Ehm, ja, tuurlijkquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:29 schreef P.F het volgende:
TVP!
Kunnen er in de OP geen foto's + prijs + datum van recent gekochte, leuke spullen? Een soort overzicht?
"Lifestylequote:Op zondag 11 oktober 2009 23:28 schreef Bullschnitzel. het volgende:
Wat een faal.
Sinds wanneer is de action een lifestyle?![]()
Ja maar lieve schat, ga je nu beweren dat de action gezond is, verzorgend, modieus, kleding (ja, iets wat er op lijkt), make-up heeft (dat is gewoon chemisch afvalquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:40 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
"Lifestyle
Alles over gezondheid, uiterlijke verzorging, mode, kleding, make-up, tabak, etc."
Moeilijk he, Fok?
Dan valt ie onder "etc", je hoeft hier niet te postenquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:42 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Ja maar lieve schat, ga je nu beweren dat de action gezond is, verzorgend, modieus, kleding (ja, iets wat er op lijkt), make-up heeft (dat is gewoon chemisch afval), of tabak heeft?
ja, dit topic hoort hier, en gaat nergens anders heen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:42 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Ja maar lieve schat, ga je nu beweren dat de action gezond is, verzorgend, modieus, kleding (ja, iets wat er op lijkt), make-up heeft (dat is gewoon chemisch afval), of tabak heeft?
Ook de prullenbak niet, mirrie?quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:44 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, dit topic hoort hier, en gaat nergens anders heen.
einde discussie.
Ik had die trui ook al gespot op de site, hij is zeker leuk!quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:02 schreef maok het volgende:
De kinker trui op de foto is trouwens best leuk, maar ¤9,95, aankomede week in de aanbieding:
[ afbeelding ]
en zo'n ding wil ik ook altijd nog hebben, ¤10,95, geen geld:
[ afbeelding ]
Dank!quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:44 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, dit topic hoort hier, en gaat nergens anders heen.
einde discussie.
ik heb meerder overtrekken van action en al zeker allemaal een aantal keren gewassen maar niks mee aan t handje hierquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:50 schreef trovey het volgende:
Die sloffen, heerlijk warme voeten...ik heb de beige exemplaren...voor de rest kom ik er regelmatig...zeker nu er eentje op loopfafstand zit...trouwens die dekbedovertrekken
...ooit eentje gehad...na twee keer wassen zaten de gaten er in
en nee dat ligt niet aan mijn wasmachine...duurdere overtrekken komen er schadeloos uit.
Die woondekens die vorige week in de aanbieding waren![]()
Heb ik blijkbaar net die twee exemplaren gehad die op maandagmorgen als eerste gemaakt zijn door een werkgever met nog een flinke kater van het weekendquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb meerder overtrekken van action en al zeker allemaal een aantal keren gewassen maar niks mee aan t handje hierik vind het prima spul voor die 9 euro
Nja ik weet dat er ook flinke B keuze van een bepaald merk daar verkocht zijn onder "action" merk. Dus qua kwaliteit verbaas ik me daar niet over.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:22 schreef trovey het volgende:
[..]
Heb ik blijkbaar net die twee exemplaren gehad die op maandagmorgen als eerste gemaakt zijn door een werkgever met nog een flinke kater van het weekend
Ik heb vorig jaar een paar zwarte gekocht en die doen het prima.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:09 schreef colorito het volgende:
Weet iemand of de handdoeken van goede kwaliteit zijn? En dan bedoel ik niet dat wanneer je afdroogt dat ze kletsnat zijn en dus alleen maar water opnemen maar niet drogen... ik hoop dat het een beetje duidelijk is. Heb namelijk nieuwe handdoeken nodig maar die dingen zijn tegenwoordig toch aardig duur aan het worden.
Ik heb handdoeken van de Action en van de Zeeman, ik vind die van de Zeeman fijner. Die van de Action zijn dunner en drogen minder fijn af.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:09 schreef colorito het volgende:
Weet iemand of de handdoeken van goede kwaliteit zijn? En dan bedoel ik niet dat wanneer je afdroogt dat ze kletsnat zijn en dus alleen maar water opnemen maar niet drogen... ik hoop dat het een beetje duidelijk is. Heb namelijk nieuwe handdoeken nodig maar die dingen zijn tegenwoordig toch aardig duur aan het worden.
Oh ik ga ook eens bij de hema kijken. Ga ik ze wel vergelijken.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:15 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar een paar zwarte gekocht en die doen het prima.
Verschil met de handdoeken die ik tegelijkertijd bij de Hema heb gekocht is dat de kleur wat sneller vervaagt.
En de prijs natuurlijk.
Thanks. Heb vandaag ook bij de zeeman gekeken want ze waren in de aanbieding. Toch maar niet gedaan omdat ik aan de kwaliteit twijfelde. Van de week nog maar een keertje.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:51 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik heb handdoeken van de Action en van de Zeeman, ik vind die van de Zeeman fijner. Die van de Action zijn dunner en drogen minder fijn af.
Ik vind dat de handdoeken wel van goede kwaliteit zijn, ze drogen wel goed af. Je moet er maar eentje halen en het proberen en kijken of het je bevalt. Ik snap wat je bedoelt met het laatste en dat is niet het geval bij de handdoeken die ik er vandaan heb gehaald.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:09 schreef colorito het volgende:
Haha, je beenposequote:Op maandag 12 oktober 2009 16:21 schreef Lindytje het volgende:
Sprookjes!Leuk om voor te lezen aan de kinders van vrienden, en schoen-laars-nep-ugg-achtige-dingen, heerlijk om de hond mee uit te laten!
[ afbeelding ]
En verder nog: een sudoku-boek, cremespoeling, een ovenschaal-invet-kwastje, kleurpotloden en smarties voor bij elkaar 15 euro nogwat. Ik hou van de action!
Iddquote:
Is best een leuk boek volgens mij, 21 sprookjes op 236 blzquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Idd![]()
![]()
Ik ben nu nieuwsgierig naar het boek, heb hem vandaag niet gezien bij de boekjes, volgende keer even kijken
Weet je nog ongeveer hoeveel je er voor kwijt was?quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:04 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Is best een leuk boek volgens mij, 21 sprookjes op 236 blz
3,99, exact!quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Weet je nog ongeveer hoeveel je er voor kwijt was?
Thanks, zet hem op m'n lijstje, als ze hem hier ook verkopen neem ik hem mee volgende keerquote:
Hmhm ja dat staat vast leukquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb een donkerpaarse lange trui gekocht, zonder mouwen...
Wat moet daar in hemelsnaam onder? een zwart donker strak truitje ofzo? ( ben niet zo mode iemand, een trui is bij mij met mouwen)
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb een donkerpaarse lange trui gekocht, zonder mouwen...
Wat moet daar in hemelsnaam onder? een zwart donker strak truitje ofzo? ( ben niet zo mode iemand, een trui is bij mij met mouwen)
Wit eronder staat frisser, grijs wat saai en veilig. zwart kan flot zijn, maar denk dat het snel saai kan ogenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:33 schreef alors het volgende:
Geen wit eronder, ben je mal, gewoon zwart of donkergrijs.
Flot? Wtf!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:24 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Wit eronder staat frisser, grijs wat saai en veilig. zwart kan flot zijn, maar denk dat het snel saai kan ogen
volgens mij gaat het over de spelfautquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:05 schreef alors het volgende:
[..]
Met bijbehorend kortgeknipt rood geverfd kapsel zeker
Wad bedoel ju damee?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:09 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
volgens mij gaat het over de spelfaut
In Ede lag maandag nog de hele bak vol.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:19 schreef verleiding het volgende:
Hebben ze die sloffen uit de OP nog?
Ja ik, maar moet zeggen dat ik ze niet super vind.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:01 schreef maok het volgende:
Ik weet dat ze bij de action ook webcams hebben, heeft iemand zo'n ding daar al wel eens gekocht? Is het wat?
Ik heb ze net in Wageningen ook gesignaleerd! (waar ik heen ging voor brandgel, maar terug kom met een hoop zooi, behalve brandgel... Frustrerend, moet ik weer terug...)quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In Ede lag maandag nog de hele bak vol.
Wat kun je daarmee?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:13 schreef mazaru het volgende:
En ik stond met een pot slakkenslijm in mijn handen, maar die heb ik weer terug gezet.
Dus ik ga morgen weer.
Hebbe, hebbe, hebbe, ik wil het toch eens uitproberen
Dat schijnt een hele goede dag- nachtcreme te zijn.quote:
Weer wat geleerd!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat schijnt een hele goede dag- nachtcreme te zijn.
http://mens-en-gezondheid(...)en-wondermiddel.html
meeeeeesterlijk! wahahaquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:22 schreef GimmeGore het volgende:
gister voor de verjaardag van een vriend een pluchen gitaar gekocht
Ik krabbel hier ook altijd mee, en helaas zie ik met allerlei dingen ineens het licht en moet ik dus nóg meer hebbenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:54 schreef maok het volgende:
Ik moet eens een lijstje gaan bijhouden voor als ik weer bij de action ben. Ik wil de sloffen, halloween spulletjes voor een feestje, een webcam, spulletjes voor actie schoenendoos, paar pakken lessini.
die heb ik ook, van die gestreepte, paars enzo, heel leukquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:32 schreef Pannenkoeken het volgende:
Gister bij de action een fleece deken gekocht, voor als de verwarming het weer eens niet doet, lekker warm in een dekentje op de bank
.
Lekker goedkoop dekentje ook.
Die zag ik ook liggen, maar paars staat niet zo mooi in mijn kamer vond ikquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:11 schreef Mirjam het volgende:
[..]
die heb ik ook, van die gestreepte, paars enzo, heel leuk
ik heb er 2quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:13 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Die zag ik ook liggen, maar paars staat niet zo mooi in mijn kamer vond ikdus maar voor de rode met witte stippen gegaan
.
Overweeg nu om er nog eentje te gaan halen, is altijd handig natuurlijk.. Maar misschien wel een beetje overbodig. Twijfels..
quote:
Thanks, daar kan ik een hoop nalezenquote:Op zondag 18 oktober 2009 15:02 schreef Mirjam het volgende:
ah, het wondersponsje
daar is een hele reeks over ontstaan
Het grote tuttige wondersponsjes en wonderdoekjes topic #6
bij de mijne idd bij de schuursponsjes ed in het vak. ze zijn grijs trouwensquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:18 schreef sproetjes het volgende:
hmmm die wonder spons moet ik ook opschrijven voor mijn volgende action bezoek
ik krijg over anderhalve week de sleutel van mn eigen appartement, en bij beide bezichtigingen vooraf
had ik al gespot dat de huidige (tijdelijke) bewoonster niet echt van poetsen gehoord heeft![]()
dus dan lijken me die wondersponsjes erg handig
liggen ze nog op een speciale plek,? ze zijn me namelijk nog nooit opgevallen (wel die flubbertjes handschoenen enzo) maar ik neem aan dat ik gewoon op de plek van de schoonmaak spulletjes kan zoeken
Heb een tijdje terug ook zo'n soort van fleeceplaid gekocht daar. Die zijn groter dan bv van de Blokker. Toen het in de zomer te koud was voor een laken en te warm voor een dekbed sliep ik daar heerlijk onderquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
Volgende week hebben ze een fleeceplaid in de aanbieding
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik er daar eentje van ga halen, die zien er erg leuk uit! En het is zo lekker warm voor 's winters
Weet je waar ze echt perfect voor zijn? De planken in de keukenkastjes. De vorige bewoners hadden pannensporen achtergelaten (zwarte kringen en vegen van de onderkant van de pannen). Heel moeilijk weg te krijgen met schuursponsjes. Nu had ik het zelf laatst ook, even vegen met een wonderspons....alles wegquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:18 schreef sproetjes het volgende:
hmmm die wonder spons moet ik ook opschrijven voor mijn volgende action bezoek
ik krijg over anderhalve week de sleutel van mn eigen appartement, en bij beide bezichtigingen vooraf
had ik al gespot dat de huidige (tijdelijke) bewoonster niet echt van poetsen gehoord heeft![]()
dus dan lijken me die wondersponsjes erg handig
liggen ze nog op een speciale plek,? ze zijn me namelijk nog nooit opgevallen (wel die flubbertjes handschoenen enzo) maar ik neem aan dat ik gewoon op de plek van de schoonmaak spulletjes kan zoeken
Oh wat een lieve tasjesquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:20 schreef Mylene het volgende:
Ik heb ook 2 fleeceplaids kunnen scoren.
Verder deze schattige cadeautasjes voor de kerst, de grote maar 49 centen en de kleine 39 centen. De versiering is helemaal van stof.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik gebruik ze als extra deken over mijn dekbed als ik het koud hebquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:59 schreef Pisces29 het volgende:
En waar gebruik je zo'n fleeceplaid voor, is dat gewoon een soort klein dekentje?
Volgens mij heb ik er een aantal in huis, voor m'n hond...quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:27 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Ik gebruik ze als extra deken over mijn dekbed als ik het koud heb. Of als ik op de bank lig als dekentje
Zijn dat niet van die dingen met vloeistof waarin je dan iets "breekt" en vervolgens dat ding een bepaalde tijd warmte afgeeft? Volgens mij kun je ze dan weer "resetten" in heet water? Als ze die daar hebben ga ik ook ff langsquote:Op maandag 19 oktober 2009 18:43 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Klinkt interessant, wat is het
?
Oh die liggen bij nog ergens in de ovenla keihard te wezenquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:12 schreef Samson het volgende:
[..]
Zijn dat niet van die dingen met vloeistof waarin je dan iets "breekt" en vervolgens dat ding een bepaalde tijd warmte afgeeft? Volgens mij kun je ze dan weer "resetten" in heet water? Als ze die daar hebben ga ik ook ff langs
die jaquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:12 schreef Samson het volgende:
[..]
Zijn dat niet van die dingen met vloeistof waarin je dan iets "breekt" en vervolgens dat ding een bepaalde tijd warmte afgeeft? Volgens mij kun je ze dan weer "resetten" in heet water? Als ze die daar hebben ga ik ook ff langs
Ah, grappig, ik ga wel ns kijken dan, thx.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:39 schreef Whiskers het volgende:
[..]
die ja, verkrijgbaar in hartje, sneeuwman en pinguin
Wie heeft dit ooit bedacht? Hoe kom je erop!quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:39 schreef Whiskers het volgende:
* Whiskers was zaterdag in plaats mét Action![]()
Buit viel mee...;
2 conditioner voor bruin haar
Geurkaars met batterijen
Handwarmers voor m'n mams
koelkastmagneetjes in de vorm van lieveheersbeestjes
hot stones massageset
Ik wil ook een Action in Gouda
Hoe ziet die chocolade eruit waar iedereen het over heeft?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:20 schreef GimmeGore het volgende:
vandaag eens ff lekker milieu onbewust een dikke lading gloeilampen in geslagen
ow en die chocolade van 19 cent
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:22 schreef TrailerTrash het volgende:
[..]
Hoe ziet die chocolade eruit waar iedereen het over heeft?
Morgen naar de action
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:20 schreef GimmeGore het volgende:
vandaag eens ff lekker milieu onbewust een dikke lading gloeilampen in geslagen
ow en die chocolade van 19 cent
Nee was exact dezelfde reep. Tenminste in Oldenzaal was die opgeprijsd blijkbaar.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:38 schreef GimmeGore het volgende:
Die van 25 cent is toch een andere?
Ik had tenminste keuze uit eentje van 19 cent en eentje van 25 cent
sloeber als ik ben ga ik natuurlijk voor die van 19 cent
Ja rompertjes hebben ze wel, wel allemaal met een afbeelding er op (ik was een keer opzoek naar effen en die hadden ze dus niet), kleur weet ik niet meer. Ik meen dat ze een euro of 3 kosten, maar pin mij er niet op vast.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:54 schreef pronkjewail het volgende:
Weet iemand of ze bij de action ook hele goedkope babykleding verkopen? Ik zoek witte of blauwe rompertjes of tshirts in maat 62 of 68.
Zo ja, iemand een idee wat dat kost?
Dankje! Dit scheelt me een hoop tijd. ik zoek namelijk gewoon effen rompers. Op naar de Hema of Wibra dus.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:07 schreef maok het volgende:
[..]
Ja rompertjes hebben ze wel, wel allemaal met een afbeelding er op (ik was een keer opzoek naar effen en die hadden ze dus niet), kleur weet ik niet meer. Ik meen dat ze een euro of 3 kosten, maar pin mij er niet op vast.
welk merk is dat dan? want hier hadden ze niks onder de 49 cent geloof ik.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:35 schreef Bartjebart het volgende:
[..]die was hier alweer bijna op!
En kostte opeens 25ct
Euh ze zijn opquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
welk merk is dat dan? want hier hadden ze niks onder de 49 cent geloof ik.
niet dat ik daar nee tegen zeg...
Misschien is dat wel beter, zelfbeschermingquote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:58 schreef Yvonnetje het volgende:
Laatst stond er op Action.nl dat ze van plan waren een winkel in Den Bosch te openen, maar helaas... hij is er nog niet, en staat ook niet meer op de lijst![]()
Die nieuw-te-openen-winkel-lijst is zo onbetrouwbaar als de pest. Oldenzaal heeft er nooit opgestaan tot een week voor opening ongeveer. En sommige winkels staan erop, en gaan pas over 6mnd open...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:58 schreef Yvonnetje het volgende:
Laatst stond er op Action.nl dat ze van plan waren een winkel in Den Bosch te openen, maar helaas... hij is er nog niet, en staat ook niet meer op de lijst![]()
Vandaag toch weer een Action opgezocht en voor bijna 20 euro gekocht; ik kom de winter wel door met zo'n lekkere fleecedeken (echt superzacht), douchespul, dikke hoge sokken, vogelvoer, lege kaarten, etc etc. Helaas waren er nog maar 2 paar Noose pantoffels, maat 38. Hadden goed bij mijn winterproof aankopen gepast
Zijn dat nog steeds collegeblokken met van dat dunne papier? Zo niet, een goede reden om binnenkort weer naar de Action te gaanquote:
We hebben er 2 in Arnhem, kom hier ff langsquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:55 schreef morgane het volgende:
Ik ben zo jaloers op iedereen! Nog steeds geen Action in Nijmegen
Hoe duur was die wc-bril? Moet een nieuwe hebben voor in ons studentenhuis dus hoe goedkoper hoe beterquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:54 schreef mazaru het volgende:
De nieuwe wc-bril is binnen. Ik zit nu op een grenen bril![]()
Maar natuurlijk kon ik weer niet gewoon alleen met een wc-bril de winkel uitlopen.
Op weg naar de kassa ook maar gelijk een nieuwe thermoskan meegenomen en een ministeck spel voor in de schoen straks.
Er lagen ook gewone kunststof brillen, wit en zwart. Die waren geloof ik ¤ 7,95. Die van mij was ¤12,95, dacht ik, ik ben niet zo heel erg goed in het onthouden van prijzen. .quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:35 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Hoe duur was die wc-bril? Moet een nieuwe hebben voor in ons studentenhuis dus hoe goedkoper hoe beter
Oke thanks! Mooi prijsjequote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er lagen ook gewone kunststof brillen, wit en zwart. Die waren geloof ik ¤ 7,95. Die van mij was ¤12,95, dacht ik, ik ben niet zo heel erg goed in het onthouden van prijzen. .
Voor een studentenhuis zou ik gewoon die goedkope nemen.
Wat zijn het voor geurtjes en is de olie kleurloos?quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:05 schreef GimmeGore het volgende:
setje met olietjes
oeh oehquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:21 schreef GimmeGore het volgende:
ze zijn nagenoeg kleurloos (alleen op een witte achtergrond zie je het verschil)
in de geuren:Sinaasappel Lavendel Jasmijn Osmanthus (geen idee wat dat is )
Vanille Appel Kaneel Roos
en dat voor 89 cent
Kleine als in de Steenstraat? Daar heb ik ze vandaan
Hier stonden ze bij de potpourri enzoquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:29 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oeh oeh
waar vind je dat?
bij de kaarsen ofzo?
balen, heb niet zo heel lang geleden een dure oliebrander gekocht omdat ik ze nergens kon vinden
Je hebt google nog niet ontdekt?:quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:24 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
weet nog steeds niet wat het is, maar het ruikt niet lekker
Collegeblokken zijn van dezelfde kwaliteit als die van de hema. Ik vind het papier niet dun, nooit geweest ook volgens mij, ik heb ze al tijden.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:22 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Zijn dat nog steeds collegeblokken met van dat dunne papier? Zo niet, een goede reden om binnenkort weer naar de Action te gaan.
Oke, wat ik me kan herinneren scheurde bij mij de bladzijdes namelijk al los als ik ze alleen maar aanraaktequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:50 schreef alors het volgende:
[..]
Collegeblokken zijn van dezelfde kwaliteit als die van de hema. Ik vind het papier niet dun, nooit geweest ook volgens mij, ik heb ze al tijden.
Er zit wel verschil tussen die blanco (met zo'n lelijke papieren voorkant) en die met zo'n plastic-achtige voorkant met kleurtjes, die met kleurtjes zijn prima, maar bij die met de blanco voorkant scheurt bij mij ook altijd alles losquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:54 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Oke, wat ik me kan herinneren scheurde bij mij de bladzijdes namelijk al los als ik ze alleen maar aanraakte. Misschien toch maar nieuwe halen bij de Action dan morgen. Tnx
waarquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:27 schreef Dandilion het volgende:
komt een 3e Action bij in Rotterdam!
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:33 schreef Samson het volgende:
[..]
Je hebt google nog niet ontdekt?:
Small creamy-whte flowers of this delightful legendary plant from China fill the air with a rare perfume that surrounds you and penetrates deep into your heart, bringing a touch of floral mystery. The allure of tea made with Osmanthus blossoms is perfect for those times when you want something seductive yet satisfying...
Die naam wordt volgens mij in Nederland ook wel vaak gebruikt hoor. Maarre de struik wordt hier ook wel schijnhulst genoemd (wederom google trouwensquote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:05 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
nee, echt?![]()
Ik bedoelde eigenlijk gewoon de Nederlandse naam.
Wat HV al zegt......quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:05 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
nee, echt?![]()
Ik bedoelde eigenlijk gewoon de Nederlandse naam.
Oeh ik ben wel benieuwdquote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:44 schreef Bartjebart het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag gekocht voor 39ct ()
Appelsap met kaneel, kan warm en koud gedronken worden. Vreeeeeeeeeeeeeemd spul
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:05 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Er zit wel verschil tussen die blanco (met zo'n lelijke papieren voorkant) en die met zo'n plastic-achtige voorkant met kleurtjes, die met kleurtjes zijn prima, maar bij die met de blanco voorkant scheurt bij mij ook altijd alles los
Vreemd is dat ik ondertussen een pak op heb en eigenlijk nog niet echt een mening er over kan vormenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oeh ik ben wel benieuwd"Vreemd" is bij jou dat het niet lekker is?
Hebben ze meer sappen eigenlijk bij de Action?
Ah, ik had al zo'n idee dat het koud misschien het lekkerste was, ik ga kijken of ze het volgende week hebben hierquote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Vreemd is dat ik ondertussen een pak op heb en eigenlijk nog niet echt een mening er over kan vormenHet is drinkbaar, maar smaakt "vreemd"
Koud is het goed te drinken trouwens. Dan proef je appelsap en daarna een kaneel"boost". Dat is wel lekker. Maar warm is het een typisch drankje
Waar liggen die dan als ze er wel zijn?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:51 schreef Mylene het volgende:
Die warmte kussentjes zijn zo fijn. Even in de magnetron en klaar.
Ik ben vandaag en gisteren opnieuw geweest voor een stelletje, maar ze zijn dus gewoon weer uitverkocht.
Bij mijn Action tussen de wattenstaafjes en de Gillette scheerschuim zeg maar.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waar liggen die dan als ze er wel zijn?
ze hebben verschillende soorten. je hebt van die met een blauwe voorkant, da's redelijk dun papier, maar je hebt ze ook met een (anders) gekleurde voorkant of met een afbeelding. dat is dikker papier naar mijn idee. ik heb nu de goedkopie blauwe met dun papier gekocht (85 cent), omdat die andere er nu even niet waren, normaal heb ik altijd die andere.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:22 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Zijn dat nog steeds collegeblokken met van dat dunne papier? Zo niet, een goede reden om binnenkort weer naar de Action te gaan.
bij die blauwe collegeblokken heb ik wel altijd dat ze juist niet op het randje af willen scheuren, maar dat alles loskomt zegmaar als je eraan trekt, hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:54 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Oke, wat ik me kan herinneren scheurde bij mij de bladzijdes namelijk al los als ik ze alleen maar aanraakte. Misschien toch maar nieuwe halen bij de Action dan morgen. Tnx
Bij de action weet ik het niet, maar bij de Xenos hebben ze dat sowieso wel!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:45 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
hebben ze bij de action een mooie zilver(kleurige) schaal om kaarsen op te zetten? heb wel eens zo'n plasticen ding gezien maar dat bedoel ik niet, ik bedoel wel van een wat zwaarder materiaal. ben er pas nog geweest maar toen wist ik niet dat dit een cadeauwens was :S
ja hoorquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:45 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
hebben ze bij de action een mooie zilver(kleurige) schaal om kaarsen op te zetten?
Vandaag bij de action in Ammerzoden geweest, daar hadden ze genoeg schalen! Niet van plastic!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:45 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
hebben ze bij de action een mooie zilver(kleurige) schaal om kaarsen op te zetten? heb wel eens zo'n plasticen ding gezien maar dat bedoel ik niet, ik bedoel wel van een wat zwaarder materiaal. ben er pas nog geweest maar toen wist ik niet dat dit een cadeauwens was :S
dank! ben net geweest, ze hadden eigenlijk maar 2 soorten bij de Action in Utrecht, geloof dat die nu in de aanbieding zijn voor 9 euro. wel heel mooi, maar ik vrees te groot. dus toch maar niet meegenomen. bij xenos ook alleen te groot, bij hema hadden ze helemaal niks. heb maar een goed boek gekochtquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:14 schreef BarbaBientje01 het volgende:
[..]
Vandaag bij de action in Ammerzoden geweest, daar hadden ze genoeg schalen! Niet van plastic!
Ik heb er wel theedozen gezien, maar ik weet niet meer hoe ze er uit zagen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:05 schreef Pannenkoeken het volgende:
Weet iemand hier of de Action grote theedozen heeft? Van hout. Anders ga ik naar de Xenos namelijk
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:08 schreef maok het volgende:
[..]
Ik heb er wel theedozen gezien, maar ik weet niet meer hoe ze er uit zagen.
Ik heb de steeksleutelset en daar ben ik dik tevreden over, maar ik gebruik ze niet giga-intensief ofzo (beetje klussen aan mn fiets, daar blijft het wel bij). Volgens mij is het (voor de hobby-klusser) allemaal prima spuLquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:33 schreef VinceOpHetWittePaard het volgende:
Hier in Oss ook 2 Actions! Liggen allebei een beetje in een slechtere buurt en het is er altijd zeer druk.
Vraagje aan de échte Action-kenners:
Heeft iemand ervaring met gereedschap van de Action? Ik wil m'n gereedschapskist eens aanvullen en vraag me af of het gereedschap van de Action goed is.
Iemand ervaring mee?
Grtz!
Ik was vanmiddag geweest en heb er 1 gezien. Wilde er 1 meenemen om hem daarna wat op te pimpen. Maar bedacht me. Moet nog een surprise maken en daar ben ik zo slecht in. Dat ik de theedoos dan als een soort van studie ontwijkend gedrag ga gebruiken. En ik met de surprise deadline een groot probleem krijg.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:05 schreef Pannenkoeken het volgende:
Weet iemand hier of de Action grote theedozen heeft? Van hout. Anders ga ik naar de Xenos namelijk
Kijk eens bij de 100 nieuwe artikelenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:45 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
dank! ik had hem gezien in de winkel, maar ik vond hem in t echt toch wat minder mooi. en heb ook het liefst een ronde denk ik.. maar ik heb het anders opgelost, ik heb een leesboek gekocht voor de jarige.. 'beetje vreemde kaarsen-plateau' hahahhaaquote:Op maandag 2 november 2009 13:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kijk eens bij de 100 nieuwe artikelenDaar staat een zilveren onderbord (wel met india-decor, maar dat vind ik persoonlijk wel mooi
) tussen
Hahaha!quote:Op maandag 2 november 2009 13:45 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
dank! ik had hem gezien in de winkel, maar ik vond hem in t echt toch wat minder mooi. en heb ook het liefst een ronde denk ik.. maar ik heb het anders opgelost, ik heb een leesboek gekocht voor de jarige.. 'beetje vreemde kaarsen-plateau' hahahhaa
Ach, helemaal vergeten om hierop te reageren. Ik zag die zilveren schalen bij Leen Bakker liggen.quote:Op maandag 2 november 2009 13:45 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
dank! ik had hem gezien in de winkel, maar ik vond hem in t echt toch wat minder mooi. en heb ook het liefst een ronde denk ik.. maar ik heb het anders opgelost, ik heb een leesboek gekocht voor de jarige.. 'beetje vreemde kaarsen-plateau' hahahhaa
Ik heb wat schroevendraaiers en nog wat gereedschapspul van Action die prima voldoen en nog steeds niet uit elkaar zijn gevallen oid. Idd ok voor de hobby klussers.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:19 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik heb de steeksleutelset en daar ben ik dik tevreden over, maar ik gebruik ze niet giga-intensief ofzo (beetje klussen aan mn fiets, daar blijft het wel bij). Volgens mij is het (voor de hobby-klusser) allemaal prima spuL
Ik ken alleen een combinatie: een sigarettenaansteker waarmee je je MP3-speler kunt opladen en een cassettebandje die je in de speler van je auto doet en verbindt met je MP3-speler zodat je die via de radio kunt spelenquote:Op maandag 2 november 2009 16:14 schreef PartyHardy het volgende:
Het kwam van de Action of Aldi dat ben ik even kwijt, daarom vraag ik het hier:
Kennen jullie een apparaatje wat je in de sigarettenaansteker van de auto kunt doen met een kabeltje waar je een mp3 aan kunt hangen, hierdoor maakt hij verbinding met je radio via een zendertje/antenne? en dan krijg je een persoonlijke frequentie op je radio waar je jou mp3 muziek kunt afspelen..
Het klinkt heel ingewikkeld maar het bestaat! dus mochten jullie deze hebben gezien bij de Action wil ik graag de prijs en info wetenthanks!
Ik ken het, maar dat is nu illegaal in Nederland..quote:Op maandag 2 november 2009 16:14 schreef PartyHardy het volgende:
Kennen jullie een apparaatje wat je in de sigarettenaansteker van de auto kunt doen met een kabeltje waar je een mp3 aan kunt hangen, hierdoor maakt hij verbinding met je radio via een zendertje/antenne? en dan krijg je een persoonlijke frequentie op je radio waar je jou mp3 muziek kunt afspelen..
Het klinkt heel ingewikkeld maar het bestaat! dus mochten jullie deze hebben gezien bij de Action wil ik graag de prijs en info wetenthanks!
Ik wilde er vrijdag ook eentje oplaten, maar het waaide te hard bij ons.quote:Op maandag 2 november 2009 16:27 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik ken het, maar dat is nu illegaal in Nederland..
Ik heb vrijdag een wensballon gekocht en aangestoken, zo leuk!
ik ken dat zeker, toen we nog een andere auto met alleen radio hadden, gebruikten wij die! alleen heb ik nu even geen idee hoe we daar aan komen, vriendlief heeft het denk ik via het internet besteld. zal het eens aan hem vragen.quote:Op maandag 2 november 2009 16:14 schreef PartyHardy het volgende:
waarom is dat illegaal?quote:Op maandag 2 november 2009 16:27 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik ken het, maar dat is nu illegaal in Nederland..
Ik heb vrijdag een wensballon gekocht en aangestoken, zo leuk!
ja ik had hem gezien in de winkel, echt stoer. je hebt hem ook in het wit/zwart. maar heb de laatste tijd al zo veel potten gekocht, dat ik hem maar heb laten staan. planten blijven toch niet in leven bij mij, of ze nou in een supermooie pot staan of nietquote:Op maandag 2 november 2009 17:00 schreef P.F het volgende:
Deze vaas is leuk by the way!
[ afbeelding ]
Zilver/zwart 22cm
vaas bloem decor 6939
2517754 3,79
dat heet een FM Transmitter, ik heb het nog eens opgezocht en het is volgens mij toch niet illegaal. Ik heb 'm gekocht bij YourStuff.quote:Op maandag 2 november 2009 16:14 schreef PartyHardy het volgende:
www.dealextreme.com, het heet een FM-transmitterquote:Op maandag 2 november 2009 16:14 schreef PartyHardy het volgende:
Hier in Zwolle zoeken ze nog weekendhulp!quote:Op maandag 2 november 2009 17:20 schreef Crientj het volgende:
Ik ga solliciteren bij Action. ;o xD
hee die heb ik in zilverquote:Op maandag 2 november 2009 17:00 schreef P.F het volgende:
Deze vaas is leuk by the way!
[ afbeelding ]
Zilver/zwart 22cm
vaas bloem decor 6939
2517754 3,79
Ja Zwolle, dat is me net te verquote:Op maandag 2 november 2009 18:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hier in Zwolle zoeken ze nog weekendhulp!![]()
Vandaag weer even langs geweestDe buit: kauwgompjes, een vrolijke nietmachine met bloemen
, wat plakband, 2 slaapshirts en 2 t-shirts voor in totaal 16 euro
![]()
Gehard staal klint iig goed. Als je in de winkel kijkt moet je kijken of de schakels 'plat' zijn dus niet rond als je het staal zou doorsnijden, dat is namelijk sterker.quote:Op maandag 2 november 2009 16:48 schreef P.F het volgende:
Is dit wat?
Techno gehardstaal 90cm
kettingslot 8mm extra sterk
[ afbeelding ]
Ik heb daar gewerkt toen ik 16 was. Weet niet hoe oud jij bent, maar voor het schijtsalaris dat je daar krijgt zou ik echt proberen wat anders te vinden. Daarnaast vind ik het Action personeel over het algemeen vaak een hoog Tokkie gehalte hebbenquote:
Ik ben 17. Nja, het punt is mij eigenlijk meer dat ik werk nodig heb. (En de korting is opzich wel leuk meegenomen (A) )quote:Op woensdag 4 november 2009 11:16 schreef kanya het volgende:
[..]
Ik heb daar gewerkt toen ik 16 was. Weet niet hoe oud jij bent, maar voor het schijtsalaris dat je daar krijgt zou ik echt proberen wat anders te vinden. Daarnaast vind ik het Action personeel over het algemeen vaak een hoog Tokkie gehalte hebbenMaar als je ervoor gaat wens ik je veel succes
![]()
Verder ook niks mis met die winkel! Lekker goedkoop spullen inslaan. Die sloffen uit de OP heb ik gemist.. die wil ik ook!
@ post hierboven: Leuk!
Iets van ¤3.65 per uur ofzo.. weet het eigenlijk niet meer. Misschien was het ook wel ¤2.65.. haha. Maarja, dat was toen gewoon minimum met 16 jaar. Denk dat jij met 17 tussen 3 en 4 euro zit.quote:Op woensdag 4 november 2009 12:04 schreef Crientj het volgende:
[..]
Ik ben 17. Nja, het punt is mij eigenlijk meer dat ik werk nodig heb. (En de korting is opzich wel leuk meegenomen (A) )
Verder zit er veel tokkie volk daar, maar dat vind ik soms ook van het volk dat er komt..
Mag ik vragen hoeveel salaris je kreeg?
Bij de Action waar ik weleens kom zijn de klanten juist heel gevarieerd. Toen ik als tiener in winkels werkte had ik trouwens altijd de meeste hekel aan die keurig uitziende huisvrouwen van middelbare leeftijd (zeikerds ).quote:Op woensdag 4 november 2009 11:52 schreef CherryLips het volgende:
Nou, ik heb wel respect voor die meisjes achter de kassa hoor, er komt vaak wel een bepaald soort volk bij de Action. Dat is nogal lastig communiceren soms.
Oke, dankjewel.quote:Op woensdag 4 november 2009 12:20 schreef kanya het volgende:
[..]
Iets van ¤3.65 per uur ofzo.. weet het eigenlijk niet meer. Misschien was het ook wel ¤2.65.. haha. Maarja, dat was toen gewoon minimum met 16 jaar. Denk dat jij met 17 tussen 3 en 4 euro zit.
Ja godver, zijn er meerdere steden die er 2 hebben en Den Bosch heeft nogsteeds niks.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:17 schreef lynda het volgende:
Alkmaar krijgt er een tweede filiaal bij
Geldt ook voor Nijmegenquote:Op woensdag 4 november 2009 13:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja godver, zijn er meerdere steden die er 2 hebben en Den Bosch heeft nogsteeds niks.![]()
Hoe groot zijn ze ongeveer? Ik heb echt dunne kindervingertjesquote:Op woensdag 4 november 2009 18:41 schreef moussy het volgende:
Die ringhorloge's die bij de 100 nieuwste dingen staan zijn heel erg scherp aan de binnenkant en aan de randen van het bandje
Bij mijn dochter van 10, kleine dunne kindervingertjes, zat hij goed, maar voelde ook toch wel de scherpe randjes. Bij mij zat het bandje iets uitgerekt, dat was helemaal niks, ook scherp, maar ook mn velletje tussen de schakeltjes als ik mn vinger bewoogquote:Op woensdag 4 november 2009 18:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe groot zijn ze ongeveer? Ik heb echt dunne kindervingertjes.
Hoe zien ze eruit? Ik kan er bij die "100 nieuwste artikelen" niks van zien nl. kleine rot plaatjes...quote:Op woensdag 4 november 2009 19:05 schreef moussy het volgende:
[..]
Bij mijn dochter van 10, kleine dunne kindervingertjes, zat hij goed, maar voelde ook toch wel de scherpe randjes. Bij mij zat het bandje iets uitgerekt, dat was helemaal niks, ook scherp, maar ook mn velletje tussen de schakeltjes als ik mn vinger bewoog![]()
Ferrari, heel goed
Ik zal even een foto maken van de mijne...quote:Op woensdag 4 november 2009 19:55 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Hoe zien ze eruit? Ik kan er bij die "100 nieuwste artikelen" niks van zien nl. kleine rot plaatjes...
Mooi!quote:Op donderdag 5 november 2009 09:47 schreef charlottu het volgende:
[..]
Ik zal even een foto maken van de mijne...![]()
[ afbeelding ]
Ik heb ze zien liggen, weet niet hoe duur ze zijn, maar ik vond ze vooral een beetje klein lijken, vooral in vergelijking met die philips-dingen..quote:Op woensdag 4 november 2009 13:02 schreef TedjeKroketje het volgende:
Ik hoorde dat ze bij de Action neppe wake-up lights hebben. Weet iemand hoe duur ze zijn en of het wat is?
Oehquote:Op donderdag 5 november 2009 09:47 schreef charlottu het volgende:
[..]
Ik zal even een foto maken van de mijne...![]()
[ afbeelding ]
Oh als iemand weet hoe duur ze zijn....quote:Op donderdag 5 november 2009 12:43 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik heb ze zien liggen, weet niet hoe duur ze zijn, maar ik vond ze vooral een beetje klein lijken, vooral in vergelijking met die philips-dingen..
ze zijn 29,95quote:Op donderdag 5 november 2009 13:10 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Oh als iemand weet hoe duur ze zijn....
Ik ookquote:Op donderdag 5 november 2009 13:49 schreef charlottu het volgende:
ow sorry, dacht dat jullie het over die ringhorloge hadden...
De reactie van mijn man die ik gevraagd had een paar mee te nemen:quote:
quote:Ze waren er alleen nog in maat 40 en maat 37. Ik weet sowieso niet of ik een paar had durven kopen, ze zijn echt te lelijk voor woorden. Stel je voor dat iemand me zou zien terwijl ik die wanstaltige, monsterachtige dingen afreken!
Ze zijn ook lelijk.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:38 schreef PartyHardy het volgende:
Ja ik merk ook dat mannen ze over het algemeen niet zo mooi vinden, ze heten ook niet voor niks Uggs
Zelf vind ik er ook niet zoveel aan, alleen leuk en lekker warm als sloffen
Ik heb laatst voor de lol Uggs gepast en ze zitten echt heerlijk. Maar ik wil er nog niet dood in gevonden wordenquote:Op donderdag 5 november 2009 16:38 schreef PartyHardy het volgende:
Ja ik merk ook dat mannen ze over het algemeen niet zo mooi vinden, ze heten ook niet voor niks Uggs
Zelf vind ik er ook niet zoveel aan, alleen leuk en lekker warm als sloffen
Het ging over het wake-up light, niet het horloge.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
We hebben het over de Action hoor
Brrr vind je die echt lekker?quote:Op donderdag 5 november 2009 19:44 schreef Sprouts het volgende:
Deze goddelijke sjippies hebben ze in de plaatselijke Action. ¤0,49 kosten ze. Hèèrlijk!
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat ze dat zijnquote:Op donderdag 5 november 2009 16:41 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ze zijn ook lelijk.
Maar ik vind het niet erg om in de sneeuw lelijke schoenen te dragen, als ze maar warm en waterdicht zijn.
Ja! Ik had ze nog niet eerder gehad en ik vond het 't proberen waard. En ik vind die groene in elk geval heurlijk!quote:Op donderdag 5 november 2009 21:08 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Brrr vind je die echt lekker?
Ja, ik heb het nu door. Het kwartje viel wat laat voor mequote:Op donderdag 5 november 2009 20:54 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Het ging over het wake-up light, niet het horloge.
Ja!quote:Op vrijdag 6 november 2009 01:02 schreef Mirjam het volgende:
is de nieuwsbrief-mail bij jullie ook stuk?
Yep.quote:Op vrijdag 6 november 2009 01:02 schreef Mirjam het volgende:
is de nieuwsbrief-mail bij jullie ook stuk?
quote:Your mail is dropped for exceeding max concurrent msg.
Jij maakt mijn dag goedquote:Op vrijdag 6 november 2009 10:37 schreef maok het volgende:
Gisteren even inkopen gedaan voor de schoenendoosactie (kerstpaket maken voor kinderen in arme landen in weeshuizen, vluchtelingenkampen en sloppenwijken). De Action is daar perfect voor (speelgoed, toiletartikelen en schoolspullen):
quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:37 schreef maok het volgende:
Gisteren even inkopen gedaan voor de schoenendoosactie (kerstpaket maken voor kinderen in arme landen in weeshuizen, vluchtelingenkampen en sloppenwijken). De Action is daar perfect voor (speelgoed, toiletartikelen en schoolspullen):
Dit was de buit:
Respect!quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:37 schreef maok het volgende:
Dat vind ik wel echt heel lief van je! Zo een leuk pakket gemaakt zeg! action is ook zo geweldigquote:Op vrijdag 6 november 2009 10:37 schreef maok het volgende:
Dit was de buit:
[ afbeelding ]
En na wat geprop, verwijdering van verpakkingsmateriaal, paste het precies in de schoenendoos:
[ afbeelding ]
Wat zit er allemaal in:
Pull back auto's (12stk)
Maak je verhaal stickers
Ballonnen (15 stk)
Schrijfset disney (12 delig)
Kladblok 200vel
Speelkaarten (2 pakjes)
Kinder knutselschaartje
Rolstempel/stiften (4 stk)
Aap met geluid pluche
Blokfluit
Kartonfiguren stickerboek
Speelballen (3 stk)
Knikkers (1 kg)
Neutral zeep (2x 100gr)
Zeep met dino (2x 100gr)
Schriften A5 (5stk)
Potloden met schildpaddenprint (3stk)
Etui
Kinderpleisters
Bellenblaas
Tandpasta
Spiderman tandenborstel
Tandenborstels (3stk)
Vouwblaadjes (12x12cm)
Lijmstift
Totale prijs ¤21,49,
Bijna alles was onder de ¤1,-, maar 6 artikelen waren tussen de ¤1,- en ¤2,-, goedkoopst was de lijm voor ¤0,22 en het duurst de 12 autotjes voor ¤1,89
Leeuwarden heeft er lekker 3 !quote:Op woensdag 4 november 2009 13:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja godver, zijn er meerdere steden die er 2 hebben en Den Bosch heeft nogsteeds niks.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |