Ik ook niet, ik heb wel een zwak voor die man en gun hem in ieder geval beter dan dit.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:17 schreef capricia het volgende:
[..]
Geloof het nog niet zo...hoop het niet voor Dirk.
Nee, is zoals vaker ws gewoon gelul, net zoals die reactie op de Telegraaf.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:17 schreef capricia het volgende:
[..]
Geloof het nog niet zo...hoop het niet voor Dirk.
Oeps, nu is het NOVA die de eerste was. Het gaat ook zo snel.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:40 schreef Dirkh het volgende:
Nu roepen ze zo hard als maar kan dat zij de eerste waren die met de DSB op de proppen kwam.
Misschien een idee om het te spreiden? Of heb je 10 miljoen?quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:21 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Als het niet meer wordt gegarandeerd, dan zal ik (en met mij vele anderen) niet snel mijn spaargeld bij een bank neerzetten. Als ik dan toch mijn geld bij een bank neerzet, dan zal ik bij het minste of geringste gerucht mijn geld weer bij de bank weghalen (en met mij weer vele anderen), wat een bankrun bevordert. Oftewel zal dan veel meer geld verdwijnen in een oude sok of onder het matras, wat me niet echt wenselijk lijkt voor de economie.
Idd... zie mijn editquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:41 schreef Tha_Duck het volgende:
Zo werken we blijkbaar in NL TheVulture.. Ik riep al meer dan een week geleden dat al dat gezeik op 1 bank cq. persoon eens op moest houden omdat dat een spiraal veroorzaakt. Dat werd toen weggelachen en het moest maar kapot die DSB.
Nu is de DSB kapot... En wat hebben we eraan? De goede spaarders en betaalrekeninghouders hebben nu een probleem, de hypotheken moeten nog steeds betaald en de woekerpolissen bestaan nog steeds. Die worden hooguit tegen dezelfde voorwaarden overgenomen of ten gelde gemaakt door de curator. Dus wat hebben we bereikt? Niets.
Die gasten die daar intrappen moeten nu niet gaan janken dat ze hun geld kwijt zijnquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:19 schreef freako het volgende:
[..]
http://www.dsbbank.nl/sparen/achtergesteld-deposito/
.
Hij had als toezichthouder de misstanden bij DSB naar buiten moeten brengen. Hij verdiende er alleen zelf veel te lekker aan, dus hield hij zijn waffel. Tsja, dat maakt je wat mij betreft medeplichtig, medeverantwoordelijk en (dus) een zakkenvuller.quote:
Het is te hopen dat hetzelfde overkomt met Lakeman, dat mag ook op persoonlijk vlakquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:41 schreef Tha_Duck het volgende:
Zo werken we blijkbaar in NL TheVulture.. Ik riep al meer dan een week geleden dat al dat gezeik op 1 bank cq. persoon eens op moest houden omdat dat een spiraal veroorzaakt. Dat werd toen weggelachen en het moest maar kapot die DSB.
Nu is de DSB kapot... En wat hebben we eraan? De goede spaarders en betaalrekeninghouders hebben nu een probleem, de hypotheken moeten nog steeds betaald en de woekerpolissen bestaan nog steeds. Die worden hooguit tegen dezelfde voorwaarden overgenomen of ten gelde gemaakt door de curator. Dus wat hebben we bereikt? Niets.
Richt je pijlen daarvoor niet op Lakeman maar op het deposito garanstelsel, dát is de reden waarom straks de belastingbetaler en andere banken moeten opdraaien voor de verliezen die bij DSB gemaakt worden als het gaat om spaargeld. Het DGS maakt verliezen collectief en houdt de winsten privaat, een kwalijke zaak.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:39 schreef TheVulture het volgende:
en mensen als die Lakeman en cs. zijn er nu wel verantwoordelijk voor dat alle Nederlanders zullen moeten opdraaien voor het vergoeden van al die spaartegoeden die nu nog bij DSB staan... kwalijke zaak
Beetje flauw om zoals gewoonlijk weer eens de media de schuld te geven van de schade die een bedrijf oploopt. Gewoon je zaakjes in orde hebben, dan gebeurt je niks.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:43 schreef Dirkh het volgende:
Het is te hopen dat hetzelfde overkomt met Lakeman, dat mag ook op persoonlijk vlak
Knap he! En valt het niet op dat DSB juist een overeenkomst heeft gesloten met een andere partij dan lakeman?? 1 en 1 is 2 nietwaar?quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:45 schreef marcodej het volgende:
Jeetje, die mensen die vorige week dachten een oplossing te hebben zitten nu weer in de shit... Had ik nog niet eens aan gedacht.
Maar verder had ze geen zin om het over schuldigen te hebben, dat was nergens voor nodig...quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:49 schreef Dirkh het volgende:
Zo, Lakeman had z'n kop moeten houden hoor ik net uit de mond van PVDA-er Mei Li Vos in Nova
Lekker helder.
Het zou mij niet verbazen als alle spaarrekeningen als 1 blok verkocht gaan worden aan een andere bank.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:48 schreef Tha_Duck het volgende:
@Bolkesteijn
En volgens mij is al het geld er nog steeds, alleen staat het uit in mooie TV's of grote huizen. DSB heeft niet meer uitgeleend dan ze hadden (100 euro erin, 90 euro eruit oid toch?). Dat heeft elke bank, dus zou elke bank nu stuk moeten zijn lijkt me. Maar dat is niet zo, rara?
Ach die Lakeman gaat het helemaal niet om het bedrijf DSB of de belangen die hij behartigt... hij wilde Scheringa persoonlijk kapot maken... en wat is hij er nou mee opgeschoten... geen hol!quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:48 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Beetje flauw om zoals gewoonlijk weer eens de media de schuld te geven van de schade die een bedrijf oploopt. Gewoon je zaakjes in orde hebben, dan gebeurt je niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |