abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zaterdag 28 november 2009 @ 22:04:55 #226
25682 2cv
Niet subtiel
pi_75096651
Dankje

Ik heb ook gebeld met het CBR en gevraagd waarom het zo lang duurt voor ik goedgekeurd word. Tevens gemeld dat ik voor mijn werk mijn rijbewijs nodig heb.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  maandag 30 november 2009 @ 16:51:24 #227
177876 Maruna
A Full Shipment of Failure
pi_75148493
en wat zeiden ze daarop?
If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Het FOK!ondersteuningsfront: De fruitmand voor 2cv
  † In Memoriam † maandag 30 november 2009 @ 17:59:31 #228
25682 2cv
Niet subtiel
pi_75151373
Ze zouden iets meer haast maken ...

Vandaag overigens naar het CWI geweest. Dit keer bij de keuringsarts. Ik heb hem hetzelfde verteld als wat ik aan de meneer van de WaJong verteld heb. En dat terwijl die beide afdelingen onder het UWV vallen en zelfs in hetzelfde gebouw zitten ! Helaas had ik wel knallende koppijn. Daar heb ik inmiddels voor gebeld. Morgen bloeddruk meten ...
pi_75156720
tvp
pi_75156826
quote:
Op maandag 30 november 2009 17:59 schreef 2cv het volgende:
Ze zouden iets meer haast maken ...

Vandaag overigens naar het CWI geweest. Dit keer bij de keuringsarts. Ik heb hem hetzelfde verteld als wat ik aan de meneer van de WaJong verteld heb. En dat terwijl die beide afdelingen onder het UWV vallen en zelfs in hetzelfde gebouw zitten ! Helaas had ik wel knallende koppijn. Daar heb ik inmiddels voor gebeld. Morgen bloeddruk meten ...
das heel verstandig dat ze dat gaan doen...bevalt me niets dat je telkens zo'n hoofdpijn hebt
pi_75157042
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 21:34 schreef 2cv het volgende:
Ik had vandaag wel koppijn, maar dat is nu over. Geen idee hoe en waarom.
Mijn pa heeft ook op onverklaarbare wijze paar keer per week koppijn. Dokters wisten nooit de oorzaak te vinden. Het is heel willekeurig maar komt vaak in het weekend voor, dus tijdens de 2 dagen vrij.

Overigens ging m'n moeder laatst m'n pa masseren toen hij koppijn had en toen was het binnen een kwartier weg.

Ik wil je niet bang maken hoor
  † In Memoriam † maandag 30 november 2009 @ 21:38:14 #232
25682 2cv
Niet subtiel
pi_75161678
quote:
Op maandag 30 november 2009 19:54 schreef Laysa het volgende:

[..]

das heel verstandig dat ze dat gaan doen...bevalt me niets dat je telkens zo'n hoofdpijn hebt
Mij ook niet
quote:
Op maandag 30 november 2009 19:59 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Mijn pa heeft ook op onverklaarbare wijze paar keer per week koppijn. Dokters wisten nooit de oorzaak te vinden. Het is heel willekeurig maar komt vaak in het weekend voor, dus tijdens de 2 dagen vrij.

Overigens ging m'n moeder laatst m'n pa masseren toen hij koppijn had en toen was het binnen een kwartier weg.

Ik wil je niet bang maken hoor
Ik ben niet bang want mijn vader had dat ook toen hij nog 40 uur per week werkte Stress ofzo. Heb ik niet zoveel last van (ooit eens 3 brullende brandweermannen voor mijn neus gehad, mijn auto MOEST en ZOU weg en wel ONMIDDELIJK, ik haalde rustig mijn schouders op want ik kon het er bij hun niet in krijgen dat ik moeilijk over die brandkraan voor me heen kon rijden en dat plankgas achteruit ook niet ging omdat er een aanhanger achter hing). En massages vind ik heerlijk
pi_75162380
quote:
Op maandag 30 november 2009 21:38 schreef 2cv het volgende:

[..]

Ik ben niet bang want mijn vader had dat ook toen hij nog 40 uur per week werkte Stress ofzo. Heb ik niet zoveel last van (ooit eens 3 brullende brandweermannen voor mijn neus gehad, mijn auto MOEST en ZOU weg en wel ONMIDDELIJK, ik haalde rustig mijn schouders op want ik kon het er bij hun niet in krijgen dat ik moeilijk over die brandkraan voor me heen kon rijden en dat plankgas achteruit ook niet ging omdat er een aanhanger achter hing). En massages vind ik heerlijk
Omdat er inderdaad geen lichamelijke oorzaak te vinden was bij m'n pa gaat het waarschijnlijk gewoon om iets tussen zijn oren.

Misschien dat de stress van afgelopen tijd met operaties en herstel wel koppijn opleveren. Eerst maar is kijken wat de dokter zegt.

Succes!
  † In Memoriam † maandag 30 november 2009 @ 22:01:36 #234
25682 2cv
Niet subtiel
pi_75162681
Ik heb niet lopen stressen, of het moet onderbewust zijn. Maar bedankt
pi_75162963
quote:
Op maandag 30 november 2009 22:01 schreef 2cv het volgende:
Ik heb niet lopen stressen, of het moet onderbewust zijn. Maar bedankt
Dat is het juist vaak, ik heb het er best wel eens met m'n eigen pa over, maar die zou ook geen flauw idee hebben waar het vandaan zou moeten komen.
Stress is reëel, maar waar die stress dan vandaan komt weet 'ie dan weer niet. Vaag gedoe in ieder geval.
pi_75163074
Bij 2cv heeft het denk ik niet met stress te maken maar met zn hart en ws een te hoge bloeddruk op dit moment...maar dat gaan ze oplossen...suc6 morgen 2CV
  dinsdag 1 december 2009 @ 10:29:20 #237
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_75174249
Het kwam voor de operatie toch door de medicijnen? Heb je die zelfde medicijnen nog steeds?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
  † In Memoriam † dinsdag 1 december 2009 @ 11:58:35 #238
25682 2cv
Niet subtiel
pi_75177003
Vandaag bleek dat het niet door de bloeddruk komt. Die was 75/115 en dat is een nette bloeddruk. Vanmiddag 14:00u weer naar de dokter. Zelf vermoed ik inderdaad dat hetiets met de medicijnen te maken heeft. Toen ik die kreeg zo ergens in 2001 heb ik ook een aantal keer hoofdpijn gehad op nagenoeg dezelfde manier. Nu is de dosis medicijnen verlaagd en heb ik weer hoofdpijn. Als leek snap ik dat niet. Minder medicijnen = minder bijwerkingen, toch Hoe dan ook, vanmiddag om 14:00u maar weer naar de dokter. Die had het over een bijholteontsteking ofzo. We zullen zien. En anders schrijft ze maar een paar kilo morfine voor.
pi_75178261
t komt vanzelf wel goed
  dinsdag 1 december 2009 @ 12:43:29 #240
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_75178508
2cv .
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_75178852
Morfine is wel heel drastisch voor een hoofdpijn
pi_75178906
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 11:58 schreef 2cv het volgende:
Vandaag bleek dat het niet door de bloeddruk komt. Die was 75/115 en dat is een nette bloeddruk. Vanmiddag 14:00u weer naar de dokter. Zelf vermoed ik inderdaad dat hetiets met de medicijnen te maken heeft. Toen ik die kreeg zo ergens in 2001 heb ik ook een aantal keer hoofdpijn gehad op nagenoeg dezelfde manier. Nu is de dosis medicijnen verlaagd en heb ik weer hoofdpijn. Als leek snap ik dat niet. Minder medicijnen = minder bijwerkingen, toch Hoe dan ook, vanmiddag om 14:00u maar weer naar de dokter. Die had het over een bijholteontsteking ofzo. We zullen zien. En anders schrijft ze maar een paar kilo morfine voor.

Niet lullig bedoelt.
Maar ik post nu al in een deel of 2, maar ben eigenlijk een beetje kwijt wat je historie ook alweer was.
Wat heb je ook alweer precies Samenvatting ?

Tnx
U MAD?
  † In Memoriam † dinsdag 1 december 2009 @ 15:23:31 #243
25682 2cv
Niet subtiel
pi_75184050
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 12:53 schreef Laysa het volgende:
Morfine is wel heel drastisch voor een hoofdpijn
Weet ik, maar die hoofdpijn is dan ook heel erg 'drastisch'. Ik slaap vrij diep en ik word er wakker van. En dan weet ik niet meer hoe ik het moet hebben van de pijn. Als iemand zegt dat mijn hoofd tegen de muur aan slaan helpt dan had ik het gedaan. Ik ben dan misselijk van de pijn, mijn concentratie is weg en ik druk er 2 paracetamol in. Die 2 paracetamol lijkt niet zo dramatisch, maar ik slik echt niet snel pijnstillers. Ben al wat gewens deg maar

Overigens ben ik zojuist bij de huisarts geweest. Die heeft mij doxycycline voorgeschreven. Dat is onder andere tegen bijholteontstekingen. Baadt het niet, schaadt het niet en als de hoofdpijn niet verdwijnt moet ik weer terug naar de huisarts.
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 12:55 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Niet lullig bedoelt.
Maar ik post nu al in een deel of 2, maar ben eigenlijk een beetje kwijt wat je historie ook alweer was.
Wat heb je ook alweer precies Samenvatting ?

Tnx
Sameenvatting: aangeboren hartafwijking waar ik als baby/peuter 4 kaar aan geopereerd ben. Dat is jarenlang goed gegaan. Eind 2000 hartritmestoornissen maar dat is bedwongen met medicijnen. 31 december vorig jaar mezelf kapot gefietst en toen een sterk verslechterde conditie + pijn op de borst. Onderzoeken gehad en de cardioloog zei dat een operatie de beste oplossing was. Die operatie vond plaats op 4 september waarbij een deel van mijn rechter kamer verwijderd is, er een grote omleiding aangelegd is waardoor mijn bloed niet meer door de rechter helft van mijn hart stroomt, er speciaal littekenweefsel aangebracht is waardoor hartritmestoornissen minder kans krijgen en er is een pacemaker aangelegd. Het herstel loopt tot nog toe erg snel en voorspoedig, op een paar details (zwelling in de lies die op een zenuw drukt, niet kunnen slikken en iets meer pijn in mijn borstkas dan normaal) na. Die details zijn nu allemaal over/hersteld/voorbij/genezen. Alleen die hoofdpijn is sinds +/- 1,5 week en het is niet 100% duidelijk wat daar de oorzaak van is.
  dinsdag 1 december 2009 @ 15:33:18 #244
267795 De_Vink
De vink is een dagtrekker
pi_75184373
Misschien is een denksport iets voor jou..... dammen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zang: Heftig, melodieus "tsitsitsitsitsitsitsi-tjoe-ie-ò"
Lokroep: Een herhaald en helder "pink", ook "wiet" en "tsjwit". In vlucht en tijdens de trek een zacht "tjuub-tjuub"
  † In Memoriam † dinsdag 1 december 2009 @ 16:18:02 #245
25682 2cv
Niet subtiel
pi_75185856
pi_75187167
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 15:23 schreef 2cv het volgende:

[..]

Weet ik, maar die hoofdpijn is dan ook heel erg 'drastisch'. Ik slaap vrij diep en ik word er wakker van. En dan weet ik niet meer hoe ik het moet hebben van de pijn. Als iemand zegt dat mijn hoofd tegen de muur aan slaan helpt dan had ik het gedaan. Ik ben dan misselijk van de pijn, mijn concentratie is weg en ik druk er 2 paracetamol in. Die 2 paracetamol lijkt niet zo dramatisch, maar ik slik echt niet snel pijnstillers. Ben al wat gewens deg maar

Overigens ben ik zojuist bij de huisarts geweest. Die heeft mij doxycycline voorgeschreven. Dat is onder andere tegen bijholteontstekingen. Baadt het niet, schaadt het niet en als de hoofdpijn niet verdwijnt moet ik weer terug naar de huisarts.
Hopen dat die antibiotica je verder gaat helpen....ik denk aan je
Maar dat wist je al
pi_75189122
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 15:23 schreef 2cv het volgende:

[..]

Yo brother! Hier ook weer aan de doxi. Longen geven het weer 's op.
  † In Memoriam † woensdag 2 december 2009 @ 00:42:24 #248
25682 2cv
Niet subtiel
pi_75199215
Is het weer zover ? Is dat spul trouwens erg effectief ?
  † In Memoriam † dinsdag 8 december 2009 @ 14:13:30 #249
25682 2cv
Niet subtiel
pi_75408074
Vanmorgen komt m'n vader me wakker maken "Elmer, een brief van het RDW over je rijbewijs" ik murmel nog dat die brief dan van het CBR moet zijn, maar toch kom ik enthausiast naar beneden. M'n vader heeft vast CBR en RDW door elkaar gehaald en het is dan vast een brief van het CBR waarin staat dat ik mijn rijbewijs mag verlengen. Maar nee, het is echt een brief van het RDW en op de enveloppe staat ook echt dat het het rijbewijs betreft. Het was niet meer dan een herinnering dat 2 april mijn rijbewijs verloopt en ik het ding op tijd moet vernieuwen. Inmiddels is mijn goede humeur nagenoeg helemaal verdwenen.
  dinsdag 8 december 2009 @ 14:16:22 #250
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_75408162
Ooowwww, knuffel voor jou
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')