Hey, niet zo negatief over het uwv jaquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:19 schreef Nijns het volgende:
[..]nee dankje
hai GF
en owja: ik doe niet aan uitslapen
en nog een owja: het uwv is een kutbedrijf
Niet bodemloos? Je betaalt maandelijks een bedrag en je bouwt never nooit iets op...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Helemaal bodemloos is het niet, maar het is nu wel de tijd om het te doen.
ik denk dat ik het pakje naar pinguin ga sturenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]![]()
Dus gf wat ga je met het pakje van pheno doen?
Misschien als je er pinguin op zetquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik denk dat ik het pakje naar pinguin ga sturen
kijken of het dan wel aankomt
Hey MPG, weer helemaal bij?quote:
werk je daar?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Hey, niet zo negatief over het uwv ja.
Nee, gelukkig niet.quote:
uwv is top als het bedrijf waar je werkt failliet gaat, zij betalen dan je loon, vakantie geld en vrije dagen uit.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Hey, niet zo negatief over het uwv ja.
hij doet "iets" met slaquote:
Geheel correct.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
uwv is top als het bedrijf waar je werkt failliet gaat, zij betalen dan je loon, vakantie geld en vrije dagen uit.![]()
[..]
hij doet "iets" met sla
Verwerken tot reepjes van 6 mm breed en dan vacuüm verpakken?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat doe ik ook graag met service level agreements
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Ik moet langskomen om een afspraak te makenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet.
Maar ik heb ruim anderhalf jaar geleden met ze te maken gehad, en ik kan niet anders zeggen dan dat ik er buiten de trage afhandeling van zaken heel erg positief over ben.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Verwerken tot reepjes van 6 mm breed en dan vacuüm verpakken?
[..]
Verwerken tot reepjes van 6 mm breed en dan vacuüm verpakken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gaan we dan maar eens proberenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:03 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Misschien als je er pinguin op zet
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
[..]
Verwerken tot reepjes van 6 mm breed en dan vacuüm verpakken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ook degene die het verzonnen heeft.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Vreemd, ik kon destijds bij uwv Venlo gewoon telefonisch een afspraak makenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:23 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik moet langskomen om een afspraak te makenwaarom kan dat niet gewoon telefonisch? (ik sta al ingeschreven ed, ben al eens langs geweest, wil gewoon een vervolgafspraak maken)
Normaliter 6 tot 10. Oftewel één dag in de week, de arbeidsduur hangt af van de gewenste productie, oftewel de bestelling van de klant.quote:[..]
Hoeveel uur per week?
Ja, ik dus niet en daarom was ik even pissigquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Vreemd, ik kon destijds bij uwv Venlo gewoon telefonisch een afspraak maken...
[..]
Normaliter 6 tot 10. Oftewel één dag in de week, de arbeidsduur hangt af van de gewenste productie, oftewel de bestelling van de klant.
Ik doe het naast een voltijd studie.
[..]
Verwerken tot reepjes van 6 mm breed en dan vacuüm verpakken?Met of zonder saus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
volgens mij heeft LL het druk op haar werk
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |