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')