alles wordt me ontnomenquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben niet bepaald een keukenprinses, dus als ik het kan, kan jij het ook!
Hier het recept: Cheesecake, deeltje 2
Sinaasappelschil kan je wel weglaten, voegt weinig toe. En de baktijd gewoon even naar eigen inzicht doen, als hij na 30 minuten nog te bleekjes in kan je hem rustig nog tien minuten langer laten gaan
Ik wil hem meestal wat bruinig (Q, geen grappen he?) zo ongeveer (dit is er eentje zonder frambozen ofzo). Kaal is ie ook lekker (Q, wederom.....
).
[ afbeelding ]
precies. De laatste woorden waren bruinig en kaal. Daar had ik toch wel een TT naar verwachtquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:00 schreef oh-oh het volgende:
Saaaaaie TT!
quote:
Ze is niet lelijk of zo... maar ik vind d'r meer "gewoon gezellig" voor een drankje op een terrasje.. nou niet echt een lekkere stoot zoals mijnquote:
idd, iets meer inspiratie moet toch wel lukkenquote:
Ze gunt je echt helemaal niks nie hequote:
Dat doet Geer ook wel eens. Hi-la-risch.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:00 schreef Goodbye het volgende:
Mijn kat zit achter d'r eigen schaduw aan![]()
quote:
Die vind ik ook niet zo mooiquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:55 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Daarom draagt ie ook meestal een maskerKirsten Dunst daarentegen
Daar mochten we van Greys geen grappen over maken.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
precies. De laatste woorden waren bruinig en kaal. Daar had ik toch wel een TT naar verwacht
Náárling dat ik d'r ben!quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze gunt je echt helemaal niks nie he
quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:02 schreef Loveless85 het volgende:
jullie gaan te snel![]()
Ik ga mijn bed maar opzoeken
Trusten.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:02 schreef Loveless85 het volgende:
jullie gaan te snel![]()
Ik ga mijn bed maar opzoeken
Ik had zomaar een tweede deeltje 227 gemaakt hè.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:03 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb de nummering in de TT even aangepast en volgens mij heeft niemand gezien dat ik zojuist wéér door het slotje postte
Pffff ja en je doet t echt expres ook nog hequote:
Oooooh echt?quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:03 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb de nummering in de TT even aangepast en volgens mij heeft niemand gezien dat ik zojuist wéér door het slotje postte
Yups, maar ik vind je toch wel liev hoorquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:03 schreef JJH het volgende:
Ik had zomaar een tweede deeltje 227 gemaakt hè.
neequote:Op maandag 12 oktober 2009 22:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze gunt je echt helemaal niks nie he
Gelukkig maar.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Yups, maar ik vind je toch wel liev hoor
Dus zo doe je dat als je lapoot?quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik had zomaar een tweede deeltje 227 gemaakt hè.
Owquote:
Gelukkig dan maar dat smaken verschillenquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:01 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
[..]
Ze is niet lelijk of zo... maar ik vind d'r meer "gewoon gezellig" voor een drankje op een terrasje.. nou niet echt een lekkere stoot zoals mijnh-
h of zo?
Doe geen moeite...quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Waar moeten we die van kunnen kennen?
fijn dat je het zelf inziet.quote:
Spiderman, dat zat MrS te kijken en toen ik even googelde kwam ik die afbeelding tegen en toen kon ik het echt niet nalaten om die even hier te posten.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Waar moeten we die van kunnen kennen?
Dan doen jullie toch nog ff klef smsen?quote:
Ik zou m'n hond er vanaf trekken als ik er een hadquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:05 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Gelukkig dan maar dat smaken verschillenMet Dunst zou ik wel wat anders doen dan een drankje op een terrasje.
Ik ga het doen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan doen jullie toch nog ff klef smsen?
Aandoenlijk ja. Om hem troostend aan je boezem te drukken hooguit.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:07 schreef oh-oh het volgende:
Spiderman is toch Toby McQuire of nie?
Die vind ik wel erg aandoenlijk in the Cider House Rules
Ja daarom duurde 't wat langer bij mij. Ik zocht eerst het nummertje op. Blind gokken kan ook, goede tipquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Punt.
ik doelde meer op het tempo qua openen van een nieuwe.
Waai em ai nut surpraaaaaaaaaist?quote:
Ik ben ook best verdrietig momenteelquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Aandoenlijk ja. Om hem troostend aan je boezem te drukken hooguit.
Maar niet gheyl ofzo
Nou seg.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:08 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja daarom duurde 't wat langer bij mij. Ik zocht eerst het nummertje op. Blind gokken kan ook, goede tip![]()
Nee ok, ik sop dr niet van weg of zo hoor, maar in the Cider House Rules is ie wel een cutyquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Aandoenlijk ja. Om hem troostend aan je boezem te drukken hooguit.
Maar niet gheyl ofzo
Mag ik dat van die borsten ook even onbeschaamd betwijfelen?quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:06 schreef Morretje het volgende:
Kirsten Dunst heeft misschien leuke boobs, maar haar hoofd!
quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:09 schreef Goodbye het volgende:
Geef mij maar Gerard Butler mét accent graag
Slijmjurkquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:09 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik ben ook best verdrietig momenteel
Jaaaa ... SMSen om niet zo plots te hoeven afkicken na het slowchattenquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan doen jullie toch nog ff klef smsen?
Oh die mogen jullie ook houwen!quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ooh lord, die mag me wel rampetammpen
quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:10 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Jaaaa ... SMSen om niet zo plots te hoeven afkicken na het slowchatten![]()
Laat je maar drukken bij Greys, maar dan niet gheyl hequote:Op maandag 12 oktober 2009 22:09 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik ben ook best verdrietig momenteel
Jeminee die verdiend een oskar voor lelijke foto's.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Mag ik dat van die borsten ook even onbeschaamd betwijfelen?
[ afbeelding ]
Niet zo brutaal of ik blijf je pestenquote:
Oi! HOE krijgt ze dat voor elkaar?quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Mag ik dat van die borsten ook even onbeschaamd betwijfelen?
[ afbeelding ]
Wou je zeggen dat die opmerking sophisticated was ofzo.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:11 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Niet zo brutaal of ik blijf je pesten
Nou... dan vraag ik gewoon d'r nummer (en dan kan ze nee zeggenquote:
D'r wil er eentje linksaf en eentje rechtsaf zo te zien.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:12 schreef Morretje het volgende:
[..]
Oi! HOE krijgt ze dat voor elkaar?
Oh, dat vind ik ook een onaantrekkelijke fotoquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij ook trusten.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:11 schreef Ynske het volgende:
was hangt, t ruikt lekker
k ga mn mandje opzoeken
Ik ga d'r ook niet vanquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik ook een onaantrekkelijke foto
Ik ook van jou poegeliewoegeliequote:
Eentje naar links-onder, eentje naar rechts-onder; herrie in de bollenhouder blousequote:Op maandag 12 oktober 2009 22:12 schreef JJH het volgende:
D'r wil er eentje linksaf en eentje rechtsaf zo te zien.
Whaha Elisa!quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Eentje naar links-onder, eentje naar rechts-onder; herry in de bollenhouder
Ik heb wel greys dr nrquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:12 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nou... dan vraag ik gewoon d'r nummer (en dan kan ze nee zeggen).
Ik ben net iets directer dan dat
(zou jij toch moeten begrijpen of all people)
Jeetje, zo lief issie tegen mij niet heurquote:
Kut... mijn reverse psychology werkt nietquote:
Ja maar.. ja maar... Zo oud is ze toch nog niet? En kinderen heeft ze toch ook nog niet? Ik snap het gewoon niet, maar misschien is dat mijn geluk wel..quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Eentje naar links-onder, eentje naar rechts-onder; herry in de bollenhouder blouse
Kom maar op dan!quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:15 schreef Greys het volgende:
Ik ga even een foto zoeken waarvan ik denk 'Pak hem maar niet in, ik eet hem zo wel op'.
Hoezee, een onbeschaamd 'zoek een lekkere kerel' momentje!
*bladeren gaat*
Trusten.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:16 schreef Ml-etje het volgende:
Nou ik ga ook slapen net Frank010 voor aanstaande vrijdag afgeslagen moet bijslapen. Truste!
quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
NEE je krijgt m'n foto nietquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:16 schreef Greys het volgende:
He verd*mme, ik kan niemand bedenken.
Ik presteer slecht onder druk
oke, komt ie ;quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:15 schreef Greys het volgende:
Ik ga even een foto zoeken waarvan ik denk 'Pak hem maar niet in, ik eet hem zo wel op'.
Hoezee, een onbeschaamd 'zoek een lekkere kerel' momentje!
*bladeren gaat*
Hij kijkt wel een beetje bozig.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
oke, komt ie ;
[ afbeelding ]
Dweil me maar op!!!!!!!!!!!!!!!!!
Echt waar? Hij heeft zo'n klein hoofdjequote:Op maandag 12 oktober 2009 22:17 schreef Qwea het volgende:
oke, komt ie ;
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
oke, komt ie ;
[ afbeelding ]
En dan vind je Owen wel knap?? Wacht maar tot je deze hoort praten!quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik ook een onaantrekkelijke foto
quote:
Waar val jij eigenlijk op?quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Echt waar? Hij heeft zo'n klein hoofdje
Echt waar. Zonder morren mag die me veelvuldig voor alle doeleinden gebruikenquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Echt waar? Hij heeft zo'n klein hoofdje
quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:20 schreef oh-oh het volgende:
Oh daar komt Bette dalijk weer aankakken
Gewoon tegenwicht bieden.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:22 schreef MrSubtle het volgende:
Ik ervaar nu de nadelen van slowchattenin een wijvenflora en fauna-forum
Breek me de bek niet openquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:19 schreef MrSubtle het volgende:
Waar val jij eigenlijk op?
Linkjes uitwisselen?
Nee, Owen is helemaal niet knap!quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En dan vind je Owen wel knap?? Wacht maar tot je deze hoort praten!
quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:19 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Waar val jij eigenlijk op?
Linkjes uitwisselen?
Leuke man, verkeerde foto. Doemijdezemaar:quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Echt waar. Zonder morren mag die me veelvuldig voor alle doeleinden gebruiken
Hij ook trouwens ;
[ afbeelding ]
Godsamme wat is die kerel sexy
lillikquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:21 schreef Goodbye het volgende:
Je hebt ook gewoon sexy mannen en gewoon echte knappe mannen. Zoals deze:
[ afbeelding ]
Die ook in GA zat?quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, Owen is helemaal niet knap!
Maar wel bruut sexy. Ik weet ook niet waarom!![]()
Ik moet nog een knappe bedenken. Oh en ik heb PS I Love You gezien, daarin vond ik de heer Butler best aantrekkelijk met accent, maar ik vond daar die ehhh... Muis! Help!... andere met die gitaar leuker!
Nope, ik hou me in!quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:20 schreef oh-oh het volgende:
Oh daar komt Bette dalijk weer aankakken
quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:23 schreef Bamba het volgende:
geef mij maar Robert Pattinson als edward cullen
[ afbeelding ]
![]()
Oh jakkes die heeft nog net geen lippenstift opquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:23 schreef Bamba het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
oooooooh boy!quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Leuke man, verkeerde foto. Doemijdezemaar:
[ afbeelding ]
preciesquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh jakkes die heeft nog net geen lippenstift op
Jij kunt daar niet tegen, dus jouw PC is beschermd hiertegenquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:25 schreef Greys het volgende:
Ik krijg allemaal witte vakjes in Google, why?
John Denverquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:23 schreef Greys het volgende:
Ik moet nog een knappe bedenken. Oh en ik heb PS I Love You gezien, daarin vond ik de heer Butler best aantrekkelijk met accent, maar ik vond daar die ehhh... Muis! Help!... andere met die gitaar leuker!
pleur je cache eens leeg?quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:25 schreef Greys het volgende:
Lekker wijf, wel kleine borstenquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:23 schreef Bamba het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Je hebt Google-lightquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:25 schreef Greys het volgende:
quote:
quote:
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHquote:
Ja! Hank mag mij ook wel doen. Dodelijk sexy.quote:
Slaap lekker!quote:
Gokje: jij bent een borsten-man?quote:
I'll see your Sawyer, and raise you aquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja! Hank mag mij ook wel doen. Dodelijk sexy.
Deze ook trouwens
[ afbeelding ]
I agreequote:Op maandag 12 oktober 2009 22:29 schreef Greys het volgende:
Nu doen de plaatjes het wel, maar de smilies hier niet meer
Maar goed. Deze vind ik wel sekseh...
[ afbeelding ]
Ja en hij kan het hebbenquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH![]()
![]()
![]()
Staat ie nou in colbertje en boxershort?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |