Yup ben weer thuisquote:Op donderdag 5 november 2009 13:13 schreef INViCTuS het volgende:
inderdaad vrij knake weer...
Ben je weer thuis Kepler? Ik heb je laatste bericht op je site nog niet gelezen...
Idd dat mis ik hier wel.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:34 schreef Adelante het volgende:
Beetje storm er bij en het is echt herfst
Ik weet niet of wolken formaties iets te maken hebben met de plek in Nederland maar zulke luchten zijn hier nog erg saai eigenlijk.quote:
Kut Sabic en DSMquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:23 schreef Fredo55 het volgende:
Misschien ligt het wel aan de schone lucht.
Hoe schoner de lucht, hoe mooier de wolkenformaties zijn.
[ afbeelding ]
In Groningen is de lucht namelijk schoon.
Prachtig weer hier. Blauwe lucht, maar nog erg koud.quote:Op zondag 8 november 2009 13:02 schreef aloa het volgende:
Het is nog steeds behoorlijk mistig hier in Harlingen.
Ook dat ja, het is hier amper 5 graden.quote:Op zondag 8 november 2009 13:06 schreef Drassss het volgende:
[..]
Prachtig weer hier. Blauwe lucht, maar nog erg koud.
Plaatje is te kleinquote:Op zondag 8 november 2009 17:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
Oordeel zelf:
[ afbeelding ]
En grote kans dat je in de mist moet![]()
Plaatje te klein? This anders originele formaat dus klopt er iets niet bij jouquote:Op zondag 8 november 2009 17:40 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Plaatje is te kleinMare I gett the picture
dat wordt weer een spannend ritje
Kan best zit op werkquote:Op zondag 8 november 2009 19:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Plaatje te klein? This anders originele formaat dus klopt er iets niet bij jou
Yup, ik zat er recht onderquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:52 schreef marcel-o het volgende:
mooie donkere wolken rond half 1 vanmiddag in rdam zuidzag er erg dreigend uit
Saai he.quote:Op donderdag 12 november 2009 14:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
Bewolkt
Regen
Weinig wind
En zo
Gaat het
Al een
Paar dagen
Truequote:Op donderdag 12 november 2009 20:56 schreef Adelante het volgende:
Dit is het langstlopende jubileum topic van FOK! aan het worden
We moeten er ook van genieten hequote:Op donderdag 12 november 2009 20:56 schreef Adelante het volgende:
Het weer is ook zo langdradig geweest de afgelopen maanden. Sinds de actitviteit eind augustus was dit het weer in een notendop:quote:Op donderdag 12 november 2009 20:56 schreef Adelante het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |