i know. ik wist even niet hoe ik het anders moest verwoorden. en ik kon brocoli ook niet goed spellen. Nog steeds niet, geloof ik.quote:
Waar haal je die vandaan?quote:Wie het nu nog niet snapt en dagelijks broccoli klaar maakt, die begrijpt er weinig van.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:38 schreef AKnynke het volgende:
weet je wat ik altijd zo knap vind lein: jij kunt zo heerlijk nuchter je eigen toestand omschrijven, je weet wat er mis is, en wat er goed gaat...hoewel het niet altijd positief is, vind ik het altijd fijn om te lezen hoe het met je gaat, als je snapt wat ik bedoel!
Uit de link die eronder staatquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:52 schreef motorbloempje het volgende:
huh?
[..]
Waar haal je die vandaan?
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:53 schreef loveli het volgende:
En als jullie denken dat ik jullie broccoli door de strot wil duwen, nou, dan klopt dat. En fruit. En groente. En havermout. En omega-3 vetzuren. Zachte eierdooiers en lever zijn ook erg gezond. Mond open en slikken graag.
maar wat is er fout aan ' dagelijks broccoli klaarmaken' ? volgens mij mist er een 'niet' in die zin?quote:
En hoevaak gebruik je zelf dit soort producten?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:53 schreef loveli het volgende:
En als jullie denken dat ik jullie broccoli door de strot wil duwen, nou, dan klopt dat. En fruit. En groente. En havermout. En omega-3 vetzuren. Zachte eierdooiers en lever zijn ook erg gezond. Mond open en slikken graag.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:53 schreef loveli het volgende:
Broccoli: koop ik minstens een keer per week, soms, zoals vorige week, vergeet ik 'em op te eten.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:57 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
En hoevaak gebruik je zelf dit soort producten?
Nee dat bedoel ik nietquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:49 schreef AKnynke het volgende:
[..]
i know. ik wist even niet hoe ik het anders moest verwoorden. en ik kon brocoli ook niet goed spellen. Nog steeds niet, geloof ik.
Schilverige huid net naast m'n neusvleugels (elders ook), trekkerige huid, wat meer acne. Dat hoop ik weg te krijgen met zink en vitamine A en E.quote:
Kuch, heb ik ook last van.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:15 schreef loveli het volgende:
[..]
Schilverige huid net naast m'n neusvleugels (elders ook), trekkerige huid, wat meer acne. Dat hoop ik weg te krijgen met zink en vitamine A en E.
ik heb in Zimbabwe veel kippenlever gegeten, met bijvoorbeelde bacon eromheen, lekker.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:20 schreef motorbloempje het volgende:
dingen niet lusten is vervelend.
daarom probeer ik eens in de zoveel tijd dingen die ik 'vroeger' niet lustte in de hoop dat ik ze nu wel lust.
wat ik ook wel eens doe is dingen anders klaarmaken. Ik dacht vroeger dat ik " WTIFLOF" in zijn geheel niet lustte. Mijn vader maakte dit altijd met zo'n maizenapapje, helemaal doodgekookt en zo bitter als de hel.
Nu mag ik graag witlof eten, uit de oven met wat belegen kaas en ham, of zoals laatst, met mosterdpuree
ik moet me nog steeds tot lever en niertjes enzo zetten, maar dat eet ik dan liever een keer bij iemand andersdie hopelijk dan ook wat leuks met die dingen doet
maar inmiddels is er niet veel wat ik echt niet lust.. eigenlijk.. alleen houd ik bijvoorbeeld niet zo van een bittere smaak, dus grapefruits gaan er hier meestal echt niet in... ook na vele keren proberen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:29 schreef Syrena het volgende:
Oh, dat heb ik allemaal niet
Vitamine D of minstens een kwartier zon per dagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
crap in = crap out
Ik ben erg benieuwd wat je nu eigenlijk wil zeggen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:28 schreef AKnynke het volgende:
M'n moeder maakte kookte vroeger ook zelf lever, en ook dat vond ik eigenljk wel lever, met wat zout erover...
Zoiets had ik wel verwacht ja. Ben zelf wel blij dat je het gezegd heb, want ik was al een week geen make up aan het opdoen omdat ik dacht dat het gewoon droog was. Maar blijkbaar is fruit dus niet overgewaardeerd en is het wel goed om dat soms te eten. Dus ik ga morgen mee boodschappen doen en ik ga een heel lijstje maken met producten die ik nodig heb. Ik heb in ieder geval al fruit en broccoli. En ik ga donderdag koken met hartige taart dus das ook gezond. Nog meer?quote:
Aaaahquote:
Kiwi's zijn altijd heerlijk, maar ze moeten wel lang liggen, want vorige week gekocht en nu nog beetje zuur. Maar wel lekker en heeeel erg vitaminerijk toch?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:41 schreef motorbloempje het volgende:
ligt eraan wat je allemaal in die hartige taart gooit hoe gezond het is natuurlijk
kiwi'szijn die nog een beetje lekker nu?
Hoi, ben jij die brandweergozer die smste met Sylvana?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:41 schreef Thrilled het volgende:
Hey allemaal.. tijd geleden dat ik hier gereageerd heb zeg.. ken niemand meer van de oude gardeNja anyway.. sinds de laatste keren dat ik hier was ben ik weer wat kilo’s aangekomen, ben ik uitgeschreven bij mijn veeels te dure sportschool en woon ik net op mezelf wat de nodige makkelijke maaltijden heeft gekost.. anyway.. ik sta op het punt mij weer in te schrijven bij een sportschool in de buurt (80% goedkoper dan mn vorige school :’) ) en wilde even vragen wat nou de beste cardio is voor het afvallen.. op mijn vorige sportschool was het advies nou niet echt je-van-het dus wil ik mij eerst een beetje voorbereiden voordat ik het advies van de nieuwe school aanhoor
Ik hoor namelijk wel eens dat normaal lopen beter helpt dan hardlopen (voor het afvallen dan).. en ik wil gewoon zo snel mogelijk wat kilootjes kwijt
mijn vent doet gewoon met mij mee, en zo zie ik er genoeg staan in de sportschool hier. En je wilt cardio doen. Dus ja.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:51 schreef Thrilled het volgende:
No offense maar als gozer zie ik mezelf niet op een stepper of crosstrainer staanIk heb het wel eens voor de gein geprobeerd maar het blijft (in mijn ogen) een vrouwenapparaat
Ah, een van de vele overwinningen van Sylvana?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoi, ben jij die brandweergozer die smste met Sylvana?. Zo ja, dan ken ik jou nog wel hoor!
Ik vind het ook niet voor kerelsquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
mijn vent doet gewoon met mij mee, en zo zie ik er genoeg staan in de sportschool hier. En je wilt cardio doen. Dus ja.
Pest 'm nou niet meteen weer wegquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ah, een van de vele overwinningen van Sylvana?
dat ik lever eigenlijk wel lekker vind...lever en lekker lijkt zoveel op elkaar, en ik spreek te weinig nederlands...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:35 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd wat je nu eigenlijk wil zeggen.
Don't get me startedquote:
Mss keek je verkeerd net zoals ik met de Daims en zijn het kilojoules? *hoopt*quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:55 schreef Viking84 het volgende:
Waarom keek ik net op de zak hoeveel calorieën er in die dingen zitten?.
Daarom de vitamine D erbij, ook prima tegen een winterdepressie. Het gaat om UVB, die krijg je niet onder de zonnebank helaas. In de schaduw lukt het nog wel een beetje. En op zomerdagen dat de zon vol schijnt, maak je 'te' veel vitamine D aan, je slaat ook wat op. Dus vandaag kun je een beetje bijtanken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:58 schreef Tamashii het volgende:
Maar hoe krijg je inhemelsnaam met herfstweer/winterweer 15 minuten zon per dag? Is haring in een potje ook vette vis die goed voor je is?
En ook als je met MoBlo op stap gaat.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:59 schreef motorbloempje het volgende:
zonlicht heb je ook als het bewolkt is
Ga dan aan het ijzer. Je spieren verbranden vet, maak je meer spieren aan, dan heb je ook meer capaciteit om vet te verbranden. Tijdens de kt verbrand je vet en in rust ook meer. Win-win en je hoeft niet op een vrouwen-apparaat.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:51 schreef Thrilled het volgende:
No offense maar als gozer zie ik mezelf niet op een stepper of crosstrainer staanIk heb het wel eens voor de gein geprobeerd maar het blijft (in mijn ogen) een vrouwenapparaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |