1. Dit is niet gebeurdquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
TS kwam thuis en ging zijn mail checken
Toen zag ik dat ik een nieuw bericht via hyves had ( hyves!!
)
Dus ik kijk dat bericht, is het van een of ander meisje dat ik niet ken, het was iets van:
Ik zag je vandaag in de file staan en vond je zo lief naar me lachen !
Ik durf het bijna niet te vragen, maar mag ik je nummer?
Je nummer heb ik trouwens gevonden via de stickers (van mijn bedrijf) op de auto, waarop ik heb gezocht op hyves...
Klacht: bovengenoemde kansloze actie van meisje uit de file...
Ik heb een vriendinquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:43 schreef o.us het volgende:
Als zij lekker is en zij bereid is om te neuqen zie ik het probleem niet zo. Daarmee is dit een kutklacht.
Nee, midden in de file uit je auto stappen om een neukertje te hosselen is slim.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Uit privacy redenen ga ik geen hyves op pics posten hier...
Ze was wel een ietsje boven gemiddeld knapdaarom snap ik niet dat ze zo'n achterlijke actie maakt
quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:44 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee, midden in de file uit je auto stappen om een neukertje te hosselen is slim.
Ha, dat betekent dat ze de verkeerde te pakken heeft.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin
Voor de rest kan ik ook echt niet herinneren dat ik lief gelachen heb naar iemand, al helemaal niet in de file want dan kijk ik altijd zwaar sip
Nee, maar genoeg andere gasten tochquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:47 schreef Brad het volgende:
Ze had je moeten klem rijden om je je nummer te vragen?
lol!quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:42 schreef vosss het volgende:
Ik lach alleen naar lekkere wijven, lelijke kijk ik ook lelijk naar.
Als jij hetzelfde doet is het dus gewoon een lekker wijf en zie ik het probleem niet helemaal
Omdat ik via een detacheringsbureau werk en er alleen een naam en website op staat...quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:49 schreef MADVILLAIN het volgende:
hoe komt ze aan je hyves ?? waroom vraag ze je nmr als ze die al heeft van je bedrijfje DUCKTALES !
Als je dit bij haar had gedaan was je echte fokker. Althans hoe een fokker zich profileert te zijn.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee, maar genoeg andere gasten toch
Ik bedoel dat ze ver gaat om contact te zoeken, en dat alleen omdat zogenaamd 1x lief naar haar gelachen heb...
Geef toe Fok!kers, als ik dit bij haar gedaan had was ik een stalker![]()
Ik reken op jullie !
geloof je dat zelf ?quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Omdat ik via een detacheringsbureau werk en er alleen een naam en website op staat...
Ze heeft de hyve pagina van m'n werk opgezocht en tussen de leden mij opgezocht...
Niet zo heel moeilijk hoor Sherlock...
quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Upload die pic dan op http://tinypic.com/ ofzo, kan je de Hyves erachter ook niet achterhalen.
[ afbeelding ]
wtfquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze is weer onderweg naar haar auto
Gast, ik ben net de 20 gepasseerd en rij nu gewoon gratis (woon - werk én privé) een autoquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:09 schreef HSG-BOMBER het volgende:
TS is een pauper en kan alleen in een auto rijden als zijn auto onder de stickers zit!
Ik heb weer een nee-dit-kán-toch-niet-moment.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En zijn moeder ruimt zijn kamer op, zie url hierbovensquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:31 schreef TMNT het volgende:
TS doet alsof hij meerderjarig is maar ondertussen is het gewoon een kind einz!1!
Pas maar op, zondaar.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:17 schreef Paul het volgende:
TS mag ik dr overnemen?
Je voldoet aan de beschrijving.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:46 schreef ynuhh het volgende:
TS heeft me zojuist toch maar een sms gestuurd, morgen mag ik bij hem langs komen.
Groetjes die meid in die groene Fiat Punto.
Ik zei toch dat ik het liever niet had dat je het bekend maaktequote:Op maandag 12 oktober 2009 19:46 schreef ynuhh het volgende:
TS heeft me zojuist toch maar een sms gestuurd, morgen mag ik bij hem langs komen.
Groetjes die meid in die groene Fiat Punto.
Ergens binnen?quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik het liever niet had dat je het bekend maakte
Maar zullen we dan morgen onze auto's wassen ?
Dat is dan weer jammerquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:05 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ergens binnen?
Het is wat koud om morgen buiten de auto te wassen.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:42 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
1. Dit is niet gebeurd
Indien het wel echt is gebeurd.
Dit is zwaar lief.
Klopt.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat is vrouwentaal voor "nee dankje"
Hoax! Vrouwen flirten niet met TS! TS is namelijk homo!quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:17 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
ik vind het best wel king van dat meisje als het echt zo is
Ja, die optie staat op relatie, én ik heb een foto van mij en m'n vriendin die elkaar een zoen geven als profiel fotoquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:17 schreef CherryBom het volgende:
Heb jij op je hyves dan wel staan dat je een relatie hebt? Daar is toch zo'n optie voor.
Heb je ook geen last meer van dit soort dingen![]()
![]()
Ik vind het trouwens wel dapper.
Ja, maar jij zou dat niet doen, omdat je toch lelijk bent.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 06:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Maar wees eerlijk, als je een topic zou lezen dat ik dit bij haar had gedaan had ik een stalker geweest
Vind het daarom raar dat er hier reacties staan dat het dapper is
Niet fokken! Het is wel een Liverpudlianquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leg een briefje klaar voor diegenequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:45 schreef LangeJan het volgende:
Ik heb een keer een afgestempeld enkeltje van connexxion gevonden op de plek waar ik ALTIJD zit in de bus, met daarop "I love you xxx Anoniem"
Weet iemand hoe ik haar kan vinden?
Gastquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 06:58 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Ja, maar jij zou dat niet doen, omdat je toch lelijk bent.
Dan is dit het goede moment om een pic te posten, of haar hyvesquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb net een berichtje terug gestuurd dat ik het wel een toffe actie vind en ze er zeker niet verkeerd uit ziet, maar ik al een vriendin heb waar ik gelukkig mee ben.
Maar dat we misschien wel een keer wat kunnen gaan drinken als vrienden...
Ben benieuwd wat ze terug stuurt
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:59 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Dan is dit het goede moment om een pic te posten, of haar hyves
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:59 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Hoe zou jij het vinden als je een actie maakt zoals het meisje heeft gedaan, er zo'n topic op een veel bekeken forumboard wordt geplaatst, afgewezen wordt en dat daarna óók nog eens je foto of andere persoonlijke informatie geplaatst wordtquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:59 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Een complimentquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hoe zou jij het vinden als je een actie maakt zoals het meisje heeft gedaan, er zo'n topic op een veel bekeken forumboard wordt geplaatst, afgewezen wordt en dat daarna óók nog eens je foto of andere persoonlijke informatie geplaatst wordt?
Een sletje dat jou in de file ziet staan in je stucadoorbusje gaat snel het internet op zoek naar het bedrijf, om via dat bedrijf na een lange zoektocht eindelijk op je hyves terecht te komen.. Jaaaaa, ze zit er echt op te wachten om iets te drinken als 'vrienden'quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Maar dat we misschien wel een keer wat kunnen gaan drinken als vrienden...
dat ze sowieso iets met een stucadoor wilt gaan doenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:22 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Ja, een sletje dat jou in de file ziet staan in je stucadoorbusje, gaat snel het internet op zoek naar het bedrijf om via dat bedrijf na een lange zoektocht eindelijk op je hyves terecht te komen.. Jaaaaa, ze zit er echt op te wachten om iets te drinken als 'vrienden'
Ik werk niet eens in de bouw manquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:23 schreef wise het volgende:
[..]
dat ze sowieso iets met een stucadoor wilt gaan doenZegt meer ook weer veel over haar
Post die foto nou maar! Je zit op FOK! hoorquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik werk niet eens in de bouw man
Overigens post je wel vaak in een topic met [Singles] erin voor iemand die een vriendin heeft.. Eentje met een ventiel telt niet hè?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik werk niet eens in de bouw man
Daar poste ik al met m'n oude account voordat ik een vriendin hadquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:31 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Overigens post je wel vaak in een topic met [Singles] erin voor iemand die een vriendin heeft.. Eentje met een ventiel telt niet hè?
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Daar poste ik al met m'n oude account voordat ik een vriendin had
Ik vind het ook wel een toffe actie van dat meisje. Ze is slim, weet iets van computers (heeft de gemiddelde Fok!ker gespreksstof mee) en heeft lef.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
TS kwam thuis en ging zijn mail checken
Toen zag ik dat ik een nieuw bericht via hyves had ( hyves!!
)
Dus ik kijk dat bericht, is het van een of ander meisje dat ik niet ken, het was iets van:
Ik zag je vandaag in de file staan en vond je zo lief naar me lachen !
Ik durf het bijna niet te vragen, maar mag ik je nummer?
Je nummer heb ik trouwens gevonden via de stickers (van mijn bedrijf) op de auto, waarop ik heb gezocht op hyves...
Klacht: bovengenoemde kansloze actie van meisje uit de file...
Alleen foto mag ook.. dan weten we toch niet wie het is, maar zien we wel hoe ze er uit ziet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:11 schreef Jenglejack het volgende:
Gozer, drop haar hyves nou maar gewoon hier.
Het zal niets worden tussen jou en die dame in kwestie, dus echt veel heb je niet te verliezen.
Behalve geloofwaardigheid
My thoughts exactlyquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:07 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel een toffe actie van dat meisje. Ze is slim, weet iets van computers (heeft de gemiddelde Fok!ker gespreksstof mee) en heeft lef.
Okee, als wij dat zouden doen is dat niet zo tof meer.. wij zijn dan ook übernerds. Maar toch.
Denk dat ik die sticker van mijn werk ook maar eens op mijn auto ga plakken
Ik weet het goed gemaakt!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:36 schreef Equites het volgende:
Ik ben het helemaal eens met alle KLB'ers hier, post die foto's of je geloofwaardigheid is weg hier.
Dat gaat toch nooit werken man.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:42 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik weet het goed gemaakt!
Je laat haar dit topic zien! Of misschien moet je even een nieuwe maken met een wat meer vredelievendere toon..
Die geef je haar via de Hyves, kan ze het zelf bepalen!
Het is toch beter als zoeen homo die aangesproken wordt in de file door een bovengemiddeld knap sletje en dat vervolgens niet wil delen met zijn levensgezellen?quote:
WAT IS JE PROBLEEM DANquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Uit privacy redenen ga ik geen hyves op pics posten hier...
Ze was wel een ietsje boven gemiddeld knapdaarom snap ik niet dat ze zo'n achterlijke actie maakt
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:36 schreef Equites het volgende:
Ik ben het helemaal eens met alle KLB'ers hier, post die foto's of je geloofwaardigheid is weg hier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |