abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Vis een optie? maandag 12 oktober 2009 @ 21:36:47 #1
70532 loveli
N
pi_73626969

Het vorige deel: Slank #859: Waar Maria gewoon 'hawt' is!

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Dienstmededeling van Troel

De komende weken zal ik veel minder online zijn door vele ziekenhuisbezoekjes en aansluitend een bevalling en kraamtijd met waarschijnlijk een kraamverzorgster die me regelmatig van de pc vandaan zal schoppen om in bed te gaan liggen. Hierdoor kan ik niet garanderen dat je binnen zoveel dagen in het overzichtje staat. Het overzichtje is echter niet gekoppeld aan het invoeren van de gegevens, dus vul ondertussen al wel je gegevens in, zodat als ik achter de pc zit, je kan koppelen en je meteen met de meest recente gegevens in het lijstje staat. Bij het inloggen kun je in ieder geval voor jezelf zien wat je ingevuld hebt.

(ik hoop dat ik het een beetje duidelijk opgeschreven heb )

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 12 oktober 2009 @ 21:37:16 #2
70532 loveli
N
pi_73627003
Dus.
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 12 oktober 2009 @ 21:38:20 #3
70532 loveli
N
pi_73627059

Voor Maria
crap in = crap out
  maandag 12 oktober 2009 @ 21:39:08 #4
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_73627108
Thnx darlings... Ik vind mezelf echt een op die foto... maar dat zal wel aan mijn eigen oogjes liggen dan...

Eindstand vandaag:

O: bakje yoghurt
T: klein stukje kwarktaart + bubbels vanwege onderscheiding collega
L: 2 boterhammen appelstroop
T: appeltje
D: 1 pasteitje caprese + maaltijdsalade met ijsbergsla, tomaat en paar snippers avocado
T: 2 wijn

Da was't.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_73627243
Mijn eindstand:

O: Cruesli
T: Mueslireep en appelsap
L: Brinta
T: Halve komkommer + augurk.
A: Spaghetti
T: Kleine stroopwafels.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_73627275
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 19:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aaaaw DaD!
[..]

Easy peasy! Rijpe avocado nemen (ik heb het liefst hass avocado's!), avocadospul prakken, gesnipperd uitje, zout en peper erbij, eventueel een kleeeein beetje citroensap (wordt de avocado minder snel bruin van) door mekaar prakken / mengen en dat op een broodje! Al dan niet met hamburger

Ik had voor vanavond ook iets met avocado op de planning staan, maar hij was nog niet rijp. Dat heb ik elke keer, en de vorige keer had ik hem daarom in magnetron gedaan omdat ik had gelezen dat dat hielp. Maar toen had ik het weer te lang gedaan en was hij half verkoold, zag hij er toch appetijtelijker uit vóór de magentron.

En mijn lijstje van vandaag in verder ook echt dramatisch, dus die ga ik maar niet eens neer zetten.
pi_73627308
Goedenavond!

Ik heb de hele dag wel meegelezen, maar geen tijd gehad om te reageren.

XM, je bent echt hartstikke slank hoor! Geen gekke dingen meer zeggen!

Ik zit druk te studeren nog, wel met een glaasje rode wijn erbij, dus tis goed vol te houden .
  maandag 12 oktober 2009 @ 21:54:05 #8
236335 neen
schone schijn
pi_73628004
M'n huisgenoten zijn naar de mac gegaan net
het lijkt niet wat het is
  maandag 12 oktober 2009 @ 22:01:58 #9
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73628477
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 21:38 schreef loveli het volgende:
[ afbeelding ]

Voor Maria

Het lijkt wel een boeddhaatje zo! Mamster en Tumi slapen ook zo leuk op hun reet, met de oogjes dichtgeknepen Zoals een balletje.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 12 oktober 2009 @ 22:02:21 #10
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73628501
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 21:54 schreef neen het volgende:
M'n huisgenoten zijn naar de mac gegaan net
En jij bent sterk ende awesome, en niet mee gegaan! *pat pat*
  maandag 12 oktober 2009 @ 22:05:53 #11
236335 neen
schone schijn
pi_73628701
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 22:02 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

En jij bent sterk ende awesome, en niet mee gegaan! *pat pat*
Op een maandag weet ik dit soort dingen nog wel af te slaan deze week weer hardlopen! als m'n spierpijn weg is. Jij nog druk bezig met zumba?
pi_73628988
Hallo allemaal weer! Even weggeweest, moest de 4Mijl lopen, wat prut ging maar m'n tijd was nog redelijk (41 minuten nogwat).

Vandaag wel superduperslecht gegeten. Te laat m'n bed uit (13u) en dan is m'n eetgevoel weg.
L: 2 meergranenbolletjes met ananasroomkaas
T: Appel
D: 2 tosti's
S: 20 minuten joggen
T: Blikje tonijn

Snel vergeten, op naar morgen met planning:
O: Banaan, tosti
L: Meergranenbolletje ananasroomkaas
T: Appel of peer
D: Riblap met stoofperen
S: Fitness

Morgen komt vriendinnetje langs om te eten, 's avonds gaan we samen naar de ACLO om daar de fitnesscursus te gaan volgen. Ergens rond 13u 's middags ga ik nog naar de bloedbank om even een half litertje af te staan

@XM: Je ziet er hartstikke goed uit op die foto!
Foto van uniek heb ik niet gezien, maar ik heb het ernstige gevoel dat ik 't met de rest eens zou zijn
  maandag 12 oktober 2009 @ 22:12:11 #13
236335 neen
schone schijn
pi_73629061
Ik heb ook de 4 mijl gelopen maar dan zonder te trainen en een nog slechtere tijd
43 nogwat en een krat bier verloren
pi_73629122
Nog even een dikke knuf voor Maria.
XM: je ziet er goed uit hoor!

Wat een lekker dagje vandaag...de perfecte jas en jurk gevonden, daarbij ook aanvaarding dat bij sommige dingen een grotere maat kopen dan wat ik eerst altijd kocht gewoon mooier en lekkerder zit. En het zit eens een keer financieel ook mee. School en hardlopen zit eventjes in een dip wegens ziekte vorige week maar morgen ga ik er weer voor. Volgens mij durf ik heel stiekem wel te zeggen dat bijna alles nu eventjes op rolletjes loopt

[ Bericht 0% gewijzigd door shinydiscoball op 12-10-2009 23:16:59 ]
pi_73629252
Neen en Dendrietje, hoeveel km is dat 4 mijl?

En SDB wat fijn dat alles zo lekker gaat!

ik ben net terug van een half uurtje zwemmen en ga nu nog even mijn oefeningetjes doen en dan nog even studeren denk ik.
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
  maandag 12 oktober 2009 @ 22:17:33 #16
236335 neen
schone schijn
pi_73629380
6.4 km, dat moet ik toch in 30-35 minuten kunnen doen volgend jaar. Mits ik train

Hier in Gelderland kun je trouwens mooi fietsen!
pi_73629637
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 22:17 schreef neen het volgende:
6.4 km, dat moet ik toch in 30-35 minuten kunnen doen volgend jaar. Mits ik train

Hier in Gelderland kun je trouwens mooi fietsen!
Ohja jij zit in Gelderland nu! Doe je dat ook, fietsen?
en ga je in het weekend ook naar huis, of blijf je op je kamer?
en wat studeer jij eigenlijk ookalweer?

(/cross examination )
pi_73629671
Ik had 1,5 week echt getraind, waardoor ik overtraind aan de start verscheen Volgend jaar ga ik voor 'tzelfde doel neen, 35 minuten of minder. Dat moet te doen zijn vind ik Eerst maar even weer gewoon fit worden en dan hopza, verder gaan met hardloop trainen!
  maandag 12 oktober 2009 @ 22:27:47 #19
236335 neen
schone schijn
pi_73630063
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 22:21 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Ohja jij zit in Gelderland nu! Doe je dat ook, fietsen?
en ga je in het weekend ook naar huis, of blijf je op je kamer?
en wat studeer jij eigenlijk ookalweer?

(/cross examination )
Ik heb nog wel een fiets bij m'n ouders staan maar daar is hier nu geen ruimte voor in de schuur omdat daar ook 2 motors staan wie weet als die weg zijn. Wel van die verplichte fietstochten met school gedaan met heuvels enzo toen zag ik wel dat de omgeving hier wel oke is.
Als m'n club speelt ga ik terug en als ik iets heb zoals afgelopen weekend... anders blijf ik mooi hier. Als 1e jaars Land & Water management student

Jij zit nog steeds in het miden van het land of wat? Ik ben daar nu lekker minder omdat m'n familie daar weg is
  maandag 12 oktober 2009 @ 22:38:20 #20
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73630690
Fijn zo, SDB!

Neen: jaheur! Alleen vandaag niet want mn knie doet stom na de zaterdagse zumba Maar in principe still going strong
pi_73630778
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 22:27 schreef neen het volgende:

[..]

Ik heb nog wel een fiets bij m'n ouders staan maar daar is hier nu geen ruimte voor in de schuur omdat daar ook 2 motors staan wie weet als die weg zijn. Wel van die verplichte fietstochten met school gedaan met heuvels enzo toen zag ik wel dat de omgeving hier wel oke is.
Als m'n club speelt ga ik terug en als ik iets heb zoals afgelopen weekend... anders blijf ik mooi hier. Als 1e jaars Land & Water management student

Jij zit nog steeds in het miden van het land of wat? Ik ben daar nu lekker minder omdat m'n familie daar weg is

ooh dat wist ik niet, van die studie. vind je het leuk?

ik zit nog lekker in het midden van het land ja, woon in U-city en studeer in a'dam. hopelijk misschien binnenkort werk ergens buiten de randstad
pi_73631925
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 22:01 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Het lijkt wel een boeddhaatje zo! Mamster en Tumi slapen ook zo leuk op hun reet, met de oogjes dichtgeknepen Zoals een balletje.
Er waren toch 3 baby's ? Wat heb je met die andere 2 gedaan!

XM, je ziet er daar gewoon goed uit . En van uniekhoorn vind ik ook dat ze (iig rond nek/borst) niet meer verder moet afvallen .

Tijdens mijn 4 tussenuren zeer nuttig geweest, maar begin toch wel een beetje te stressen zo ondertussen . Volgende week tentamenweek en deze week nog een aantal (vrij grote) opdrachten inleveren. En dan heb ik ook nog eens verzonnen dat ik mn kamer wil verven ed (incl plafond), maar geen idee waar ik die tijd vandaan moet gaan halen . Kerstvakantie duurt me te lang.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Vis een optie? maandag 12 oktober 2009 @ 23:12:18 #23
70532 loveli
N
pi_73632358
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 23:02 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Er waren toch 3 baby's ? Wat heb je met die andere 2 gedaan!

En wat versta je onder een hamburger?
crap in = crap out
pi_73632666
Lijstje was iets minder trouwens:

O: banaan
L: stukje appeltaart en frappuchino
D: salade en 2 peperbiefstukjes
T: misschien zo nog een peer

Dus daar moet ik ook weer iets aan doen
pi_73632670
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 23:12 schreef loveli het volgende:

[..]

En wat versta je onder een hamburger?
Ik snap hem denk ik niet . Of heeft mamster/pa hamster ze opgegeten?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')