we merken hetquote:
quote:
Nogal ja, het ontbijt is hier net opquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:46 schreef wel.o.k het volgende:
zo, lunch tijd![]()
ja een beetje vroeg vandaag
valt nog meequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:46 schreef wel.o.k het volgende:
zo, lunch tijd![]()
Ik stop ook maar even een boterham in mn mond...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:46 schreef wel.o.k het volgende:
zo, lunch tijd![]()
ik ga om 2 uur lunchenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik stop ook maar even een boterham in mn mond...
maar ga pas om half 1 lunchen...
Begrijpelijk.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:31 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja, ik dus niet en daarom was ik even pissig
Nee.quote:Je zou het niet fulltime willen doen denk ik?
Zonder.quote:
wandel zequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:58 schreef Ladylike het volgende:
helleu schatjes
Ik ga zo maar eens wandelen, even een frisse neus halen.
Het lijkt wel alsof alles tegelijk komt vandaag
baas net beledigd dat ik een zin wilde aftypen en niet meteen voor hem opsprong![]()
Nou dan heb je pech bij mij![]()
Collega vroeg al of ie soms geen sex gehad had
Maar dan gaat de tijd wel hard denk ik of niet?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:58 schreef Ladylike het volgende:
helleu schatjes
Ik ga zo maar eens wandelen, even een frisse neus halen.
Het lijkt wel alsof alles tegelijk komt vandaag
baas net beledigd dat ik een zin wilde aftypen en niet meteen voor hem opsprong![]()
Nou dan heb je pech bij mij![]()
Collega vroeg al of ie soms geen sex gehad had
zuip zequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:21 schreef indahnesia.com het volgende:
Ben op bestemming aangekomen. Ga nu douchen, hapje eten en daarna denk ik eens wat alcohol naar binnen laten glijden. Zit hier in huis met drie jongedames, 1 ervan is mijn vriendin en 1 ervan is moeder van een 3-maanden oude baby.. tja..
hoe komt dat zoquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:27 schreef MaleDuck het volgende:
wat ben ik gaar zeg... echt niet normaal...
smakelijkquote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:30 schreef wel.o.k het volgende:
zo, lunch weer binnen en een nieuw scheer apparaat gekocht![]()
morgen glad op het werk
ha ha, de details moet je weg laten, ik woon ook met 3 vrouwen in 1 huis.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:21 schreef indahnesia.com het volgende:
Ben op bestemming aangekomen. Ga nu douchen, hapje eten en daarna denk ik eens wat alcohol naar binnen laten glijden. Zit hier in huis met drie jongedames, 1 ervan is mijn vriendin en 1 ervan is moeder van een 3-maanden oude baby.. tja..
Zolang je ze niet allemaal hoeft te onderhouden moet het wel lukken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ha ha, de details moet je weg laten, ik woon ook met 3 vrouwen in 1 huis.
helaas, alle 3 moet ik ze onderhoudenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Zolang je ze niet allemaal hoeft te onderhouden moet het wel lukken.
ik heb gestemd.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Huizen en gebitten (met poll).
Mijn eerste poll!
Mogguh![]()
Boodschappen
leuke pollquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Huizen en gebitten (met poll).
Mijn eerste poll!
Mogguh![]()
Boodschappen
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
ben er ook weg van
lekker gaan eten![]()
laters
Je zou natuurlijk ook zelf kunnen gaan solderenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:00 schreef wel.o.k het volgende:
potverdorie, nieuwe (6 maanden) platte breedbeeld tv is stuk.![]()
nu moet ik hem opsturenik vrees een phenotje
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk ook zelf kunnen gaan solderen![]()
...
quote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
leuke poll![]()
ik heb gestemd
het is middag![]()
shop ze
astuquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:45 schreef Ladylike het volgende:
Grmbl![]()
%&@#%@*![]()
nu eerst koffie voordat ik een strafblad heb omdat ik mn baas vermoord
inderdaad, tijd voor een bakkie.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:45 schreef Ladylike het volgende:
Grmbl![]()
%&@#%@*![]()
nu eerst koffie voordat ik een strafblad heb omdat ik mn baas vermoord
Thanx Piertjequote:
neerschieten met zijn eigen wapen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Thanx Piertje![]()
Het is dat mn baas een wapen (plus vergunning) heeft en dus terug kan schieten....
neuh, maar geen zin meer om thuis te zitten!quote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:26 schreef Aarti het volgende:
[..]
neuh, maar geen zin meer om thuis te zitten!
ik heb alleen nog grieprestantjes, zoals verkoudheid, en het werk stapelde zich op. dus ja, dan maar werkenquote:
tja, ik mag niets zeggen. ik weiger me ziek te melden als ik niet meer dan 38 graden heb.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:32 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik heb alleen nog grieprestantjes, zoals verkoudheid, en het werk stapelde zich op. dus ja, dan maar werken
dat is dan ook geen koorts maar verhoging, ik meld me dan ook niet ziekquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tja, ik mag niets zeggen. ik weiger me ziek te melden als ik niet meer dan 38 graden heb.
Helleu Aartiquote:Bij een lichaamstemperatuursstijging tot 37,9 °C spreekt men over subfebriele temperatuur of verhoging, daarboven (38,0 of hoger) van koorts. Bron
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |