Waai em ai nut surpraaaaaaaaaist?quote:
Ik ben ook best verdrietig momenteelquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Aandoenlijk ja. Om hem troostend aan je boezem te drukken hooguit.
Maar niet gheyl ofzo
Nou seg.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:08 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja daarom duurde 't wat langer bij mij. Ik zocht eerst het nummertje op. Blind gokken kan ook, goede tip![]()
Nee ok, ik sop dr niet van weg of zo hoor, maar in the Cider House Rules is ie wel een cutyquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Aandoenlijk ja. Om hem troostend aan je boezem te drukken hooguit.
Maar niet gheyl ofzo
Mag ik dat van die borsten ook even onbeschaamd betwijfelen?quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:06 schreef Morretje het volgende:
Kirsten Dunst heeft misschien leuke boobs, maar haar hoofd!
quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:09 schreef Goodbye het volgende:
Geef mij maar Gerard Butler mét accent graag
Slijmjurkquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:09 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik ben ook best verdrietig momenteel
Jaaaa ... SMSen om niet zo plots te hoeven afkicken na het slowchattenquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan doen jullie toch nog ff klef smsen?
Oh die mogen jullie ook houwen!quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ooh lord, die mag me wel rampetammpen
quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:10 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Jaaaa ... SMSen om niet zo plots te hoeven afkicken na het slowchatten![]()
Laat je maar drukken bij Greys, maar dan niet gheyl hequote:Op maandag 12 oktober 2009 22:09 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik ben ook best verdrietig momenteel
Jeminee die verdiend een oskar voor lelijke foto's.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Mag ik dat van die borsten ook even onbeschaamd betwijfelen?
[ afbeelding ]
Niet zo brutaal of ik blijf je pestenquote:
Oi! HOE krijgt ze dat voor elkaar?quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Mag ik dat van die borsten ook even onbeschaamd betwijfelen?
[ afbeelding ]
Wou je zeggen dat die opmerking sophisticated was ofzo.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:11 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Niet zo brutaal of ik blijf je pesten
Nou... dan vraag ik gewoon d'r nummer (en dan kan ze nee zeggenquote:
D'r wil er eentje linksaf en eentje rechtsaf zo te zien.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:12 schreef Morretje het volgende:
[..]
Oi! HOE krijgt ze dat voor elkaar?
Oh, dat vind ik ook een onaantrekkelijke fotoquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ooh lord, die mag me wel rampetammpen
Jij ook trusten.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:11 schreef Ynske het volgende:
was hangt, t ruikt lekker
k ga mn mandje opzoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |