Altijd is KortJakje ziekquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:09 schreef DaviniaHR het volgende:
M&M's + Frederique =![]()
![]()
![]()
![]()
Iemand nog slaapliedjes voor foetussen?
Braaf luisteren, ze zegt het niet voor niksquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:25 schreef Twinkly het volgende:
De verloskundige was gisteren een beetje boos op mij, ik moet echt 's middags gaan slapen. Ze zei trouwens dat tussen 3 en 4 uur wakker worden en dan niet meer kunnen slapen een klassieker is onder zwangere dames.
Gaan jullie ook naar Samen Bevallen? Dat vinden wij ook helemaal super!quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:06 schreef Lijnloos het volgende:
pufclub was echt superleuk, geen gezweef, leuke andere stellen van ongeveer dezelfde leeftijden en situaties. Heel tof en gezellig (veel kletskousen die kerels)
nu lekker slapen en morgen weer richting zh voor de wekelijkse checkup!
Ja, dat zegt de juf ook hoor, dat als je het ritme kwijtraakt of in paniek dreigt te raken je partner even overdreven mee moet puffen. Dus op zo'n manier wel. Maar hij was bang dat hij ook heel zweverig net moest doen dat hij ging bevallenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:35 schreef freecell het volgende:
Meepuffen is tijdens de bevalling anders wel fijn
De vlos pufte af en toe even met mij mee als een wee heel heftig was, helpt je echt om je ergens op te concentreren![]()
Samen Bevallen hoor ik meer positieve geluiden over inderdaadWij gaan niet, we hebben het al eens samen gedaan, nog een keer moet goedkomen
Wat grappig, toen wij een paar weken terug naar de tandarts waren drong ineens dat besef door tot ML.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:45 schreef Vlindur het volgende:
We komen net weer van de tandarts. En zoals altijd stonden we binnen 5 minuten weer buitenDit is de laatste keer dat we met zn 2en waren, de volgende keer gaat de kleine mee
De baliedame wilde wel oppassen
13 april mogen we weer voor controle.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:14 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Wat grappig, toen wij een paar weken terug naar de tandarts waren drong ineens dat besef door tot ML.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wat ben je zwijgzaam de laatste tijd, is er iets?
quote:
Tja, zit hele dagen thuis. Dus echt veel te vertellen heb ik niet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:22 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hoeft nou ook niet meer. Ik toonde gewoon belangstelling.
Normaal ben je er wat vaker en vertel je wat meer. Gewoon interesse.
Maar er is niks dus dan is het goed
Balen zeg. Hebben ze voor de danslessen een vervanger kunnen vinden trouwens? Neem tenminste aan dat dat ook niet meer gaat dan?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:26 schreef ymme het volgende:
[..]
Tja, zit hele dagen thuis. Dus echt veel te vertellen heb ik niet.
Verveel me elke dag meer en meer.![]()
Maar hè, heb vandaag wel iets te vertellen. Morgen ga ik ook weer een stickertje ophalen bij de VK.
Daarna nog één keer, om 4 weken controle en vanaf dan vakerOh wat gaat de tijd toch hard.
Ik heb wel fotos, maar die kan ik nóg niet plaatsen. We hadden laatst de 3d echo en omdat Sjors niet wilde dat wij fotos van gezichtje konden maken moet ik nog een keer terug. IK heb de DVD hier liggen maar ze had hem nog niet 'gesloten'. Dus ik weet niet of ik het zomaar in de laptop kan stoppen zonder dat ik per ongeluk alles wis ofzo.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:25 schreef Troel het volgende:
Zijn er geen dames met leuke echo-foto's?
ymme, volgens mij heb ik jouw 20 weken foto's gemist, kan dat kloppen? Had je niet ook een filmpje?
Dat is jammer. Wij hebben ook een dvd, maar die moet ook nog aangepast worden. De laatste echofotootjes die we meekregen zijn voornamelijk hoofdomtrek, buikomtrek en beentje, dus dat is niet heel veel soepsquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:29 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb wel fotos, maar die kan ik nóg niet plaatsen. We hadden laatst de 3d echo en omdat Sjors niet wilde dat wij fotos van gezichtje konden maken moet ik nog een keer terug. IK heb de DVD hier liggen maar ze had hem nog niet 'gesloten'. Dus ik weet niet of ik het zomaar in de laptop kan stoppen zonder dat ik per ongeluk alles wis ofzo.
Heb vanmorgen gebeld voor een nieuwe afsrpaak maar kreeg de voicemail.
Als straks de dvd 'gesloten' is zal ik wel wat kiekjes van onze Sjors plaatsen.
Amaranta,quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:32 schreef amaranta het volgende:
Ik heb trouwens gisteren min of meer 'mijn stofje' bemachtigd.
De Greef in Veldhoven had hem ook niet meer, maar in Budel hadden ze hem nog wel, en die sturen ze nu op naar de vestiging in Veldhoven en dan kan ik hem in de loop van de week ophalen.
Nu gaan bedenken wat voor stof ik voor de achterkant van het kleed neem. Hebben jullie tips? De voorkant wordt dus appeltjesgroen met delftsblauwe figuurtjes. Ik zat te denken aan boerenbont (ruitjes dus) maar weet niet goed welke kleur. Kan ook appeltjesgroen nemen maar bruin of oranje past er ook mooi bij.
Of misschien gewoon effen groen.
Ik gebruik daar mijn moeder en tante voorquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:40 schreef DJRandall het volgende:
[..]
Amaranta,
ik vind het zo'n ontzettend leuk idee dat je het kleed zelf gaat maken. Maar kun je me uitleggen wat je er precies voor gebruikt etc? Zit er aan te denken ook het een en ander zelf te gaan maken.
heb je een naaimachine?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:10 schreef DJRandall het volgende:
Klinkt niet al te moeilijk. Zal zelf eens gaan kijken, bedankt!
Speciaal voor jouquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:25 schreef Troel het volgende:
Zijn er geen dames met leuke echo-foto's?
ymme, volgens mij heb ik jouw 20 weken foto's gemist, kan dat kloppen? Had je niet ook een filmpje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:18 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Speciaal voor jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:14 schreef amaranta het volgende:
[..]
heb je een naaimachine?
het is in gewoon rechttoe rechtaan.
je knipt de stof op maat (+ 2cm, of missschien wel meer zelfs, ligt eraan hoe dik je vulling wordt die 2 cm is omdat je hem daarna weer terug moet draaien)
Dan leg je de 2 kanten binnenstebuiten op elkaar.
Afspelden/vastspelden
Dan naai je hem vast aan 3 kanten.
Draait hem weer buitenstebinnen.
Schuift de vulling erin en maakt hem dicht (dit moet handmatig)
Daar komt het op neer.
De stof laten doorlopen aan de voorkant wordt wat moeilijker, dan moet je met met losse stukken gaan werken maar verder het zelfde idee in feite.
Moet je de vulling niet ook nog vastnaaien? Gaat die anders niet verschuiven?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:14 schreef amaranta het volgende:
[..]
heb je een naaimachine?
het is in gewoon rechttoe rechtaan.
je knipt de stof op maat (+ 2cm, of missschien wel meer zelfs, ligt eraan hoe dik je vulling wordt die 2 cm is omdat je hem daarna weer terug moet draaien)
Dan leg je de 2 kanten binnenstebuiten op elkaar.
Afspelden/vastspelden
Dan naai je hem vast aan 3 kanten.
Draait hem weer buitenstebinnen.
Schuift de vulling erin en maakt hem dicht (dit moet handmatig)
Daar komt het op neer.
De stof laten doorlopen aan de voorkant wordt wat moeilijker, dan moet je met met losse stukken gaan werken maar verder het zelfde idee in feite.
Weet ik niet, als de vulling gewoon uit 1 stuk is dan hoeft dat denk ik niet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:32 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Moet je de vulling niet ook nog vastnaaien? Gaat die anders niet verschuiven?
Volgens mij zit er ook altijd een gestikte rand in. Dus een cm of 5 van de zijkant af, nog een keer rondstikken...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:32 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Moet je de vulling niet ook nog vastnaaien? Gaat die anders niet verschuiven?
Hihi, ik weet het niet zeker hoor. Zo lijkt het mij het logischte. En het is vierkant dus er kan niet veel misgaan onder machine, of je moet erg veel bibberen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:25 schreef DJRandall het volgende:
[..]
dat kan ik!
Ik moet NU, NU, NU beginnen. Zit alleen op mijn werk. Stiekum in de pauze effe shoppen....Heb er zin in..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |