Das mooi klote!!!!quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:13 schreef 2cv het volgende:
Vanmorgen komt m'n vader me wakker maken "Elmer, een brief van het RDW over je rijbewijs" ik murmel nog dat die brief dan van het CBR moet zijn, maar toch kom ik enthausiast naar beneden. M'n vader heeft vast CBR en RDW door elkaar gehaald en het is dan vast een brief van het CBR waarin staat dat ik mijn rijbewijs mag verlengen. Maar nee, het is echt een brief van het RDW en op de enveloppe staat ook echt dat het het rijbewijs betreft. Het was niet meer dan een herinnering dat 2 april mijn rijbewijs verloopt en ik het ding op tijd moet vernieuwen. Inmiddels is mijn goede humeur nagenoeg helemaal verdwenen.
Nee, het helpt niet en nee, ik ben niet verkouden. Ik heb een longziekte. Maar ik zal 2CV's topic niet kapen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:26 schreef BlueMage het volgende:
Doxycycline (sp?) is volgens mij een vrij standaard antibioticum wat voor van alles helpt, da's handig.Hopelijk is het idd iets van voorhoofdsholteontsteking/bijholte ontsteking, ben je ook verkouden enzo?
Sterkte Meis!!!quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:09 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Nee, het helpt niet en nee, ik ben niet verkouden. Ik heb een longziekte. Maar ik zal 2CV's topic niet kapen.
@2CV: moet donderdag godsgruwelijk vroeg naar longarts, huisarts dreigt met opname. Blijft nochtans volhouden dat ik niet doodga. Was best gezelly geweest, samen in het UMCG.
Ik had 't tegen 2CVquote:Op dinsdag 8 december 2009 17:09 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Nee, het helpt niet en nee, ik ben niet verkouden. Ik heb een longziekte. Maar ik zal 2CV's topic niet kapen.
@2CV: moet donderdag godsgruwelijk vroeg naar longarts, huisarts dreigt met opname. Blijft nochtans volhouden dat ik niet doodga. Was best gezelly geweest, samen in het UMCG.
Mocht je opgenomen worden: laat het me weten. Dan kom ik langs.quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:09 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Bijnaquote:Op dinsdag 8 december 2009 17:18 schreef ASroma het volgende:
lang weggeweest hier, 2cv al weer de jonge god van weleer?![]()
@loudgirl watskeburt? sterkte in ieder geval er met![]()
komt door het rokenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:44 schreef Agiath het volgende:
Ik had TS veel ouder in gedachte
Nee en je zal er waarschijnlijk wel voor slagen maar het is zo irritant en m.i tijd en geldverspilling. Maar ja het CBR moet ergens geld vandaan halen om uit de rooie cijfers te komen.quote:
Ik ben nu (helaas) zo ver dat geld mij niets meer kan schelen. Als ik die staatscollectanten ¤100,- extra moet geven om ze wat harder te laten werken zou ik het er nog persoonlijk naartoe willen brengen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:17 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Nee en je zal er waarschijnlijk wel voor slagen maar het is zo irritant en m.i tijd en geldverspilling. Maar ja het CBR moet ergens geld vandaan halen om uit de rooie cijfers te komen.
Jeeeehhhhhhhhhhhhquote:Op woensdag 23 december 2009 22:44 schreef 2cv het volgende:
Vandaag heb ik een brief gekregen van mijn verzekeringsmaatschappij. Het is geen probleem dat ik ga autorijden. Niks geen medische keuring, niks gen gedoe, gewoon een telefoontje en een paar dagen er na een brief.
Na de kerst maar eens bellen met het CBR waarom zij zo asociaal moeilijk lopen te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |