Ik drukte nog net ff op F5 voordat ik zou submitten, zag ik de jouwe staanquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:52 schreef ACT-F het volgende:
Na veelvuldig F5 rammen heb ik maar besloten om een nieuwe OP te maken
Hier is het nu weer droog (al een tijdje)quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:53 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Feesttopic
![]()
Begint ook gelijk met flinke buien hier in Limburg.
quote:Vannacht zet het tamelijk onstuimige weerbeeld zich voort. Er komen
geregeld (onweers)buien voor met vooral in de kustgebieden kans op zware
windstoten, rond 80 km/u. De minimumtemperatuur wordt omstreeks 8
graden. De noordelijke wind is boven land matig, kracht 3 tot 4 en aan
de kust en op het IJsselmeer krachtig tot hard, 6 tot 7. Gedurende de
nacht is de wind aan de kust tijdelijk stormachtig, kracht 8.
nog zo'n mooie buienlijn. ?quote:
Netjesquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:04 schreef -CRASH- het volgende:
Zo ff wat geprutst met een opname van de wegtrekkende
(21:52) onweerslijn over Venlo.
Orginele opname was 4 minuten
donderdag of vrijdag ijs krabben?quote:Op maandag 12 oktober 2009 07:03 schreef i2Them2 het volgende:
Gister één verre donder gehoord. Qua regen stelde het ook niet veel voor.
Nu dus weer tot vrijdag droog.
Das best frisjesquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:28 schreef horned_reaper het volgende:
! Donderdag nacht -3 graden hier in Groningen !!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:28 schreef horned_reaper het volgende:
! Donderdag nacht -3 graden hier in Groningen !!
[ afbeelding ]
Helaas niet, gaf net trainen aan me team. Maar het tafereel wel heel goed kunnen zien. Was ongelovelijk mooi om te zien. Was ook een grote meteoriet voor me idee. Je zag de boel duidelijk uit elkaar 'spatten'. Indrukwekkend.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:17 schreef MissHobje het volgende:
Niemand dat overvliegende geval op de foto gekiekt?
En dat is te merken. Ik heb de kachel flink hoger moeten zetten. Brrrr!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:15 schreef horned_reaper het volgende:
En het vriest! zowel in Twente als in Groningen !
Op mijn kamer is het altijd te warm als de kachel aanstaat.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:41 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En dat is te merken. Ik heb de kachel flink hoger moeten zetten. Brrrr!
Het ligt er aan waar en wanneer hij gaat trouwen. S'morgens kan het inderdaad gaan regenen, maar in de middag ziet het er wel droog uit. Het kan wel hard waaien vrijdag.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:22 schreef Jor_Dii het volgende:
Kan iemand me een wat gedetailleerder vooruitzicht geven voor vrijdag, mijn broer gaat dan trouwen en ik hoor dat het dan wel eens regenachtig kan gaan worden
Wat is dat voor waardeloos ding ?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
Lekker windje op vrijdagwindvaantjes wordt weer uit de kast gehaald
[ afbeelding ]
doe de ramen eens dichtquote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:21 schreef Frankz0rz het volgende:
Jezus wat is het koudZit met een dikke trui, trainingsbroek en ochtendjas en sterf het nog af
Het is hier anders 2,5 graden onder nul.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
doe de ramen eens dichthet vriest nog niet eens buiten man
Nou het zijn maar voorspellingen natuurlijk maar dit is natuurlijk wel iets tequote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:16 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Wat is dat voor waardeloos ding ?
Volgens dat ding gaat het over een kleine 2 uur regenen in Friesland en komt de temperatuur vanacht niet onder de 6 graden......
Je leeft in een kartonnen doos?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:21 schreef Frankz0rz het volgende:
Jezus wat is het koudZit met een dikke trui, trainingsbroek en ochtendjas en sterf het nog af
Nou, laat die stomme zee dan maar eens snel pool temperaturen krijgenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:12 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nou het zijn maar voorspellingen natuurlijk maar dit is natuurlijk wel iets te![]()
En niet onder de 6 graden, dat zou best wel eens kunnen want in meet namelijk momenteel gewoon vrolijk 8.1 graden en stijgend!
Komt door de aantrekkende N/NO wind, mijn station meet 3.2km/h gemiddeld en pieken tot 14.8km/h.
Buitenom zonet: 21.4km/h gemiddeld en pieken naar 35km/h!
Dus ja snel dalend wil de temps hier dus niet waardoor ik altijd nog hoger meet dan paar km verder landinwaards.
Als ware ben ik nu gewoon afhankelijk van de waddenzee, maar straks staat mijn station op de pier en dan? Juist water temperatuur is maar liefst 20 graden, dus effect gaat enorm worden en krijg ik dezelfde getallen als Lauwersoog...daar gaan mijn -0.0 temperaturen zolang het water nog genoeg warmte heeft.
Nou, DOE DAT !!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
Tja helaas zul je daar niet veel aan kunnen doen..
Weet je, doe eens Engeland van de aardbodem verdwijnen, dan krijgen de depressies volop in ons land![]()
En doe eens de waddeneilanden verdwijnen, dan heb ik tenminste de volle golven hier
Ik nietquote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:16 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Wat is dat voor waardeloos ding ?
Volgens dat ding gaat het over een kleine 2 uur regenen in Friesland en komt de temperatuur vanacht niet onder de 6 graden......
Die waren dicht..quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
doe de ramen eens dichthet vriest nog niet eens buiten man
Ach totale onzin, alleen omdat die de voorgaande 2 jaren wel goed had voorspeltquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:30 schreef Adelante het volgende:
Leuk stukje over de zelf benoemde weerman Marc Putto in Editie NL
Die kerel voorspelt nu al dat het in februari hard gaat vriezen
Thats all? En windstoten niet als bft doen hequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:23 schreef LightLuke het volgende:
wind hier is 3 a 4 bftUitschieters naar 6bft met 39km/h
Gewoon lekker in hangen, ja juist in hangen want vanmiddag stond ik even met mijn handwindmeter aan de rand van Holwerd, wind van waddenzee af dus amper tot geen effect...tijdens de bui kon je er lekker in hangen met max piek van 95km/h!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:39 schreef horned_reaper het volgende:
WTF is er nu zo boeiend aan wind ?
Sneeuw en onweer en vrieskou kan ik me voorstellen ... maar wind![]()
Zolang er geen dakpannen rondvliegen is er geen hol aan
Ik ben een n00bquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Thats all? En windstoten niet als bft doen hefoei!!
![]()
![]()
Noujaaaaaaa zeg, ik kom je hier regelmatig tegen dan zou je dit toch moeten wetenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:37 schreef LightLuke het volgende:
[..]
Ik ben een n00bpiek windstoot is hier 43,5km/h
Haha, het was raar weer gisteren. Wij kregen rond een uur of half 5 ook een zeer korte maar heftige plensbui op ons dak. Hele dikke druppels terwijl de zon gewoon scheen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:22 schreef Sj0rSz het volgende:
Tering, wat een hagelbui ineens![]()
![]()
Klein rood puntje ook nog (volgens buienradar.nl)
Zal ik dan ook even postenquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
Brrrrrr frisjes buiten met 7.4 graden
Opvallend trouwens dat er vandaag geen berichtjes zijn geplaatst
Vreselijk saai weer zondag en maandag. Vandaag flink veel zon, mooie herfstdag.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
2 posten gisterdat maak je niet vaak mee
quote:Kustdistricten en ruime binnenwateren
Texel, Rottum: zuidoost 7
Vlissingen, Hoek van Holland, IJmuiden, Harlingen, Delfzijl, IJsselmeer, Marken: zuidoost 6
TFA Sinus(nexus) allebei hetzelfdequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zeker lekker windje, ook hier waait het redelijk, 21km/h gemiddeld pieken dik in de 30km/h.
@LightLuke: Welk weerstation heb je?
quote:WA News No 75 - 18th Oct 2009
Storm now heading for Ireland & Britain accurately predicted 100days ahead.
WeatherAction predicts Early blasts of winter (not ‘Barbecue Autumn weather' of others) for November
- A Major North Sea Storm Surge threat to sea defences, East Coast & Holland under threat
- Bitter North winds and snow likely to follow
Ah okequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:05 schreef LightLuke het volgende:
[..]
TFA Sinus(nexus) allebei hetzelfde
Ja en van wie zou dat nou weer komenquote:
Nee in 2012quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:27 schreef Kwaliteit het volgende:
Wat las ik nu weer op geenstijl? er komt weer een SUPER-STORM?
Kats gemist dat topicquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:43 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Deze meneer: Piers Corbyn?![]()
Superstorm: We gaan er (weer) allemaal aan! #1
Wij moesten de hele middag stilzitten om een toets te maken... Daarna nog even 20 minuten fietsen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
Koud hierrrrrrrrrrrrrrrrrr
6.7 graden, ZO 4bft, pieken in de 40km/h en chill is maar liefst 1.9 graden!
KOUD dus
whehehequote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:13 schreef IHVK het volgende:
[ afbeelding ]
Deze al gezien op weerwoord?
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:05 schreef mazaru het volgende:
Deze foto werd net getwitterd.
![]()
[ afbeelding ]
Toyotaquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:05 schreef mazaru het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Waarom staan de lantaarnpalen 'aan' terwijl het gewoon licht is?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:05 schreef mazaru het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
lange sluitertijd + bliksemflits = lichte fotoquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:57 schreef Burnie88 het volgende:
[..]
Waarom staan de lantaarnpalen 'aan' terwijl het gewoon licht is?
Is niet licht gewoonquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:57 schreef Burnie88 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:13 schreef IHVK het volgende:
[ afbeelding ]
dat noemt men bliksemquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:57 schreef Burnie88 het volgende:
[..]
quote:
Dat is toch niks.... veel te donkerquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:57 schreef Burnie88 het volgende:
[..]
En 22:01 uur hoop ikquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:07 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Dat is toch niks.... veel te donker
DIT is pas een flits..... 11 Oktober ergens tussen 21:55 en 21:01
[ afbeelding ]
Hehequote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:13 schreef IHVK het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Waarschuwing scheepvaart - Noordzee
Stormwaarschuwing Noordzee
Opgesteld door het KNMI op donderdag 22 oktober 2009, om 13:13 uur.
Duitse Bocht Vissersbank Fladengronden Vikingbank
zuidoost 8
Doggersbank
zuidoost 7
overige districten:
geen waarschuwing
quote:Waarschuwing wegverkeer
Waarschuwing voor verkeersbelemmerende weersomstandigheden.
Bericht opgesteld door het KNMI op donderdag 22 oktober om 19.59 uur.
MIST
Op de Veluwe komt plaatselijk dichte mist voor. De komende uren kan in
de zuidelijke helft van het land ook mist ontstaan.
Meteoroloog: Frank Kroonenberg
Superstorm: We gaan er (weer) allemaal aan! #1quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
Nou poe wat een waarschuwingdaar zit ik nou niet op te wachten.
GODVERDOMME IK WIL ZEER ZWARE STORM HEBBEN![]()
![]()
Vanmorgen (5u) was het echt behoorlijk mistig,quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:54 schreef MissHobje het volgende:
Utrecht best wel mistig trouwens...
Webcam ?quote:Op maandag 26 oktober 2009 02:01 schreef Schuifpui het volgende:
Hier in Texas is echt een groot complex aan het ontstaan. Was totaal niet voorspeld, pas sinds vanmiddag staat het op weersites. Over enkele minuten gaat het flink los hier. Inmiddels ook een severe thunderstorm en flash flood warning uitgegeven. Af en toe komen er nog kleine tornado's voor, maar die mogen toch even wegblijven.
Pff zou ik zo 1, 2, 3 niet weten, ik zit iig in Fort Worth, maar het is al wel donker, dus niet echt duidelijk te zien. Hier iig de radar:quote:
quote:Op maandag 26 oktober 2009 02:10 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Pff zou ik zo 1, 2, 3 niet weten, ik zit iig in Fort Worth, maar het is al wel donker, dus niet echt duidelijk te zien. Hier iig de radar:
http://www.wfaa.com/weather/radars/texas/animated/
Inmiddels ook onweer in DFW.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:13 schreef IHVK het volgende:
[ afbeelding ]
Kom maar op!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 01:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
Storm aankomende maandag?
Kan nog gevaarlijk worden als dit uit komt.
Stilte voor de storm is dus van toepassingquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
Nou this geen super storm maar als je de kaarten zo bekijkt.
Eerst een 5/6 bft vervolgens neemt het af tot 1/2bft en dan kun je verrast worden door een 9bft..En als je de berichten niet in de gaten hebt gehouden dan kun je dus compleet voor verassing komen te staan
Noordwesten alleen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 01:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
Storm aankomende maandag?
Kan nog gevaarlijk worden als dit uit komt.
Is al van de kaart.quote:
Poeh... Dat ziet er idd heerlijk uit.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:14 schreef Fredo55 het volgende:
Dit lijkt me een heerlijke kaart.
[ afbeelding ]
Hier verreweg van mistig.quote:Waarschuwing
MIST
In de provincie Zeeland komt plaatselijk dicht mist voor. Ook elders kan de komende uren mist ontstaan.
leuk om te zien idd, maar godsgruwelijk gevaarlijk hoor die dingen!! Waar zit je eigenlijk?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:43 schreef Schuifpui het volgende:
Hier in de buurt zijn een aantal tornado's nu. Lijkt me wel vet om eens te zien. Het is alleen waarschijnlijk niet verstandig om zonder ervaring, zonder radars gewoon daar heen te rijden. Het is ook nog wel een stukje rijden, dus het is sowieso donker, zou je er dan nog iets van kunnen zien. Ik moet dat echt nog een keer zien.
Fort Worth, Texas. Ik denk dat ik het vandaag maar niet doe. Niemand wil mee en nou in m'n eentje daar te rijden is toch een beetje eng.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
leuk om te zien idd, maar godsgruwelijk gevaarlijk hoor die dingen!! Waar zit je eigenlijk?
en heb je zelf een goede schuilplaats als er eentje op je huis af komt?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:14 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Fort Worth, Texas. Ik denk dat ik het vandaag maar niet doe. Niemand wil mee en nou in m'n eentje daar te rijden is toch een beetje eng.Eigenlijk is het ook nog net iets te ver rijden, als het <1 uur rijden was, had ik het wel gedaan.
http://www.wfaa.com/weather/radars/easttexas/animated/
Roze vakjes zijn waargenomen tornado's.
Ik woon hier nog niet zo lang, dus eigenlijk weet ik het ook niet precies. Ons huis is van hout en gips etc, dus dat zakt gewoon in elkaar. Langs de wegen, voornamelijk de lange landelijke wegen staan wel schuilkelders om de zoveel mijl. Als er hier een zou komen ga ik denk ik naar het kantoor van ons appartementen complex, die blijft denk ik wel staan. Kans is natuurlijk wel redelijk klein, al was in het downtown area van Fort Worth niet zo lang geleden een flinke tornado. Ook behoorlijk wat schade aan de kantoor gebouwen en volgens mij twee doden.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
en heb je zelf een goede schuilplaats als er eentje op je huis af komt?
Vraag mij dat soort dingen altijd af. Is toch een verschijnsel dat wij hier niet hebben, geen idee hoe jullie daar mee omgaan.
Wij hadden hier pas 110mm op één dag.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
Enkele cijfers (awekas.at)
Story City IA: 75.2mm
Oak Ridge North: 49.0mm
Blue Springs: 41.4mm
Eureka: 39.4mm
Ofall: 32.5mm
dak dicht bij Ajax - feyenoordquote:
Beter voetballen ze met een oranje bal.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
dak dicht bij Ajax - feyenoord
ja, het gaat echt herfst worden vanmiddag!quote:Op zondag 1 november 2009 07:18 schreef aloa het volgende:
Er komt flink wat regen onze kant op.
[ afbeelding ]
Ierland krijgt weer es de volle laagquote:Op zondag 1 november 2009 07:18 schreef aloa het volgende:
Er komt flink wat regen onze kant op.
[ afbeelding ]
Lol, hier de ramen klapperend in de sponningen.quote:Op zondag 1 november 2009 16:08 schreef Fredo55 het volgende:
Zooo, flinke windstoot.![]()
Het dak kraakte gewoon.
quote:Op zondag 1 november 2009 17:56 schreef Estate het volgende:
Lang geleden dat op de buienradar Nederland geheel bedekt was door neerslag!
Nou, volgens een zeker iemand:quote:Op zondag 1 november 2009 19:35 schreef marcel-o het volgende:
wanneer krijgen we weer zoiets? :
[ afbeelding ]
31-01-08
Superstorm: We gaan er (weer) allemaal aan! #1quote:A major North sea storm surge threat to parts of England's East Coast and Holland is likely to strike on 17-19 November
Gister was het aardig herfstweerquote:Op maandag 2 november 2009 15:05 schreef SpeedyGJ het volgende:
Herfstweer?
Zonet een bui gehad, wind valt erg mee (2bft) en droog maar bewolkt, dan morgen weer zooitje regen bij harde wind, en daarna ach weer lekker saai weer wat niet bij November hoort.
Doe maar weer 1 nov 2005
Dat is wel te verwachten de komende maandquote:Op zondag 1 november 2009 19:35 schreef marcel-o het volgende:
wanneer krijgen we weer zoiets? :
[ afbeelding ]
31-01-08
Ha!quote:Op maandag 2 november 2009 11:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nou, volgens een zeker iemand:
[..]
Superstorm: We gaan er (weer) allemaal aan! #1
Én er zit onweer inquote:Op dinsdag 3 november 2009 18:50 schreef Fredo55 het volgende:
Mooie squalline op de noorzee, kun je nagaan hoe warm het zeewater nog is.
Bij deze eis ik onderzoek, hoe kan dit nou gebeuren!!!!quote:
Dan heb ik de zelfde enorme knal hier (Haarlem, Zuiderpolder) net gehoord. Begon eerst heel schel en daarna heel hard!!quote:Op woensdag 4 november 2009 20:59 schreef Againzender het volgende:
Enorme knal net hier in Amsterdam Slotervaart
quote:Op woensdag 4 november 2009 21:03 schreef Againzender het volgende:
Dat lag dus niet aan mij zo te zien
zit jij ook in de buurt van Slotervaart?quote:Op woensdag 4 november 2009 21:00 schreef Qebbel het volgende:
Megaklap in Amsterdam. Huis trilde op zn grondvesten
OK, dan zal het dus wel hier in de buurt ergens zijn ingeslagen, WFC ofzo.quote:
Er lijkt zich een hele lijn te vormen boven zee, en het komt zo te zien mijn kant opquote:Op woensdag 4 november 2009 21:21 schreef Fredo55 het volgende:
Prachtig weerlicht richting noordwest.![]()
Hopelijk krijg ik ook nog wat. (Zeeland)
Het activeerd flink ja, n-holland mag zich op gaan maken.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
Er lijkt zich een hele lijn te vormen boven zee, en het komt zo te zien mijn kant op
Yup ben weer thuisquote:Op donderdag 5 november 2009 13:13 schreef INViCTuS het volgende:
inderdaad vrij knake weer...
Ben je weer thuis Kepler? Ik heb je laatste bericht op je site nog niet gelezen...
Idd dat mis ik hier wel.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:34 schreef Adelante het volgende:
Beetje storm er bij en het is echt herfst
Ik weet niet of wolken formaties iets te maken hebben met de plek in Nederland maar zulke luchten zijn hier nog erg saai eigenlijk.quote:
Kut Sabic en DSMquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:23 schreef Fredo55 het volgende:
Misschien ligt het wel aan de schone lucht.
Hoe schoner de lucht, hoe mooier de wolkenformaties zijn.
[ afbeelding ]
In Groningen is de lucht namelijk schoon.
Prachtig weer hier. Blauwe lucht, maar nog erg koud.quote:Op zondag 8 november 2009 13:02 schreef aloa het volgende:
Het is nog steeds behoorlijk mistig hier in Harlingen.
Ook dat ja, het is hier amper 5 graden.quote:Op zondag 8 november 2009 13:06 schreef Drassss het volgende:
[..]
Prachtig weer hier. Blauwe lucht, maar nog erg koud.
Plaatje is te kleinquote:Op zondag 8 november 2009 17:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
Oordeel zelf:
[ afbeelding ]
En grote kans dat je in de mist moet![]()
Plaatje te klein? This anders originele formaat dus klopt er iets niet bij jouquote:Op zondag 8 november 2009 17:40 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Plaatje is te kleinMare I gett the picture
dat wordt weer een spannend ritje
Kan best zit op werkquote:Op zondag 8 november 2009 19:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Plaatje te klein? This anders originele formaat dus klopt er iets niet bij jou
Yup, ik zat er recht onderquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:52 schreef marcel-o het volgende:
mooie donkere wolken rond half 1 vanmiddag in rdam zuidzag er erg dreigend uit
Saai he.quote:Op donderdag 12 november 2009 14:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
Bewolkt
Regen
Weinig wind
En zo
Gaat het
Al een
Paar dagen
Truequote:Op donderdag 12 november 2009 20:56 schreef Adelante het volgende:
Dit is het langstlopende jubileum topic van FOK! aan het worden
We moeten er ook van genieten hequote:Op donderdag 12 november 2009 20:56 schreef Adelante het volgende:
Het weer is ook zo langdradig geweest de afgelopen maanden. Sinds de actitviteit eind augustus was dit het weer in een notendop:quote:Op donderdag 12 november 2009 20:56 schreef Adelante het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |