ja, jij maar 11..quote:
Gelukkig weet ik zeker dat de oppervlakte van de cirkel groter is dan de driehoek en de halve cirkels bij elkaarquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar ik nou vannacht in bed aan dacht he. Stel je hebt een driehoek met zijden a, b en c. Op elk van die zijden zet je een halve cirkel zoals aangegeven. Hoe varieert dan de oppervlakte van de rode cirkel, die raakt aan alle drie de halfcirkels, met de (verhoudingen tussen de) lengtes van de zijden van de driehoek?
[ afbeelding ]
Voor een gelijkzijdige driehoek is het vrij makkelijk, voor een gelijkbenige waarschijnlijk ook wel. Daar zou ik graag eens aan puzzelen, ware het niet dat ik voor vanavond nog hard moet studeren in mijn Windows Server 2008 AD boek
het zal iets zijn van het middenpunt van de driehoek en iets met pi maal zijde van driehoek gedeelt door de opervlakte van de ontbrekende delen van de halve cirkels in het kwadraat en daar de exponent van.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik zeker dat de oppervlakte van de cirkel groter is dan de driehoek en de halve cirkels bij elkaar
ja, zoiets. Bijnaquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:01 schreef wel.o.k het volgende:
het zal iets zijn van het middenpunt van de driehoek en iets met pi maal zijde van driehoek gedeelt door de opervlakte van de ontbrekende delen van de halve cirkels in het kwadraat en daar de exponent van.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, zoiets. BijnaWeet je wat? Ik denk twee keer de helft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer![]()
Dat zal wel ja, maar in verhouding zal de grootte van de cirkel ook met twee keer de helft toenemen als de driehoek groter wordt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, zoiets. BijnaWeet je wat? Ik denk twee keer de helft
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Dit soort dingen laat ik altijd oplossen... delegeren heet datquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga er thuis wel eens mee aan de gang
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
elke zijde van de driehoek is de diameter van de halve cirkel, de helft van de zijde is de straal.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga er thuis wel eens mee aan de gang
dat voor alke zijde en je hebt 3 punten die op de rode cirkel liggen.
dus een toename van 5 cm van 1 zijde heeft voor de helft gevolgen voor de rode cirkel.
1 van de 3 punten verplaatst maar 2,5 cm.
de ander 2 zijden zullen "platter" komen te staan waar door die punten verplaatst worden naar het eerste punt.
de toename van de cirkel zal dus kleiner zijn dan de helft van de toename van een zijde.
zo opgelost.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer![]()
Welnee. Ik ben een echte koffieliefhebber, maar ik drink het met matequote:. Hooguit 4 bakkies per dag.
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.![]()
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dit soort dingen laat ik altijd oplossen... delegeren heet datdan doen ze het verkeerd en krijg je de schuld ook nog.
4 bakkies? dan haal ik de middag niet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:17 schreef OA het volgende:
[..]
Welnee. Ik ben een echte koffieliefhebber, maar ik drink het met mate. Hooguit 4 bakkies per dag.
Ja.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
elke zijde van de driehoek is de diameter van de halve cirkel, de helft van de zijde is de straal.
dat voor alke zijde en je hebt 3 punten die op de rode cirkel liggen.
dus een toename van 5 cm van 1 zijde heeft voor de helft gevolgen voor de rode cirkel.
1 van de 3 punten verplaatst maar 2,5 cm.
de ander 2 zijden zullen "platter" komen te staan waar door die punten verplaatst worden naar het eerste punt.
de toename van de cirkel zal dus kleiner zijn dan de helft van de toename van een zijde.
zo opgelost.
![]()
Waar we natuurlijk naartoe willen is een formule als
Opp(rode cirkel) = iets met a + iets met b + iets met c. Oftewel: Arood als functie van a, b en c.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Ik kom de laatste tijd nog amper boven de 10 uitquote:.
Maar dit aantal klopt wel zo ongeveer met het daadwerkelijk gedronken aantal koppen thee.
Ik heb nu ook de tweede mok thee gehaald, dus mocht ik een tweede post plaatsen.
![]()
ja, maar kloppen de statistieken dan nietquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:17 schreef OA het volgende:
[..]
Welnee. Ik ben een echte koffieliefhebber, maar ik drink het met mate. Hooguit 4 bakkies per dag.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
4 bakkies? dan haal ik de middag niet.ik ben ook al aan m'n derde toe
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Hmm.. ik heb al meer gepost dan ik mokken thee op heb...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kom de laatste tijd nog amper boven de 10 uit.
Maar dit aantal klopt wel zo ongeveer met het daadwerkelijk gedronken aantal koppen thee.
Ik heb nu ook de tweede mok thee gehaald, dus mocht ik een tweede post plaatsen.
je bent wel veel eisend he?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja.![]()
Waar we natuurlijk naartoe willen is een formule als
Opp(rode cirkel) = iets met a + iets met b + iets met c. Oftewel: Arood als functie van a, b en c.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer![]()
Nee hoor.. gewoon aan de juiste mensen voorleggen..quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan doen ze het verkeerd en krijg je de schuld ook nog.
he fles... los jij dit even op
Nee hoorquote:![]()
Maar ik kom er vast wel uit, gewoon ff uittekenen en verder een beetje logisch nadenken
hoe lang denk je dat dat ff duurt?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Maar ik kom er vast wel uit, gewoon ff uittekenen en verder een beetje logisch nadenken
ik weet al wat fles wil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.een formulenee echt, ik haat herfst maar voetbal meer![]()
Dus nu moet je nog aan de plaatjes van vandaag beginnen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:37 schreef wel.o.k het volgende:
zo, tekort aan plaatjes van gisteren ook weer opgelost.
als jij het wilquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dus nu moet je nog aan de plaatjes van vandaag beginnen?nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer![]()
Spammertjes
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.![]()
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:36 schreef wel.o.k het volgende:
ik weet al wat fles wil
Zie, kei makkelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.een formule![]()
Wat ik zei: Voor een gelijkzijdige driehoek is het niet zo moeilijk. Andere situaties kijk ik later nog weleens naar
Hey schoonheidquote:
En al oog op een nieuwe job?<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
wokjequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nijns
![]()
lang niet gezien![]()
het liefste meisje van ksc
![]()
klaarquote:
hoe is het met jou?Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
pff is het al weer tien uur geweest... tijd gaat echt snel..<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Gisteren een gesprek gehad en vandaag nog eenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:04 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hey schoonheid
En al oog op een nieuwe job?lekker bezig dus
bijna vakantie voor jou
Flessie
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:05 schreef Nijns het volgende:
[..]
Gisteren een gesprek gehad en vandaag nog eenlekker bezig dus
bijna vakantie voor jougoed bezig...
je blijft het zeggen he... nog 3,5 week werken hoor... maar het komt langzaam dichterbij
En hoe bevalt het uitslapen?<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
quote:dat weten we niet zeker he.
wel dat ze lief is
quote:goed, ik heb nijns weer gesproken.
Ja he?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:07 schreef MaleDuck het volgende:
[..]goed bezig...
je blijft het zeggen he... nog 3,5 week werken hoor... maar het komt langzaam dichterbij
En hoe bevalt het uitslapen?
Is toch ook al bijna?ik maak je gewoon iedere keer blij door je er aan te herinneren
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat weten we niet zeker he.
wel dat ze lief is![]()
[..]
goed, ik heb nijns weer gesproken.
slijmballetje
Als je zo lief bent, dan moet je wel een schoonheid zijnquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat weten we niet zeker he.
wel dat ze lief is![]()
[..]
goed, ik heb nijns weer gesproken.
Aan de ene kant wel, maar aan de andere kant vind ik 3,5 week nog wel lang...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:10 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja he?
Is toch ook al bijna?ik maak je gewoon iedere keer blij door je er aan te herinneren
[..]slijmballetje
haar innerlijke schoonheid is in ieder geval schitterendquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Als je zo lief bent, dan moet je wel een schoonheid zijn
![]()
![]()
morguh![]()
![]()
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.![]()
Daarom, dus kan ik gerust schoonheid zeggenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
haar innerlijke schoonheid is in ieder geval schitterend
Maar als je een foto wil posten nijn, dan hou ik me aanbevolen
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Als je zo lief bent, dan moet je wel een schoonheid zijn
[..]
Aan de ene kant wel, maar aan de andere kant vind ik 3,5 week nog wel lang...
voordat je het weet, is het zo ver
Dag meneer de eigenaarquote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Daarom, dus kan ik gerust schoonheid zeggen
Maar als je een foto wil posten nijn, dan hou ik me aanbevolennee dankje
hai GF
en owja: ik doe niet aan uitslapen
en nog een owja: het uwv is een kutbedrijf
Maar voor je het weet is het ook weer over...quote:
Maar heb ook wat andere dingen aan het hoofd...
*huis kopen...*<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Tss... ik blijf het proberen horquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:19 schreef Nijns het volgende:
[..]nee dankje
hai GF
en nog een owja: het uwv is een kutbedrijf
waarom niet? uitslapen is relaxed, zou willen dat ik het nog kon...
geen idee, nooit met het uvw te maken gehad en ben het ook niet van plan.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
eend
nijns![]()
weekend![]()
![]()
Ga je een nieuw huis kopen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Maar voor je het weet is het ook weer over...
Maar heb ook wat andere dingen aan het hoofd...
*huis kopen...*waarom?
Ik merk het..quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tss... ik blijf het proberen hor
waarom niet? uitslapen is relaxed, zou willen dat ik het nog kon...
geen idee, nooit met het uvw te maken gehad en ben het ook niet van plan.
Ik wil een beetje een normaal ritme houden..
Ik was het ook niet van plan
hoe is het gf?Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
goed![]()
kan ik eindelijk uitslapen belt de postbode me wakker
om 2 uur uit eten met mijn schoonouders![]()
en zij betalen
dus jij uit het raam schreeuwen: wie stuurt mij nou wat?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
goed![]()
kan ik eindelijk uitslapen belt de postbode me wakkerik heb alleen maar virtuele vrienden
Of leverde hij Pheno's pakketje bij jou af?
nee ik stuurde nic uit bedquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:28 schreef Nijns het volgende:
[..]
dus jij uit het raam schreeuwen: wie stuurt mij nou wat?ik heb alleen maar virtuele vrienden
Wanneer?quote:<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
welk pakketjequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:29 schreef Nijns het volgende:
nuquote:
eentje van toen hij werd ge-pheno-edquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
GF
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:29 schreef Nijns het volgende:
Ik wil groter wonen... en niet langer meer huren...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:22 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ga je een nieuw huis kopen?waarom?
[..]
Ik merk het..
Ik wil een beetje een normaal ritme houden..
Ik was het ook niet van plan
Ritme is idd wel belangrijk!<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
moet je dan je eigen huis ook nog verkopen?quote:
ah, ik zie het antwoord al.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer![]()
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:33 schreef Nijns het volgende:
[..]
eentje van toen hij werd ge-pheno-ed
wok
Huren is een soort bodemloze put he?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik wil groter wonen... en niet langer meer huren...
Ritme is idd wel belangrijk!naja, als je van huur naar koop gaat is dat nu wel voordelig denk ik
Volgens mij worden de pakketjes van pheno standaard verkeerd geleverd.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:33 schreef Nijns het volgende:
[..]
eentje van toen hij werd ge-pheno-ed<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ja..quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Volgens mij worden de pakketjes van pheno standaard verkeerd geleverd.
2 medewerkers bij tnt
nr1: ah, weer een pakketje van die pinguin
nr2: leuk! waar zullen we hem dit keer heensturen?
nr1: jij nog een leuk idee? zullen we maar die 'eigenaar'doen?
nr2: ja, laten we dat doen!Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:39 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja..
2 medewerkers bij tnt
nr2: ja, laten we dat doen!
Helemaal bodemloos is het niet, maar het is nu wel de tijd om het te doen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:37 schreef Nijns het volgende:
[..]
Huren is een soort bodemloze put he?naja, als je van huur naar koop gaat is dat nu wel voordelig denk ik
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:39 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja..
2 medewerkers bij tnt
nr2: ja, laten we dat doen!![]()
Dus gf wat ga je met het pakje van pheno doen?<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
kan je mooi een hypotheek bij scheringa afsluitenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Helemaal bodemloos is het niet, maar het is nu wel de tijd om het te doen.
Ja, als het een beetje mee zit wel jaquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kan je mooi een hypotheek bij scheringa afsluiten
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kan je mooi een hypotheek bij scheringa afsluiten
Hey, niet zo negatief over het uwv jaquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:19 schreef Nijns het volgende:
[..]nee dankje
hai GF
en nog een owja: het uwv is een kutbedrijf.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties![]()
Niet bodemloos? Je betaalt maandelijks een bedrag en je bouwt never nooit iets op...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Helemaal bodemloos is het niet, maar het is nu wel de tijd om het te doen.
Hoewel "het is uit de tijd" natuurlijk wel een bar slecht argument is voor welke keuze dan ook
ik denk dat ik het pakje naar pinguin ga sturenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]![]()
Dus gf wat ga je met het pakje van pheno doen?
kijken of het dan wel aankomt
mogge![]()
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
mpg
Misschien als je er pinguin op zetquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik denk dat ik het pakje naar pinguin ga sturen
kijken of het dan wel aankomtHey MPG, weer helemaal bij?quote:<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
werk je daar?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Hey, niet zo negatief over het uwv ja.
Nee, gelukkig niet.quote:
Maar ik heb ruim anderhalf jaar geleden met ze te maken gehad, en ik kan niet anders zeggen dan dat ik er buiten de trage afhandeling van zaken heel erg positief over ben.
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
uwv is top als het bedrijf waar je werkt failliet gaat, zij betalen dan je loon, vakantie geld en vrije dagen uit.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Hey, niet zo negatief over het uwv ja.
hij doet "iets" met slaquote:nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer![]()
Geheel correct.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
uwv is top als het bedrijf waar je werkt failliet gaat, zij betalen dan je loon, vakantie geld en vrije dagen uit.![]()
[..]
hij doet "iets" met slaKSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Verwerken tot reepjes van 6 mm breed en dan vacuüm verpakken?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat doe ik ook graag met service level agreementsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Ik moet langskomen om een afspraak te makenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet.
Maar ik heb ruim anderhalf jaar geleden met ze te maken gehad, en ik kan niet anders zeggen dan dat ik er buiten de trage afhandeling van zaken heel erg positief over ben.
waarom kan dat niet gewoon telefonisch? (ik sta al ingeschreven ed, ben al eens langs geweest, wil gewoon een vervolgafspraak maken)
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Verwerken tot reepjes van 6 mm breed en dan vacuüm verpakken?
Hoeveel uur per week?Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Verwerken tot reepjes van 6 mm breed en dan vacuüm verpakken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gaan we dan maar eens proberenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:03 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Misschien als je er pinguin op zet
[..]
Verwerken tot reepjes van 6 mm breed en dan vacuüm verpakken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ook degene die het verzonnen heeft.
Vreemd, ik kon destijds bij uwv Venlo gewoon telefonisch een afspraak makenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:23 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik moet langskomen om een afspraak te makenwaarom kan dat niet gewoon telefonisch? (ik sta al ingeschreven ed, ben al eens langs geweest, wil gewoon een vervolgafspraak maken)
...
Normaliter 6 tot 10. Oftewel één dag in de week, de arbeidsduur hangt af van de gewenste productie, oftewel de bestelling van de klant.quote:[..]
Hoeveel uur per week?
Ik doe het naast een voltijd studie.
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
volgens mij heeft LL het druk op haar werk
Ja, ik dus niet en daarom was ik even pissigquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Vreemd, ik kon destijds bij uwv Venlo gewoon telefonisch een afspraak maken...
[..]
Normaliter 6 tot 10. Oftewel één dag in de week, de arbeidsduur hangt af van de gewenste productie, oftewel de bestelling van de klant.
Ik doe het naast een voltijd studie.
Je zou het niet fulltime willen doen denk ik?
[..]
Verwerken tot reepjes van 6 mm breed en dan vacuüm verpakken?Met of zonder saus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before![]()
TVP
Man ik heb het druk
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad![]()
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
volgens mij heeft LL het druk op haar werkquote:telepathie
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Forum Opties Forumhop: Hop naar: