Hell no. Er waren weliswaar duizenden claims, maar er zijn er daarvan ook zat afgewezen die bij nadere inspectie helemaal niet te wijten waren aan de wanpraktijken zoals nu voorgesteld door de heer Lakeman.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:36 schreef haatbaard het volgende:
[..]
Die paar??? Het gaat om duizenden gevallen die nu in grote problemen zitten. Bovendien heeft Scheringa zelf toegegeven bij NOVA dat er stelselmatig sprake was van wanpraktijken. Hij noemde dat natuurlijk anders, maar zijn verontschuldigingen waren veelzeggend.
Jaaaaa hiep hoi, jij bent voor de club die door Aegon wordt gesponsord zeker ? Nou ja, die hebben iig schone handen hè ?quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:33 schreef venomsnake het volgende:
Voor dit seizoen heeft het nog geen gevolgen voor AZ.
Maar in de toekomst misschien...
Naam van het stadion kan in ieder geval veranderd worden binnenkort.
Het was niet bedoeld als leedvermaak hoor, het was een serieuze vraag van mijn kant.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:36 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik heb de link eerder in dit topic gepost zoek maar even terug. En natuurlijk heeft het gevolgen, maar niet direct. Ik moet alleen lachen om de mensen die gelijk over AZ beginnen, want iedereen weet dat DSB nu de zondebok is, maar dat Aegon en andere financials eerder al aan de beurt waren (en straks misschien weer). De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet.
Precies, ze zullen toch op het moment dat de staat het in handen krijgt een andere sponsor moeten zoeken.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:38 schreef haatbaard het volgende:
[..]
Nouja, dat hele AZ zal me verder jeuken. Ik geef helemaal niks om voetbal. Maar het gaat zeker wel gevolgen hebben. Alleen niet meteen, omdat waarschijnlijk het sponsorgeld voor dit jaar al is overgemaakt.
Dus we kunnen de opvatting dat mensen onschuldig zijn tot het tegendeel bewezen is wel buiten boord flikkeren. Met een goede mediacampagne veroordeel je iemand waarvan dat nog helemaal niet bewezen is.quote:
Volgens mij is Venomsnake Groninger...quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:39 schreef elcastel het volgende:
[..]
Jaaaaa hiep hoi, jij bent voor de club die door Aegon wordt gesponsord zeker ? Nou ja, die hebben iig schone handen hè ?.
Wouter heeft Maxim Verhagen even wat vernietigende tweets laten versturenquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:34 schreef capricia het volgende:
Vannacht op twitter waren er al uitspraken dat DSB failliet was. Dat vindt Dirk S. erg vreemd...
Zeker omdat de rechter de DSB in het gelijk stelde, dat er nog genoeg cash in huis was.
Dit dus. En ik vind het allemaal niet zo rampzalig als DSB al sponsor wegvalt, ik heb er niks mee, nooit gehad ook. Net als bijvoorbeeld Aegon, zoiets wil je toch niet als sponsor ?quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:39 schreef Sloggi het volgende:
Valt wel mee hoor. Ze hebben nu gewoon bijna een jaar om een nieuwe sponsor te vinden.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:41 schreef ikweethetookniet het volgende:
Pieter Lakeman: Ons doel was eerst Dirk uitschakelen![]()
![]()
![]()
Dat is gelukt![]()
![]()
Kut, ik dacht een punt te hebben.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:41 schreef Cheiron het volgende:
Volgens mij is Venomsnake Groninger...
Lakeman riep op RTLZ dat zijn stichting ook schuldeiser is bij DSB.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:41 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Dus we kunnen de opvatting dat mensen onschuldig zijn tot het tegendeel bewezen is wel buiten boord flikkeren. Met een goede mediacampagne veroordeel je iemand waarvan dat nog helemaal niet bewezen is.
Welnee. Hoe kom je daar nou weer bij? Alsof Lakeman er iets aan kan doen dat het systeem van fractional reserve banking inherent instabiel is.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:41 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Dus we kunnen de opvatting dat mensen onschuldig zijn tot het tegendeel bewezen is wel buiten boord flikkeren. Met een goede mediacampagne veroordeel je iemand waarvan dat nog helemaal niet bewezen is.
Heeft hij dat echt gezegd?quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:41 schreef ikweethetookniet het volgende:
![]()
![]()
Dat is gelukt![]()
![]()
quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:42 schreef elcastel het volgende:
[..]
Kut, ik dacht een punt te hebben.
Ik gaf je toch normaal antwoord ?quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:39 schreef Zero2Nine het volgende:
Het was niet bedoeld als leedvermaak hoor, het was een serieuze vraag van mijn kant.
Dirk wordt toch ook nergens voor vervolgd?quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:41 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Als je een contract hebt voor langere tijd kom je daar meestal niet zomaar onderuit. Volgens mij had ING nog 1 jaar lopen bij Renault en is het ook stopgezet vanaf volgend jaar (nu dan direct in verband met het hele valsspelen van Renault, dat is alleen maar een mazzeltje)quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:40 schreef JortK het volgende:
[..]
Precies, ze zullen toch op het moment dat de staat het in handen krijgt een andere sponsor moeten zoeken.
Alhoewel, ING sponserde Renault in de Formule 1 ook nog steeds...
Lotgenoot (eerdaags dan hè).quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:43 schreef venomsnake het volgende:
.
Groningen moet het doen met Autolease als sponsor. [ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:41 schreef ikweethetookniet het volgende:
![]()
![]()
Dat is gelukt![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |