Ik ga d'r ook niet vanquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik ook een onaantrekkelijke foto
Ik ook van jou poegeliewoegeliequote:
Eentje naar links-onder, eentje naar rechts-onder; herrie in de bollenhouder blousequote:Op maandag 12 oktober 2009 22:12 schreef JJH het volgende:
D'r wil er eentje linksaf en eentje rechtsaf zo te zien.
Whaha Elisa!quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Eentje naar links-onder, eentje naar rechts-onder; herry in de bollenhouder
Ik heb wel greys dr nrquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:12 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nou... dan vraag ik gewoon d'r nummer (en dan kan ze nee zeggen).
Ik ben net iets directer dan dat
(zou jij toch moeten begrijpen of all people)
Jeetje, zo lief issie tegen mij niet heurquote:
Kut... mijn reverse psychology werkt nietquote:
Ja maar.. ja maar... Zo oud is ze toch nog niet? En kinderen heeft ze toch ook nog niet? Ik snap het gewoon niet, maar misschien is dat mijn geluk wel..quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Eentje naar links-onder, eentje naar rechts-onder; herry in de bollenhouder blouse
Kom maar op dan!quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:15 schreef Greys het volgende:
Ik ga even een foto zoeken waarvan ik denk 'Pak hem maar niet in, ik eet hem zo wel op'.
Hoezee, een onbeschaamd 'zoek een lekkere kerel' momentje!
*bladeren gaat*
Trusten.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:16 schreef Ml-etje het volgende:
Nou ik ga ook slapen net Frank010 voor aanstaande vrijdag afgeslagen moet bijslapen. Truste!
quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ooh lord, die mag me wel rampetammpen
NEE je krijgt m'n foto nietquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:16 schreef Greys het volgende:
He verd*mme, ik kan niemand bedenken.
Ik presteer slecht onder druk
oke, komt ie ;quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:15 schreef Greys het volgende:
Ik ga even een foto zoeken waarvan ik denk 'Pak hem maar niet in, ik eet hem zo wel op'.
Hoezee, een onbeschaamd 'zoek een lekkere kerel' momentje!
*bladeren gaat*
Hij kijkt wel een beetje bozig.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
oke, komt ie ;
[ afbeelding ]
Dweil me maar op!!!!!!!!!!!!!!!!!
Echt waar? Hij heeft zo'n klein hoofdjequote:Op maandag 12 oktober 2009 22:17 schreef Qwea het volgende:
oke, komt ie ;
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
oke, komt ie ;
[ afbeelding ]
En dan vind je Owen wel knap?? Wacht maar tot je deze hoort praten!quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik ook een onaantrekkelijke foto
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |