Webcam ?quote:Op maandag 26 oktober 2009 02:01 schreef Schuifpui het volgende:
Hier in Texas is echt een groot complex aan het ontstaan. Was totaal niet voorspeld, pas sinds vanmiddag staat het op weersites. Over enkele minuten gaat het flink los hier. Inmiddels ook een severe thunderstorm en flash flood warning uitgegeven. Af en toe komen er nog kleine tornado's voor, maar die mogen toch even wegblijven.
Pff zou ik zo 1, 2, 3 niet weten, ik zit iig in Fort Worth, maar het is al wel donker, dus niet echt duidelijk te zien. Hier iig de radar:quote:
quote:Op maandag 26 oktober 2009 02:10 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Pff zou ik zo 1, 2, 3 niet weten, ik zit iig in Fort Worth, maar het is al wel donker, dus niet echt duidelijk te zien. Hier iig de radar:
http://www.wfaa.com/weather/radars/texas/animated/
Inmiddels ook onweer in DFW.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:13 schreef IHVK het volgende:
[ afbeelding ]
Deze al gezien op weerwoord?
Kom maar op!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 01:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
Storm aankomende maandag?
Kan nog gevaarlijk worden als dit uit komt.
Stilte voor de storm is dus van toepassingquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
Nou this geen super storm maar als je de kaarten zo bekijkt.
Eerst een 5/6 bft vervolgens neemt het af tot 1/2bft en dan kun je verrast worden door een 9bft..En als je de berichten niet in de gaten hebt gehouden dan kun je dus compleet voor verassing komen te staan
Noordwesten alleen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 01:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
Storm aankomende maandag?
Kan nog gevaarlijk worden als dit uit komt.
Is al van de kaart.quote:
Poeh... Dat ziet er idd heerlijk uit.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:14 schreef Fredo55 het volgende:
Dit lijkt me een heerlijke kaart.
[ afbeelding ]
Hier verreweg van mistig.quote:Waarschuwing
MIST
In de provincie Zeeland komt plaatselijk dicht mist voor. Ook elders kan de komende uren mist ontstaan.
leuk om te zien idd, maar godsgruwelijk gevaarlijk hoor die dingen!! Waar zit je eigenlijk?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:43 schreef Schuifpui het volgende:
Hier in de buurt zijn een aantal tornado's nu. Lijkt me wel vet om eens te zien. Het is alleen waarschijnlijk niet verstandig om zonder ervaring, zonder radars gewoon daar heen te rijden. Het is ook nog wel een stukje rijden, dus het is sowieso donker, zou je er dan nog iets van kunnen zien. Ik moet dat echt nog een keer zien.
Fort Worth, Texas. Ik denk dat ik het vandaag maar niet doe. Niemand wil mee en nou in m'n eentje daar te rijden is toch een beetje eng.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
leuk om te zien idd, maar godsgruwelijk gevaarlijk hoor die dingen!! Waar zit je eigenlijk?
en heb je zelf een goede schuilplaats als er eentje op je huis af komt?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:14 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Fort Worth, Texas. Ik denk dat ik het vandaag maar niet doe. Niemand wil mee en nou in m'n eentje daar te rijden is toch een beetje eng.Eigenlijk is het ook nog net iets te ver rijden, als het <1 uur rijden was, had ik het wel gedaan.
http://www.wfaa.com/weather/radars/easttexas/animated/
Roze vakjes zijn waargenomen tornado's.
Ik woon hier nog niet zo lang, dus eigenlijk weet ik het ook niet precies. Ons huis is van hout en gips etc, dus dat zakt gewoon in elkaar. Langs de wegen, voornamelijk de lange landelijke wegen staan wel schuilkelders om de zoveel mijl. Als er hier een zou komen ga ik denk ik naar het kantoor van ons appartementen complex, die blijft denk ik wel staan. Kans is natuurlijk wel redelijk klein, al was in het downtown area van Fort Worth niet zo lang geleden een flinke tornado. Ook behoorlijk wat schade aan de kantoor gebouwen en volgens mij twee doden.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
en heb je zelf een goede schuilplaats als er eentje op je huis af komt?
Vraag mij dat soort dingen altijd af. Is toch een verschijnsel dat wij hier niet hebben, geen idee hoe jullie daar mee omgaan.
Wij hadden hier pas 110mm op één dag.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
Enkele cijfers (awekas.at)
Story City IA: 75.2mm
Oak Ridge North: 49.0mm
Blue Springs: 41.4mm
Eureka: 39.4mm
Ofall: 32.5mm
dak dicht bij Ajax - feyenoordquote:
Beter voetballen ze met een oranje bal.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
dak dicht bij Ajax - feyenoord
ja, het gaat echt herfst worden vanmiddag!quote:Op zondag 1 november 2009 07:18 schreef aloa het volgende:
Er komt flink wat regen onze kant op.
[ afbeelding ]
Ierland krijgt weer es de volle laagquote:Op zondag 1 november 2009 07:18 schreef aloa het volgende:
Er komt flink wat regen onze kant op.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |